Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lék na vadné pedály toyot: plíšek velký jako známka

Právě v těchto dnech nacházejí toyotáři ve schránkách dopisy s výzvou k návštěvě autorizovaného servisu. V Evropě míří ke kontrole osm modelů japonské automobilky, které mohou mít problémy s plynovým pedálem. Auta dostanou speciálně tvarovanou vyztužovací součástku, která omezí pnutí mezi třecími plochami uvnitř mechanismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

-

tam vrazej kus plechu, aby pružina byla víc napnutá, měla tedy větší sílu to celé vracet a opraveno :) nejvíc se mi líbí jak píšou že má "mimo jiné", přitom to je ta jediná věc, kterou to má dělat :D

0/0
24.2.2010 16:29

Host

Za uprimnost se plati

Pro mne to ze Toyota i kdyz ma problemy tak se dokaze k problemu postavit a omluvit znamena jen to je jedna v zajmu zakazniku, zajimalo by me kolik ostatnich automobilek se snazi kazdou zavadu ututlat a neresit. Toyota je uspesna a zrejme jim ten uspech nekdo hodne zavidi a mediama manipulovatelnymi stady snazi pospinit.

0/0
22.2.2010 23:32

Deleter

Re: Za uprimnost se plati

Všichni se snaží závadu ututlat, pokud to jde. V byznysu nějaký čestný chování neexistuje.

0/0
22.2.2010 23:38

Host

Re: Za uprimnost se plati

Taky si cením přístupu Toyoty, i když ji nevlastním. Lidi, co zde kritizují firmu za chyby asi nikdy nic neudělali špatně, nikdy asi nechybovali. A to asi proto, že nikdy nic nezkusili udělat. Sedět u PC a kritizovat ala Brouk Pytlík umí skoro každý. Kdyby pracovali v průmyslu, bylo by jim určitě jasné, jak je někdy velmi složité odhadnout a odzkoušet všechny možné stavy, vlivy opotřebení apod. Existuje spousta výrobků se skrytými vadami, ke kterým se výrobce nehlásí. Ať si rozumný uživatel vybere, co je pro něj lepší.

0/0
23.2.2010 21:17

Host

Mno,

to holt chce občas v SW dát detekci interferencí ;-)

0/0
21.2.2010 22:02

katano B_A_N

jediný lék pro poruchovou TOYOTU je - nekupovat ji ! ! !

Odfláknutou, nekvalitní Toyotu si koupí v dnešní době pouze nadšenec , nebo sebevrah-KAMIKADZE.

        Miliony aut Toyota musí do servisů na OPRAVY = NEKVALITNÍ TOYOTA. A Japonský výrobce Toyota marně tři roky tutlal problémy a nebýt novinářů, nechala by Toyota zabít další stovky BEZBRANNÝCH zákazníků ! ! !          

      PS : kdo se chce dobrovolně zabít a ještě za to zaplatit, ten si koupí nekvalitní Toyotu ! ! ! :-P

0/0
19.2.2010 19:32

Host

Re: jediný lék pro poruchovou TOYOTU je - nekupovat ji ! ! !

Chyyytrej  kokůtek  :-P

0/0
19.2.2010 20:22

Host

Re: jediný lék pro poruchovou TOYOTU je - nekupovat ji ! ! !

To říká fanoušek Renaultu,jednoho z největších propadáků v testech spolehlivosti(viz.třeba Laguna)Rv

0/0
20.2.2010 10:31

Host

Re: jediný lék pro poruchovou TOYOTU je - nekupovat ji ! ! !

LOL ty jsi ale korunovany tulpas;-D;-D;-D

nechtel by jsi soutezit o darwinovu cenu? tvou ztratou by lidstvo hodne ziskaloR^

0/0
20.2.2010 17:59

Host

Re: jediný lék pro poruchovou TOYOTU je - nekupovat ji ! ! !

Seš ubohej křupan!! Máme doma 13 let starou Carinu a jezdí naprosto bez závadR^   Stejně starej Folcvágn je vorezlej a chrochtá jako praseRv

0/0
20.2.2010 18:08

Host

Re: jediný lék pro poruchovou TOYOTU je - nekupovat ji ! ! !

Shrňme fakta. A kolik, že se těch lidí opravu zabilo? Pokud je známo tak v Evropě 0 a i kdyby teoreticky na světě 20, což ani není hlášeno. Matematicky 20/ 8 000 000 = 0.00025%. Čili píšete absolutní nesmysly.

0/0
22.2.2010 15:54

Host

Toyota je NEJLEPŠÍ

Toyota zase ukázala, že je pro ně zákazník na prvním místě! Nic netají a snaží se vše napravit. Kéž by se tak chovali všichni výrobci. R^

0/0
19.2.2010 12:57

katano B_A_N

Re: Toyota je NEJLEPŠÍ

Nebýt NOVINÁŘŮ, tak by to nekvaliní výrobce Toyota tutlala dál.

Miliony poruchových nekvalitních vozů Toyota musí do servisů, na náklady výrobce a to bude stát RANEC.

        PS : JAPONEC AŽ NAKONEC  ! ! ! :-P

0/0
19.2.2010 19:35

Host

Re: Toyota je NEJLEPŠÍ

Zajímavé je, že ten pedál kterého se to týká je dodáván výrobcem pedálů (nikoliv Toyotou) i do jiných automobilů, ale jiné automobilky to prostě neřeší!

0/0
22.2.2010 15:45

ičmeka už jednou smazali

o Citroenu tady někdo píše, že má půl milionu a bez problémů

tak ať laskavě přestane šidit své okolí o zážitky zejména s páčkami pod volantem, vůbec elektronikou a zejména pak nám pane sdělte, jak se při půl milionu sedí na těch pěnovejch lavicích. děkuji.

0/0
18.2.2010 18:48

Host

Re: o Citroenu tady někdo píše, že má půl milionu a bez problémů

Rozhodně líp než na dřevěnejch v passatu nebo octavii.

0/0
18.2.2010 23:03

ičmeka už jednou smazali

Re: o Citroenu tady někdo píše, že má půl milionu a bez problémů

nevim, ale zatim co jsem seděl v autech, tak mi jako nejvýc vyhovující sedák přišla sedačka v VW Passat B5, a to nemám rád VW a vůbec koncernový auta. :-/

0/0
19.2.2010 9:52

stratus

nafuknuta bublina...

Pripada mi to, ako keby to rozmazavali schvalne konkurenti, ktorym trosku klesli predaje... Ono kazda znacka ma cas od casu nejaku zvolavacku, po case sa meni aj technologicky postup vyroby... Len nie kazda znacka to takto rozpitvava, mnohi mozno ani netusia, co sa im vsetko robilo na aute, pocas servisnej prehliadky... Kamaratovi na Fabii narezavali hlavny zvazok kablov, lebo sa zistilo, ze sa tam hromadi vlhkost a moze dojst ku skratu, manzelke zase prisla pozvanka asi pred rokom z FORDu, ze treba vymenit nejake kable na klimatizacii, inak moze dojst k vznieteniu... Kazdy casom zisti, ze nieco sa da urobit inak a lepsie, pripadne ze nieco "hapruje", len nie kazdy to tak rozmazava... Mozno keby TOYOTA nemala povest jednych z najkvalitnejsich aut, nikto by sa nad tym tolko nevzrusoval...

Podotykam: TOYOTu nevlastnim a ani o nej neuvazujem...

0/0
18.2.2010 18:48

Host

Re: nafuknuta bublina...

R^

0/0
18.2.2010 20:07

Host

Re: nafuknuta bublina...

8-o8-oSorry, ale takové závažné problémy Toyot mi jako bublina nepřipadají,už vůbec ne když se jedná o tak vysoký počet aut

0/0
18.2.2010 20:57

stratus

Re: nafuknuta bublina...

0no ja som nemyslel ako bublinu tie poruchy, iste su vsetky pripadne poruchy dost zle, ja som myslel skor to, ako sa to nafukuje a zbytocne sa robi panika, nejde o nic ine, ako dehonestovat danu znacku...

0/0
18.2.2010 21:24

Host

Re: nafuknuta bublina...

jake zavazne problemy? Z nekolika milionu aut se problem prjevil u par desitek kusu. Toyota dela preventivne opravu, jiny vyrobce by se na to vyprdl. A media to nafukuji, hlavne v US, protoze domaci automobilky jso v problemech a Toyote se dari.

0/0
18.2.2010 23:11

Host

Š105

jojo, i u stopětky jsem občas míval problém s plynovým pedálem a bohudík to vždy vyřešil M6AD ;-D

0/0
18.2.2010 16:50

male_zvire

Re: Š105

Tam býval spíš problém s tím, že po sešlápnutí motor prakticky nereagoval ;-);-D

0/0
18.2.2010 17:57

ičmeka už jednou smazali

Re: Š105

to byses divil jak reagoval... teda aspoň na jedničku :-/;-D

0/0
18.2.2010 18:43

send1

Re: Š105

R^;-D

0/0
18.2.2010 20:59

opravář Luboš a traktor Lakatoš

Re: Š105

;-D;-DR^R^R^

0/0
21.2.2010 2:29

Host

Na Toyotu pozor

Pritelkyni se na Yarisu plynovy pedal uz v zari 2007 behem jizdy zaseknul kdyz se zrovna chtela zaradit mezi dalsi auta po predjeti traktoru. Vzhledem k tomu ze s necim takovym by nepocital ani sebelepsi ridic, tak slusne zazmatkovala a nakonec jsme byli radi ze se nic vazneho nestalo. Podruhe prastila do zavrenych vrat od garaze a uz s tim autem nechtela jezdit. Ja ji samozrejme neco takoveho neveril a jeste jsem si z ni chudaka delal legraci. Kdyz mi auto schvalne pujcila a stalo se to i me tak mi poradne sklapla huba. Tam kde auto koupila se nam vysmali, ze to neni mozne. Vynadal jsem jim do pitomcu a jelo se o servis dal. V druhem servisu to pan bez problemu pobral. Nekam v kanclu telefonoval a asi za 20min. prisel s tim, ze reklamace uznana bez toho aby se na to sam podival a zkousel to. Uvedl ze to uz u jednoho auta videl, v zahranici se s tim taky setkali a nechape ze uz na to neni svolavacka. Kazdopadne pritelka se Yarisa urychlene zbavila...

0/0
18.2.2010 16:29

Host

Re: Na Toyotu pozor

.. a po takovem zazitku bych v tom nejezdil ani ja. Takze bych rekl ze Toyota uz to nemohla utajit a ma z toho jeste vetsi pruser nez je samotny problem, proto ted alibisticky dela velkou svolavaci akci. Nevim jak vy, ale ja uz tyhle znacce neverim a verit nebudu.

0/0
18.2.2010 16:30

Host

Re: Na Toyotu pozor

Tak a ted tu o cervene karkulce, ale honem.

0/0
18.2.2010 17:40

Host

Re: Na Toyotu pozor

dealer od Škodovky,nebrat!!

0/0
18.2.2010 17:50

Host

Re: Na Toyotu pozor

Těmto pohádkám už snad nikdo nevěří. ;-)

0/0
18.2.2010 18:00

TekileR23

Re: Na Toyotu pozor

maras co si lidi nevymyslí xD, ještě že mám toyotu, zdravím pane toyodo xD

0/0
20.2.2010 15:42

Ctenar_Mira

Zcela zmatečná informace.

"Brzdový pedál by se neměl sešlapovat opakovaně s přerušováním, neboť se tím naruší funkce podtlakového posilovače, potřebného k vyvinutí silnějšího tlaku na brzdový pedál." ;-O;-O;-O  To podle článku řekl "tiskový mluvčí českého zastoupení japonské automobilky".

Já mám teda auto jiné značky a podtlakový posilovač brzd tam taky mám. A posilovač je potřebný k vyvinutí menšího tlaku (rozuměj síly) na brzdový pedál. Různá auto to asi mají různě. :-( 

0/0
18.2.2010 16:08

Host

Re: Zcela zmatečná informace.

O další důvod víc, proč ty japonský šmejdy nekupovat! RvRv

0/0
18.2.2010 19:15

dropa

Re: Zcela zmatečná informace.

Ano ano ! Už praděd mne vždy upozorňoval, že brzdy je potřeba našlapat. Akorát, že nikdy neřídil auto s poslovačem! :-(

0/0
20.2.2010 23:31

send1

Jak se to ty ku..y japonské dozvěděly?

;-)

0/0
18.2.2010 15:05

Host

video 2

http://www.youtube.com/watch?v=kRexOM1ysK8&feature=related

0/0
18.2.2010 14:34

Host

video

http://www.youtube.com/watch?v=KvZ3gIfkBWM&NR=1

0/0
18.2.2010 14:31

send1

Re: video

R^

Tak co teda za tou svolávačkou je?

0/0
18.2.2010 15:15

Host

Re: video

podle toho co rikal image znacky....

v 80. letech nebo kdy audi zavadu nemela a prohlasovala ze neni - na 10 let ji razantne klesly prodeje. toyota zavadu "prizna a opravi" a bude mit image ze resi problemy a stara se o zakazniky... a doufa, ze nedopadne jak audi

0/0
18.2.2010 15:50

send1

Re: video

A plíšek nic nestojí R^

0/0
18.2.2010 21:01

Host

Re: video

jen u audi to nebyl technicky problem ale pro usa prilis blizko navrhnute pedaly. Americane tlustou nohou slapali na plyn a brzdu dohromady a tak se zabijeli

0/0
20.2.2010 21:54

opravář Luboš a traktor Lakatoš

Re: video

;-D;-D;-D;-D;-D;-Dcože? to je jak z povídky Utery od Ivana Mládka :-)R^

0/0
21.2.2010 2:29

Host

na zpožděné reakce brzd na hrbolatých či namrzlých silnicích

zajímavé. u škodovek pozoruju to samý. ABS spíná na nerovnostech, i když je sucho. ale svolávat se nebude, vše je v pořádku. a to nemluvim o tom, že Fabie veˇŠvédskejch testech nebrzdila vůbec. za tohle patří Toyotě smeknutej klobouk.

0/0
18.2.2010 14:11

Host

Re: na zpožděné reakce brzd na hrbolatých či namrzlých silnicích

Přečtěte si někde o principu a fungování ABS a budete chytřejší ;-)

0/0
18.2.2010 15:38

Host

Re: na zpožděné reakce brzd na hrbolatých či namrzlých silnicích

ano, ABS se dá samozřejmě předělat tak, aby nefungovalo na suché vozovce, když kolo při brždění poskočí na hrbolu. ale co si budeme povídat, vy jste chytrý.

0/0
18.2.2010 15:49

Host

Re: na zpožděné reakce brzd na hrbolatých či namrzlých silnicích

Rejpat se v ABS nedoporucuju.

0/0
18.2.2010 15:55

Host

Re: na zpožděné reakce brzd na hrbolatých či namrzlých silnicích

A proč bys to předělával?8-o

0/0
18.2.2010 15:56

Host

Re: na zpožděné reakce brzd na hrbolatých či namrzlých silnicích

protože se mi několikrát na such=é vozovce stalo, že jsem málem nedobrzdil za idiotem, kterej hamtne na brzdu. jenom proto, že jsem při brždění najel na hrbol, a seplo ABS. a celé je to pouze o tom, že ABS NELZE vypnout. viz. Škoda Fabia.

0/0
18.2.2010 17:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.