Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ženevské novinky: malý lexus odhalil světlo, Fiat veze motor 0,9 litru Turbo

Malý lexus a ladná studie podle pravidel klasické italské školy. Už jsou vyzrazeny další dvě novinky, které se těší na autosalon do Ženevy. Jejich podoba je tajná, zatím známe jen detaily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Homer1

25. 2. 2010 0:45
By mě zajímalo, jakou "kulturu" běhu má ten dvojhrnek...

Jestli to řeší velkými setrvačníky, či co...

Do trpasličích aut mi tyto motory nevadí, skeptický jsem u všech těch 1.2 a 1.4TSI montovaných pomalu do mikrobusů. Tam ty motůrky dostanou pěkný kouř. Daň za skvělý poměr počtu kW z jednotky objemu se musí někde projevit. Jsem zvědavý jak na tom budou firemní auta se 150-200t km, jízdou jako prase v autě s hmotností 1500+ kg... To se místo rozvodů bude měnit komplet motor...

Přijde mi že to cpou do příliš velkých aut... Nákupní tašky s tím vystačí, což OII, golf nebo Superb rozhodně nejsou.

0 0
možnosti

Host

25. 2. 2010 6:26
Re: By mě zajímalo, jakou "kulturu" běhu má ten dvojhrnek...

No nevím, podívej se na schéma provozu čtyřválce. Jinak co do těch piditurb bych to taky viděl podobně, něco jiného je turbo 170kW a 63kW.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 22:33
motůrek fiat s obsahem 0,9

fiat motůrek 0,9 ani turbo nezachrání.

zlatá poctivá škodovácká 1.2 htp. [>-][>-]

0 0
možnosti

Host

23. 2. 2010 9:32
Re: motůrek fiat s obsahem 0,9

jasně, haťapka je držák a umí překvapit R^

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 22:12
Co bych váhal

0.9 je akorát !

0 0
možnosti
RJ

Milenius

23. 2. 2010 11:40
Re: Co bych váhal

Fiat 127 z roku 1970 měl taky 0,9 bez turba, výkon 47k, ale byl to 4-válec. Bezvadnej motor.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:04
Děkujeme za bohatou fotogalerii

:-P

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:10
Re: Děkujeme za bohatou fotogalerii

R^

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:00
FULL HYBRID

Nic jako full hybrid nebo mild hybrid legislativa EU nezná.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 18:43
Fiat motory umí,

je to ale k ničemu, když se rozpadne to kolem. Měl jsem Tempru 1.9 TD, motor skvělej, ale kastle boj s korozí prohrála dost hladce.

0 0
možnosti
EK

Deleter

22. 2. 2010 19:55
Re: Fiat motory umí,

Njn u talošů se asi tolik nesolí nebo co...

0 0
možnosti
OK

ondra112

22. 2. 2010 18:07
Jedno je jasné...

současný přístup ke snižování litráže jen potvrzuje, že současný způsob kalkulace povinného ručení (tedy podle objemu motoru) je blbost.

0 0
možnosti
EK

Host

22. 2. 2010 18:17
Re: Jedno je jasné...

Ano, to je blbost. Totální.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 17:53
Hmm, dvouválec,

a nebude to dvoutakt? Něco jako trabuko?

0 0
možnosti
JS

Host

22. 2. 2010 17:06
Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Hybridy jsou omyl století. Ekologická stopa po hybridu je větší jak po Hummeru! Srovnává se to až po 200 tis. km, jenže to se musí znovu měnit baterie, takže je to zase špatně. Kdyby raději auta jezdila na zemní plyn, (zásoba na 400 let) bylo by to levnější, ekologičtější a jistě i ekonomičtější. Jenže zelení si stále vedou svou (fotovoltaika, biopaliva).

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 17:15
Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

jdi si blabolit k mamince, to co popisujes je totalni zvast, neboli "ucelova statistika" - neco jako globalni oteplovani... 90% faktu zanedbame a ze dvou cisel co se nam hodi udelame nabozenstvi

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 16:25
Octávia Combi 2

!!

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:02
Re: Octávia Combi 2

a jedině v TDI, samozřejmě ;)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...