Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový motor pro octavii už má její bratranec: VW Golf 1,2 TSI

Dvanáct decilitrů objemu, do kterých cpe životodárný vzduch turbodmychadlo, umí zacvičit i s relativně velkým autem jako je VW Golf. Nový motor 1,2 TSI se vyrábí v Česku a začíná ho dostávat i Škoda Octavia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

nemůžu si pomoct

ale nabídka francouzů ale hlavně japonců v poměru P/V je jasně, dle mého soudu, v jejich prospěch.

0/0
13.2.2010 23:39

Host

Re: nemůžu si pomoct

no myslet si to můžeš.....

0/0
22.4.2010 12:09

Host

Octávka a fóbie

 Na těchto dvou autech je hodně špatných věcí a jedna nejvíce - má to každý Pepík a jsou toho plný ulice, jako kdyby nebylo lepších aut za ty peníze. !! !! Doslova předražený auta. Ale prodávají se, má to přeci soused a známý !  Ale lidi v česku už jsou takový. ;-€ 

 Tady je o tom něco : http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=30 Popravdě a objektivně popsáno a když si to přečtete třeba i několikrát, nenajdete tam NIC nadsazeného nebo vymyšleného. !! 

0/0
11.2.2010 7:04

Host

Re: Octávka a fóbie

Tak vidlák fórum jsem nečet, ale závist je typická česká vlastnost :-)

0/0
11.2.2010 8:54

Host

Re: Octávka a fóbie

proboha,jak by někdo někomu mohl závitět embéčko to je absurdní.

0/0
11.2.2010 9:47

Host

Re: Octávka a fóbie

Jaký je podle tebe význam slova "absurdní" ?

0/0
11.2.2010 14:55

Host

Copy-paste a souhlas

Takový závistivý a špinavý výlev se nenajde ani v Haló novinách.

Prostě si přiznej že z tebe mluví jen a jen závist - když je pro tebe 320.000kč nějaká suma zanadčasovou limuzínu, tak se opravdu není o čem bavit a odkopal jsi se sám. Jsi trapák, ubožák a DEMENT!

Autor toho článku je skutečně dement.

0/0
11.2.2010 13:07

Host

Re: Copy-paste a souhlas

Není problém pořídit si za 320tis. nadčasovou limuzínu. Jenom nesmíš předtím ty peníze vyhodit za Octovku... :-P;-D

0/0
11.2.2010 14:00

Host

Re: Copy-paste a souhlas

Odkdy dementi rozhodují, co si kdo má nebo můžekoupit ?

Aha, pán je socan, byl na schůzi.

0/0
11.2.2010 14:29

Host

Re: Copy-paste a souhlas

A někdo takovej tu bude mluvit o "špinavých výlevech"... 8-o

0/0
11.2.2010 14:31

Host

Re: Octávka a fóbie

Na těchto dvou autech je hodně špatných věcí a jedna nejvíce - že ani na jedno nemáš.;-D;-D;-D;-D

0/0
11.2.2010 14:52

Host

Re: Octávka a fóbie

Připomínáš mi toho exota jak tady na diskuzích věčně řval, jak se mu nelíbí že mu u Fábie za deště teče voda po okýnkách, že by ji nechtěl ani zadarmo a nakonec z něj vylezlo že Fábií jezdí :-) No, někdo jezdí třeba jen v Need for Speed že jo?;-D

0/0
11.2.2010 16:02

Host

Re: Octávka a fóbie

Ten člověk je fakt blázen a ještě k tomu zakomplexovanej. Snad někdy na tu svoji Oktávku taky duševně a finančně bude mít.

0/0
11.2.2010 18:00

Host

Re: Octávka a fóbie

Lojzo! Takže v Německu jsou nejhorší auta VW a BMW, ve Francii to bude Renault a Citroen, Ve Španělsku Seat a v Itálii FIAT protože to tam má každej Frikulín a jsou tam toho plný ulice!!!! Ale prodávají se, má to přeci soused a známý ! Ale lidi v D, F, ESP a IT už jsou takový!!!!

Muhehehe ;-D

0/0
22.4.2010 12:16

Host

Hňupy kteří

zde jen pomlouvají, někdo nutí VW kupovat? To bych se divil. Kdo prosím?

0/0
10.2.2010 12:46

Host

Re: Hňupy kteří

Aha, takže každý, kdo neskočí na špek levné agitce je hned hňup, který pomlouvá.

0/0
10.2.2010 13:03

Nyzozemec Sídorf

Re: Hňupy kteří

;-D R^

Jo jo, to je škodovácká logika.

0/0
10.2.2010 13:40

Host

Re: Hňupy kteří

Očekávané reakce. Další socky, prosím ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.2.2010 16:27

Host

Re: Hňupy kteří

Socky jezdí VW ;-)

0/0
10.2.2010 21:28

Host

Re: Hňupy kteří

To je divný..... mám v okolí řadu socek a VW nemá ani jedna. Vidím tady Š100, rezavej Favorit, ojetej kosočtverec, ojetej Matiz, jeden má dokonce novýho Sparka..... pravda, je tu jedno nějakejch 20 let starý Vento, ale majitel není socka a jeden rádobypodnikatel má z bazaru BMW. Jinak semtam Fábia.

Odkud čerpáš informace? Z Lihového domu?

0/0
10.2.2010 23:11

Host

pobavilo me

golf s motorem jebka za 420k??ani ta mocna pr masaz,co je ve clanku to pro me neudela prodejnym autem:-)skoda,ze hodne lidi bude mit jiny nazor a tak se nakonec neco proda i s 1.2.navic, je to nejake lehke auto,asi orezane mnozstvi kolejnic ve dverich na urok drzaku na kolu,takze sice muzete dosytosti popijet,ale bourat jen jednou za zivot.skoda vw nemam sice rad,ale je to jedina firma, ktera mohla mit nejaky podil na trhu celosvetove.jen ta nestastna tsi:-(

0/0
10.2.2010 11:11

Host

Re: pobavilo me

1233kg těžký auto se ti zdá ořezaný? Já tedy nevím ale třeba H. I30 je stejně těžký , navíc s motorem 1.6 který si dovolím tvrdit je o polovinu těžšší než tato 1.2 , která váží něco kolem 80kg:-)

0/0
10.2.2010 12:02

Host

Re: pobavilo me

No tak to se pleteš. Atmosférická 1.6-tka (s celou převodovkou) je lehčí než tohle mini turbo.

0/0
10.2.2010 12:07

Host

Re: pobavilo me

No to se nepletu , je vidět že o motorech toho moc nevíš , tahle 1.2  váží něco kolem 80kg ta 1.6 má přes metrák a to hodně,...

0/0
10.2.2010 12:17

Host

Re: pobavilo me

Jo já vim, že jsi blbeček.

Golf VI 1,2 TSI váží 1233 kg, stejný Golf VI 1,4 atmosféra váží 1142 kg.

http://www.volkswagen.cz/modely/novy_golf/ceniky_a_data/technicka_data/?show=technicka_data&motor_left=5573&motor_right=5572

Zdroj VW, rozdíl je rovných 90 kg v neprospěch toho turbosráče. Dokud byla v nabídce ještě atmosférická 1,6, tak bys věděl, že ta vážila cca o 20 kg více než ta atmosférická 1,4-ka. Tedy celé pohoné ústrojí turbomotoru váží o dost víc. Lehčí než ta 1,2ka by byl i klasický dvoulitr VW, co měl 85 kW a tomuhle minisráči by natrh kule v každém ohledu.

0/0
10.2.2010 12:28

Host

Re: pobavilo me

To se skara pleteš, dvoulitře. Tvému dvoulitru natrhle prdel každá A8 ani nemrkneš.

Blbější argument nemáš, gumo?

0/0
10.2.2010 12:44

Host

Re: pobavilo me

Paráda. Takže lžeš, když tvrdíš, že ta 1,2 TSI je lehčí než 1,6 atmosféra, když Tě z toho usvědčím, tak místo abys uznal, že se pleteš, svádíš řeč stranou.

Tedy najít ofiko údaje na stránkách výrobce je podle Tebe blbý argumetn, zato Tvůj jediný argument (že se vyznáš v motorech ;-D;-D;-D) jako pokláš za dobrý? ;-D;-D;-D 

0/0
10.2.2010 12:49

Host

Re: pobavilo me

Já nevím, ale nikde nevidím žádný věrohodný odkaz na hmotnost motorů. Vidím jen odkaz na hmotnost celých aut.

Kde bereš jistotu, že ta dvě auta mají třeba shodnou převodovku?

0/0
10.2.2010 14:03

Host

Re: pobavilo me

Co čekáš od blba z Bohnic?

0/0
10.2.2010 16:24

Host

Re: pobavilo me

Hele, taky tvrdíš, že těžší auto je vlastně lehčí auto? Jo? ... Tak to jsi asi sám z Bohnic, viď, blbečku.

0/0
10.2.2010 17:07

Host

Re: pobavilo me

No to rozhodně nemaj. 1,2 TSI má šestikvalt, 1,4 má pětikvalt. Mimochodem, převodovky se dělají s ohledem na maximální krouťák, takže určitě 1,2 TSI potřebuje robustnější převodovku. Jenže háček je v tom, že to, že blok motoru s válci u 1,2 TSI váží méně než u nějakého 1,4 atm. nebo u 1,6 atm., tak to neznamená úsporu hmotnosti, když musíš ještě připočítat robustnější převodovku, turbodmychadlo, recirkulační kanál na spaliny (má-li ho, nevím), přímé vysokotlaké vstřikování, chladič stlačeného vzduchu, atd. Chápeš???? Je něco za něco! Hmotnost se u turbomotorů neuspoří, naopak. Stejně výkonný ekvivalent v atmosférickém provedení má zpravidla v kompletu nižší hmotnost. A to výrazně!

0/0
10.2.2010 17:06

Host

Re: pobavilo me

Komu nadáváš do blbečků? Sám jsi Lama , která si neumí najít informace ani na internetu.Motor 1.2TFSI váží přesně 89.2kg Celá pohoná jednotka včetně turba.Takže kdyby byl v neprospěch toho to motoru  90kg tak by vycházelo že ta 1.4 neváží nic.Mně nezajímá celé auto , ale pokud umíš číst , psal jsem o pohoné jednotce a ne o celém autu a navíc o 1.6 motoru , který má ta 1.2 nahradit .nejdřív se nauč číst , potom začni s něčím těžším ,jako jsou informace na internetu..;-D

0/0
10.2.2010 23:41

Host

Re: pobavilo me

Tobě nadávám do blbečků! Zpochybňuješ snad údaje výrobce? Co má asi tak Golf 1,2 TSI oproti té 1,4 atm. navíc ve výbavě (krom toho šestikvaltu)? Má tam snad pancéřování? nebo neprůstřelná skla? Nebo zlatou cihlu zašitou v sedačce? Vysvětli mi tu rozdílnou hmotnost, když nejde na vrub pohonné jednotce (= komplet motor, převodovka, vysokotlaké vstřikování, obtokové kanály, chladič stlačeného vzduchu, atd.) Znovu opakuji, že hmotnost očesaného motoru Ti je úplně k hovnu. Mimoto, kolik váží samotná motor 1,4l atm. by mě taktéž zajímalo, můžeš to najít, chytráku.

Tak pokud ty umíš číst, dobře víš, že se psalo o celých autech, nikoliv o motoru. Tedy opět lžeš. Jsi prostě notorický lhář :-)).

0/0
11.2.2010 9:03

Host

Re: pobavilo me

To nevím co má 1.2 Golf oproti 1.4 , ale jedno vím určitě . octávia 1.2TFSI je těžší oproti atmosferický 1.4 o celých deset kilo.dle oficiálních stránek škody auto.Za prvé jsem se nebavil o celém autě , ale o motoru 1.2 versus 1.6 a zadruhé nikomu neříkej blbečku když autům nerozumíš.Nešlo ani tak o váhu , ale o pružnost motoru , spotřebě a životnosti.Když to shrnu tak motor 1.2 je lehčí ,ale má těžšší převodovku , protože to je šestikvalt.Motor 1.4 je těžší , ale jelikož má pětikvalt tak je relativně lehčí .zkusím ti zjistit přesnou váhu 1.4:-/

0/0
11.2.2010 10:00

Host

Re: pobavilo me

Tak buďto z té Škodovky něco vylágrovali ven nebo se s údajem na internetu spletli. To tvrdím s veškerou vážností včetně toho, že jsi blbeček. Porovnej si třeba Golf VI 1,4 TSI, 1,2 TSI a 1,6 atm. To samé udělej s Audi A3 a pak to porovnej s Octávií. Podotýkám, že ve všech třech případěch se jedná o totožné pohonné jednotky.

Když to shrnu, to co dělá pohonnou jednotku pohonnou jednotkou, bez níž to není kompletní agregát, tak turbomotory mají navíc Trubo, vysokotlaké přímé vstřikování s vysokotlakým čerpadlem, chladič stlačeného vzduchu, celkově mnohem složitější sací potrubí a výfuk. Vzhledem k velkému krouťáku v nízkých otáčkách musí být také úměrně tomu posílena klika a další mechanicky zatěžované části. Takovýto celý agregát váží mnohme více než atmosférická 1,6. To tvrdím od začátku já a za tím si stojím.

0/0
11.2.2010 10:30

Host

Re: pobavilo me

Aha , tak soudruzi ze škodovky se sekli.Hm a co když se sekli soudruzi z NDR? Já ti tvrdím a to si můžeš dohledat ,že tenhle motor 1.2TFSI váží 89.2kg se vším všudy , krom převodovky .Tak , jak máš tento motor vyfocený se silnější klikovkou, s jiným sacím potrubím s turbem se zesílenýma ojnicemi váží 89.2kg Znovu pro hlupáky , jako jsi ty ,nepočítám do toho převodovku , rezervu,a jinou vnitřní výbavu..počítám jen samotný motor tak , jak ho máš na obrázku tečka!!!!!!!!!pROBLÉM JE ASI V TOM , ŽE TENTO MOTOR MÁ CELOHLINIKOVÝ BLOK , KDEŽETO STARÁ 1.6 LITINOVÝ BLOK.Proto je zhruba a pár kilo těžšší.:-)

0/0
11.2.2010 11:21

Host

Re: pobavilo me

1,6 i když je lehčí je proti 1,2TSI líná sračka. Narozdíl od tebe to mohu posoudit.R^

0/0
10.2.2010 12:45

Host

Re: pobavilo me

No, motor 1,2 TSI je nepochybně živější, nicméně ten rozdíl až tak propastný není (bratr má Golf V, 1,6 atmosféra) - max. rychlost cca 190, zrychlení 0 - 100 km/h za 11,3 (takže žádný propastný rozdíl). No a až najedete 200 000 km, zkuste to poměřit znova. Nic to nemění na tom, že 1,2 TSI je minimálně o 50 kg těžší než 1,6 atmosféra. A o to tady jde.

0/0
10.2.2010 12:52

Host

Re: pobavilo me

Motor 1,6 je líná sračka, měl jsem tu čest s tím chvíli jezdit. Nejhorší motor.

Kam se hrabe na 1,2 TSI nebo na 1,4 TSI. Opět opakuji, že na rozdíl od zdejších žvanilů mám osobní zkušenost, neboť s nimi denně jezdím.:-):-)

0/0
10.2.2010 16:21

Host

Re: pobavilo me

tak tych 0,5s z 0-100 nieje velky rozdiel ale v dynamike je rozdiel medzi 1,2tsi a 1,6fsi dost velky. vyskusaj si to.

0/0
10.2.2010 19:09

Host

Re: pobavilo me

Zkus podřadit kvalt. Turba dávaj na prdel atmosférám právě v nízkých otáčkách tím, že mají velký krouťák. Když tu atmosféru dostaneš do otáček, tak tento handicap částečně eliminuješ. Já jezdím s kdečím - 1,2 atmosféra, 1,4 atmosféra, 1,4 TSI, 1,6 atmosféra, 1,9 TDI PD (v několika různých výkonnových mutacích - 66, 77, 96kW),3,0 Turbo benzin,  3,5 atmosféra, 4,0 V8 CDI. Takže si myslím, že srovnání mám. Pak je tu ještě několik kousků z minulosti - 1,2 40 kW, 1,6 55kW, 2,0 98kW, 3,2 V6 160 kW. Každý motor má a měl své, rozhodně svou spolehlivostí jsou benzinové atmosféry nedostižné, spotřeba turbo benzínu v reálném provozu pak tristní. 

0/0
10.2.2010 19:45

Host

Re: pobavilo me

Nemúžeš vubec nic jen tak prostě pindáš kecy a zase jen kecy.Dobrá hňupi tobě rovný , jimm :-/je odpuštěno-....

0/0
12.2.2010 2:43

Host

1,2 TSI je jednička

VW GOLF  se s motorem 1.2 TSI dostane na stovku za 10,6 sekundy, motoru 1,4 l to

trvá 13,9 sekundy. Maximální rychlost je pak 190 km/h, slabší motor

zvládne jen 172 km/h. Spotřeba paliva přitom klesla z 6,4 l na 5,7

l/100 km.

Více informací na: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/motor-1-2-tsi-take-pro-volkswagen-polo-a-golf/17441#ixzz0f7mAN7nd

0/0
10.2.2010 10:40

Host

Re: 1,2 TSI je jednička

nejprve jsem si myslel,ze pisete anekdotu.zapomel jste napsat,ze je konstrukce motoru na hranicich fysickych moznosti pouzitych materialu,servisni intervaly krasti nez pro diesel a kazda vyjizdka do servisu drazsi nez s dieselem, pokud nejezdite, jakoze spite (zaplatite vic i u pumpy),ale samozrejme tabulkove perfektne  zelene,jak doba zadA.wow,take bych delal high tech, kdyz to zaplati jini (zakaznici),ja to ale platit vw nebudu:-) a dlouhodobe,az se to rozkrikne, tak pak uz nikdo, slepa zelena vetev vyvoje motoru je k nicemu.

0/0
10.2.2010 11:15

Host

Re: 1,2 TSI je jednička

Ty si nejaký múdrý. Chyť si do gatí, esli nési posratý 8-o

0/0
10.2.2010 12:41

Host

Volkswagen Golf je prodejní trhák, 21. září 2009

http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/volkswagen-golf-je-prodejni-trhak/17305

0/0
10.2.2010 10:37

Host

VW = dokonalost

Nu, VW opět zcela objektivně pokořil hranice dokonalosti. To pozná i laik. Jen se divím, že ještě stále na světě existují i jiné automobilky. Ostatně myslím, že tu budou tak rok...maximálně dva :-)

0/0
10.2.2010 9:12

Host

Re: VW = dokonalost

Ty bláho, kdyby tohle byla politická diskuze, pak ty bys byl oddaný sociální demokrat pochlebující Paroubkovi. R^

0/0
10.2.2010 9:32

Host

Re: VW = dokonalost

Myslíš, že jezdí taky v tom nejlepší na světě? Ve VW?

0/0
10.2.2010 10:46

Host

Re: VW = dokonalost

ja myslel, ze nejlepsi auta na svete jsou bava??

0/0
10.2.2010 11:16







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.