Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženevské novinky: malý lexus odhalil světlo, Fiat veze motor 0,9 litru Turbo

Malý lexus a ladná studie podle pravidel klasické italské školy. Už jsou vyzrazeny další dvě novinky, které se těší na autosalon do Ženevy. Jejich podoba je tajná, zatím známe jen detaily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Homer1

By mě zajímalo, jakou "kulturu" běhu má ten dvojhrnek...

Jestli to řeší velkými setrvačníky, či co...

Do trpasličích aut mi tyto motory nevadí, skeptický jsem u všech těch 1.2 a 1.4TSI montovaných pomalu do mikrobusů. Tam ty motůrky dostanou pěkný kouř. Daň za skvělý poměr počtu kW z jednotky objemu se musí někde projevit. Jsem zvědavý jak na tom budou firemní auta se 150-200t km, jízdou jako prase v autě s hmotností 1500+ kg... To se místo rozvodů bude měnit komplet motor...

Přijde mi že to cpou do příliš velkých aut... Nákupní tašky s tím vystačí, což OII, golf nebo Superb rozhodně nejsou.

0/0
25.2.2010 0:45

Host

Re: By mě zajímalo, jakou "kulturu" běhu má ten dvojhrnek...

No nevím, podívej se na schéma provozu čtyřválce. Jinak co do těch piditurb bych to taky viděl podobně, něco jiného je turbo 170kW a 63kW.

0/0
25.2.2010 6:26

Host

motůrek fiat s obsahem 0,9

fiat motůrek 0,9 ani turbo nezachrání.

zlatá poctivá škodovácká 1.2 htp. [>-][>-]

0/0
22.2.2010 22:33

Host

Re: motůrek fiat s obsahem 0,9

jasně, haťapka je držák a umí překvapit R^

0/0
23.2.2010 9:32

Host

Co bych váhal

0.9 je akorát !

0/0
22.2.2010 22:12

Milenius

Re: Co bych váhal

Fiat 127 z roku 1970 měl taky 0,9 bez turba, výkon 47k, ale byl to 4-válec. Bezvadnej motor.

0/0
23.2.2010 11:40

Host

Děkujeme za bohatou fotogalerii

:-P

0/0
22.2.2010 20:04

Host

Re: Děkujeme za bohatou fotogalerii

R^

0/0
22.2.2010 20:10

Host

FULL HYBRID

Nic jako full hybrid nebo mild hybrid legislativa EU nezná.

0/0
22.2.2010 20:00

Host

Fiat motory umí,

je to ale k ničemu, když se rozpadne to kolem. Měl jsem Tempru 1.9 TD, motor skvělej, ale kastle boj s korozí prohrála dost hladce.

0/0
22.2.2010 18:43

Deleter

Re: Fiat motory umí,

Njn u talošů se asi tolik nesolí nebo co...

0/0
22.2.2010 19:55

Andee in Red Book

Re: Fiat motory umí,

Bejvávalo... dneska je Bravo/Brava z roku 1998 v lepším stavu, než Escorty nebo Astry stejného ročníku. O novějších ani nemluvě...

0/0
22.2.2010 22:13

Host

Re: Fiat motory umí,

to jsou keci. šunt zůstane šuntem, žádný bejvávalo není.

0/0
23.2.2010 9:34

Milenius

Re: Fiat motory umí,

Mám ho a karoserie bez koroze. A kolem jezdí fordy, VW a mazdy s prorezavelyma  blatnikama a dverma. Jediny rez je na spodku auta na perech, bubnech a podobnych soucastkach, ale to bude u vsech aut asi stejny

0/0
23.2.2010 11:37

Host

Re: Fiat motory umí,

U mě ne, ja s sebou kapelu (bubny) nevozim.;-)

0/0
23.2.2010 19:07

Andee

Re: Fiat motory umí,

Nauč se česky a pak se stav v nějakým bazaru... a nech si pár Brav, Escortů a Aster ukázat, budeš se divit, o kolik víc Brava/o odolává korozi...

0/0
23.2.2010 16:34

keyz

Re: Fiat motory umí,

zrovna Tempra byla na rez odolná, já do ní lil jen benzín a vodu do ostřikovačů

0/0
23.2.2010 16:23

ondra112

Jedno je jasné...

současný přístup ke snižování litráže jen potvrzuje, že současný způsob kalkulace povinného ručení (tedy podle objemu motoru) je blbost.

0/0
22.2.2010 18:07

Host

Re: Jedno je jasné...

Ano, to je blbost. Totální.

0/0
22.2.2010 18:17

Host

Hmm, dvouválec,

a nebude to dvoutakt? Něco jako trabuko?

0/0
22.2.2010 17:53

Host

Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Hybridy jsou omyl století. Ekologická stopa po hybridu je větší jak po Hummeru! Srovnává se to až po 200 tis. km, jenže to se musí znovu měnit baterie, takže je to zase špatně. Kdyby raději auta jezdila na zemní plyn, (zásoba na 400 let) bylo by to levnější, ekologičtější a jistě i ekonomičtější. Jenže zelení si stále vedou svou (fotovoltaika, biopaliva).

0/0
22.2.2010 17:06

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

jdi si blabolit k mamince, to co popisujes je totalni zvast, neboli "ucelova statistika" - neco jako globalni oteplovani... 90% faktu zanedbame a ze dvou cisel co se nam hodi udelame nabozenstvi

0/0
22.2.2010 17:15

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

hmmm ale pořád tu po hybridu zbude hromada elektorodpadu a baterie navíc;-)

0/0
22.2.2010 17:22

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Hromada elektroodpadu? V normálním autě jak není startér, akec, řídicí jednotka toho, tamtoho a onoho?

0/0
22.2.2010 18:01

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Tady bude na víc elektromotor, usměrňovač, velká 8-obaterie a hromada drátů kolem ... víš pepíčku?

0/0
22.2.2010 20:41

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Vím pepíčku. Na tohle téma jsem obhájil disertaci.

0/0
22.2.2010 23:09

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Asi ti ji odklepl ještě větší blb, než jsi ty, ekohnuse. :-)

0/0
23.2.2010 8:03

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Pro blbého každý blbcem.

Nevím, kde jsi přišel na to, že jsem nějakej ekofanatik.

0/0
23.2.2010 19:10

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Myslím si též že hybridy jsou zhruba stejná levárna jako to vysněné globální oteplování, bio paiva a sluneční elektrárny. Na první pohled ekologické, na druhý se nestačíš divit.Rv

0/0
22.2.2010 17:24

mrx8

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

na druhou stranu je tu snaha posunout vyvoj v ramci soucanych technologickych moznosti nejakym smerem. mozna spatnym, ale s pristupem ze vsechno nove je vlastne k nicemu by jsme dodneska bydleli v jeskynich.

0/0
22.2.2010 17:36

ondra112

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Proč by to mělo být účelové? Že máme při současné spotřebě plynu na 400 let je holý fakt... Osobně LPG a CNG docela fandím.

0/0
22.2.2010 17:46

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Jak se to projevuje, takový fandění českýho ondry? To z toho musí být ty plyny úplně hotový.

0/0
22.2.2010 18:16

ondra112

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Fandím užíváním takových vozů... Měl jsem pět let Mazdu 626 předělanou na LPG a největší spokojenost.

0/0
22.2.2010 18:23

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Tak to je paráda.

0/0
22.2.2010 18:25

ondra112

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Souhlasím... Hybrid je podivný mezikrok a podle mě i slepá ulička.

A k té radoby ekologii - podobně je to třeba se solárními panely - totálně neekologická výroba.

0/0
22.2.2010 17:36

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Přesně je pěkné vědět že solární panel vyrábí energi aniž by vypouštěl např. CO2. Nicméně když zjistíte že na jeho výrobu je potřeba tolik energie kolik ten panel vyrobí za cca 6let ( životnost cca 20-22 let ) tak už to tak veselé není.......a po něm nám zbyde ještě hromada nebezpečných látek.

0/0
22.2.2010 17:38

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

6 let je hodně hodně optimistické čísloEU

0/0
22.2.2010 20:42

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Bejvávalo... fakt se to zlepšuje. Byznys je byznys. Kdo dokáže z daného políčka vytěžit víc chechtáků, ten to tam instaluje...

0/0
22.2.2010 23:10

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Hybrid je logický mezikrok v situaci, kdy není možné rozumně skladoval elektriku. Což už se mění. Mimojiné díky hybridům.

0/0
22.2.2010 18:24

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Nevidím v tom revoluci. Pokud si vemu reálnou spotřebu vozů ( při běžné jízdě ) jako honda insight nebo toyota prius, tak nejsem oslněn. Tabulky hovoří jinak ale tabulkové spotřeby se dosáhnout nedá.... Nedávno BMW představilo X6 hybrid. Jezdím s X6 50i za cca 17L/100km. Ten jejich hybbrid je o 250kg těžší kvůli motoru a baterii, má stejné zrychlení, spotřebu o cca 2.5l nižší a pořizovací cenu o 600tis vyšší. A teď mi řekni má smysl to kvůli uštřeným 2.5L kupovat? Vzhledem k pořizovací ceně se to nikdy nemůže vyplatit.

0/0
22.2.2010 20:49

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

o revolucu prave nesmi jit, snazit se o prevrat v automobilismu tak si vsichni vylamou zuby. je potreba jit postupnou evoluci tam kam je ptoreba

0/0
22.2.2010 21:47

Host

Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

U BMW se ale nikdy o ekonomiku provozu nejednalo, je to spíš pro zákazníky, kteří jsou nakaženi green horečkou. Já to prozatím vidím tak, že není zvláštní důvod, aby pošťáci co pár set metrů zhasínali a startovali spalováka, v praxi nechávali běžet... Na první a jediný auto do rodiny se to nehodí.

0/0
22.2.2010 23:13

Host

Octávia Combi 2

!!

0/0
22.2.2010 16:25

Host

Re: Octávia Combi 2

a jedině v TDI, samozřejmě ;)

0/0
22.2.2010 20:02

Deleter

Re: Octávia Combi 2

Probůh to ne, trakař bez špetky ergonomie...

0/0
23.2.2010 20:30

Host

Polské věci jsou zárukou kvality

Co je z Polska to je super !!

0/0
22.2.2010 16:25

Host

Re: Polské věci jsou zárukou kvality

Proč ?

0/0
22.2.2010 19:29

Host

Re: Polské věci jsou zárukou kvality

aha rozumbrada viděl Fiat a spojil si to s "Polský fiat"

0/0
22.2.2010 21:05

Host

Re: Polské věci jsou zárukou kvality

Pán ma radši kvalitní německé zboží vyráběné v Číně.

0/0
22.2.2010 21:08

Host

Re: Polské věci jsou zárukou kvality

Super sem se ožral, uvidíme ráno, dám vědět.:-P

0/0
22.2.2010 23:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.