Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Dietářský focus vystačí s 3,8 litru nafty, stojí ale balík

Vzpomeňte na digitální hit konce minulého tisíciletí. Tamagoči bylo elektronické zvířátko, které jste krmili, aby nezašlo. Ve Fordu Focus ECOnetic je také taková hra, funguje ale naopak. Čím míň mu dáte napít, tím lépe se daří kytičkám.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

17. 2. 2010 12:59
Prius a Focus

Víte, ona ta nižší spotřeba vlastně není tím hlavním důvodem proč se hybridy staví, hlavním důvodem pro hybrid je že jde o stupeň při přechodu na elektromobil. Až slevní baterky, tak se fosilní motor smrskne na nějakou turbínku pro nouzové dobíjení a nakonec zmizí úplně. Výrobci současných hybridů budou mít při přechodu na elekromobily značný náskok v know-how. Přechod na odlišnou technologii není u tak masového výrobku jako je auto jednoduchý, aby se dosáhlo srovnatelné nebo lepší spolehlivosti, aby se to servisy naučily opravovat, aby se vyvinul systém dodavatelsko-odběratelských vztahů ... Pokud to má všechno dobře fungovat, tak to chce čas.

0 0
možnosti

Host

13. 3. 2010 21:27
Re: Prius a Focus

http://www.inmagazin.cz/clanek/551_kdo-zabil-elektromobil.aspx

Koukni se na dokument a dozvíš se, kdo drží patenty na dobré výkoné a vcelku levné baterie ---- ropné společnosti !!!!!!!! brw elektromobil nepotřebuje skoro žádnou ůdržbu, jak dokázal model od GM z názvem EV1, který pak rychle sešrotovali, protože si uvědomily, že elektromobil by zničil velkou část automobilového průmyslu!!!

O elektromobily kromně samotných řidičů nikdo nestojí, a nevím zda se jich dočkáš !!

0 0
možnosti
S

Host

2. 2. 2010 17:02
iDěs se projevil

Tak správně je tamagoTCHi a za 4l jezdí kdejaká šunka.

0 0
možnosti
IZ

Ajvn

2. 2. 2010 13:15
neco za neco

Nebylo by spise lepsi prestat se predhanet v tom, kdo ma auto s vice hvezdickami v EuroNCAP a prestat auta zatezovat dalsimi metraky vahy navic, ktere se odrazi i v cene vozu? Kazde kilo vahy navic stoji vyssi spotrebu. Proc me Clio r.v. 2002 ma i s dieselovou 1.5kou 980kg a dnesni Fabie maji dvanact metraku?? Narust o 1/5 - 1/4. Bud se tedy snizi jizdni parametry, nebo se pri stejnych zvysi spotreba, nebo se musi instalovat objemnejsi motor. Pritom uz tenkrat melo Clio 4hvezdicky a rozhodne si nekupuju auto pro to, ze s nim planuji bourat. Predne s nim chci jezdit a hledam zaroven i ekonomicky usporny provoz. Co me zajima, je vyhodna castka Kc/km. Po prozatim najetych 240tis. km mam celkovou prumernou spotrebu 3.6l/100km, (necha se s nim jezdit i hluboko pod 3), aktualne jsem se dopracoval na 3.89Kc/km (objektivne zapocitane absolutne veskere naklady behem let, pravidelne servisovane v aut.servisech a BEZ zapocitane pripadne castky za prodej) Priuse si za ty penize mohou nechat. :-)

0 0
možnosti
J

JTR1

2. 2. 2010 14:07
Re: neco za neco

holt někdo šetří na autě, někdo na jídle, někdo na ženských, ALE proč to hned paušálně odsuzovat?? Nutí tě někdo si kupuvat Priuse??

0 0
možnosti
N

Host

2. 2. 2010 12:37
Kytičky

To tak, když se chci chovat ekonomicky, potažmo ekologicky, mám na přístrojovce ekonoměr, tohle je tak akorát blbost pro ženský.

0 0
možnosti
S

Host

2. 2. 2010 17:04
Re: Kytičky

Ekonoměr je blbost co se montovala do starých škodovek - jestli chceš jezdit ekonomicky tak si kup nové auto.VV

0 0
možnosti
N

Host

2. 2. 2010 12:21
Systém start-stop

I přez to, že pěvně věřím jak můj další plechový miláček bude tento systém v sobě mít, tak je podle něj jeho přpínos minimálně zporný.

Každý den najedu 90 km do práce, ale na cestě mám pouze 1 závory, tedy jednou tam a jednou zpět, kde je to stejně většinou na 5 avíce minut, takže motor vypnu, no a dál jedu za celou dobu pouze 3krát z vedlejší na hlavní. Takže prakticky při 80% cest ani nezastavím, tak k čemu mi pak takový systém je?

0 0
možnosti

Host

4. 3. 2010 10:33
Re: Systém start-stop

To je přesně ono, kolega uhodil hlavičkou o hřebíček. Všichni Ti co se tady prsí s minimální spotřebou jezdí většinou mimo město, kdyby jezdili ve městě museli by držet hubu. Systém start stop a hybridy mají smysl ve městě kde se často rozjíždí a brzdí/zastavuje. Koupit si Priuse a pak s ním jezdit jenom po dálnici je nesmysl, jenom máte slabý benzínový motor a tři sta kilo baterek v kufru navíc. Každý by se měl zamyslet jak a kam jezdí a podle toho si koupit auto.

0 0
možnosti
N

Host

2. 2. 2010 12:09
Modla

Jinak Prius není modla ekologů, ale jen zelených fašos, kteří si nejsou schopni vidět na špičku nosu.

0 0
možnosti

Host

2. 2. 2010 10:19
spotřeba

Teď to testovali na Primě a spotřeba samozřejmě není 3,8 l , ale tuším kolem 4,5.

0 0
možnosti

Host

2. 2. 2010 11:19
Re: spotřeba

no to není ani u Priusu :)

0 0
možnosti

Host

2. 2. 2010 10:17
HDI

No jo no, motor z PSA neboli HDI.

0 0
možnosti

WIFI

2. 2. 2010 7:00
start - stop

zajímalo co na tento systém aku, když by se denně projíždělo přes město a pravidelně byly kolony - tzn. popojet pár m a zase zastavit...............

0 0
možnosti

Host

2. 2. 2010 7:45
Re: start - stop

Když budeš popojíždět v koloně a po 50 metrech zastavovat,tak systém vypneš,to dá rozum,ne?

0 0
možnosti

Host

1. 2. 2010 23:51
medved

VVVVV

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!