- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli to řeší velkými setrvačníky, či co...
Do trpasličích aut mi tyto motory nevadí, skeptický jsem u všech těch 1.2 a 1.4TSI montovaných pomalu do mikrobusů. Tam ty motůrky dostanou pěkný kouř. Daň za skvělý poměr počtu kW z jednotky objemu se musí někde projevit. Jsem zvědavý jak na tom budou firemní auta se 150-200t km, jízdou jako prase v autě s hmotností 1500+ kg... To se místo rozvodů bude měnit komplet motor...
Přijde mi že to cpou do příliš velkých aut... Nákupní tašky s tím vystačí, což OII, golf nebo Superb rozhodně nejsou.
No nevím, podívej se na schéma provozu čtyřválce. Jinak co do těch piditurb bych to taky viděl podobně, něco jiného je turbo 170kW a 63kW.
fiat motůrek 0,9 ani turbo nezachrání.
zlatá poctivá škodovácká 1.2 htp.
jasně, haťapka je držák a umí překvapit
Fiat 127 z roku 1970 měl taky 0,9 bez turba, výkon 47k, ale byl to 4-válec. Bezvadnej motor.
Nic jako full hybrid nebo mild hybrid legislativa EU nezná.
je to ale k ničemu, když se rozpadne to kolem. Měl jsem Tempru 1.9 TD, motor skvělej, ale kastle boj s korozí prohrála dost hladce.
Njn u talošů se asi tolik nesolí nebo co...
současný přístup ke snižování litráže jen potvrzuje, že současný způsob kalkulace povinného ručení (tedy podle objemu motoru) je blbost.
Hybridy jsou omyl století. Ekologická stopa po hybridu je větší jak po Hummeru! Srovnává se to až po 200 tis. km, jenže to se musí znovu měnit baterie, takže je to zase špatně. Kdyby raději auta jezdila na zemní plyn, (zásoba na 400 let) bylo by to levnější, ekologičtější a jistě i ekonomičtější. Jenže zelení si stále vedou svou (fotovoltaika, biopaliva).
jdi si blabolit k mamince, to co popisujes je totalni zvast, neboli "ucelova statistika" - neco jako globalni oteplovani... 90% faktu zanedbame a ze dvou cisel co se nam hodi udelame nabozenstvi