Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Mégane CC má skleněnou skládací střechu

Letošní sezona je u Renaultu jednoznačně kabrioletová. Na autosalon do Ženevy přiveze francouzská značka hned dva otevřené modely. Kromě malého dvoumístného Renaultu Wind se milovníci jízdy beze střechy těší na nový Mégane Coupé-Cabriolet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

autore

seš jsi jistý, že v předchozí generaci to byl plech, který chránil posádku před nepřízní počasí? ;-) Právě to sklo bylo super a odlišovalo Mégane CC od ostatních kabrioletů.

http://www.karmann.com/__C1256DF70051CC3B.nsf/html/Foto53_RenaultMeganeCC.JPG/$FILE/Foto53_RenaultMeganeCC.JPG

0/0
10.2.2010 11:21

Host

kia 7 let záruka

kia ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
10.2.2010 11:07

Host

TOYOTA = SMRT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

chce to článek vo poruchový Toyotě je tu nějakej moc velkej klídek 

0/0
9.2.2010 21:02

Host

Re: TOYOTA = SMRT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bez si radsi napsat domaci ukoly a diskuze o necem cemo vubec nehovis prenech profikum ;-)

0/0
9.2.2010 21:19

Host

Re: TOYOTA = SMRT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

toyota žádný poruchy nemá

je to jen práce prolhanejch americkejch novinářů

toyotaR^R^

0/0
9.2.2010 22:01

Host

Re: TOYOTA = SMRT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Buže Ty jsi le trouba ;-O prolhaných amerických novinářů ;-O a proč by to dělali ?? Toyota je nejprodávanější auto v USA ty blbko. ;-€

0/0
16.2.2010 9:34

Host

no jo

frantíci zase vymejšlejí pitomosti

kdyby radši postavili pořádný auto:-P

0/0
9.2.2010 20:17

Host

Re: no jo

jediný pořádný auto je Octavia2 a Fábia2.   a nějakej Renault, Mercedes, Citroën, BMW, Ford, Nissan, Dodge nemaj žádnou šanci[>-][>-]

0/0
9.2.2010 20:23

Host

Re: no jo

dát do souvislosti renault, citroen a pak ford a BMW

koukám že už seš dneska slušně nalitej;-D

0/0
9.2.2010 20:44

Host

Re: no jo

Souvislosti neřeš trumpeto.

    --::)) nejlepší je naše Škoda a s BMW, Renaultem, Fordem  se nech vyfotit. !!!!;-O!

0/0
9.2.2010 20:55

Host

Re: no jo

tak určitě je lepší než renault:-PR^

0/0
9.2.2010 21:54

Host

Re: no jo

Tobě vadí že Renault narozdíl od Toyoty brzdí a nezasekává se mu plyn ?[>-]V!!EUR^

0/0
9.2.2010 22:03

Host

Re: no jo

Řeknětw mi jednu jedinou věc, vlastní tech. inovaci, ve které je Škoda lepší, než Renault? 8-o Cely slavný VW nemá ani polovinu patentů, jako slaboučkej a poruchovej Renault a vy se snažíte srovnávat, pidi automobilku bez vlasního vývoje s automobilkou, která slaví úspěchy od formule 1 až po německý statistiky poruchovosti. Trochu pokory v tom vašem bezmezném českém  patriotizmu[>-]. Tom

0/0
10.2.2010 9:58

Host

Re: no jo

Moje řeč................;-):-)R^

0/0
10.2.2010 15:31

Host

Re: no jo

 ty jsi byl dlouho na slunci že ? Ochcávka a Fóbie je akurát předražený šrot bez jízdních vlastností. Největší hnůj na tomto uzemí ! Navíc to má každej balík a taky se krade. Fuj, to bych si nekoupil, ani kdyby se prodávalo za 100K Rv;-O

0/0
16.2.2010 9:38

Host

...

Ta skleněná střecha je R^R^V

0/0
9.2.2010 19:37

Host

mám stávající CC Mégane a je to paráda !!!!!!!!!!!!!

není to stěhovák ale ta jízda je fakt požitek. Nebe nad hlavozu pěkná ženská na sedadle spolujezdce, co chcete víc ? CC je kočkolap VV

0/0
9.2.2010 18:39

Host

Re: mám stávající CC Mégane a je to paráda !!!!!!!!!!!!!

no kdyz k tomu potrebujes CC... :)

0/0
10.2.2010 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.