Diskuze

Nový motor pro octavii už má její bratranec: VW Golf 1,2 TSI

Dvanáct decilitrů objemu, do kterých cpe životodárný vzduch turbodmychadlo, umí zacvičit i s relativně velkým autem jako je VW Golf. Nový motor 1,2 TSI se vyrábí v Česku a začíná ho dostávat i Škoda Octavia.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

13. 2. 2010 23:39
nemůžu si pomoct

ale nabídka francouzů ale hlavně japonců v poměru P/V je jasně, dle mého soudu, v jejich prospěch.

0 0
možnosti

Host

22. 4. 2010 12:09
Re: nemůžu si pomoct

no myslet si to můžeš.....

0 0
možnosti

Host

11. 2. 2010 7:04
Octávka a fóbie

 Na těchto dvou autech je hodně špatných věcí a jedna nejvíce - má to každý Pepík a jsou toho plný ulice, jako kdyby nebylo lepších aut za ty peníze. !! !! Doslova předražený auta. Ale prodávají se, má to přeci soused a známý !  Ale lidi v česku už jsou takový. ;-€ 

 Tady je o tom něco : http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=30 Popravdě a objektivně popsáno a když si to přečtete třeba i několikrát, nenajdete tam NIC nadsazeného nebo vymyšleného. !! 

0 0
možnosti

Host

11. 2. 2010 8:54
Re: Octávka a fóbie

Tak vidlák fórum jsem nečet, ale závist je typická česká vlastnost :-)

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 12:46
Hňupy kteří

zde jen pomlouvají, někdo nutí VW kupovat? To bych se divil. Kdo prosím?

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 13:03
Re: Hňupy kteří

Aha, takže každý, kdo neskočí na špek levné agitce je hned hňup, který pomlouvá.

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 11:11
pobavilo me

golf s motorem jebka za 420k??ani ta mocna pr masaz,co je ve clanku to pro me neudela prodejnym autem:-)skoda,ze hodne lidi bude mit jiny nazor a tak se nakonec neco proda i s 1.2.navic, je to nejake lehke auto,asi orezane mnozstvi kolejnic ve dverich na urok drzaku na kolu,takze sice muzete dosytosti popijet,ale bourat jen jednou za zivot.skoda vw nemam sice rad,ale je to jedina firma, ktera mohla mit nejaky podil na trhu celosvetove.jen ta nestastna tsi:-(

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 12:02
Re: pobavilo me

1233kg těžký auto se ti zdá ořezaný? Já tedy nevím ale třeba H. I30 je stejně těžký , navíc s motorem 1.6 který si dovolím tvrdit je o polovinu těžšší než tato 1.2 , která váží něco kolem 80kg:-)

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 10:40
1,2 TSI je jednička

VW GOLF  se s motorem 1.2 TSI dostane na stovku za 10,6 sekundy, motoru 1,4 l to

trvá 13,9 sekundy. Maximální rychlost je pak 190 km/h, slabší motor

zvládne jen 172 km/h. Spotřeba paliva přitom klesla z 6,4 l na 5,7

l/100 km.

Více informací na: http://www.autoweb.cz/autonovinky-nova-auta/motor-1-2-tsi-take-pro-volkswagen-polo-a-golf/17441#ixzz0f7mAN7nd

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 11:15
Re: 1,2 TSI je jednička

nejprve jsem si myslel,ze pisete anekdotu.zapomel jste napsat,ze je konstrukce motoru na hranicich fysickych moznosti pouzitych materialu,servisni intervaly krasti nez pro diesel a kazda vyjizdka do servisu drazsi nez s dieselem, pokud nejezdite, jakoze spite (zaplatite vic i u pumpy),ale samozrejme tabulkove perfektne  zelene,jak doba zadA.wow,take bych delal high tech, kdyz to zaplati jini (zakaznici),ja to ale platit vw nebudu:-) a dlouhodobe,az se to rozkrikne, tak pak uz nikdo, slepa zelena vetev vyvoje motoru je k nicemu.

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 10:37
0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 9:12
VW = dokonalost

Nu, VW opět zcela objektivně pokořil hranice dokonalosti. To pozná i laik. Jen se divím, že ještě stále na světě existují i jiné automobilky. Ostatně myslím, že tu budou tak rok...maximálně dva :-)

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 9:32
Re: VW = dokonalost

Ty bláho, kdyby tohle byla politická diskuze, pak ty bys byl oddaný sociální demokrat pochlebující Paroubkovi. R^

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 7:51
..pan Dvorak by mel psat

;-D..o automobilech v oddeleni ONA...

0 0
možnosti
PE

error404

10. 2. 2010 4:44
manuální vs. automatická převodovka

je zajímavý že evropani pořád chtějí manuální převodovky. když se nad tím zamyslíte, tak je to nesmyslná historická relikvie. automat je těžká pohoda.

0 0
možnosti
TH

airwar

10. 2. 2010 6:48
Re: manuální vs. automatická převodovka

Automat je určitě pohodovější, ale automaty v běžných vozech nikdy nedokáží řadit tak efektivně, takže zvedá spotřebu nehledě k tom uže cena automobilu je o cca. 12-15% vyšší. Jinak vzhledem k tomu že jsem si zvyknul řídit auto levou rukou, tak stejně kdy jedu sa automatem nevím co z pravou rukou. Jedinou výhodou je, že nemusím cestovat nohama přes pedály.

0 0
možnosti
L

legi

10. 2. 2010 3:28
8 litrov benzínu mi papaá moja dvojlitrová Leganza

s výkonom 100 kW bez turba. A to je objemom a hmotnosťou iná kára.

0 0
možnosti

Host

10. 2. 2010 11:52
Re: 8 litrov benzínu mi papaá moja dvojlitrová Leganza

no jo, ale vsichni jeste nejsou dospeli a kupuji si ruzna paauta jen kvuli emblemu na karoserii:-)aniz tusi,co je pod haubnou

0 0
možnosti