Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový renault, do kterého vám nasněží: targa jménem Wind

Střechu by při letošních chumelenicích natáhli i opravdu skalní kabrioletáři. Nový malý renault ji má samozřejmě také. Do kufru se ale skládá velmi neobvykle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BG1

Docela primitivni zpusob

sklapeni strechy. Za jizdy a mirneho vetru bych se tedy tuto strechu neodvazil sklopit. Cely system velkych ploch kolmo postavenych proti smeru jizdy musi vyvijet velky odporu vzduchu. Primitivni technika!Rv

0/0
4.2.2010 2:59

Host

Re: Docela primitivni zpusob

v jednoduchosti je právě to kouzlo, Renault umí dělat kvalitní auta, to se neboj! Primitivní techniku používají německá auta a ještě k tomu se kazí a kazí ;-D

0/0
4.2.2010 8:49

deméter

Re: Docela primitivni zpusob

tak nemecky auta, krome opelu jsou myslim jeste o tridu dal nez fr., ale nevim co by se dalo vymejslet na sklapeni strechy a navic proc to delat slozite...podle me po dlouhy dobe designove povedenej renault, pekny auto pro manzelku...ja osobne bych si v tom pripadal trochu teple...

0/0
4.2.2010 10:23

Host

Re: Docela primitivni zpusob

Po nekolika sklopenich strechy za jizdy by sis taky asi docela urcite pripadal dost studene, protoze by ti strecha uletela.Rv

Kazda jina automobilka vyrabejici vozy s timto typem sklopne strechy se snazi co nejvice snizit koeficient odporu vzduchu a vytvorit takovou konstrukci s kterou se da manipulovat za jizdy v co nejvetsich rychlostech. Jen renault vytvori ze strechy plechovou "plachtu" jako u starych plachetnic. Je docela mozne, ze Renaultu krivdim a ze on tim vlastne chtel vytvorit usporne auto. Pri vetsim vetru se proste vypne motor, vztyci strecha a jedeme na vetrny pohon. Super. Jeste by na to mohli pripevnit nejaky vetrnik a francouzsky gentleman muze vyprodukovanou energii po ceste na rendevouz pouzit na oholeni elektrickym strojkem. ;-D

0/0
6.2.2010 13:09

Host

Re: Docela primitivni zpusob

V cemze je ta krasa? V tom, ze ti strecha pri mensim vetriku za jizdy uleti, kdyz ji budes chtit sklopit? Nebo v tom, ze budes muset pokazde zastavit, kdyz budes chtit strechu sklopit? Vsechny ostatni automobilky pracuji na tom, aby se strecha dala sklopit pri vyssich a vyssich rychlostech - tim smerem jde vyvoj. Pak prijde nejaky Renault a udela strechu s kterou clovek musi uplne zastavit, aby s ni mohl manipulovat? Opravdu v tomto nevidim zadnou krasu, ale jen a pouze PRIMITIVNOST! A co s tim maji co spolecneho nemecka auta, nebo firma Renault vseobecne? Ty nedokazes posoudit urcity technicky detail, aniz bys do toho hned nemichal sve pocity vuci znackam? Rv

0/0
6.2.2010 13:00

Host

kvalita francouzských aut

Opravdovou kvalitu prověří až čas... když se tak rozhlédnu po českých silnicích po starších autech ročínky 91-96 a porovnám celkový stav německých a francouzských aut, tak úplně jasně vítězí FRANCIE - těch pažoutů 306, 406 ale i hromady pořád zachovalých 205 a 309, citroenů xsar a xantií, rencků - 19 a meganů, lagun ... no a když vidím ty zrezlé, rozpadající se popelnice od VW golfy II a III, oply astry a vektry, escorty ale i bmw E30 - všechno shnilý  a většina už dojezdila ;-D;-D NĚMCI SOU PROSTĚ RvRv  

0/0
2.2.2010 20:40

Host

moc pěkný

Moc pěkné autíčko... Němci mají zase co dohánět :) Francouzská auta jsou pohodlná, spolehlivá a krásná. Němci musí hodně dohánět a to hlavně v kvalitě.

0/0
2.2.2010 20:29

Host

Re: moc pěkný

A co tomu říká pan doktor? Lepší se to? ;-D;-D;-D;-D

0/0
4.2.2010 10:41

Host

P!CA na zadech

Taky ma tenhle renault P!CU na zadech :-D ?

0/0
2.2.2010 19:53

Host

Re: P!CA na zadech

I za volantem.....

0/0
4.2.2010 10:39

Little Boy

tuzingforum.cz

Renault

Když už je někdo pacient a má rád francii ztratí i poslední zbytky studu a pořídí si renault. Renault je koncentrátem všech zhovadilostí jež francouzská republika skýtá, polostátní podnik kde se věčně stávkuje a nikdo nedělá, nabubřelá proklamace pasivní bezpečnosti (jež funguje do první bouračky), nových technických řešení (čti nových závad) a jakéhosi "stylu" kterému může rozumět jenom francouz. Ovšem jaké hodnoty může uznávat člověk žeroucí žáby, jež víc hodin tráví ve stávce než v práci a je hrdý na vojenskou historii své země jež jako jediná dokázala prohrát i s italama. Naštěstí měl někdo v renaultu dostatek soudnosti a samotnou esenci smysluplnosti

renaulta a popisu jeho řidiče vštípil již do jeho znaku...

www.tuzingforum.cz

0/0
2.2.2010 19:11

Duke Nukem

Re: tuzingforum.cz

amen

0/0
2.2.2010 19:15

Homer _ 11

Re: tuzingforum.cz

Co jsi měl k večeři že jsi se z toho takhle ošklivě poblil?

0/0
2.2.2010 23:40

Little Boy

Re: tuzingforum.cz

Jsem dal odkaz na zdroj.... jen tu sirim pravdu a lasku a ta urcite zvitezi!!

0/0
2.2.2010 23:54

Host

Fabia II. je lepší a hlavně má slušnej kufr a místo pro 5

tendle rencek nemá šanci. je jen pro dva lidi, žádnej kufr, vysoká cena, slabej motor a poskakovat to bude po silnici jako koza.

renault nebrat !!!!!!!!!!!!!!!!¨

buď Škodovku nebo Toyotu !!!!!!!!!!!!!!!!! [>-][>-]

0/0
2.2.2010 17:42

Host

Re: Fabia II. je lepší a hlavně má slušnej kufr a místo pro 5

To snad nemyslíš vážně - srovnávat kabriolet s hatchbackem může jenom naprostý imbecil ;-D

myslíš že tohle auto si koupí někdo, kdo potřebuje velkej kufr a 5 míst?? ;-)

0/0
2.2.2010 18:22

Host

Re: Fabia II. je lepší a hlavně má slušnej kufr a místo pro

Hlavne ze fabie ma nejslebsi motor 44kW coz je o slovy 1kW vice nez ma Skoda Favorit R^ Kolik let vyvoje mezi temito auty je? :-D Rekl bych ze dost!R^

0/0
2.2.2010 19:52

Host

noooo

nevim, ale to rucni zajistovani mmi prijde dost zvlastni

0/0
2.2.2010 16:17

Host

Re: noooo

možná zvláštní, ale určitě funkční.....a bude v tom hrát roli i cena.

0/0
2.2.2010 21:35

Host

Epidemie

To je snad epidemie, ta inspirace u konstruktérů panzerkopfů a jiných obrněných vozítek, kde je výhled ven omezený z řady pochopitelných důvodů. U osobního vozu tento nedostatek ovšem nechápu a naopak považuji za nikoliv potenciálně, ale reálně nebezpečný. Nechápu...

0/0
2.2.2010 14:16

Host

*

Do toho se mi nevejde ani pes;-(

0/0
2.2.2010 14:08

Host

Re: *

tak se smiřte s tím, že prostě není určený pro Vás...

0/0
2.2.2010 21:38

Jumperman

Pěkný...

Teda klobouk dolů, vypadá fakt moc pěkně... Kdybych měl možnost mít papíry, tak bych do toho šel... ;-)R^R^

0/0
2.2.2010 14:05

Host

Sláva Renault

super   líbí V   R^

0/0
2.2.2010 13:47

Host

honda crx 3. generace

hezke, ale az na to sklapeni strechy tohle jezdi uz vic nez 15 let... u Hondy vyjely z kufru dva drzaky, ktere "chnaply" strechu a schovali ji.. navic mela i stahovaci zadni okenko pro pocit "skoro cabria"...

0/0
2.2.2010 13:29

Host

Re: honda crx 3. generace

JJ, moc jich v tomhle provedení nejezdilo (většinou šlo o chudší verze, kde si ten střešní díl musel dát do kufru sám řidič), ale pokud se člověku poštěstilo vidět verzi s mechanikou, bylo se na co dívat: otevření kufru z opačné strany, (ii) vyjetí "pracek" a posunutí střechy, (iii) uchopení střechy a uložení do kufru, (iv) uzavření kufru. Dnes, kdy už i kabriolety mají povětšinou plechovou střechu, to už ta nepřijde, ale když jsem to v roce 1993 viděl u jednoho dealera Hondy (šlo o jeho soukromý dovoz ze SRN), byl jsem z toho u vytržení.

0/0
2.2.2010 13:56

Host

POZORUHODNÉ

tak rychle, rychle  začněte nadáva na Renault, rychle , rychle

0/0
2.2.2010 12:54

lucky_24

Re: POZORUHODNÉ

Tak na pohled je to hezký, jak je to na tom technicky ukáže čas

0/0
2.2.2010 12:57

Jan9002

Re: POZORUHODNÉ

Nadává se jenom na Škodovky. Jinak tenhle Renault se mi líbí. Pokud je stejně pohodlný, jak všechny ostatní Renaulty, tak je to fajn. Renault má jednu chybu. Pohodlí měkkého podvozku je vykoupeno horšími jízdními vlastnostmi. Ale obojí najednou nejde.

0/0
2.2.2010 13:34

Host

Re: POZORUHODNÉ

Ale jde ;-)

0/0
2.2.2010 15:19

Host

Re: POZORUHODNÉ

každý netouží jezdit nepohodlnými  šerednými krabicemi,jako jsou škodofky a folcvágeny.Těmi jezdí jen hloupé stádo,které je bez jakéhokoliv vkusu.

0/0
2.2.2010 16:18

Host

Re: POZORUHODNÉ

To není třeba. Kdo už nějakého Renaulta měl, ten ví a ti ostatní si to musí zažít sami ;-D

0/0
2.2.2010 15:47

Host

Re: POZORUHODNÉ

přesně kdo chce kvalitní bezporuchový auto koupí si Škodovku, nebo Toyotu !!!!!!!!!!! [>-][>-]

0/0
2.2.2010 17:43

Host

autíčko za maturitu

pro nějakou pubertální slípku snad OK

0/0
2.2.2010 12:50

persona-non-grata

Re: autíčko za maturitu

Že by zamindrákovaný majitel XXL plechovky 8-oRv

0/0
2.2.2010 13:20

Host

Pěkné

Francouzi ukázali zas něco pěkného. Malé, ale hezké ;-), připomíná mi to z bočního pohledu Opel Tigra I.gen.. Jsem zvědav, jaké motorizace a vlastnosti z tohoto prcka vytáhnou. Pro oživení na silnicích opravdu pěkné.

0/0
2.2.2010 12:40

Host

Re: Pěkné

Motory do toho budou benzínové 1,2 TCE 100k a 1,6 TCE 130k. Oba se 6-ti stupňovou převodovkou...    Takže doslova žihadla... R^

0/0
2.2.2010 15:53

Host

Re: Pěkné

Motory do toho budou benzínové 1,2 TCE 100k a 1,6 TCE 130k. Oba se 6-ti stupňovou převodovkou...    Takže doslova žihadla... R^

0/0
2.2.2010 16:10

Host

Twingo Targa

Vůbec to nevypadá zleR^

0/0
2.2.2010 12:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.