Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Číslo pět žije! Velký peugeot se těší na start s hybridním pohonem všech kol

Hlavní roli bude na stánku francouzské automobilky na autosalonu v Ženevě hrát koncept pojmenovaný "5 by Peugeot". Sériová verze už se od konceptu moc lišit nebude, ponese podle všeho označení 508 a zamíří mezi stávající modely 407 a 607. Bude chtít odloudit zákazníky třeba superbu nebo Fordu Mondeo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

design

No... docela hnusný auto. Zlatá 505. Ale čemu se divit. Typicky francouzské... když není kvalita, aspoň nalákáme na "jiný" design. :-/

0/0
27.2.2010 19:15

Host

Další francouzský vrak

no další francouzský vrak.

Jako služební jsem měl p 307 pak 407(dohromady najeto cca 20 tkm) a oba sráče. V zimě se u 307 vymyzala řj, u 407 po 7 tkm skolaboval palivový systém hdi. v servisu tvrdí že normální stav.Spotřeba nešla pod 7,5 resp 8,5  vtp napsáno 5,5 a 5,9 =nevím kdeto vzali. Sedačky jak lavice hoší než ze sockovitý fabie 1.0. Interier nepraktický, rychle s eošoupával. U 307 (neměl jsem jí novou, najeto cca 40 tkm) už byli měněny  2x skroucený kotouče, za mě se menili 1.  

Pak jsem dostal o II 2.0 tdi a s tima francouzkejma krámama se to nedá srovnávat. bezporuchový autíčko co jezdí za  5,5 l. Najeto 35 tkm a bez poruchy. francouzy se musí hodně co učit.

Francouze nebrat ani zadarmo

0/0
19.2.2010 16:21

Host

než pažouta to radši jezdit v loganoj

0/0
17.2.2010 10:41

Host

nádhera

Tenhle peugeot je opravdu nádherný a těším se,až oživí náš vozový park a protrhne na našich silnicích tok  šeďi a šerednosit koncernových vozidel .

0/0
17.2.2010 9:36

Host

Je to paráda

Troufám si říct, že je to excelentní kousek pánové a dámy. To, co mi chybí u německých sokolů, jako je třeba audi a5 nebo bmw 5, nacházím u tohohle pažouta. Skvělá práce. Doufám, že to Peugeoutu pomuže v težké konkurenci dnešního automobilového trhuR^

0/0
16.2.2010 22:11

honzasl

Proč vynechali 506 a 507

Proč vynechali 506 a 507? Plýtvají čísy a jednou jim to bude chybět. Jsem nakonec hoodně zvědav co budou dělat, až dojdou k X09  - zejména, co bude po modelu 308...

0/0
16.2.2010 18:26

Host

Re: Proč vynechali 506 a 507

Asi chtějí srovnat krok s řadou 40x, kde je teď aktuální 407 a (asi) bude 408

0/0
16.2.2010 18:48

Host

Re: Proč vynechali 506 a 507

Sám sis odpověděl: nikde není napsáno, že čísla musí kít po sobě (305->309->306)...

0/0
17.2.2010 6:24

Host

Auta

Stačí se podívat na nejbezpečnější auta.Podle různejch testů Toyta. Stejně stahují stotisícovky aut . Plynovej pedál. Si nevyberete. Kus o kusu-

0/0
16.2.2010 17:33

Host

Testy spolehlivosti

jsou naprosta hovadina.Proč má třeba Mondeo z roku 2000 podle testu spolehlivosti lepší výsledky než C5??Stačí se kouknout na základní vybavení.V Mondeu se nenajde nic co by se mělo pokazit protože v technologiích za C5 zaostává.A dá se takovému testu věřit?Nedá ,stačí si vzít příklad z Toyoty ty byly vždycky na vrcholu žebříčku.A dnes stahuj milióny aut k opravám.

0/0
16.2.2010 17:25

Host

Re: Testy spolehlivosti

v kterém testu spolehlivosti to prosím je ??

0/0
16.2.2010 17:31

Host

Re: Testy spolehlivosti

http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-rok-testu-stari/2009-8-9/221

Citroen C5 se tam ani nevešel.

0/0
16.2.2010 17:37

Host

Re: Testy spolehlivosti

To bude nejpíš tím, že v té době se C5 ještě nevyráběla (viz 19. místo Xantia) ;-)

0/0
16.2.2010 17:42

Host

Re: Testy spolehlivosti

Ten test je z roku 2009 stáří aut 8-9let tzn. 2000-2001 Citroen C5 se začal vyrábět 2001....:-)

0/0
16.2.2010 17:46

Host

Re: Testy spolehlivosti

Pepíku,TUV není absolutně nic o spolehlivosti ,je to jen o tom,jak kdo přijede připravený na technickou a většinou to funguje naprosto obráceně.Majitelé poruchových aut jsou častěji v servisu,kde se vymění i připadné opotřebované díly.Ty co jsou poruchové méně,nebo majitel kašle na údržbu,tak u těch se pak na technický najdou závady,jako že nesvítí ,žárovka,kape převodovka,je orezlý výfuk,je vůle v ramenech v řízení a podobný kraviny,které nemájí se spolehlivostí  absolutně nic společného.Ale němcům se tyhle pseudostatistiky hodí,protože němci o své německé auta dobře pečují ,snad proto,že mají prachy a  rozsáhlou servisní síť.Bohužel pepíci tvého ražení tomu budou věřit,protože si to nedovedou v hlavě srovnat.

0/0
16.2.2010 17:46

Host

Re: Testy spolehlivosti

Pepíku nauč se číst hned na začátku vlákna řikám,že se těm testum nedá věřit.

Ten příspěvek sem napsal ,protože se tu tim někdo oháněl :-)

0/0
16.2.2010 17:49

Host

Re: Testy spolehlivosti

promiň

0/0
16.2.2010 18:06

ičmeka už jednou smazali

Re: Testy spolehlivosti

kdyby měli němci a francouzi stahovat auta, nejezdily by po silnici žádný. do fábií teče, ABS si spíná i na suchu vlivem nerovností a prodlužuje brzdnou dráhu, 2.0 TDi = prasklá hlava... mám pokračovat? takovej Citroen by na tom nebyl jinak - rezatý misky tlumičů už na salónu, xindlefoko páčky pod volantem, nehrající rádio díky teplu v autě...

0/0
16.2.2010 17:32

Host

Re: Testy spolehlivosti

Tak jsme doma. Pán má rejži a všechno ostatní jsou sra*ky, žejo? ;-D

0/0
16.2.2010 17:36

Host

Re: Testy spolehlivosti

ještě jsem neslyšel, že by do hondy teklo :)

0/0
16.2.2010 18:09

Host

Re: Testy spolehlivosti

Mě teče do Hondy šíbrem, takže nic není dokonalé - trochu soudnosti, chlapče ;-)

0/0
16.2.2010 18:48

Host

Re: Testy spolehlivosti

Civic 1984? :-P

0/0
16.2.2010 20:42

Host

Re: Testy spolehlivosti

Jenže u Citroenu to neni závada ,která ohrožuje přímo ohrožuje bezpečnost provozu!!

0/0
16.2.2010 17:38

Host

Re: Testy spolehlivosti

nojo páčky jsou od siemensu a autorádio Blaupunkt prostě ta německá kvalita

0/0
16.2.2010 17:59

Host

Re: Testy spolehlivosti

páčky od Siemensu?? chceš říct, že ty klouby vyrábí Siemens? chceš říct, že originál rádio s logem Citroen vyrábí Blaupunkt? :-/

0/0
16.2.2010 18:09

Host

Re: Testy spolehlivosti

ano pochopitelně

0/0
16.2.2010 18:12

Host

Re: Testy spolehlivosti

blaupunkt dodává techniku. to, jak to zapojí a smontuje Citroen, je jiná věc. :-)

0/0
17.2.2010 14:55

Host

Re: Testy spolehlivosti

V Xantii se dělali autoradia originál Blaupunkt a Clairon. Samozřejmě tam bylo logo Citroen.

0/0
16.2.2010 20:07

Host

kopie

No zdá se mi hodně podobný na Opla Insigniu a to zepředu i zezadu.

0/0
16.2.2010 16:58

Váš příspěvek nebyl uložen.

já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

velký, pohodlný auto v kombajnu a mimo sedaček v plný palbě, dvoulitr HDI. prostě paráda. ideální cestovní rychlost na dálnici 170 km/h a není to vevnitř znát. luxusní svezeníR^

0/0
16.2.2010 16:37

Host

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

jezdím citroeny již asi 7 let a vystřídal jsem po neúspěšném maratónu německých aut nejdřív BX,pak Xantii a nyní mám již druhou C5 ku a z tohohle auta nejde přesednout do jiného,hlavně ne do německého ,to je potom diametrální rozdíl.V C 5 kách jsem najezdil celkem asi 650000 km a jediné závady byl vadný regulátor ventilátoru Siemens a ulomené ramínko zadního stěrače.Jináč jen jezdím dolévám a nikdy jsem neměnil např spojku,tlumiče a podobně,jen velmi zřídka kotouče a destičky.V současnosti mám 2,2 hdi break v plný výbavě.Koupil jsem to auto rok staréve Francii  za na našich  380000.Za tu cenu není ani ta mizerná fábie.

0/0
16.2.2010 16:56

alčawirth

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

jasně, Citroen je super auto, hlavě ten hydroaktiv, když ti praskne hadička tak ani na podvalník tě nenatáhnou ;-D

0/0
16.2.2010 17:35

Host

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

tam žádný hadičky nejsou lojzo ,kapalina je tažená silnostěnými pozinkovanými trubičkami ,ty trubky možná praskali na prvních verzích BX a jen proto,že prorezli.Proč by francouzi dávali záruku 2000000 km,kdyby to nemělo vydržet.To prostě není německý auto,aby se na tom pořád něco sra.l..lo jako na tvém golfu.

0/0
16.2.2010 17:40

cepij

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

Bez urážky, tenhle motor je tak do angličáku. To chceš vážně tvrdit, že je pro něj 170 cestovní rychlost?

0/0
16.2.2010 17:57

Host

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

100 kw nestačí na cestovní rychlost 170 to je divný ?? škodovky s motorem 77 kw přece jezdí 250 ne??

0/0
16.2.2010 18:00

Host

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

nezapomeň že Folcvágen má úplně jiný KW a navíc prej českejm pepíkům přidávaj do těch embéček 10KW navíc  jako nášup.

0/0
16.2.2010 18:05

cepij

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

Vzhledem k tomu, že tohle auto se hrabe na stovku 10 vteřin a maximálku má nějakých 200, tak mi to fakt připadá dost...

0/0
16.2.2010 18:07

Host

Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

nezapomeň že citroen váží prázdný okolo 1600 kg,doufám,že to nechceš srovnávat s nějakou nákupní taškou ve stylu golf.

0/0
16.2.2010 18:14

f0rr35t

LED

Ta fotka mi připomněla: Máte někdo zkušenosti s LED světlama? Celkem by mě zajímaly praktické postřehy. Co já vím, tak to montuje Audi např. do A8 nebo R8...

0/0
16.2.2010 16:14

Váš příspěvek nebyl uložen.

Re: LED

někide sem četl porovnávací článek led vs xenony. a zrovna led, který sou u audi za příplatek 100 tisíc z toho nevyšly nejlíp.nicméně sou to první vlaštovky

0/0
16.2.2010 16:46

Host

Re: LED

Xenony = víc muziky za  méně peněz

0/0
16.2.2010 18:58

joensfredriksson

belle Francaise

krásný auta, jako většina francouzských aut . Bohužel zmenšují peugeotovskou tlamu, ale jinak pěkné.

0/0
16.2.2010 15:52

Host

vod žabožrouta leda tak hořtici a víno

0/0
16.2.2010 15:49

ičmeka už jednou smazali

tak mě smazali podruhý, ale po uznání pana Bangy

že neoprávněně, byl mi nick opět přiznán... a tenhle frantík je hrůza hrůz. ;-D

0/0
16.2.2010 15:25

Host

200 elektro-benzinových koní

Kde tento Peugeot bere 200 elektro-benzinových koní, když má diesel8-o 

0/0
16.2.2010 15:19

Host

My ódéesáci...

...jezdíme jedině vozem typu Ford Excursion. Jakmile auto nemá motor o objemu nejméně šest litrů a spotřebu alespoň 20 litrů na sto kilometrů, nechceme s tím nic mít.:-)

0/0
16.2.2010 14:15

Host

Re: My ódéesáci...

hm mě žere i 28 ,ale mám tam motor 7,2 l biturbo 530 koníků a to je mazec.

0/0
16.2.2010 14:22

Host

Re: My ódéesáci...

Jezdím také tímto vozítkem a nikdy bych ODS nevolikl,to by mě museli děti hoooodně  nakopad do zadní části .

0/0
16.2.2010 14:30

Host

Re: My ódéesáci...

socko :)))

0/0
16.2.2010 14:34

Vejmitsch

ZAMILOVAL JSEM SE

A to se mi u aut nestava, pravda, peugot ma stejny rytmus jako je muj tep. Asi zacnu setrit :) a dam si sportku. Autum bohužel nikterak nerozumim, ale co jsem se v peugotech měl možnost povozit a pořídit, tak a ted se nikdo neurazte, pohodlnejsich vozu neni, ale nemohu soudit ty malinkate, těmi sem nikdy nejel :) Ale prostě místa mnoho a design má nad, třeba německými auty, janě navrch.  V brzké době uvažuji o novém ojetém autě a nemohu se rozhodnout mezi 407 a 607 a i starší 406 mě hodně láká.

0/0
16.2.2010 14:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.