Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cruze: bezpečné korejské překvapení

Ještě před pár lety jsme si z korejských aut utahovali. Daewoo změnilo jméno na Chevrolet, tvrdě zapracovalo a model Cruze je pro posádku jedním z nejbezpečnějších aut, jaká lze koupit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

herokovar1

Zkušenosti s Cruzem

Já mám Cruze LS asi 3 měsíce a nemůžu si stěžovat. Měl jsem možnost jezdit i například v Mercedesu ML, ale v pohodlí Cruze jasně vede. Jinak mám motor 2.0 VCDi a spotřeba ve městě 7-8 a mimo město 4,7 - 6. Co se týče zrcátek, nevím kde vidí redaktor poblém a u ovládání topení se ještě ani jednou nestalo, že by o to spolujezdec zavadil. A světla svítěj perfektně. Jediná výtka snad jen u kufru.Ale samozřejmě chápu, že každýmu se libí něco jinýho a preferuje něco jinýho.Ale za ty peníze si myslim, že je to dost dobrý. Ale uvidíme až najedu 100 000km, jak to bude vypadat.

0/0
10.2.2010 11:21

Host

Re: Zkušenosti s Cruzem

no ty blaho jak muzes srovnavat Mercedes ML s necim takovym jako je prejmenovany daewoo...vykon, materialy, prostor, jizdni vlastnosti atd.  nemuzes porovnavat...ja obcas jezdim s ML 500 a vubec by me nenapadlo srovnavat tuhle tridu vozu s cruze v jakykoliv variante...

0/0
5.4.2010 16:44

Host

Re: Zkušenosti s Cruzem

já mluvil o pohodlí a o tom, jak se mi v tom jede. Materiály a další věci samozřejmě srovnávat nelze to je jasný. Každej jsme přece individuální.

0/0
8.4.2010 11:37

poctivý pravicový milion

Je to furt jen Daewoo... Nelze čekat nic extra

:-/

0/0
8.2.2010 14:44

Host

Re: Je to furt jen Daewoo... Nelze čekat nic extra

Steně jako ŠKODA JE FURT ŠKODA , takže octavie není lepší než š 120 ???

0/0
9.2.2010 10:39

David_Rockefeller

Tady je zase každej chytrej jak rádio,

chtěl bych vědět v jakejch plečkách jezdíte vy.

0/0
8.2.2010 13:49

kajmanek

Nevím, nevím,

já ho měl, a spotřeba ani po 20 tis. nespadla pod 8. A na dálnici při 140 km/h 4 tis. otáček, a motor jsem myslel, že vyskočí...;) Takže jsem se ho rychle zbavil. I když vypadá vizuálně moc hezky...:-)

0/0
8.2.2010 10:58

Host

Auto

Škoda, že globalizace zpřístupnila toto přibližovadlo výšší třídy lůze, tedy myslím, že by bylo lépe nevyrábět vozidla tohoto typu a lůza ať jezdí busem, či  vlakem, nebo ať chodí pěšky neb šlape bycykl.. Nejlevnější automobil, nechť stojí přes 3miliony a je pokoj.

S pozdravem Graber

0/0
7.2.2010 21:29

Host

Re: Auto

Takové vymyškovat.

0/0
8.2.2010 0:16

Host

Re: Auto

Vymiškovat! Podle slova míšek, pytlík. Bývali dříve miškéři, na brávky.8-o

0/0
8.2.2010 14:17

Host

Re: Auto

A co jsou voni,váženej pane? Jsou si jistej,že nepatřej do té opovrhované lůzy taktéž?S lidmi jako Vy se nedá diskutovat ústy jako s jinými. Na diskusi s Vámi je nutno použít otvor na opačném konci trávicího traktu a vypustit z něj zvuk,který sice nepatří mezi ty společensky přijatelné,ale pro tento účel je nanejvýše výstižný.Rv

0/0
8.2.2010 12:52

Host

Re: Auto

..nasrat ! ;-D;-D

0/0
22.2.2010 20:56

Host

Re: Auto

Pane Grabere nebo co jste zač, nejste Vy náhodou v nejužším vedení naší největší pravicové strany,strany modrých č....ů,pardon, ptáků? Jako byste tlumočil názory lžidoktora Marka Bendy,arogantního pana Tluchoře nebo jiných Parteigenossen.Nechcete za tuhle stranu kandidovat v příštích volbách? Vaše rétorika by byla tím nejlepším doporučením. Bez úcty Z.Jakl

0/0
8.2.2010 13:14

Host

Ste vedle

ježiš to je hnus a dali tomu 4 válce, to má moje motorka už 20 let.

0/0
7.2.2010 21:20

Host

pěkné auto!

Ale na mojeho š. favorita TPi to nemá...[>-]

0/0
6.2.2010 20:42

Host

Motor

Ja mam v Pacifice 4L V6 a pri 170 mne susti jen gumy a zrcatka :-)

0/0
5.2.2010 23:50

Host

Re: Motor

Podle toho co tu povídáte, máte tak kulové. Jen machrujete na diskuzích.

0/0
6.2.2010 18:37

Host

Já mám na zahradě Trabanta ...

... a ten není slyšet vůbec. Co to máš za sračku???

0/0
7.2.2010 4:23

Host

Re: Já mám na zahradě Trabanta ...

Jak hluboko si ho Azor zahrabal?

0/0
8.2.2010 0:07

Host

Motory

K motorům TSI: jezdím od loňského roku s Oct. II 1,4 TSI (pro neznalé benzín). Řeči některých pisateů o poruchovosti by bylo dobré doložit nějakým důkazem a to pokud možno statisticky větší vzorkem porouchaných motorů. Tento motor má kroutící moment 200 Nm a jízda s ním je při  běžné ježdění velmi příjemná (při přidání jde za plynem skoro jak elektromotor). Do cca 2300 ot./min. je motor vlažný, protože nemá kompresor, ale jak začně plnit turbo, tak naprosto s  přehledem drží krok s naftovými 1,9, či 2,0 litry.  Při předjíždění je to možná i lepší, protože mám do 6500 ot. další  rezervu. Motor je naprosto tichý a ani při 170 km/hod. jej v kabině neslyšíte. Spotřeba: při rychlosti do 130 km/hod. něco málo nad 7 litrů/100 km. Pokud jedu po dálnici 160, 170 km/h., tak spotřeba jde na 8,5 l. Jedna zásada: řidič nesmí mít  "sloní nohu"  musí jet hlavou. 6. stupeň dávat až od 100 km/hod. O spotřebě si rozhoduje SÁM. A pak ještě 2 zásady- nehonit, když je motor studený. Pokrač. dále

0/0
5.2.2010 8:28

hisaak

Re: Motory

Nevim jak ve 170, ale v oktavce uz pri 150 mam pocit, ze sedim pobliz proudove stihacky, takze bych vam i veril, ze ten motor opravdu neslysite. :-)

0/0
5.2.2010 18:46

Host

Re: Motory

Stejná zkušenost, od loňského května mám Golf 1,4 TSI. Neskutečně tichý motor, neví co je kopec.

Ve stoupáních dvoulitroví troubové jen tupě zírají. Stejně tak po výjezdu z "padesátky".

Kdo o tomto motoru uvažuje, ať se nenechá oblbovat pitomci, kterými se diskuze jen hemží, a zkusí se v tom projet.

0/0
5.2.2010 20:06

Host

Re: Motory

ale no tak, zas takova raketa to neni. 2 litrovy chrochtak by te rozsekal jak jetel na louce. Zvlast v tech kopcich, jen by si pisklo turbo akoukas mu na zada. Jo, kdybys tam mel narvanou 1.8 tak to je jine kafco. Jezdil jsem chvili s CC  s 1.8 Tsi a dobry. Jinak golf je auto pro pubertaky

0/0
29.3.2010 22:20

Host

Re: Motory

HA HA HA ,píská ti leda v uších Rv

0/0
29.3.2010 22:29

Host

Re: Motory

No tedy spotřeba nic moc a ještě vám to žere nejdražší benzín. Motor na nic.

0/0
6.2.2010 18:38

Host

Kup si diesel a v "mekáči" ti dají přepálenej fritovací ocej

... a můžeš to šustit zadarmo. :-)))

0/0
7.2.2010 4:26

Host

Re: Motory

Nejsem zapřísáhlý odpůrce tohoto motoru, pokud se auto pořizuje na 3-4 roky, je to zajímavá volba, ale po skončení záruky se majitel dostává do rizika vysokých výdajů (turbo, kompresor) kdy se nižší životnost dá předpokládát právě kvůli menšímu objemu motoru. Že při 170 není slyšet motor je pochopitelné, protože v té Octávce při takové rychlosti vše přehluší hlavně aerodynamický hluk a hluk od kol.

Co považuju slabou stránku je spotřeba, ne při srovnání výkon/spotřeba, ale proti "marketingovým kecům" automobilky, která tvrdila a tvrdí, že tento motor oplývá spotřebou "někde kolem" 5 litrů ... realita je taková ja píšete, jen je na tom všem smutné, že lehce nad 7litrů mi při 130km/h bere i moje 1,4 40kW (ikdyž v autě o 200kg lehčím).

Samozřejmě je ten motor 1000x lepší (výkon x spotřeba x krouťák) než 1,6 kterou montovali v celém koncernu snad posledních 10 let, ale nevím jestli je nutné u běžných motorů nutné řešit výkon turbem nebo kompresorem.

0/0
10.2.2010 9:41

Host

Re: Motory

Nějaký TSI  nebo co mne nezajímá,to je nejspíš hromada šrotu ,co zbyla výrobci a udělali z toho "motor" Ale co bych chtěl hlavně podotknout je to, že MOTOR má být vždy slyšet a to platilo odkaživa. Tedy pokud se budeme bavit o autech a ne "autech" Pro chytráky bych jen dodal,že jezdím Mustangem 4.6L V8 GT Premiuma nedokážu si představit,že bych motor neměl slyšet. To pak jezděte pánové elektrovlakem a neserte se do aut.

0/0
17.2.2010 21:51

Host

Re: Motory

jojo, tohle auto je skutecne slyset, mlati to v nem jak v kancovi pred porazkou. Pevodovka jak pred smrti. Neni to ani sportak, ani klasika, kone zadne, spotreba jak malej tank, podvozek jak u auta z 60 let. Tohle si fakt poridi jen nadsenec

0/0
29.3.2010 22:26

Host

Motory

Pokračování: Na dálnici při zastavení nechat 1-2 minuty na volnoběh srovnat teplotu turba. A ještě poznámka: měřím 185 cm a v Oct. II si díky nastavení volantu ve dvou rovinách vždy najdu správnou polohu (ať v košili, svetru, saku, či bundě...). U korejců si tím nejsem jist. Slabá hlavní světla? Dost zásadní pro toho,  kdo jezdí hodně a daleko. Hluk v kabině při 130 km/h.? Ostuda!!!! Bez komentáře.

0/0
5.2.2010 8:19

Host

Re: Motory

Ale no tak. Ano souhlasim s tim že 1,4t benzin je dobrej. Už ste s tim Cruzem jel, že je hlučný ve 130? Je pravda že sem jel s dieselem, ale při 160 si můžou lidi normálně povídat. Jinak cm mám 192 a co se týče sezení problém neměl. Volant nastavitelný v obou směrech a sedačka taky dostatečně. Se světly jsem problém neměl.

0/0
5.2.2010 9:37

Host

Re: Motory

Nic Vás to nebude stát, zkuste se projet Golfem 6 s 1,4 TSI. Bezvadně odhlučněné auto, perfektní motor. R^

Octávie ani jiné škodovky neznám.

0/0
5.2.2010 20:09

Host

Re: Motory

jezisi, jak nekdo muze vlezt do golfa, to octavka je 5x lepsi. Golf-auto bez napadu pro pubertaky na tuning

0/0
29.3.2010 22:24

Host

Re: Motory

Mno já měřím 202cm a nevlezu se do oktávky ani kdybych se zbláznil..Cruze je na tom o něco lépe, ale na dlouhou jízdu to stejně není....

0/0
7.2.2010 17:04

Host

Re: Motory

jezdím denně v octavii II měřím 183 cm a žasnu na tím názorem . manželka má korejce ,který je nesrovantelně pohodlnější lepe sedí na silnici při bočním větru , Půjčte si korejce srovnejte abudete překvapený,. názory typu jedna paní povídala jsou k ničemu, Já byl také nedůvěřivý do doby ,než jsem manželce korejce koupil pak jsem byl velmi mile překvapen. Vmén případě sejednalo o Hyundai Sonata .

0/0
9.2.2010 10:47

Qesospi Cobigan

Ještě to chce italského designéra...

a už to možná bude k úvaze.

0/0
4.2.2010 19:06

ziggi

VW a kvalita.

VW má dne vysokou pouze cenu za "značku". Kvalita se vytratila před desíti lety a je důsledek socialismu, který u našich sousedů drahnou dobu vládne. Nebrat.

0/0
4.2.2010 13:46

tom206

jak to smrdí rejžou

tak to nebrat....

0/0
4.2.2010 12:50

FB13624

Re: jak to smrdí rejžou

Měl jsem novou škodovku - do čtyř let nová baterie i výfuk. Pak jsem měl rejžožrouta Nissana, také nového - baterie měněna po sedmi letech - podle servisu pro jistotu, že už je tam dlouho, výfuk téměř po deseti. Těm kecům o rejži se můžu jen smát. Kupujte dál koncernová auta, když se Vám chce vyhazovat..................

0/0
4.2.2010 21:48

Host

Re: jak to smrdí rejžou

Jo, baterie je zásadní ukazatel kvality auta;-DR^

0/0
5.2.2010 21:55

Host

Re: jak to smrdí rejžou

No ono je to možná i proto, že o poruchách nemá co psát......;-)

0/0
13.2.2010 12:21

Madietta

Re: jak to smrdí rejžou

Mám devět let starou Hondu, baterie je stále původní a chystám se ji vyměnit rovněž jen proto, že už se to jaksi sluší. Za 100 000 km dosud jinak žádná porucha. Na své asijské autíčko nedám dopustit.

0/0
7.2.2010 22:00

deméter

nejsem

nejakej priznivce skodovek a podobne, ale sedel jsem i v tomhle aute a koncervova kvalita GM a vw se opravdu srovnavat neda...vw je momentalne s technologii (mozna jeste s toyotou) nejdal..to je proste fakt a taky duvod, proc jsou nejprodavanejsi na svete...

0/0
4.2.2010 8:32

Host

Re: nejsem

VW technologicky nejdál?? to je opravdu vtip,koncern,který šetří na každém detailu,kde většina montovaných dílů je made in china to opravdu ne ,koncernový auta jsou technologicky mizerný podprůměr ,technika nedotažena jen vše vyhnaný reklamou a lživými recenzemi a testy.

0/0
4.2.2010 10:51

Host

Re: nejsem

Proboha VW není nejdál s technologií a už vubec ne s prodejem. Mimo evropu nemá  šanci. A ohledně těch technologií je to snad poslední značka na světe, která si dovoluje montovat do auta tak zastaralou technologii jako je TDI PD.

0/0
4.2.2010 14:43

Host

smrt má nový jméno = Toyota

Toyota je shit RvRv

0/0
4.2.2010 1:12

Host

Re: smrt má nový jméno = Toyota

zato tvůj golf 1 je technologický poklad

0/0
4.2.2010 10:52

Host

Re: smrt má nový jméno = Toyota

Ano, Tojóta, shit: Ani ten vlalkovej Pryjus jim už nebrzdí:

file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/Administrator/Dokumenty/Toyota%20Prius%20musí%20také%20do%20servisu.htm

Taknějak s křížkem po funusu se šéf Toyoty omlouvá a "zřizuje výbor pro kvalitu":

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/doprava/clanek.phtml?id=659937

Zkrátka hnus, velebnosti.RvRvRvRv

0/0
5.2.2010 20:16

Host

Re: smrt má nový jméno = Toyota

blbcům vždy stačí tak málo a mají hned jasno;-D;-DRv

0/0
6.2.2010 10:10

Host

Re: smrt má nový jméno = Toyota

Hele je hezký, že nám tu ukazuješ, že jsi na svým PC jako administrator, ale ten soubor těžko otevřeme. :-)))))))))))))))))))

0/0
6.2.2010 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.