Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nenechte motorku zahálet, kupte jí pás a lyži

Ortodoxní motorkáře nezastaví ani sníh, když je ho ale moc, jsou i motokrosoví drsňáci v úzkých. A správný motorkář chce jezdit celý rok. Pro zdatné jezdce může být řešením pás a lyže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ChorcheCh

super

zejtra jdu koupit pás a pěkně to těm čtyřkolkám natřu R^

0/0
6.2.2010 16:05

Host

Neuveritelny..

Doufam, ze v bezny populaci neni stejny procento zamindrakovanejch ubozaku jako tady.. Jen tak mimochodem, pokud neni vjezd do lesa omezen znackou zakaz vjezdu, je tam pripadnej motorkar naprosto legalne.. Doporucuju nastudovat zákon o pozemních komunikacích č. 13/1997 Sb.. Bavime se o zpevnenych cestach, neco jinyho je mimo cesty, ale i tak se jedna o prestupek.. Na rozdil od rady prispevku tady co nabadaji napr k natazeni dratu mezi stromy.. Mimochodem sazba za vrazdu je az 20 let nepodminene.. V podstate naprosto stejny jako kdybych si ja stoupl na prechod a kazdymu kdo prejde na cervenou podrizl krk..

0/0
2.2.2010 20:25

smějící se bestie

Re: Neuveritelny..

Pokud tedy budou natažený dráty mimo cesty tak by to vadit nemělo ne ?

0/0
3.2.2010 9:34

Host

Re: Neuveritelny..

Ano.

0/0
3.2.2010 10:04

Host

Re: Neuveritelny..

kdyz už tady argumentujete zákony podle vás jsou ty dráty legální? hlavne v lesích??a to už vubec nemluvim o morální stránce

0/0
4.2.2010 7:40

Host

Poškozování přírody 2:

Lidi viděli jste někdy co dokážou divoký prasata at už v lese nebo na polích a loukách? Furt tu omyláte ničení přírody ale nikdo se nevzrušuje nad tím že je tu taky průmysl, težba, emise apod. Jsem taky vlastník lesa a nikdy jsem po motorkách neviděl takový škody o kterých tu vy od monitoru z kanceláře mluvíte. Projedou, nechaj brázdu a co...Snad nikdo nejezdí v lesních školkách a mezi vzrostlimi stromy přinejhoršim odházej hlínu když zrovna projede. A už vubec tu nikoho nevzrušuje kůrovec. A proč se přemnožuje? Kvůli ůčelnému vysazování smrků před cca.100 lety. Ale všichni tu omýlají ekologii nemluvě o těch pár ekoteroristech. Každému z Vás tu vadí pouze hluk když se jdete jednou za týden vystresovaní z města projít do přírody. Tak prostě těch pár bláznů kteří se chteji přizabít někde v lese nechte přizabít. Taky mezi ně občas patřím tak mě klidně zlinčujte Vy Ochránci přípody!

0/0
2.2.2010 14:39

smějící se bestie

Re: Poškozování přírody 2:

ale proč ještě musíte mít vytuněnej výfuk (vytuněnej rozuměj upravený tak, aby to co nejvíc řvalo.) ?

0/0
2.2.2010 14:49

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Vytuněnej výfuk přece nikdo mít nemusí. Stejně jako nikdo nemusí jezdit do CHKO. Toto dělá jen ta  část motorkářů kterou vidíte a asi proto hážete všechny do jednoho pytle.Stačí dodržovat základní pravidla slušnosti a nejezdit tam,kam se opravdu nemá.

0/0
10.2.2010 21:37

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Projíždět se po lese v offroadu, na čtyřkolce nebo na motorce je podobná osobní vizitka, jako přijít k někomu na návštěvu v zablácených holínkách a podivovat se, že to domácím vadí :-)

0/0
2.2.2010 14:55

Host

Re: Poškozování přírody 2:

R^R^R^

0/0
2.2.2010 14:57

Host

Re: Poškozování přírody 2:

 Jaká je vizitka turistů a houbařů, kteří chodí do lesa pohodit od obaly od svačiny a odpad z jejich chatičky? Asi ta nejlepší. Na ně totiž nikdo nenadává a ani nevymýšlí žádné pasti.

0/0
10.2.2010 21:45

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Tvé názory jsou přímo úměrné tvým znalostem - oboje nedosahuje ani 5. třídy základní školy...

0/0
2.2.2010 14:58

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Kdybych neměl pátou třídu tak neumim na počítači;-D pouze mam svuj názor, motorka mi slouží k odreagování a ne k nasirání lidí. a k vyfuku mel jsem ladenej Akrap ale šel pryč protože moc řval ted je serie s katalizatorem pro rejpaly. Vim že to není správné ale co dneska je? Mam snad radši jezdit po silnici mezi vámi s osobáky a čekat kdo z vás mě zabije když si me nevšmne? V aute mi to bohatě stačí!

A s tim lesem to myslim vážně. Jen si to zkuste udržovat? Ono vás by ty řeči přešly. Tak proč bych se tam nemohl svézt?

0/0
2.2.2010 15:16

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Pokud tvrdíš že máš motorku k odreagování a ne k nasírání lidí, tak předpokládám, že jezdíš někde na svým pozemku či na okruhu k tomu určeném a ne po lesních cestách.

0/0
2.2.2010 15:30

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Pokud je ten les tvůj a hlukem nikoho neobtěžuješ, pak proč ne. Oba ale víme, že je skutečnost jiná.

A argumentace typu "na silnici mě někdo zabije, proto budu porušovat zákon a jezdit po lese", to je jen další ukázka úrovně myšlení jednoho motorkáře.

Přeji hodně lanek mezi stromy.

0/0
2.2.2010 15:31

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Samosřejmě že to je slyšet na 5 kilometrů na to nic neříkám. S tou silnicí to mi nikdo nevezme a rozhodně to neni nějaká vymluva pro porušování zákona to je věc druhá. To že tím porušuju zákon jsem si vědom ale pouze jsem napsal vlastní názor a nehodlam tu vést nějaké žabomyší války jako ostatní. Ale upřímně me daleko víc hlukem obtežuje soused se svým zahradním traktorem když v sobotu od 7 do 10 seká zahradu než to že kolem projede banda mladejch kluků kteří se jdou vyblbnout...

0/0
2.2.2010 15:39

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Přeji ti aby někdo taky porušil zákon a sundal tě v lese z tý motorky. Vždyť o nic nepude, se můžeš zase zvednout a jet dál.

0/0
2.2.2010 15:47

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Se sousedem se můžeš domluvit. Pokud to není vypatlanec, tak to pochopí. Motorkáři bohužel nechápou, že porušením hned několika zákonů omezují a ohrožují ostatní lidi - přesně jak říkáš, prostě porušuješ zákon, no a co?

Přeju ti, aby i někdo jiný porušil zákon a na vhodném místě uvázal mezi stromy ocelové lanko, které pozdraví tvé tělo... Jen by porušil zákon, no a co?

0/0
2.2.2010 15:57

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Taky jsem psal že když už v lese tak ve vlastním. Polní cesty nepovažuji za les a do cizího si nedovolim protože vlastníci jsou sousedi nebo známí a za to mi to nestojí tak co tady vyhrožujete ocelovym lanem. Když sousedovi vyoram koleje na pozemku tak mi rozbije hubu tak nevim proč a z jakého důvodu to tu stále překrucujete. To je prostě o člověku a o slušnosti a ne že to házíte do jednoho pytle. Stejně tak já můžu škatulkovat Pražáky protože mi tam jednou jeden z nich ukradl nařezané dřevo a nedělam to.

0/0
2.2.2010 16:06

Host

Re: Poškozování přírody 2:

"Polní cesty nepovažuji za les" - řekl bych, že podstatnější je zákonná definice než tvá.

A jak jsem psal. Pokud jezdíš výhradně ve vlastním lese a nikoho neobtěžuješ hlukem, je to v pořádku.

0/0
2.2.2010 16:22

Host

Re: Poškozování přírody 2:

 Účelová komunikace je pozemní komunikace, která slouží ke

spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto

nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními

komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků.

0/0
2.2.2010 16:31

Host

Re: Poškozování přírody 2:

pokracování:

Příslušný silniční správní úřad může na návrh vlastníka účelové

komunikace a po projednání s příslušným orgánem Policie České republiky

upravit nebo omezit veřejný přístup na účelovou komunikaci, pokud je to

nezbytně nutné k ochraně oprávněných zájmů tohoto vlastníka. Což znamená že dokud mi to vlastník komunikace nezakáže nic neporušuji:-/

0/0
2.2.2010 16:33

Host

Re: Poškozování přírody 2:

...až na skutečnost, že na drtivou většinu polních a lesních cest je zákaz vjezdu všech motorových vozidel (s uvedením výjimek pro vlastníka, lesní správu atd.)

0/0
2.2.2010 16:37

Host

Re: Poškozování přírody 2:

Taková cesta je tuším v okolí pouze jedna tudíž z mé strany nic neporušuji. Pokud by byla je to samosřejmě o něčem jiném a riskuji postih. Ale to už je uplně jiná debata. Jak jsem psal jezdím pro relax a ne pro provokování lidí. Pokud tedy už chceme hrát na zákony není problém.... článek měl pouze upozornit na zajímavou "novinku" ale tohle je už trochu jiná káva. Věřte tomu že každý kdo jezdí má zákony v hlavě a moc dobře ví co může nebo ne a pak už je pouze na měm jestli zákon poruší:-/

0/0
2.2.2010 16:45

Host

Pozor

Lidi, neblbněte, vždyť venku  tak krásně svítí sluníčko. Přece byste se nehádali. Dejtě si po čuni a hybaj zpátky do práce.

0/0
2.2.2010 13:26

smějící se bestie

***

Ta hrozba lanek, ocelových ježků a nástražných systémů je docela reálná. Proto bych raději jezdil na ofiko tratích.

0/0
2.2.2010 13:11

Host

Re: ***

Ono to také není tak jednoduché.Můžete mi ukázat jedinou ENDURO trat´ na území ČR? Pokud budete hledat,tak marně. A přitom jdou i v západních zemích najít.Pouze u nás si rádoby ekologové myslí, že vše vyřeší zákazy budování tratí a oficiálních závodů.

0/0
10.2.2010 21:57

Host

hmm

to je teda výqět. Chybí blijící smajlík.

0/0
2.2.2010 13:06

Host

Rybaření

Tak a zakážeme i rybaření! Jezdí do přírody autem, okolo rybníků dějaj bordel a z aut jim tece olej a navíc trápí zvířata! To tedy ne! ;-DKdyž už taky kážete vodu a sami pijete víno tak alespon přemyšlejte co napíšete. Co ješte zakážeme? Pražáky kteří jezdej na houby dupou po lese a házej tam odpadky a když kolem prolítne parta rodilejch zlejch motorkářů kteří porušují zákon tak tu pak takhle nadávaj! Zakážem to všechno;-D

0/0
2.2.2010 12:59

smějící se bestie

Re: Rybaření

zakážem zatím jen motorkáře a uvidíme.

0/0
2.2.2010 13:05

Host

Re: Rybaření

Tak jo a hned po nich ten zbytek když už tak už...... to pak lidi budou říkat zlatý komunisti. Kdo z vás jezdí vždy autem zcela podle předpisů? Ale jelikož motorkáři jsou jiní a je jich mín hurá na ně! A co kaminony ty zakážem taky. Kdykoli se nekdo vybourá hned je v televizi ale to ze když stojim v koloně a každá druhá fuchtle z Prahy používá zpětné zrcátko pouze na malování a o tech dalsích ani neví je zcela v pořádku. a málem bych zapoměl na chodce ty zakážem taky ti jsou daleko nebezpecnejsí než motorkáři! Mam absolutní přednost na přechodu tak tam pošlu napřed kočárek a pak sebe a co se nestane on ji najednou nekdo nadává protože ten ridič už se videl v kriminále a dokonale vyzkoušel funkci ABS....

0/0
2.2.2010 13:21

Host

Poškozování přírody???

Celkem koukám co se to tu slezlo za sebranku pseudo ekologů a ochranářů přírody. Nevím co je na tom když někdo má na to sednout si na krosku a lítat mezi stromama. To mu jako závidíte že na to má odvahu, nebo co?? Já sice mašinu nemám,ale mám sjezdové kolo a vůbec nechápu proč je v některých CHKO zákaz jízdy na kole. Pokud sjíždím kopec po stejné trase po které se za den prožene stádo chodců, tak nemám šanci napáchat jakoukoliv škodu na ekosystému, už jen z toho principy že se pohybuju po vyšlapané cestě, na které už stejně nic neroste. To samé platí i pro ty motorky. Pokud jede po polní neob lesní cestě tak přece ničemu neubližuje, ani nic nepoškozuje, protože ta cesta je určená k pohybu osob a vozidel, opravte mě jestli se mýlím.

0/0
2.2.2010 12:28

Host

Re: Poškozování přírody???

Mýlíš se, zákon hovoří jinak.

0/0
2.2.2010 12:40

smějící se bestie

Re: Poškozování přírody???

vidíš, ty nechápeš rozdíl mezi chodcem a cyklistou. A teď si vem že v populaci jsou 2/3 blbců a z těch neblbců to tak polovina taky nechápe. A teď sem se do toho zamotal, že už to taky nechápu. 8-o

0/0
2.2.2010 12:45

Host

Re: Poškozování přírody???

Já sem cestou na kopec taky chodec, cestou dolů nikoliv:-) Jinak kdyby se měla spočítat plocha kterou se chodec dotýká podrážkami bot země a plocha kterou se jí dotýkají pneumatiky kola, tak by toto srovnávní vyhrálo to kolo:-P, takže by se měl zakázat i vstup pěších. A to už vůbec nemlluvím o příznivcích nordic walkingu, kteří bezskrupolózně probodávájí podklad po kterém se pohybují,  čímž značně napomáhají k erozi půdy, Zakažmě tedy i je.

0/0
2.2.2010 12:51

smějící se bestie

Re: Poškozování přírody???

tam jde spíš o to, že kolem vytvoříš stružku a to může přispět k větší erozi než šlápota.

0/0
2.2.2010 12:56

Host

Re: Poškozování přírody???

No dejme tomu v podmáčeném terénu možná na suchu ne. Na suchu lze taková stružka vytořit pouze přilbou, když ryjete halvou hlínu, vyzkoušeno;-D;-D

0/0
2.2.2010 13:11

Host

Re: Poškozování přírody???

Já také jezdím na biku po horách, takový hrubší freeride, ale rozdíl mezi bikem a motorkou/čtyřkolkou vidím naprosto zásadní. Hlavně a především v hluku a splodinách, v případě ne úplně zpevněných cesta a stezek pak i v narušení povrchu.

Vem si, jaký hluk, splodiny a stopy po sobě zanechá 10 pěších, 10 bikerů a 10 krosek/4kolek. Rozdíl mezi pěšmi a bikery ve všem minimální, zato ti motorizovaní...

0/0
2.2.2010 13:09

Host

Re: Poškozování přírody???

Jo to nezpochybňuju že ta motorka umí vyrít docela pěknou stopu, otom žádná, ale pokud někdo nekrosí v CHKO tak bych vtom až takový problém neviděl pokud je člověk ohleduplný k chodcům. K tomu hluku bych řekl asi tolik, že skoro pokaždé když vlezu do lesa tak tam slyším motorou pilu lesníků. No a ty emise pár bych neřešil, těch pár mašin žádné velké škody nenapáchá, zvlášť když je nedaleko od lesa, silnice, nebo nějaká elektrárna, to opravdu není podstatné

0/0
2.2.2010 13:18

Host

Re: Poškozování přírody???

Nesoudím, co je nebo není podstatné, jen konstatuju, že tohle do lesa díky evidentním negativním vedlejším efektům do lesa nepatří.

Motorové pily jsou nezbytné k údržbě lesa a k naplnění jeho účelu. Motorky ne. A věta, že "skoro pokaždé když vlezu do lesa tak tam slyším motorou pilu lesníků." je hodně populistická.

0/0
2.2.2010 13:21

Host

Re: Poškozování přírody???

Nemám důvod k populismu, žádé voliče nelákám ani neptřebuju někoho aby mi schvaloval můj názor. A to že většinou v tom lese motorovku zaslechu je fakt. ''Ať si každý robí to čo chce..'' když přitom nebude omezovat a ohrožovat ostatní, tím bych to asi uzavřel. ''A co děti, pomyslel někod na děti?'';-D;-D

0/0
2.2.2010 13:32

Host

Re: Poškozování přírody???

Ať si každý dělá, co chce, pokud tím nijak neohrožuje nebo neomezuje ostatní - s tímhle jednoznačný a 100% souhlas.

Jinak řečeno: pokud v lese slyším motorovou pilu, není mi ten hluk příjemný, ale nemám nic proti, protože chápu, že k údržbě lesa je to nutnost. To se ale nedá říct o motorce - její uživatel mne omezuje svým zbytečným hlukem v místě, kde nemá co dělat.

0/0
2.2.2010 13:47

slavex

Někdo . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Někdo tu radil lanko natažené např. mezi dvěma stromy ,to se mi zdá dost kruté a nebezpečné, humánnější se mi zdá násada od krumpáče a jen trochu takovému připečenci nakřápnout přilbu ! ! ! Rv Rv Rv

0/0
2.2.2010 12:27

Host

Re: Někdo . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Myslím že přilba toho ''připečence'' by tu tvou násadu bez problémů přežila a ochránila jeho hlavu, což je její účel, ale bohudík by se to stejné nedalo říct o tvé a hlavě po setkání s jeho protektorovanými rukavicemi :-P Tak s chutí do toho;-)

0/0
2.2.2010 12:41

Host

Re: Někdo . . . . . . . . . . . ? ! ? !

V pořádku....když uvidim někoho s nasadou tak natahnu nohu se svoji MX botou s ocelovou spičkou a adekvátně se budu bránit napadení ;-D pak s chutí zavolám policii zaplatím 2000 pokutu a na něj podám trestní ozmámení když tedy jsme na to divokém východě ;-D .Taky jezdím protože na to mám peníze a odvahu ale nikdy mě nenapadne litat v chráněnejch oblastech to je pak už rovina slušnosti. To že někomu malem srazili ženu je hodně nepříjemný ale ta pani pokud jde po lesní cestě  a 10 minut sliší ječet motorku tak muže předpokládat že okolo lítá nějakej bezmozek a alespon se uhnout. Mě taky nenapadne jít po silnici prostredkem ale tim to samosrejme nezlehcuju. Tato diskuze se trochu zmenila na válku "ekologu", motokrosaru a lidi kteri jsou zakomplexovaní a nenávidí motorky.

0/0
2.2.2010 12:50

Host

Re: Někdo . . . . . . . . . . . ? ! ? !

R^ !!

0/0
2.2.2010 13:08

Host

Re: Někdo . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Pokud někomu připadá to samé, jít uprostřed lesní cesty, kam je zákaz vjezdu a jít uprostřed veřejné silnice, pak to jen svědčí o jeho schopnosti zdravé úvahy.

0/0
2.2.2010 13:13

slavex

Opravdu . . . . . . . . . . . . . . . . . ? ! ? !

Opravdu "dobrá "rada připečencům kteří zpravidla neberou ohled na nic a na nikoho  ! ! ! A co tak jim ještě poradit trasy kde jsou upravené např tratě pro běžkaře ! ? ! ?  Rv Rv Rv

0/0
2.2.2010 12:23

Host

TO engels:

Lidi kolem tebe to nemaj jednoduchý vid......

0/0
2.2.2010 12:22

Monarchista II

Re: TO engels:

Oni jsou za to placený a vystudovali to ;-)

0/0
2.2.2010 12:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.