Diskuze

Číslo pět žije! Velký peugeot se těší na start s hybridním pohonem všech kol

Hlavní roli bude na stánku francouzské automobilky na autosalonu v Ženevě hrát koncept pojmenovaný "5 by Peugeot". Sériová verze už se od konceptu moc lišit nebude, ponese podle všeho označení 508 a zamíří mezi stávající modely 407 a 607. Bude chtít odloudit zákazníky třeba superbu nebo Fordu Mondeo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

27. 2. 2010 19:15
design

No... docela hnusný auto. Zlatá 505. Ale čemu se divit. Typicky francouzské... když není kvalita, aspoň nalákáme na "jiný" design. :-/

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2010 16:21
Další francouzský vrak

no další francouzský vrak.

Jako služební jsem měl p 307 pak 407(dohromady najeto cca 20 tkm) a oba sráče. V zimě se u 307 vymyzala řj, u 407 po 7 tkm skolaboval palivový systém hdi. v servisu tvrdí že normální stav.Spotřeba nešla pod 7,5 resp 8,5  vtp napsáno 5,5 a 5,9 =nevím kdeto vzali. Sedačky jak lavice hoší než ze sockovitý fabie 1.0. Interier nepraktický, rychle s eošoupával. U 307 (neměl jsem jí novou, najeto cca 40 tkm) už byli měněny  2x skroucený kotouče, za mě se menili 1.  

Pak jsem dostal o II 2.0 tdi a s tima francouzkejma krámama se to nedá srovnávat. bezporuchový autíčko co jezdí za  5,5 l. Najeto 35 tkm a bez poruchy. francouzy se musí hodně co učit.

Francouze nebrat ani zadarmo

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 10:41
než pažouta to radši jezdit v loganoj

0 0
možnosti

Host

17. 2. 2010 9:36
nádhera

Tenhle peugeot je opravdu nádherný a těším se,až oživí náš vozový park a protrhne na našich silnicích tok  šeďi a šerednosit koncernových vozidel .

0 0
možnosti

Host

16. 2. 2010 22:11
Je to paráda

Troufám si říct, že je to excelentní kousek pánové a dámy. To, co mi chybí u německých sokolů, jako je třeba audi a5 nebo bmw 5, nacházím u tohohle pažouta. Skvělá práce. Doufám, že to Peugeoutu pomuže v težké konkurenci dnešního automobilového trhuR^

0 0
možnosti

honzasl

16. 2. 2010 18:26
Proč vynechali 506 a 507

Proč vynechali 506 a 507? Plýtvají čísy a jednou jim to bude chybět. Jsem nakonec hoodně zvědav co budou dělat, až dojdou k X09  - zejména, co bude po modelu 308...

0 0
možnosti

Host

16. 2. 2010 18:48
Re: Proč vynechali 506 a 507

Asi chtějí srovnat krok s řadou 40x, kde je teď aktuální 407 a (asi) bude 408

0 0
možnosti

Host

16. 2. 2010 17:33
Auta

Stačí se podívat na nejbezpečnější auta.Podle různejch testů Toyta. Stejně stahují stotisícovky aut . Plynovej pedál. Si nevyberete. Kus o kusu-

0 0
možnosti
J

Host

16. 2. 2010 17:25
Testy spolehlivosti

jsou naprosta hovadina.Proč má třeba Mondeo z roku 2000 podle testu spolehlivosti lepší výsledky než C5??Stačí se kouknout na základní vybavení.V Mondeu se nenajde nic co by se mělo pokazit protože v technologiích za C5 zaostává.A dá se takovému testu věřit?Nedá ,stačí si vzít příklad z Toyoty ty byly vždycky na vrcholu žebříčku.A dnes stahuj milióny aut k opravám.

0 0
možnosti

Host

16. 2. 2010 17:31
Re: Testy spolehlivosti

v kterém testu spolehlivosti to prosím je ??

0 0
možnosti

Host

16. 2. 2010 16:58
kopie

No zdá se mi hodně podobný na Opla Insigniu a to zepředu i zezadu.

0 0
možnosti
VPNU

Váš příspěvek nebyl uložen.

16. 2. 2010 16:37
já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

velký, pohodlný auto v kombajnu a mimo sedaček v plný palbě, dvoulitr HDI. prostě paráda. ideální cestovní rychlost na dálnici 170 km/h a není to vevnitř znát. luxusní svezeníR^

0 0
možnosti

Host

16. 2. 2010 16:56
Re: já se vozím v C5 a nedám na ní dopustit

jezdím citroeny již asi 7 let a vystřídal jsem po neúspěšném maratónu německých aut nejdřív BX,pak Xantii a nyní mám již druhou C5 ku a z tohohle auta nejde přesednout do jiného,hlavně ne do německého ,to je potom diametrální rozdíl.V C 5 kách jsem najezdil celkem asi 650000 km a jediné závady byl vadný regulátor ventilátoru Siemens a ulomené ramínko zadního stěrače.Jináč jen jezdím dolévám a nikdy jsem neměnil např spojku,tlumiče a podobně,jen velmi zřídka kotouče a destičky.V současnosti mám 2,2 hdi break v plný výbavě.Koupil jsem to auto rok staréve Francii  za na našich  380000.Za tu cenu není ani ta mizerná fábie.

0 0
možnosti