Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia má po 50 letech opět motor 1,2. Nový čtyřválec s turbem

Downsizing, tedy zmenšení objemu motoru a "dohnání" výkonu turbodmychadlem. To je cesta, jak dostát stále přísnějším ekologickým limitům. I proto dostává Škoda Octavia nový malý přeplňovaný motor 1,2.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

1,2 do mestského vozítka na nákupy ok, ale do octávky ???

A ešte k tomu naložiť štvorčlennú rodinu na výlet to by bolo zúfalstvo. A nech mi nikto netvrdí, že ten motor je živý aj pri plne obsadenom aute a naviac do kopečka ;-D;-D;-D

0/0
26.4.2010 10:04

Host

Re: 1,2 do mestského vozítka na nákupy ok, ale do octávky ???

ja to tvrdit budu, ja ho mam :)

0/0
5.5.2010 20:55

Host

Re: 1,2 do mestského vozítka na nákupy ok, ale do octávky ???

SUV Dacia Duster má nejsilnějsi motor na stejné výkonové úrovni a tam to stačí? O slabších motorech nemluvě......

0/0
6.5.2010 0:21

Host

Pro tlučhuby

Jak jede Škoda Octavia 1.2 TSIhttp://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=081&r=ekonomika_autoh&idc=1364063

Tenhle motor je opravdu skvělýhttp://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=081&r=ekonomika_autoh&idc=1364064

0/0
7.4.2010 20:20

Deleter

Re: Pro tlučhuby

Co je na něm jako skvělého?

0/0
8.4.2010 9:23

Host

Re: Pro tlučhuby

úplně všechno

0/0
8.4.2010 9:26

Host

Re: Pro tlučhuby

jakobych slyšel iphonistu přes kopírák ;-DRv

0/0
8.4.2010 20:45

Host

Re: Pro tlučhuby

Jasně, akorát 1.4TSI to má ještě lepčejší, žejo.

0/0
25.4.2010 20:00

DAVID_M

Vážně o tomto autě uvažuji

Je tu někdo, kdo opravdu má 1,2 TSI a má s ním zkušenosti?

Žádám ostatní, aby se zdrželi jalových a hloupých komentářů.

0/0
3.4.2010 22:58

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

podívej, jedna věc je ta zda ho má někdo teď, ale je více než jasné že koncepčně motor moc nevydží ............... v jednom nejmenovaném automobilovém pořadu mněla tato pohoná jednotka v testu po 20 tisících km zechcanej celej motor od oleje, a ing pánové co to mněli posoudit řekli že je poddimenzovaná .......... !!!!!!

0/0
4.4.2010 8:37

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Jsi jen blbej nebo jen tupej ignorant?

Žádal jsem všechny včetně tebe a tobě podobné, aby se zdrželi jalových a hloupých komentářů.

0/0
4.4.2010 10:38

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

tohle byl koment lidí co v tom průmyslu dělají, a byli dotázání na stav po najetých kilometrech ... vysílala to čt1, ignorant si ty , a klidně si tu 1.2 tsi kup ..Rv;-€

0/0
4.4.2010 19:33

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

pokud názor konstruktéra motorů co má před jménem ing považuješ za nekompetentní, tak hurá do toho ...... kup si 1.2tsi, nikdo ti v tom nebrání ubožáku

0/0
4.4.2010 19:34

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Ty jsi víkendovej ynženýr ze Zplzně, viď?

Na jakou dálku a za kolik jsi studoval?

0/0
4.4.2010 21:17

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Ano, znám také jednoho s titulem ing., je to borec, odborník na cokoli, s takovou bradavicí a panděrem....

0/0
5.4.2010 0:09

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

já z vás mám dost, v automoto revue byl test tohoto motoru po 20 tisících v yetim, a stav teda neodpovídal najetým kilometrům ........ říkejte si co chcete, motor je to pěkný, ale bude to bazarový strašák !!!!!!!Rv

0/0
8.4.2010 7:28

Host

Vážně je nám to jedno o čem uvažuješ

to chceš vážně názory zdejších odborníků použít při rozhodování o svém novém autě?:-/

0/0
4.4.2010 10:36

Host

Re: Vážně je nám to jedno o čem uvažuješ

Hi, zdejší "odborníky" jsem docela jasně požádal, aby se zdrželi jalových a hloupých komentářů.

0/0
4.4.2010 10:39

Host

Re: Vážně je nám to jedno o čem uvažuješ

Hi,jak chceš rozlišit odborníky od "odborníků";-D

0/0
4.4.2010 12:23

DAVID_M

Re: Vážně je nám to jedno o čem uvažuješ

To není třeba, tady jsou odborníci všichni.

0/0
5.4.2010 14:00

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

mam ten motor v golfe. najazdene 3500km.motor je dost zivy, je urcite lepsi ako 1.6. ked chces ist na spotrebu treba sa s tym naucit jazdit. prve km bola spotreba okolo 6,8l. postupom casu a teraz po prezuti letnych pneumatik jazdim okolo 5,5-6l. vacsinou trasa cca 200km (65% mimo mesta, 25% dialnica a 10% mesto)

0/0
4.4.2010 12:50

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Mám stejnou zkušenost, Golf 1,2 TSI. Ta 1,6 je motor pro zoufalce, měl jsem potěšení s ním v Golfu5 půldne jezdit. Jede to snad až od 3500 otáček. Děsběs.

0/0
4.4.2010 15:05

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

jenže já jezdím 99 procent město, jakou to má pak podle vás spotřebu?? na dálnici z mojí 1.8 5,5 ale mněsto z 99 je 9 na sto ..... tak se uklidněte ....

0/0
4.4.2010 19:36

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Pro tebe je ideální Tato se šlapátky místo motoru. Anebo Velorex.:-)

0/0
4.4.2010 21:20

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

co máš ty ve svém voze chytráku??? mně 80kwatt bohatě stačí .... :P

0/0
8.4.2010 7:30

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Nejsem chytrák ve smyslu tvého uvažování.

Mám Golf 1,4 TSI s 90 kW a 200 Nm, a to mi opravdu, ale opravdu také stačí.

Jezdil jsem i Golfem 1,2 TSI, je to znát, je proti 1,4 TSI o něco slabší, ale i tak to jede perfektně.

Těch 77 kW u 1,2 TSI bohatě stačí. Kam se hrabe 1,6 atmosféra.

Pro zdejší odborníky: hmotnosti Golfu 6 a Octavie jsou podobné.

0/0
8.4.2010 13:04

DAVID_M

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Děkuji.

0/0
5.4.2010 19:44

Pravda a Laska

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Motorky nekupuju :-/

0/0
5.4.2010 12:53

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Jako jeden z "hostů" ti radím ... nekupovat . Jestli chceš odbornou radu a hledáš ji tady tak jsi chudák.

0/0
6.4.2010 6:40

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Jestli rozdáváš odborné rady tady, tak jsi pitomec.

0/0
6.4.2010 11:32

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Přečti si znovu co jsem napsal ... píši, že tady odborné rady nenajde, ne že je rozdávám:-P;-)

0/0
6.4.2010 21:25

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

To nebyla odborná rada ale FAKT ty pitomče .

0/0
6.4.2010 21:46

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Tak ten tvůj fakt dolož fakty, moulo :-):-):-):-):-):-)

jinak jsi tu za konstantního pitomce ty !

0/0
7.4.2010 20:07

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

O faktech se nediskutuje,nedokládají apod,prostě fakt zůstane faktem a nic ho nezmění ;-)

0/0
8.4.2010 20:49

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Vsichni jste tady chudaci, obzvlaste ti, co tenhle motor odsuzuji. Je mi jasne ze tohle podle vasich "zkusenosti" neni motor, ale kurna lidi vzpamatujte se. Na co je vam 1.8 TSi na ty nase cesty ? Ten vykon je zbytecny, nebot ho nevyuzijete v pomeru pocet aut na silnici x kvalita silnice. Ja osobne tenhle motor (bavime se o 1.2 TSi) mam. Jsem s nim nadmiru spokojen, zatah ma dobrej, hodi se jak do mesta tak na bezne cestovani mimo mesto. (je pravda, ze na dalnici bych si ho asi nevzal, ale po dalnici jedu tak 1x za 5 let). Nechapu tedy lidi, co v nem nejeli a uz ho odsuzujou. Takovym lidem bych pral aby se jim ten jejich motor 1.8 TSi posral. Shrnuto: neodsuzujte to, v cem jste jeste nejeli, tenhle motor slape dobre, porucha se muze stat jakakoliv i u jakehokoliv motoru, vse zalezi jak se o to staras a jak se k nemu chovas. Pokud mas zajem vedet vic o motoru pisni mi na mail marcocz@email.cz , nebot tady se pozitivni zpravy nikdy nedockas, tady je kazdy motor spatny ...

0/0
25.4.2010 9:44

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

Pan je od škofky ?

0/0
26.4.2010 9:59

Host

Re: Vážně o tomto autě uvažuji

pan je bezny uzivatel Skody Octavie 1.2 TSi ... Skodovka by si nedovolila tady neco napsat

0/0
5.5.2010 20:56

Host

Výkon x spolehlivost?

Tak jsem si tady pročetl diskuzi, kde se všichni hádají jak to v Oktávce pojede nebo nepojede. To je ale podle mě jen jeden úhel pohledu. A ano, auto je to těžký, motor bude dostávat zabrat. Když přihlédnu k tomu, že v motoru s menším objemem prostě musí být větší tlaky a musí být víc namáhaný, aby mi dal stejný nebo vyšší výkon než motory s větším objemem.. Je krásný vymyslet motor s pěknou dynamikou, ale nikdo nikde neuvádí spolehlivost. Otázka zní, co vydrží materiály? Jak¨á bude poruchovost? A jak ten motor bude vypadat po padesáti nebo stu tisíc kilometrech? Podle mě půjde do kopru. Tohle si ale nikdo neuvědomuje když kupuje auto. Ale hlavně, že bude nízký povinný ručení.. :-)

0/0
1.4.2010 13:33

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

Do kopru po padesáti tisících... ;-D;-D;-D

0/0
1.4.2010 13:40

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

Tebe to trápit nemusí, na to stejně nemáš. V AAA na tebe čeká Logan, neváhej.

0/0
2.4.2010 22:26

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

Ty by ses měl ucházet o místo v konstukci motorů VW ve Wolfsburgu. Tady je tě škoda.

Šaška tam nemají, ale jistě by tě angažovali.

0/0
4.4.2010 15:09

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

kde to mas napsane ? rad bych to videl

0/0
5.5.2010 20:59

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

V dehťácích jsou mnohem vyšší tlaky a jsou snad proto méně spolehlivé????

0/0
1.4.2010 15:17

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

Moje desetileta Octavia 1.9 TDI 66kW ma najeto regulernich 370 tis. a stale se na to auto da celkem spolehnout. Byla na nem delana bezna udrzba a vymena podvozkovych dilu. Jinak motor bezproblemu.

0/0
2.4.2010 7:28

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

Čekám, že ti někdo ze zdejších odborníků, kteří nejlíp vědí, co by si koupili kdyby na to  měli, napíše, že je to tím, že jezdíš moc pomalu ;-)

0/0
2.4.2010 22:28

Host

Re: Výkon x spolehlivost?

Srovnávat spolehlivost 1,9/66 a 1,2/77 asi nebude to pravé ořechové vy odborníci :-/

0/0
3.4.2010 17:35

Host

pro všechny co tu mluvi jak 1.2 v koktě to někomu natře

tak sem se přesvědčil že moje 14 let stará atmosféra o obsahu 1.8 se zahambit nenechala :)

0/0
29.3.2010 8:43

Host

Re: pro všechny co tu mluvi jak 1.2 v koktě to někomu natře

To věřím. Prohlížel sis její hezká koncová světla hezky z dálky ;-D

0/0
29.3.2010 21:27

Host

Re: pro všechny co tu mluvi jak 1.2 v koktě to někomu natře

ne, sklamu tě, už papírově mám stovku o sekundu dřív :P

0/0
1.4.2010 7:42

Host

Re: pro všechny co tu mluvi jak 1.2 v koktě to někomu natře

No promiň ale po čtrnácti letech už nebude jezdit jako nová... Jinak s tebou souhlasim. Až tu budou (ne)jezdit čtrnáctiletý foukaný 1.2 tak můžem porovnávat, ale myslim že tak dlouho ty motory nevydržej.

0/0
1.4.2010 9:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.