Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velorex pro 21. století oblékne chameleonský lak

Nový model legendárního "hadráku" má ve městě všem autům ujíždět. Světovou premiéru novodobého velorexu otec projektu Pavel Brída naplánoval na 10. března. Chce s ním prorazit i v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Tak byl predstaven

Takze cumim jak tele na novy vrata. Ty jo, voni to fakt zvladli za 6 mesicu jak slibili!!! Ma to uroven, i marketing dobry ,kladne hodnotim,vse vymakane i hostesky...Takze vice takovych lidi co neco umej hlavou i rukamaR^

0/0
25.3.2010 14:37

Host

Český Honza

[>-]R^[>-]R^  Smekám a držím pěsti at se povede  tato jediná světová premiera tady u nas a doma Vv Česku.!!!!

0/0
23.2.2010 17:38

Host

Fanda a Franta

Jooooooooooooooooo,husty to bude fakt husty, ty jo siroky spicovy kola atd..11.3. sem na vystave jen to fikne a budu fotit o sto sest.R^:-P:-)ale asi si to nebudu moct koupit,na to asi tech par set tisicu mit nebudu i kdyz to bude bombaaaaaaa;-€asi pudu do politiky nebo do statni sfery at si na to vydelam statnima zakazkama a kecama jako vsickni ti sedmilhari nahore.;-O

0/0
22.2.2010 16:38

Host

DOBŘE ,ŽE SI NĚKDO VZPOMNĚL NA VÝROČÍ.

OK,60 LET HISTORIE JE DOBRÉ PŘIPOMENUTÍ,BYT TO BUDE CELÉ NOVODOBÉ A ASI I JINÉ,JE DOBRÉ SI ZAJÍMAVÉ VĚCI PŘIPOMÍNAT A AT SE O NICH ASPON I MLUVÍ A OŽIVÍ BYT JE TO TAKOVÉ ČI MAKOVÉ. TAKŽE R^R^R^R^R^ A HODNĚ USPĚCHU;-) 

0/0
21.2.2010 19:06

Host

Výstava v Brně

Tož jsem taky zvědavej jak to celkově bude zpracovaný a vypadat,přece jen 6 měsícu je krátka doba  na takovýhle to vývoj ale těším se na výstavu. Hlavně je fajn, že se něco vubec děje ,takže souhlasím a fandímR^[>-]:-)

0/0
21.2.2010 10:03

Host

Jo ,jo Češi..

Každý tady bude kecat jak kdo co dělá a sand jak by to měl ještě dělat ,kdy polovina diskutujících neumí ani snad základní věci v garáži si vyměnit ani olej.A nejlépe jak by to měl dotyčný dělat a chtít snad od diskutujících dopředu nějaký souhlas zda si něco muže za své prašule  a své myšlenky sám vyrobit.VZPAMATUJTE SE!Podívám se na výstavě a pak budu diskutovat ,zda se to líbí či nelíbí A JESTLI TO JE OPRAVDU NA UROVNI VYROBENÉ a zda to umí ČI NEUMÍ vyrobit kdejaký jouda v garáži a u piva v hospodě .Takže asi tak ,já taky fandím  ,že se něco v tomto státě děje jiného kromě tunelování,rozprodávání a krádeží.;-(

0/0
20.2.2010 12:15

Host

Re: Jo ,jo Češi..

vubec se tedy divím ,že to vystavuje poprvé v Česku...ani vlastní Škodovka nikdy nedělá nikdy žádnou premiéru doma byt se to nedá srovnávat,jde však jen o princip...já bych se na to taky vys.al a hned bych to raději cpal Rusákum,Amíkum  ,tady se nikdy a nikdo ničemu nikdo nezavděčí a ještě tak malému národku.Jsme národ ,kde je fakt lepší sedět v hospodě a brát podporu,nic nedělat  a JEN kecat ..Myslím ,že z těch co tu jsou a byli přihlášeni to není ani nebude vozítko pro žádného z nich ,ani pro mne ne ,to ale neznamená ,že budu něco dopředu pomlouvat a hanit.

0/0
20.2.2010 21:28

Host

Ale, ale.....

Američané doma tříkolky staví, mají k tomu vztah, ale skoro nikdo to nedotáhne do dokonalosti, aby byl produkt homologovaný na silnice," říká...... A ja myslim ze keca. Co treba tahle;-)

http://i1005.photobucket.com/albums/af173/radekmariek/image001.jpg

0/0
19.2.2010 16:50

Host

Re: Ale, ale.....

TAK UVIDÍME,JAK BUDE DOKONALE ZPRACOVANE TA JEJICH TRIKOLKA NA VYSTAVE,ZDA TO BUDE PEKNA A KVALITNI PRACER^ NEBO GARAZOVA FUSERINARv,CO TADY DELA KDE JAKY JOUDA ,DO TE DOBY SE ZDRZUJI KOMENTARE DOKUD TO SAM NEUVIDIM, ALE JINAK FANDIM A PODPORUJI ,LIBI SE MI ZE SE SAMI PUSTI DO TAKOVE AKCE,JEJICH PRESTAVBY NA STRANKACH MOTOSCOOTU JSOU HEZKE....JINAK JEJICH RETRO PIONYR JE DOBREJ NAPAD NA BAZI PODVOZKU A MOTORU NEJPRODAVANEJSI BETKY JAK SE UVADI ,KTERÝCH JEN U NAS NA OKRESE JICH VIDIM DOST A MYSLIM ZE SPATNE VUBEC NEJSOU CO RIKAL KAMOS CO S NI JEZDI DENNE DO PRACE A MA JI VICE NEZ 4 ROKY A  Z HYPERMARKETU ZA 16 TIS KČ  ,I DODAVKY ND- DILU,KDYZ NECO POTREBUJE A TO MA NAJETO TUSIM  18 TIS.KM ,JE OKR^ 

0/0
20.2.2010 21:41

Host

ota

rád bych zde viděl nějaký článek o něčem využitelném pro normální lidí, píše se zde pořád o drahých autech (případně eletro autech) nebo nesmyslných projektech jako je třeba tento "velorex" .. napište třeba o tomto http://www.youtube.com/watch?v=00B2wvyDUQ8 

0/0
19.2.2010 8:46

Host

Brida

pan Brída je  hlavně znám jako člověk který zničil značku Jawa tím, že ji začal dávat na čínské skůtry strašlivé kvality které oblékl do plastu připomínající legendu Jawa 555.

Opravdu by mě zajímalo, jakým způsobem zhomologuje tuhle tříkolku.

Hlavně jsem zvědav, kdo se pod to podepíše!!!!!!!!Rv

0/0
19.2.2010 7:16

Host

Re: Brida

Ja jsem se na to jiz ptal nebot mne to v minulosti zajimalo a existuje tzv. individualni schvaleni vozidla pres UVMV ...jde to ale jen u individualne!!!! stavenych vozidel v poctu par kusu nikoliv seriove a velke  vyroby nejake serie tam musi byt jiz globalni homologace a ta je nekde jinde...Jinak kamos si svoji totalni stavbu a prestavbu motorky registroval indivudualne v Nemecku na beznem tamnim STK ,tam to jde jeste mnohem lepe a rychleji a  pak se to jen prepise a proda v ramci EU ,kde tedy jsme a kam patrime ,bohuze....::-(. Takze se schvalenim pri jejich vyrobe jak uvadi cca. 10 kusu rocne problem asi  urcite nebude...

0/0
20.2.2010 12:03

Host

Držím pěsti.

Autoru a myšlence OŽIVENÍ A NĚČEHO NOVÉHO držím pěsti. At se někdo pokusí vymyslet a dotáhnout něco Z VLASTNÍ HLAVY A NEJEN V HOSPODĚ CO BY KDYBY A JAK BY TO ON UMĚL LÉPE,tedy cokoliv do zdárného konce co znovu zviditelní naši republiku kdekoliv a bez cizí pomoci  a za vlastní a ne evropské či peníze nás poplatníku  ,takže smekám před lidmi co se umí zavřít v garáži a něco vytvoří a dotáhnou do konce bez ohledu na uspěch.Na výstavu určitě přijedu a těším se . SMEKAMR^ 

0/0
18.2.2010 15:34

pescatore

Výsledek silného motoru

bude ten, že kolečko vzadu bude hrabat asfalt, sílu motoru nebude schopno při své váze přenést na vozovku a až se rozjede, tak se stejně všichni sejdeme u dalšího semaforu. Myslím, že to bude stejný výbuch, jako se zmíněným Pionýrem, který je víceméně neprodejný.

0/0
18.2.2010 5:52

Host

hehehehe

První vyrazí z křižovatky (pokud bude stát první) a na další bude stát nejdýl. Vždyť to známe. V podstatě nemá velké šlapání na plyn ve městě, kde je to samá křižovatka se semafory, žádný smysl. A hlavně aby s tím vehiclom do něčeho nenarazil. ono to asi moc bezpečné nebude. Horší jako motocykl. 

0/0
17.2.2010 19:46

Raffan.

dira v hlave

v americe najdes trikolku jakou chces, vsichni se tu trepou na Velorex ;-D

0/0
17.2.2010 3:40

Raffan.

Re: dira v hlave

nejspise to bude uspesny propadak. :-)

0/0
17.2.2010 3:41

Host

Re: dira v hlave

Děkujeme za yntelygentňý názor, vševěde!

Rv

0/0
17.2.2010 10:10

Captain-Morgan

Re: dira v hlave

no, zas někdo vynalezl kolo

0/0
17.2.2010 13:01

Host

Re: dira v hlave

Pěkně jsi to vystihl.;-D

0/0
17.2.2010 19:49

Host

Re: dira v hlave

Asi si slabej patriot. Český desky sou hezký. A český velorexy taky. To bude v USA taková bomba, že to zruší HD, hehehe.

0/0
17.2.2010 19:48

don sidonio

díra na trhu

výborný nápad,autor našel díru na trhu. Jen už to podle všeho nebude vozítko pro invalidy.Ostatně, invalidů se závodnickými ambicemi asi mnoho nebude, skuteční invalidé mívají úplně jiné starosti,než jak vystřelit co nejrychleji z křižovatky.Rád se nechám překvapit vzhledem tohoto vozítka.Jen ta "karoserie" měla zůstat plátěná.Už to holt nebude hadrolet. Ale pryč s nostalgií,pokrok se nedá zastavit.Pro mnoho lidí se nový velorex stane vítaným pomocníkem v přecpaných městských centrech. Dovedu si však představit i nějaké improvizované závody po městě s těmito vozítky,magorů se vždycky najde dost,pokud je ovšem neodradí cena.

0/0
16.2.2010 21:18

A.AsalBerija

Re: díra na trhu

koukam ze budete mit z te euforie nad tim zazrakem ceskeho ducha problem na wc rychle najit diru ve slipech...;-D;-D

0/0
17.2.2010 22:42

don sidonio

Re: díra na trhu

Kdo mluví o nějaké euforii? Ale aspoň se ten pán o něco pokusil, a já mu přeji úspěch v podnikání.Vy jste se nepokusil o nic,Váš duševní obzor zřejmě končí u WC a díry ve slipech.

0/0
18.2.2010 12:39

pescatore

Re: díra na trhu

pokud jste někdy zkoušel nastoupit do starého hadráku, tak jistě víte, že ani on nebyl moc praktický pro invalidy, pouze byl cenově přístupný.

0/0
18.2.2010 5:54

Host

Já to asi nechápu...

Proč se jako někdo honí za tím, že první vyrazí z křižovatky??? Já jsem tyto individua nikdy nepochopil, jediný smysl vidím v tom, že si někdo honí ego, že si ničí auto, obtěžuje ostatní víc hlukem a splodinami. Nebo je to snad o něčem jiném???

Navíc většina těchto pseudo řidičů spomalí jakmile se z rovné cesty dostanou k první zatáčce a pak brzdí ostatní, kteří umějí nejen rychlé rozjezdy, ale umí i řídit...

0/0
16.2.2010 12:32

Host

Re: Já to asi nechápu...

well, lepší "rychlej magor" než člověk, co vteřinu zápolí se šaltpákou, pak se vteřinu rozhlíží a pak ještě vteřinu kouká na semafor, jestli zelená nebude ještě zelenější...

rychlý odjezd z křižovatky má za následek větší propustnost. teoreticky zrychluje dopravu :)

0/0
16.2.2010 14:09

someone_else

Re: Já to asi nechápu...

Kdo nechce chápat, tomu těžko něco vysvětlovat. Aniž bych si hrál na mistra rozjezdů a potřeboval si honit péro kvílením gum, snažím se zmizet z křižovatky jak to jen jde z jednoduchého důvodu: nejsem na světě sám, takže nechci překážet a pokud možno co nejrychleji uvolním svoje místo dalším šoférům. Nejen případné sanitě nebo hasičům, ale třeba i někomu, kdo má jakýkoliv rozumný důvod ke spěchu. A hovadu, které se nutně potřebuje pochlubit svým mindrákem až na záda, tomu uhnu z cesty o to radši, protože když ho budu brzdit, stane se z něj v tu ránu ještě větší de­bil, který bude mnohem nebezpečnější pro všechny kolem.

0/0
16.2.2010 18:29

Host

Re: Já to asi nechápu...

pochopíš až ti na semaforu nejakej duchodce v plný vlítne do zadku, pak se budes pokazdy rozjidet sviznejc (nemyslím kvileni gum ):-P;-)

0/0
16.2.2010 19:41

Host

Re: Já to asi nechápu...

to nechapes spravne - ja kdybych mel fabii HTP nebo podobne bozske vozidlo jako ty , tak taky nepochopim co znamena rychlej rozjezd ...  nastesti nejsem ten vyvolenej (tupej skodovkar HTP )  a vlastnim dopravni prostredek kterej dava 0-100 km/h za 3 sekundy - to te pak zrychleni chte nechte zacne bavit

0/0
17.2.2010 10:25

Host

Re: Já to asi nechápu...

sedi doslova... když mě podvozek 4x4 a 200 koní mačká do sedačky, dokáže to prosvítit pěkně zk******* den...:-)

0/0
17.2.2010 14:17

Host

košičan

zadaj googlu: gear t-rex

0/0
15.2.2010 23:39

Host

TOYOTA = SMRT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kdo se che zabít koupí si Toyotu Rv!!Rv;-O!!Rv

0/0
15.2.2010 21:54

mlčanlivý boban

no, to už asi nebude levné auto pre invalidov

A starý hadraplán nebúral, ale leštil!!!!;-)

0/0
15.2.2010 21:17

Host

Elektro

Takovej elektro hadrák, to by bylo něco!

0/0
15.2.2010 20:42

Host

A co kvalita...

Pan Brída, majitel firmy MOTOSCOOT je známý milovník všeho co se vyrábí v Číně. Ten New Pionýr vyšel první v limitované sérii, ta byla prý zpracována hodně dobře, ale o těch z běžné série se to prý nedá říct ani omylem. Takže bych neočekával od nového Velorexu zázraky.

Bohužel nečerpám z vlastních zkušeností, páčto bych si to nekoupil.

0/0
15.2.2010 18:46

Host

Re: A co kvalita...

...a proto vyrostl na dovozu kvalitnich  motorek z japonska a japonskych skutru?? ??Co jsem se dival do jejich historie firmy motoscoot,celkem urazili kus cesty,no nevim aspon se o neco snazi sam vymyslet a nevozit jen tupe a levne motorky jako jini ..New velorex asi nebudou urcite vyrabet v Cine s Hondou motorem o obsahu 1300?? Kdyz chteji jen jak pisou do 10 kusu rocne,takze tady jsem si jist ,ze to bude ciste jejich originalni a rucni prace bohuzel ale nedostupna normalnim lidemRv...ale to je normalni,chces levnou motorku je z Ciny-mimochodem jakovsechno kolem!! ,chces neco originalniho a na zakazku  s ceskyma rucickama ,tak si za to zaplat..na tom neni nic spatneho,hlavne ze neco delaj a vyvijej,.R^At se jim dari v Americe,tady je jen zavist mezi lidma,ze nekdo neco dela a vymysli.

0/0
16.2.2010 9:50

Host

Hračka pro velký kluky!

Až nebudu moct sedět na motorce, tak do toho pudu! Líbí se mi ty laufy a filtry! Tam vidím spoustu možností pro úpravy!;-)

0/0
15.2.2010 18:41

Host

Už je to 25 let

co jsem si půjčil od kamaráda na víkend "hadráka" Nikdy na to nezapomenu. Takovou srandu jen tak nikdo nezažije. Najel jsem s ním tenkrát přes 700 km. a celou cestu jsem měl hubu od ucha k uchu;-D

0/0
15.2.2010 17:01

Host

nechápu..

..proč v 21. století nepoužívá náhon kardanem a místo toho furt řetěz..

0/0
15.2.2010 14:37

persona-non-grata

Re: nechápu..

A taky 4 kola místo tří ?

0/0
15.2.2010 14:52

Host

Re: nechápu..

TO JE ASI PRAVE TO JEDNO ZE SPOLECNYCH ZNAKU JAK PISE...POHON RETEZEM...OD MOTORU NA ZADNI KOLO...R^

0/0
15.2.2010 15:17

Host

Re: nechápu..

Protože je to Velorex....pohon řetězem!!

0/0
15.2.2010 16:53

Host

NECHÁPU

NO TAK NEVÍM. PAN PODNIKATEL Z OPAVY DĚLÁ VOZÍTKO PRO RYCHLÝ PROVOZ  PO MĚSTĚ A ASI SÁM CHODÍ PO OPAVĚ KANÁLAMA, KDYŽ HLOUPÍ RADNÍ MĚSTA OPAVY TEN PROVOZ V OPAVĚ DOKONALE ZBRZDILI, Z CEST UDĚLALI  NESMYSLNOU OMALOVÁNKU A ABY TO ZACHRÁNILI, TAK SE SNAŽÍ UDĚLAT OBCHVAT OPAVY MEZI GLOBUSEM A KAUFLANDEM, KTERÝ STOJÍ TAKÉ ZA HOV..! tAK POTOM K ČEMU JE TAKOVÉ VOZÍTKO PANE BRÍDO?

0/0
15.2.2010 14:13

Host

Re: NECHÁPU

A myslis ze to bude jen opro obyvatele Opavy??8-o

0/0
15.2.2010 14:58

Host

Re: NECHÁPU

Nech no, potřeboval si zanadávat. To je občas třeba.

0/0
15.2.2010 18:48

Host

Re: NECHÁPU

souhlas at si zanadává v Praze taky řádil takovej "omalovánkař"  zužili co se dalo a ted namísto kolony co byla cca 50 m je tam kazdej den 500m kolona

0/0
16.2.2010 19:45

;-)

Hadrák

Jak to není hadrák, tak to není Velorex:-( .....je to prostě jen další tříkolka, která si tentokrát vypůjčila známé jméno.

0/0
15.2.2010 13:31

Host

Re: Hadrák

NEROZUMÍM?...jmenuje se snad :VELOR-X-TRIKE.nedělají to jen novináři?Je to Velor-celý uplně nový produkt,s nějakými snad převzatými rysy karoserie puvodního Velorexe ,tot vše,v článku je to jasně popsané.Nebo jsem asi blb,tak jsem to pochopil já.

0/0
15.2.2010 13:41

persona-non-grata

Re: Hadrák

A co mají společného třeba VW brouk nebo F500 s původním vozem kromě značky, čtyř kol a volantu?

0/0
15.2.2010 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.