- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já mám Cruze LS asi 3 měsíce a nemůžu si stěžovat. Měl jsem možnost jezdit i například v Mercedesu ML, ale v pohodlí Cruze jasně vede. Jinak mám motor 2.0 VCDi a spotřeba ve městě 7-8 a mimo město 4,7 - 6. Co se týče zrcátek, nevím kde vidí redaktor poblém a u ovládání topení se ještě ani jednou nestalo, že by o to spolujezdec zavadil. A světla svítěj perfektně. Jediná výtka snad jen u kufru.Ale samozřejmě chápu, že každýmu se libí něco jinýho a preferuje něco jinýho.Ale za ty peníze si myslim, že je to dost dobrý. Ale uvidíme až najedu 100 000km, jak to bude vypadat.
no ty blaho jak muzes srovnavat Mercedes ML s necim takovym jako je prejmenovany daewoo...vykon, materialy, prostor, jizdni vlastnosti atd. nemuzes porovnavat...ja obcas jezdim s ML 500 a vubec by me nenapadlo srovnavat tuhle tridu vozu s cruze v jakykoliv variante...
Steně jako ŠKODA JE FURT ŠKODA , takže octavie není lepší než š 120 ???
chtěl bych vědět v jakejch plečkách jezdíte vy.
já ho měl, a spotřeba ani po 20 tis. nespadla pod 8. A na dálnici při 140 km/h 4 tis. otáček, a motor jsem myslel, že vyskočí...;) Takže jsem se ho rychle zbavil. I když vypadá vizuálně moc hezky...
Škoda, že globalizace zpřístupnila toto přibližovadlo výšší třídy lůze, tedy myslím, že by bylo lépe nevyrábět vozidla tohoto typu a lůza ať jezdí busem, či vlakem, nebo ať chodí pěšky neb šlape bycykl.. Nejlevnější automobil, nechť stojí přes 3miliony a je pokoj.
S pozdravem Graber
ježiš to je hnus a dali tomu 4 válce, to má moje motorka už 20 let.
Ja mam v Pacifice 4L V6 a pri 170 mne susti jen gumy a zrcatka :-)
Podle toho co tu povídáte, máte tak kulové. Jen machrujete na diskuzích.
K motorům TSI: jezdím od loňského roku s Oct. II 1,4 TSI (pro neznalé benzín). Řeči některých pisateů o poruchovosti by bylo dobré doložit nějakým důkazem a to pokud možno statisticky větší vzorkem porouchaných motorů. Tento motor má kroutící moment 200 Nm a jízda s ním je při běžné ježdění velmi příjemná (při přidání jde za plynem skoro jak elektromotor). Do cca 2300 ot./min. je motor vlažný, protože nemá kompresor, ale jak začně plnit turbo, tak naprosto s přehledem drží krok s naftovými 1,9, či 2,0 litry. Při předjíždění je to možná i lepší, protože mám do 6500 ot. další rezervu. Motor je naprosto tichý a ani při 170 km/hod. jej v kabině neslyšíte. Spotřeba: při rychlosti do 130 km/hod. něco málo nad 7 litrů/100 km. Pokud jedu po dálnici 160, 170 km/h., tak spotřeba jde na 8,5 l. Jedna zásada: řidič nesmí mít "sloní nohu" musí jet hlavou. 6. stupeň dávat až od 100 km/hod. O spotřebě si rozhoduje SÁM. A pak ještě 2 zásady- nehonit, když je motor studený. Pokrač. dále
Nevim jak ve 170, ale v oktavce uz pri 150 mam pocit, ze sedim pobliz proudove stihacky, takze bych vam i veril, ze ten motor opravdu neslysite. :-)
Pokračování: Na dálnici při zastavení nechat 1-2 minuty na volnoběh srovnat teplotu turba. A ještě poznámka: měřím 185 cm a v Oct. II si díky nastavení volantu ve dvou rovinách vždy najdu správnou polohu (ať v košili, svetru, saku, či bundě...). U korejců si tím nejsem jist. Slabá hlavní světla? Dost zásadní pro toho, kdo jezdí hodně a daleko. Hluk v kabině při 130 km/h.? Ostuda!!!! Bez komentáře.
Ale no tak. Ano souhlasim s tim že 1,4t benzin je dobrej. Už ste s tim Cruzem jel, že je hlučný ve 130? Je pravda že sem jel s dieselem, ale při 160 si můžou lidi normálně povídat. Jinak cm mám 192 a co se týče sezení problém neměl. Volant nastavitelný v obou směrech a sedačka taky dostatečně. Se světly jsem problém neměl.