Diskuze

Žlutý blesk na baterky ujede 100 kilometrů po desetiminutovém dobití

Švýcarská společnost Protoscar představí na autosalonu v Ženevě druhou generaci svého elektrického prototypu Lampo. Auto má zaujmout výbornými výkony, dlouhým dojezdem a snadným nabíjením.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

17. 2. 2010 15:19
Jo, stačí trochu pohledat

a tady http://ekolo.cz/ mají kola skládací, městská, terénní, elektroskůtry i elektromobily k pořízení ihned. Super je rozhovor se známým ekonomem Sedláčkem  http://ekolo.cz/rozhovor-s-tomasem-sedlackem

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 15:28
Žlutý blesk na baterky ujede 100 kilometrů.

Kde mají tak dlouhé svahy?

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 16:05
Re: Žlutý blesk na baterky ujede 100 kilometrů.

V Alpách;-D

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 14:12
hmmm

A ten zvuk toho motoru :-) hmmm jak V6 aspon :-))))

0 0
možnosti
OP

panzic

15. 2. 2010 13:07
nevíte někdo

zajímalo by mě, jak se na autech vyměňují zadní kola, když je přes ně ten kus plechu, jako v tomto případě. nevíte někdo prosím?

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 15:25
Re: nevíte někdo

Nijak. To je spočítaný. Jak skončí životnost baterií, jde to do šrotu celý.

Jako jednorázový foťáky... bude to eko-odpad.

0 0
možnosti
IUJS

ičmeka už jednou smazali

15. 2. 2010 10:08
hm, zelená technologie...

a co ty baterky??

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 15:28
Re: hm, zelená technologie...

Tužkáče koupíš u každého vietnamce.

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 9:56
Kolik Kč na kilometr?

Pokud má motor 32kWh a ujede až 200km, tak při dnešních cenách cca 5kč na kWh by znamenalo 200km za 160Kč. To je nějaký nesmysl. Prosím ať mě opraví někdo s lepším elektrotechnickými znalostmi než mám já :)

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 10:20
Re: Kolik Kč na kilometr?

Počítáte správně. Klasický benzínový motor při spotřebě 5L na 100km při ceně 30Kč na 1L znamená 300 Kč na 200 km. Ale když budete nabíjet při nízkém tarifu (cca 2Kč za 1kWh), tak Vám dojde, proč se elektromobily začínají vyrábět a prodávat. A tohle je teprve začátek. Elektromotor má totiž větší účinnost než benzínový motor, motory se supravodiči jsou vůbec nepřekonatelné (používají je zatím jen elektrické lokomotivy). Elektromotor je dále výhodnější při rozjezdu, kdy benzínový má mnohonásobně větší spotřebu, než při ustálených otáčkách. Dále při jízdě z kopce nebo při brzdění motorem působí elektromotor jako dynamo a akumulátory dobíjí.

0 0
možnosti

Host

15. 2. 2010 9:50
Pro praxi nepoužitelné

Malá kapacita baterií, malá životnost, drahé. Hlavně že "zelené".

0 0
možnosti
AM

vasek001

15. 2. 2010 9:56
Re: Pro praxi nepoužitelné

Ver tomu,ze automobily se spalovacimi motory prochazely stejnym problematickym vyvojem,  byly provazene stejnymi skeptickymi recmi ze stran konzervativnich priznivcu vozu tazenych konskym sprezenim ;-)

0 0
možnosti