- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
- elekro loď - to třžeba když na Vaší přehradě spalovací motory zakázali
http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=286_289&products_id=6467
a tady http://ekolo.cz/ mají kola skládací, městská, terénní, elektroskůtry i elektromobily k pořízení ihned. Super je rozhovor se známým ekonomem Sedláčkem http://ekolo.cz/rozhovor-s-tomasem-sedlackem
Nebo třeba tohle - komplet nabídka kol
http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/index.php?main_page=index&cPath=286_287
Tak něco pro diskutující, aby pochopili že jde o dnešek, lze to vše u nás koupit :
http://eshop.transtop.cz/Elektricke-kolo-TDL2-elektrokolo-806/
Kde mají tak dlouhé svahy?
zajímalo by mě, jak se na autech vyměňují zadní kola, když je přes ně ten kus plechu, jako v tomto případě. nevíte někdo prosím?
Nijak. To je spočítaný. Jak skončí životnost baterií, jde to do šrotu celý.
Jako jednorázový foťáky... bude to eko-odpad.
Tužkáče koupíš u každého vietnamce.
Pokud má motor 32kWh a ujede až 200km, tak při dnešních cenách cca 5kč na kWh by znamenalo 200km za 160Kč. To je nějaký nesmysl. Prosím ať mě opraví někdo s lepším elektrotechnickými znalostmi než mám já :)
Počítáte správně. Klasický benzínový motor při spotřebě 5L na 100km při ceně 30Kč na 1L znamená 300 Kč na 200 km. Ale když budete nabíjet při nízkém tarifu (cca 2Kč za 1kWh), tak Vám dojde, proč se elektromobily začínají vyrábět a prodávat. A tohle je teprve začátek. Elektromotor má totiž větší účinnost než benzínový motor, motory se supravodiči jsou vůbec nepřekonatelné (používají je zatím jen elektrické lokomotivy). Elektromotor je dále výhodnější při rozjezdu, kdy benzínový má mnohonásobně větší spotřebu, než při ustálených otáčkách. Dále při jízdě z kopce nebo při brzdění motorem působí elektromotor jako dynamo a akumulátory dobíjí.
Malá kapacita baterií, malá životnost, drahé. Hlavně že "zelené".
Ver tomu,ze automobily se spalovacimi motory prochazely stejnym problematickym vyvojem, byly provazene stejnymi skeptickymi recmi ze stran konzervativnich priznivcu vozu tazenych konskym sprezenim