Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: škodovka se chystá na poslední cestu

Podle zákona o odpadech se autovraky řadí do kategorie nebezpečných odpadů. Své miláčky ale nemusíte odkládat do lesa, ekologická likvidace vozů je totiž v Česku zadarmo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vvv

pro zajímavost

Auto na fotce je zničené vandaly.

0/0
22.2.2010 0:57

Host

super fotka

tato fotka je snad zatím daleko nejlepší oc tu byla - gratulace "profesionálům"

0/0
15.2.2010 18:38

Váš příspěvek nebyl uložen.

jo, zaqpomněl se-když se tak brečí na výkupní ceny

katalyzátorů;-D;-D;-D;-D

0/0
14.2.2010 22:39

Váš příspěvek nebyl uložen.

ježíšmarjá-a to sem ateista

dyk je v tom hafo zdravejch dílů------a teď  de vo to, jak je jterý vrakoviště větší zloděj. osobně jsem sháněl řídící jednotku na C5-vrakoviště kolem prahy, která je měly chtěly od 10 tisíc vejš. nakonec sem to sehnal od mostu za 5 tisíc. ovšem zkusil sem zavolat rovnou do citroenu-za 58 660,-kč si tu jednotku můžou narvat......RvRvRv

0/0
14.2.2010 22:37

BořekŠikula

Re: ježíšmarjá-a to sem ateista

No, s řídicí jednotkou na Opela jsem dopadl líp, autorizovaný servis chtěl 30, www.ridicijednotky.cz vyšly, i s montáží a naprogramováním někde jinde, na polovičku.

0/0
15.2.2010 9:20

Host

Re: ježíšmarjá-a to sem ateista

kdyby měl někdo zájem ,tak mám kontakt na polskou firmu,která se specializuje na řídící jednotky do všech aut a jejich ceny se zárukou jsou okolo 6000,-

0/0
15.2.2010 15:38

Host

Manipulační poplatek

je zlodějina. Vzhledem k tomu, že většina aut, co jde do šrotu je schopná přesunu po vlastní ose, není problém přece dojet do jiného vrakoviště, kde jsou schopnější majitelé a nepotřebují skrývat svou neschopnost v obchodu za "manipulační poplatek"

0/0
14.2.2010 19:04

Host

Podívejte se

 na seznam vrakovišť na stránce ministerstva - ty blbové to ani neuměj abecedně seřadit. Hledat v tom je pěkná votrava...

0/0
14.2.2010 13:36

Host

Re: Podívejte se

v excelu i ve wordu jde hledat i jinak, než pouze Votravně hledat posunem stránky.

0/0
14.2.2010 18:05

Host

Re: Podívejte se

Jojo, podle prvotního příspěvku jsem čekal nějakou hrůzu, ona ovšem celkem dobře zpracovaná tabulka... akorát tam mohli pod automatickým filtrem ukotvit příčky, aby se záhlaví neodrolovalo... tedy, tohle mohli udělat pro trubičky jako je vedoucí příspěvek vlákna...

Když neumí s excelem, ať si jej neinstaluje... jenom stačí notepad...

0/0
14.2.2010 19:58

Host

člověk má hleda

kdyř by člověk měl hledat sám tak  nemusí nic řešit. když člověk sám najde a nic nemusí řešit nemusí číst tenhle článek a vůbec ani další jiný články na všech adresách co obsahují idnes, blesk, novinky atd, když má člověk hledat sám k čemu jsou ti ostatní, navíc 120 má větší cenu u lesa než někde na vrakovišti, lidi, myslete hlavou a rozumem ne těmahle kecama

0/0
14.2.2010 4:21

Host

Re: člověk má hleda

jakou má cenu u lesa proboha? vy jste taky asi trochu dost mimo ne? hurá vraky k lesum a nechat je porozbijeny vsude kam se člověk podívá. i kdybych byl zlitej jak kára tak tohle nenapíšu[>-]

0/0
14.2.2010 10:27

Host

Re: člověk má hleda

už by to chtělo přestat s těma drogama, mění pohled na realitu.... Rv

0/0
14.2.2010 10:40

Host

Typicky cesky GangsterStein

Mezitimco v civilizovanych zemich Evropy, kdyz zaveze clovek stare auto na vrakoviste, tak ma vzdy jistotu, ze za auto dostane aspon minimalni, zakonem stanovenou castku (nekdy i vic pokud se jedna o auto s hodnotnymi nahradnimi dily), tak v cesku jeste aby byl clovek vdecny, ze mu auto vubec vezmou a ze za to nemusi platit!!!!! Vrakoviste si z aut demontuje funkcni dily a prodava je s vydelkem dal. Proto taky v civilizovanych zemich nikde clovek nenajde stare vraky nekde v lese nebo v rybniku. Mi je z toho ceska cim dal vic na bliti!!!!RvRvRv

0/0
14.2.2010 3:11

pazz

Re: Typicky cesky GangsterStein

to je hlavně mentalitou zdeformovanou komoušema, hodně čechů považuje za normální vyvézt odpadky do lesa, zatímco v civilizovaných zemích by to napadlo málokoho

0/0
14.2.2010 3:36

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

...například civilizovaní Němci, kteří jezdí přes hranice vyhazovat odpadky do českých necivilizovaných příkopů...(bydlím v Chebu, 3km od přechodu Sv. Kříž/Waldsassen...)Rv

0/0
14.2.2010 7:09

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Jaky by mel duvod nekdo neco takoveho vozit pres hranice? Mozna nejaky cechocigan, ktery se usadil v Nemecku. Ve Skandinavii je odevzdani odpadu na tridici stanici zdarma, presto se nam stalo, ze prijelo blizko kde bydlim mensi nakladni auto s nabytkem. Z auta vystoupili 3 tmavi pasazeri a zacli vse hazet do lesa. Tak jsme tam hned jeli, ze jim dame do drzky. Rekl jsem jim, ze si poznmenavam pozn. znacku a hned jsem i poslal SMS na zjisteni majitele. Obratem mi prislo nejake madarske jmeno jako majitel. Nakonec se ukazalo, ze jen jeden z nich umel jazyk a ani nevedel, ze nejaka tridici stanice existuje. Sve navyky si clovek bere sebou kam se jen prestehuje, bohuzel. Tihle byli z Madarska. Nakonec byli vdecni, ze jsme jim rekli kde je ta stanice. Za par hodin mi volal nejaky chlapek a rikal, ze to auto je registrovane na nej a ze poslal sve pribuzne, aby to vyvezli. Oni to udelali po svem, jak byli zvykli v Madarsku. Chlapek mne prosil, abych s tim nic nedelal, ze to byla chyba.

0/0
14.2.2010 13:04

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Ta "mentalita" je motivovana zakony. Ve Skandinavii stanovi zakladni poplatek za vrak, ktery musi vrakoviste zaplatit. Proto patri Skandinavie mezi nejcistsi regiony v Evrope. Jde o cistotu zivotniho prostredi. I pres (nebo prave diky) tomuto zakl. poplatku je provoz vrakoviste velice vydelecny business. Zakaznici si odmontovavaji nahradni dily sami. Vrakoviste odmontovava pouze dily po kterych je velka poptavka. Napr. motor. Ten je nasledne otestovan a je na nej zaruka 5 mesicu. V cesku, kdyz clovek chce sesrotovat auto s mnoha dobrymi nahr. dily, tak je vystaven sikanaci, verbalnimu teroru a nekonecnym prednaskam o tom, jak tezky zivot chudacek majitel vrakoviste ma. Mezitimco ve Skandinavii prijde chlapik v monterkach. Slusne pozdravi. V klidu se podiva na auto, vecne zhodnoti jeho stav a pouzitelnost nahr. dilu a pak da tuto info do kanclu kde vypocitaji vecnym analitickym zpusobem cenu bez nejakych citovych vylevu a rozcilovani. V cesku probiha vse emotivne jak nekde mezi cigany.

0/0
14.2.2010 12:42

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

pokud vím tak v rakousku a německu se za likvidaci auta platí....

0/0
14.2.2010 7:36

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

na co se teda plati u starsich aut ekodan?

0/0
14.2.2010 8:33

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Aby tě to odradilo a dal jsi ho na vrakoviště.

0/0
14.2.2010 9:58

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Zatim jsi nam neprozradil kolik.

0/0
14.2.2010 12:20

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Ze stodvacítky to bude fakt výdělek, na těch dílech ;-D

A v jiných zemích se za sešrotování auta platí, mnohem víc než u nás, joudo.

0/0
14.2.2010 8:43

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Kde se plati a kolik?

0/0
14.2.2010 12:17

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Lidi srotuji jen stodvacitky? Zadne jine znacky a modely se nesrotuji? Auto na fotce bylo odvezeno do lesa. Je odregistrovane, chybi na nem mnoho dilu. Nevidel bych auto na fotce, jako typicky priklad, ktery se srotuje. Je to spis vyjimka o kterou maloktere vrakoviste projevi zajem. Tato situace vznikla diky ceskemu systemu, ktery lidi odrazuje od odvozu na vrakoviste. Zadny rozumny clovek nechce byt vystaven buze*aci a nekonecnym prednaskam ze strany zamestnancu vrakovist. Tak to auto radeji nekam odhodi. Na vrakovisti, kde ziju, clovek muze najit cely motor otestovany a se zarukou, prevodovku, mnohe dily na VW nebo BMW stoji mnohonasobne vic v prodejne nez na vrakovisti. Kazdy majitel autoopravny se snazi navazat kontakt s majitelem vrakoviste na prednostni dodavku nahradnich dilu. Zakaznik ma pak na vybranou zda opravna pouzije nove nebo opotreb. dily. To co jsi tady emotivne vyblil o stodvacitce je smesne, neobsahuje zadnou vecnou, objektivni, analytickou informaci, ale jen emoce.

0/0
14.2.2010 14:06

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

A co bys za stodvacítku chtěl ty blbče? Uvědomuješ si, že zákon taky nařizuje, že baterie musí být ekologicky zlikvidována externí soukromou firmou (za tučný peníz), že vůz musí být rozebrán na šroubky a veškeré plasty a gumy ekologicky zlikvidovány externí firmou (za tučný peníz), nemluvě o tom, že musí být někdo kdo to všechno udělá? Naopak, nechápu jak vláda mohla vydat zákon, který podnikateli, majiteli vrakoviště přikazuje, že musí vykonávat svou obživu zcela zdarma. TO je krok k totalitě, svazovat podnikatele. Díky takovej jako ty to tady jde ke dnu, protože volíte paroubka, kterej jen za loňskej rok vyhnal 11000 firem svejma kecama o tom jak jim zvedne daně.

Takový jako seš ty na vrakovišti milujem, suverénně přivalej v Škoda 100, a tvrďácky se zeptaj "co mě za to dátě". "Mno nic, budete muset 2000Kč zaplatit" (vrakoviště si většinou účtují ne za likvidaci, ale jako manipulační poplatek, aby to aspoň trochu vydělalo). "No to si to rači nechám." "No tak si to nechte..."

0/0
14.2.2010 9:57

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

No neviděl bych to tak černě. v anglii jsem jeden čas pracoval na vrakovišti, za auta tam platilo vrakoviště. Musíte si uvědomit že z jednoho auta nevyděláte, ale pokud jich máte stovku už je to něco jinýho. V bateriích je olovo a pokud ho máte několik tun, jsou to peníze, auta jsou z hliníku a plechu, z jednoho vozu to moc není, ale pokud toho máte 20 tun, už jsou to nemalé peníze. To málo nerecyklovatelného meteriálu se už dá zlikvidovat.

0/0
14.2.2010 10:04

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Tak v podstatě jste uvedl důvody proč ještě přežíváme :) Ale je to pořád horší, je vidět že nejsou peníze a kontroly životního prostředí se množí. Je naprosto normální dostat pokutu 40.000 Kč za pohozenou umaštěnou rukavici, 50.000 za zapomenutou baterii vedle auta. O kus dál dostali pokutu 45.000 za to, že na naprosto regulérně označeném barelu starého oleje byla písmena v nadpise moc daleko od sebe (dokonce je i zákon na povolenou rozteč - a oni ji fakt přeměřili, věřil byste tomu?). Chodí pak dopis, ve kterém je jasně napsáno, že proti tomuto rozhodnutí se nelze odvolat a nezaplatíte-li, bude pokuta desetinásobná = konec.

0/0
14.2.2010 10:08

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Znecistovani prostredi se tyka kazdeho. Olej vylity do lesa muze ovlivnit zivot mnoha zivocichu a tak na arogantni blbce, jako jsi ty plati pokuty, kdyz na vas normalni, lidska logika ohleduplnosti neplati!

0/0
14.2.2010 13:07

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Ano, o te rozteci, resp. velikosti pisma je to pravda.  I kdyz toto mi zavani jiz primo buzeraci (ovsem slysel jsem o pripadu, ze ve Frankfurtu na letisti pobiha chlapik se suplerou a premeruje pismena na deklarovanych zasilkach nebezpecneho zbozi).

Jeste srandovnejsi je to v USA - tam k rozlite litrovce barvy ci redidla musite volat policii, hasice a dalsi authorities, ale pokud se vam prevrati cely kamion s pullitrovkami, tak se nic nedeje, nebot v USG regulich je specifikovan emergency call na poskozene mnozstvi per baleni, nikoliv per celkove mnozstvi...

0/0
14.2.2010 21:35

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

A víš kolik stojí dnes šrot?Kolik stojí hliník?A víš kolik stojí likvidace plastů?Skla?Pryže?Olejů?Chladicích kapalin?Brzdových kapalin?Tlumičových ojejů?Víš že o tyhle "suroviny" dokonce nikdo nemá zájem?Víš že ve většině vraků akoumulátor chybí,jelikož si ho občan chce ponechat?A že i když ho ve  vraku nechá tak se dá aku prodat za 1 kč /kus?(nikoliv za kg..)Víš že z průměrnýho vraku je cca 350 kg nekovovýho a hlavně neprodejnýho odpadu?Který končí ve spalovnách a na skládkách?A že sklátka a spalovna si za to nechá hezky zaplatit,(cca2 kč/kg) a přestože pak inklasuje za vyrobené teplo svým odběratelům..Víš jaké stát vydal podmínky aby vrakoviště vůbec smělo přijímat vraky k likvidaci?Tzn.předepsaná zpevněná nepropustná plocha pozemku,záchytný systém dešťové vody a čistíčka dešťové vody,zastřešená odizolovaná demontážní hala,sklady nebezpečných látek dle platných předpisů pro sklady NL atd.zkrátka celá řada stavebních úprav a tím pádem investic..který nikdo nezaplatí.

0/0
14.2.2010 14:48

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

1 Kč za kus baterie?? Tak proč se kvůli te chybějící baterii za 1 Kč tak rozčiluješ?? ;-DNedělej tu z lidí laskavě blbečky. Výkup Aku 5 Kč/kg

0/0
14.2.2010 15:50

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Ale prosím vás! Nedelejte z toho kovbojku. Baterie sice likviduje externí firma, ale podlé mé zkušenosti vám za ni nějaké symbolické pěníze ještě zaplatí. Když z auta vytěžíte díly, dá se na tom  i něco vydělat - no a železný šrot pochopitelně zadarmo také není. 

Tj. zadarmo za komletní auto je to akorát. Motivuje to k neodhození do lesa. Nikdo nepožaduje po vrakáči aby za auto platil majiteli (což dřív de-facto musel,  protože šlověk si auto doma rozebral, rozprodal a zbytek dal do šrotu jako železo a hliník, že)

0/0
14.2.2010 10:07

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

no přiznávám psal jsem to nasštvaně po přečtení kořenového příspěvku, ale zároveň to nechci zlehčovat viz reakce na příspěvek nad vámi. je to pořád horší, ze škodovek se už nic neprodá a je s tím akorát práce (ve skutečnosti taková 100 a 120 nic nevydělá a je to jen starost navíc, ty už likvidujem jen vyjímečně) a přijmout škodovku bez poplatku? ty 2000 + drobný za kov jsou tak akorát, to jde totiž člověku co to auto rozebere a rozřídí věci jako olej, kola, gumy, molitany atp včetně toho že vyřeže sedačky a to železo se přihodí do kastle aby za to bylo trochu víc. molitany musíte někam vyhodit (placený kontejner), ostatního se musíte ekologicky zbavit. olej se dá obejít například tím, že ho přes zimu protopíte v kamnech a ještě ušetříte :)

0/0
14.2.2010 10:12

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Typicky cesky blbecek, ktery si na vsechno jen stezuje a predstira, ze z niceho nema ani korunu vydelek a vse dela jen z dobre vule. Tak si najdi jinou praci, kdyz te to nebavi a nevydelas si!!!! Mezitimco v civilizovanych zemich EU lidi makaji, tak v cesku se vsechno snazi jen obkecat jako ty. Ty budes asi nejaky prevleceny komous magore!RvRv

0/0
14.2.2010 12:17

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Blbec jsi ty sam. Asi jsi nikdy nebyl nikde jinde, nez na te sve kupce hnoje v Poprcinci nad Zvratkou. Jsi zabednenec, ktery si mysli, ze na celem svete to funguje stejne jako u tebe. Ty blbe kecy to jen dokazuji.

Skandinavie: min. zakonem stanoveny poplatek = 3750-5000 KC

Majitele vrakovist si vydelavaji tucne penize. Par jich znam osobne. V lese nenajdes odhozene auto! Je jedno jaka vlada zrovna vyhrala volby. Jedna se o ochranu zivotniho prostredi a zavedeni zakonu, ktere podporuji cistotu a ne svincik. Ne, ty nepracujes zadarmo. Majitel vetesnictvi taky nepracuje zadarmo. Zivi se tim, ze za stare obleceni zaplati a pak to proda s vydelekem. Vrakoviste zaplati min. poplatek a pak auto rozproda na nahradni dily. Zakaznik si dily vetsinou sam odmontuje. Majitel vrakoviste demontuje pouze nahradni dily po kterych je nejvetsi poptavka, aby je mel pripraveny k prodeji. Nehraj si na chudinku a nepredstirej, ze z vraku nemas zadny vydelek! Jsi asi komous, ze bys chtel vsechno zadarmo ne?

0/0
14.2.2010 12:14

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Hlavne ze jedinym srotovanym autem v cesku je stodvacitka ty pablbe! Mam znameho, ktery se v cesku naboural s autem, jehoz nahradni dily po havarce mely hodnotu nejakych 50-60000KC, ale cesti gangstri z vrakovist by chteli, aby jeste on sam zaplatil. A ty kecy, ktere si musel vyslechnout. To bylo neskutecne! Kdyz se jim vysmal, tak "slevnili" a rekli, ze by mu dali nejakou tu tisicovku. Ale potvrzeni o likvidaci vozu mu uz dat nechteli. Pry to napisou jako, ze jim to auto PRODAL!!!! Uplne jasny pripad, kdy na tom chteli vydelat, ale kazdy ze sebe delal chudinku a stezoval si jak tezky je zivot na vrakovisti. Hlavne, ze si kazdy vozi prdel v bavoraku! Vy v cesku makat nebudete! Jedine na co jste dobri je jak kde koho napalit a pekne vsechno obkecat s rucickama dozadu. To vas naucil komunismus! CiganStein!Rv

0/0
14.2.2010 12:53

Host

Re: Typicky cesky GangsterStein

Jeste poznamka k autu na fotce. Za toto auto bych nedostal nic ani ve Skandinavii. Auto nema pozn. znacku, mnoho dilu chybi. Da se predpokladat, ze je dlouho odregistrovane. Auto muze byt odstavene, nikoliv odregistrovane, aby byl narok na penize. Zadny rozumny clovek ve Skandinavii nenecha auto zchatrat tak, jak na fotce. Bud auto odstavi s tim, ze se pozdeji rozhodne zda ho opravi, anebo auto necha sesrotovat. Timto zpusobem je vytvoren predpoklad pro kvalitni vraky z kterych je mozno si brat nahradni dily. Zakony maji motivovat k ochrane zivotniho prostredi, ke kvalitni nabidce nahradnich dilu za nizke ceny na vrakovistich a take k vytvareni pracovnich prilezitosti. System, ktery propaguje blbec z vrakoviste v Poprcinci nad Zvratkou motivuje lidi k tomu, aby auto zavezli do lesa a predtim si z auta odmontovali co se da pouzit. Kvalita vraku je pak nulova. Hlavne kdyz on si namasti kapsu, protoze nemusi za vrak platit a buze*uje kazdeho kdo chce aspon par stovek.

0/0
14.2.2010 13:47

Host

mě to trhá srdce :-/

do šrotu bych raději poslal obludná SUV a jejich  majitele.

0/0
14.2.2010 0:15

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

Tady nějakej Čenda zavidi.;-D

0/0
14.2.2010 0:36

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

;-D;-D;-D

0/0
14.2.2010 9:46

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

Soused má hezčí manželku a větši auto co :) Závist je strašná věc.

0/0
14.2.2010 9:58

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

ježiš vy jste všichni moulové. Ale fákt. \Copak nedokážete pochopit, že nechuť některých lidí nemusí nutně, vycházet z nízké závisti?

Že to třeba může být..co já vim..prostě znechucení nad megalománií? Hmm? 

Nejsou všichni jako vy, reagující jen na závist, nebo na to-kdo z vás to má. Někdo má i jiné hodnoty, moulové, hm?

0/0
14.2.2010 10:11

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

Dobře a čím je tedy ta nenávist vůči SUV způsobena? Mě oobně je zcela jedno kdo v čem jezdí.

0/0
14.2.2010 13:28

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

Já tomu teda rozumím tak, že 50% řidičů SUV jsou neohleduplní prasata nebo ženy, využívající tyto vozidla jako bagr či buldozer. Rv

0/0
14.2.2010 18:08

pam2006

Re: mě to trhá srdce :-/

Bagr či buldozer? Jako že před sebou hrnou ostatní účastníky silničního provozu? Já teda na sobě nepozoruji že by se ze mě od té doby co mám SUV stalo agresivní hovado.

0/0
14.2.2010 18:47

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

Ta generalizace, kterou předvádíte, je právě dílem závisti. Nebo dokážete nějak jinak vysvětlit z prstu vycucané číslo a následné úrážky?

Já jsem na řidiče - hovada narazil ve vozech všech kategorií. Osobně mám větší strach ze závodníků v 20 let starém vytuzeném BMW než z bloncky v Cayenne. :-P

0/0
14.2.2010 20:23

Bob-an

Re: mě to trhá srdce :-/

Asi tak ..... kazdou chvili vidim jak se po uzkych ulickach u nas na vesnici prohani frajeri ve stodvacach a zhinlych favoritech tak osmdesatkou a brzdit zacinaji tak 100m pred ztackou aby jim to aspon trochu zpomalilo a tu zatacku vybrali.... paradoxne jsem toto chovani nepostrhl u zadneho majitele SUV libovolne znacky, a vubec u jakychkoli novejsich aut.... kdyz si dneska borecek v lepsim pripade s cerstvym ridicakem muze koupit auto za par supu s tim ze kdyz ho rzmlati tak se nic nestane tak to pak tak vypada...... jednou jsem se takovym vesnickym pekacem za volantem svezl a bylo to peklo i kdyz jsem jel nejakych 30-40 (vic po visnickych cestach nikdo normalni nejezdi)-na to ze pry bylo jak mi rek kamos v supr stavu tak jsem se malem vysekal na prvni krizovatce kdyz jsem zjistil ze oproti moji , ne zrovna nejnovejsi) oktavce to prakticky nebrzdi

0/0
14.2.2010 21:12

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

R^ 

0/0
14.2.2010 21:43

Host

Re: mě to trhá srdce :-/

Myslim že u SUV je to dané předem. A to především jejich velikostí. Někteří lidé za tou velikostí vidí aroganci. Jezdím s X6 50i a někteří lidé to opravdu snáší těžce. A to nemusíte ani jet, stačí v klidu stát třeba na semaforech.

0/0
14.2.2010 23:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.