- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem ani nevěděl, že Citroeen dělá auta pod značkou Opel....;-))) Jasná inspirace u tohoto výrobce. Jen doufám, že to bude alespoň kvalitnější auto, než Citroeen. Zadní dveře jsou velice zajímavé, ale myslím si, že mohou být i nebezpečné, jsem celkem zvědav, jak dopadnou crash testy. Frajeři by byli, kdyby tam nebyl i ten střední sloupek, ale to by asi nedostalo ani jednu * v crash testech..;-). Jo, líbí se mi nový Opel C4...;-D
Vypadá to všechno hezky, ale dokážu si představit, co se stane, když mi tchýně zapomene pořádně zavřít zadní dveře a ty se mi pak za jízdy otevřou. Ona ta klasická koncepce má taky něco do sebe.
a co Ti říká "automatický zámek dveří" ?
"Zvykat si musíte také na otevírání zadních dveří zevnitř. Chce to trochu
cviku a vydat víc síly, než u auta ze kterého vystupujete konvenčně.
Pro fyziky: působíte silou na menším rameni." - když už se začnete opírat o fyziku, použijte nejdříve hlavu. Kdybyste se, pane redaktore, podíval, kde je umístěno na zadních dveřích otvírání + madlo a kde jsou závěsy, okolo kterých se dveře otáčí zjistil byste, že při otvírání dveří působíte (naopak) na páce větší, než je tomu u dveří dnes běžných.
Samozřejmě každý se opírá do dveří při otevírání jinak a na jiném místě, ale předpokládám, že při obecném popisu se autor zmiňuje o způsobu, využívajícím věc k tomu určenou - madlo. Potřebná síla pro otevření se zvětšuje až při větším úhlu otevření.
Tím ovšem nevylučuji autorovu vlastní zkušenost s tímto druhem dveří, což ovšem není způsobeno fyzikou, ale technickým provedením.
Společensky povznášející řešení. Už vidím jak opět řešíme kdo je váženější a společensky významnější abychom mu dali přednost při nastupování, či vystupování.
Inspirujíce se Gutem Jarkovským, nejspíše vydám společenskou příručku.
Ale určitě to uvítají fotografové při vystupování celebrit v minisukních.
Zdravim vsechny odborniky na auta.Ale se nas tu seslo. Automaticke zamykani dveri ma snad dnes uz kazde auto (priplatek). Takze je doresene, ze se to samo odemkne pri problemu. A airbag s tim nema nic spolecne. Vite vubec vy odbornici, kdy se aktivuje airbag? Jen upozornuji, ze narazem to vzdy neni.
...ztratit děti nebo sám zemřít?Pokud budete mít novou merivu a volíte druhou možnost,pusttedeti dopredu.Nezapomneli ti v oplu,že existuji mensi bouracky,kdy diky jejich systemu lidi nepudou vyprostit, páč nevystřelí airbagy.Ja osobne dverim otviranym dozadu neverim
Z Vašeho příspěvku dává smysl pouze poslední věta.
Na auto.cz jsou špionážní fotky nového Roomsteru, bude mít podobný systém otvírní dveří jako nová Meriva. Ale určitě to bude líp udělaný, je to přeci jenom škodovka a néé opel.
Ja teda uprostred skrine zadnej sloupek nemam Tak k cemu to je kdyz tam zustal???
Ze ty jsis neprohlizel uz dlouho nejakej letak nejake automobilky? To je prece na to kdyz jedes na dovolenou kanonem aby se splujezdci mohli kochat pohledem nahoru... Ma to snad kazda znacka samozrejmne za priplatek
Tak teda "stará" Meriva byla super - tak různorodej interiér neměl nikdo (zkusili jste někdo udělat z toho pár pohybama sedačky 4-sic s místem pro nohy jak v RR - a pořád ještě slušnej kufr?). A pokud nová bude aspoň tak spolehlivá jako stará (Meriva byla tuším 2x nebo 3x vyhlýšená německým TUV-emjako nejspolehlvivější německá ojetina vůbec!!!) - take není co řešit...
A předem varuju: Roomsteři mě nepřesvědčí - nedokázal bych vozit rodinu v načechraným pick-upu... Howgh