Diskuze

Ženevské novinky: malý lexus odhalil světlo, Fiat veze motor 0,9 litru Turbo

Malý lexus a ladná studie podle pravidel klasické italské školy. Už jsou vyzrazeny další dvě novinky, které se těší na autosalon do Ženevy. Jejich podoba je tajná, zatím známe jen detaily.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Homer1

25. 2. 2010 0:45
By mě zajímalo, jakou "kulturu" běhu má ten dvojhrnek...

Jestli to řeší velkými setrvačníky, či co...

Do trpasličích aut mi tyto motory nevadí, skeptický jsem u všech těch 1.2 a 1.4TSI montovaných pomalu do mikrobusů. Tam ty motůrky dostanou pěkný kouř. Daň za skvělý poměr počtu kW z jednotky objemu se musí někde projevit. Jsem zvědavý jak na tom budou firemní auta se 150-200t km, jízdou jako prase v autě s hmotností 1500+ kg... To se místo rozvodů bude měnit komplet motor...

Přijde mi že to cpou do příliš velkých aut... Nákupní tašky s tím vystačí, což OII, golf nebo Superb rozhodně nejsou.

0 0
možnosti

Host

25. 2. 2010 6:26
Re: By mě zajímalo, jakou "kulturu" běhu má ten dvojhrnek...

No nevím, podívej se na schéma provozu čtyřválce. Jinak co do těch piditurb bych to taky viděl podobně, něco jiného je turbo 170kW a 63kW.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 22:33
motůrek fiat s obsahem 0,9

fiat motůrek 0,9 ani turbo nezachrání.

zlatá poctivá škodovácká 1.2 htp. [>-][>-]

0 0
možnosti

Host

23. 2. 2010 9:32
Re: motůrek fiat s obsahem 0,9

jasně, haťapka je držák a umí překvapit R^

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 22:12
Co bych váhal

0.9 je akorát !

0 0
možnosti

Milenius

23. 2. 2010 11:40
Re: Co bych váhal

Fiat 127 z roku 1970 měl taky 0,9 bez turba, výkon 47k, ale byl to 4-válec. Bezvadnej motor.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:04
Děkujeme za bohatou fotogalerii

:-P

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:10
Re: Děkujeme za bohatou fotogalerii

R^

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:00
FULL HYBRID

Nic jako full hybrid nebo mild hybrid legislativa EU nezná.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 18:43
Fiat motory umí,

je to ale k ničemu, když se rozpadne to kolem. Měl jsem Tempru 1.9 TD, motor skvělej, ale kastle boj s korozí prohrála dost hladce.

0 0
možnosti

Deleter

22. 2. 2010 19:55
Re: Fiat motory umí,

Njn u talošů se asi tolik nesolí nebo co...

0 0
možnosti

ondra112

22. 2. 2010 18:07
Jedno je jasné...

současný přístup ke snižování litráže jen potvrzuje, že současný způsob kalkulace povinného ručení (tedy podle objemu motoru) je blbost.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 18:17
Re: Jedno je jasné...

Ano, to je blbost. Totální.

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 17:53
Hmm, dvouválec,

a nebude to dvoutakt? Něco jako trabuko?

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 17:06
Hybridy - omyl kterého budeme litovat

Hybridy jsou omyl století. Ekologická stopa po hybridu je větší jak po Hummeru! Srovnává se to až po 200 tis. km, jenže to se musí znovu měnit baterie, takže je to zase špatně. Kdyby raději auta jezdila na zemní plyn, (zásoba na 400 let) bylo by to levnější, ekologičtější a jistě i ekonomičtější. Jenže zelení si stále vedou svou (fotovoltaika, biopaliva).

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 17:15
Re: Hybridy - omyl kterého budeme litovat

jdi si blabolit k mamince, to co popisujes je totalni zvast, neboli "ucelova statistika" - neco jako globalni oteplovani... 90% faktu zanedbame a ze dvou cisel co se nam hodi udelame nabozenstvi

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 16:25
Octávia Combi 2

!!

0 0
možnosti

Host

22. 2. 2010 20:02
Re: Octávia Combi 2

a jedině v TDI, samozřejmě ;)

0 0
možnosti