- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
zahranicnim tisku. Jasne to ukazuje, jak jsou ceska media staromodni a neochotna prijmout jakoukoliv novinku, nove mysleni. Cesi jsou tim nejzabednenejsim narodem vidlaku v EU! Zde uryvek z originalni zpravy v zahranicnim tisku:
"911 GT3 R Hybrid je perfektnim prikladem "Intelligent Philosophy" firmy Porsche, coz je princip, ktery prosakuje kazdym modelem Porsche po celu dobu existence automobilky. Vyssi vykon s pouzitim mensiho mnozstvi paliva, vetsi efektivnost a nizsi emise CO2 - pri jizde na zavodni draze i na bezne silnici....."
když jsem byl malej, tak jsem taky měl autíčko na setrvačník
Zde musi setrvacnik delat pekne problemy. Cim vetsi ma hybnost, vetsi energie, tim narocnejsi bude zmenit jeho smer. Toto samo o sobe stoji energii a navic cinni vyrazne vyssi naroky na pneumatiky.
Osobne me to prijde nevhodne k ukladani energie u aut. Vhodne to muze byt do statickych stroju, ale ne do aut.
To preci zalezi na tom, jak je ten setrvacnik umisten, pripadne jak jsou umisteny, pokud jich je vic. Jestli je to udelano chytre, mohlo by to i jizdni vlastnosti zlepsovat.
nechtěl bych vidět ten bordel co by udělal ten roztočenej setrvačník, kdyby "vyskočil ven" ??
... třeba po nějaké havárii.
No prostě dokonale vyčisti interier vozu a nalezenou dírou vyskočí ven.
Proč ten setrvačník neroztáčejí přes nějakou spojku rovnou? Proč do toho pletou elektřinu (kde jsou jistě ztráty na účinnosti)?
Protože by to bylo mnohem složitější. A ztráty by v mechanickém podání byly mnohem větší, tomu věř. Tím spíš, pokud by se setrvačník umístil do magnetického ložiska (u elektromotoru se to přímo nabízí). To pak jsou ztráty tak maximálně na drátech vedoucích od motorů kol a na silové elektronice, která řídí motor toho setrvačníku.
tak dali na sedadlo spolujezdce setrvačník. nedělal bych z toho velkou aféru.
Neboj, tvé sbírky angličáků se změna pohonu u Porsche (ať už je to nafta v Cayenne, nebo hybrid v 911ce) netýká.