Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tým Saabu vyráží do nové éry, kromě tří modelů bude potřebovat i hodně štěstí

Nabídka Saabu bude v nejbližší budoucnosti složena ze tří modelů. Velkou novinkou má být malý model mířící proti BMW 1 a Audi A3. Značku ale čekají těžké časy, předpovídají odborníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Za rok 2009 prodal Saab v česku 65 aut.

Letos by mohl těch 80 aut v klidu prodat .........................[>-][>-]

0/0
28.2.2010 22:09

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Jestli proda v Ceske kotline nebo ne, myslim, ze to neni tak uplne dulezite.

0/0
28.2.2010 23:51

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Doufám, že víc ne, nerad bych, aby se ze SAABu stalo stigma jako je Audi nebo BMW; v Česku si slušný člověk do posledně jmenovaných aut sedá jen se sebezapřením (ne kvůli ěm autům, ale kvůli sortě lidí, kteří je tu většinou řídí)

0/0
1.3.2010 21:53

pam2006

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Promiňte ale nestalo se mi nikdy aby mě majitel Audi či BMW nějak ohrožoval. Nechápu proč bych v nich měl jezdit se sebezapřením. A ještě doplním že pro krachující a znov use rozjíždějící automobilku SAAB je důležitý každý trh.

0/0
1.3.2010 21:57

Deleter

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Tak to jste toho moc nenajel...

0/0
1.3.2010 22:27

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Za posledních 8 let to bylo cca 600tis km. Osobně mám 3x bmw a 1x audi a nějaký rozdíl ve svém chování nepozoruji.

0/0
2.3.2010 0:18

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

No a co jako? Nejvíc prasat, co jsem potkal, bylo v BMW. Tak to prostě je.

0/0
2.3.2010 10:28

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Statisticky - nejvíc prasat řídí Passat.

Ale jinak jezdit v Čechách BMW či Audi, to je stigma. Bohužel.

0/0
2.3.2010 13:52

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Ano, bohužel. Naštěstí jinde to tak není.

0/0
2.3.2010 13:59

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Nemyslím si to. Na svůj nepodložený názor máte právo.

0/0
2.3.2010 19:14

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

Můj názor je podložen zkušenostmi na silnici, kde prasí kdekdo, ale na horizontu předjíždí, přes odbočováky v křižovatce předjíždí, přes plnou předjíždí hlavně béemwé a audiny, hotovo zameteno. Ani v merglech nejezděj takový dobytci.

0/0
3.3.2010 7:42

Host

Re: tak kolik letos prodá Saab v česku ?

myslim, ze se oba mylite, nejvetsi hovada, kteri nejvice ohrozuji ostatni, jezdi zasadne v oktavkach 1.9 tdi.... ;-D

0/0
18.3.2010 23:17

Host

Ziram

To, ze se Saabu nedari neni o kvalite ci o znacce jako takove. To, ze GM udelalo ze Saabu to, co Saab je dnes, je take proste fakt. Stale jsou zajemci, Saabisti totiz kupuji auta pro sebe (ne pro ostatni). Kazda automobilka ma sve problemy. Ti, co tady placaji nic rekijajici hlasky s palcem dolu, jsou take obeti PR a Marketingu automobilek, porad porovnavate nesrovnatelne. Jen prosim neurazejte, at si kazdy jezdi v cem chce ale ridit Saab, prinasi jiste poteseni. Nemusi to sedet kazdymu, nekdo rad nove sterilni auta (vsichni ty pisalove tady, kteri pisou o tom jak je to stary, urcite kupuji novy vuz kazdy rok, nebo jezdi jen ve firemnim).

0/0
28.2.2010 19:08

Host

Re: Ziram

Ano i takhle se dá omluvit t ože SAAB je zastaralý a neprodává. Hlavně že tomu věříteRv

0/0
28.2.2010 20:46

Host

Re: Ziram

A že zrovna vám to dělá takové starosti...

0/0
28.2.2010 22:28

Host

Fakta

Ja nevim co se tady porad resi. At je to o Saabu ci o jine znacce, ktera nepatri do kategorie "Vuz pro velkou masu" porad je to o tom samem. Prispevky do diskuze vzdy skonci o tom, kdo kolik ma penez, ze neexistuje nic jineho nez jsou Skoda, VW a hlavne Audi, ze vse ostatni nejsou auta. Proste to jsou vsechno blaboly take pochazejici z masirky PR na masu prumerneho cloveka. Audi je prece take jen o PR (sluzne predrazena znacka).

Urcite byste nic takoveho nepsali, kdyby krachla takova Ferrari. Uz by vse od Ferrari bylo zastaraly, nebrat apod. to je prece hloupost.

0/0
28.2.2010 19:08

Host

Re: Fakta

Audi je předražená značka ale narozdíl od SAABU má technicky co nabídnout.

0/0
28.2.2010 20:47

Host

Re: Fakta

Pročpak je Audi předražená značka?? Jestli má lepší techniku (což má), něco to stojí a tudíž to musí zákazník zaplatit. Co tím autor chtěl vlastně říct 8-o ?

0/0
28.2.2010 21:58

Host

Re: Fakta

Jak vis, ze ma Audi lepsi techniku? Prodejce? Reklama? Srovnatelnou techniku ma spoustu znacek. Koukam, ze medialni masirka funguje (nerikam, ze je to spatne ale je to tak).

0/0
28.2.2010 23:43

Host

Re: Fakta

ptal ses, tak odpovídám. Mám tři Saaby (900C, 9000 a 9-5, vše Aero), takže bych to s tou mediální masírkou moc neviděl. Německý auta nemám rád, asi proto je nevlastním, ale pravidelně v nich jezdím. Řeč byla ale o technice, a tu má dnes Audi lepší, zrovna tak Mercedes a hlavně BMW (nerozebírám, jak se tyhle auta odchylujou od svých kořenů). Saab mezi tyhle prémiovky už nepatří, neříká se mi to dobře, ale to, že fandím nějaké značce neznamená slepotu a demagogii vůči ostatním. Doufám, že se věci změní s nástupem NG 9-5 a vývojem dalších modelů R^

0/0
1.3.2010 0:36

Deleter

Re: Fakta

Pokud nebude mít SAAB svázaný ruce ve vývoji, jak měl za éry GM, tak snad jo, uvidíme. Pravidla a požadavky zákazníků hrají do karet velkým hráčům, a nejenom v automobilovém průmyslu, nicméně: skulina se může najít...

0/0
1.3.2010 8:39

Host

Re: Fakta

Staci si precist kolik stoji servisni jednoka u Seatu, u VW a u Audi. Vymena brzd napriklad. Dela to stejny mechanik, ukon uplne stejny, material podobny (koncernovy, stejny dodavatel).

0/0
1.3.2010 0:03

Host

Re: Fakta

Jo? Co?

0/0
28.2.2010 22:27

Host

Jaguar v zisku za 3. Q 2009

Jen, co Jaguar odešel z koncernu Ford, vytvořil ve třetím čtvrtletí čistý zisk 55 M liber. To jen jako argument pro ty, kteří nechápou, že zisk může vytvořit i malá firma, je-li spravována efektivně. Samozřejmě, na vývoj budou potřebovat víc, ale i tak je to povzbudivá zpráva.

Jen pro představu: koncernové motory V6 2.8 nakupoval SAAB o 30 % dráž než vlastní 4V 2.3; mezi motory je samozřejmě rozdíl, ale je otázka, jestli právě těžké a neefektivní 6válce jsou to, po čem majitélé SAABů touží.

0/0
28.2.2010 14:42

pam2006

Re: Jaguar v zisku za 3. Q 2009

Jenže Ratan Tata d oJaguaru napumpoval tolik peněz, aby z něj vytvořil konkurenceschopnou automobilkuR^

0/0
28.2.2010 15:33

Host

oi oi oi

Ale no tak, takove kriticke prospevky na saab...a vysmivani se... hm z vychodoeuropskeho zapadakova..No, tak co vase ty  vase bazarova Audi, passaty (  za svoje) ?  nebo octavie combi a superby comby ( " na firmu") - na prevoz pastik na dovolene ?? 

Az nekdo z vas -kritiku- bude v CR zit na takove urovni jako se zije ve Svedsku , opakuji v krajine ktera ma jeden z nejvyssich indexu kvality zivota, a bude bezne pouzivat produkty z teto urovne , tak pak kritizujte. Jinak budte skromni, protoze zijeme v zaostalem zapadakove . Na saabu me nijak extra nezalezi, ale- kdyz vidim co tady pisete, tak..

0/0
28.2.2010 8:59

Host

Re: oi oi oi

Naprosto 100% souhlas!!!! R^R^R^

0/0
28.2.2010 12:54

pam2006

Re: oi oi oi

No Švédsko má možná nejvyšší úroveň...což nicméně nesouvisí s tím že vyrábí neprodejná zastaralá aut ajménem SAAB. Ano náš vozový park je zastaralý, nicméně těch nových audi, bmw, mercedesů tady taky potkáš spoustu. Takhle zobecňovat je pitomost. P.S. mám vyšší životní úroveň ne průměrný Švéd, tak snad mohu kritizovat ne?;-DRv

0/0
28.2.2010 14:08

Host

Re: oi oi oi

!!!! životní úroveň švédů Saab nespasí. Saab vyrábí 100 tisíc aut ročně a není je schopnej udat ani doma ve švédsku.

V tom Saabu je něco hodně špatně když je nechtěj ani švédové s vysokou životní úrovní ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.2.2010 14:41

Host

Re: oi oi oi

Ale o tom to je. Nemůžeš mít vysokou životní úroveň, když budeš kupovat  podprůměrné zboží za nadprůměrné ceny.

A Švédové to pochopili. Za čas to pochopí i místí fan club.

0/0
28.2.2010 23:26

Host

Re: oi oi oi

Pravda, předražený Škodovky si může koupit jenom nějakej zarytej nadčenec.

0/0
1.3.2010 9:51

Host

Re: oi oi oi

Saaby se ve Švédsku prodávaj, i třeba ve Švýcarsku, kde si zase nikdo nekupuje škůdky.

0/0
1.3.2010 9:53

smycka

Re: oi oi oi

Možná pro Vás isou tTO AUTA ZASTARALÁ.aLE saab TO JE SVEZENÍ SPOLEHLIVÝM AUTEM A NE NAŠEMY ŠKODOVKAMY.TO JE VELKÝ ROZDÍL.

0/0
28.2.2010 17:59

pam2006

Re: oi oi oi

Což nemění nic na to mže jsou to zastaralá auta. škodovky jsem měl kdysi dvě a spolehlivé byly obě.

0/0
28.2.2010 18:05

Host

Re: oi oi oi

V čem podle vás spočívá ta zastaralost, to by mne skutečně zajímalo.

0/0
28.2.2010 19:32

Host

Re: oi oi oi

No, myslej jsem si to. Spolehlivá škodovka je nesmysl, u řad 1xx to byly karburátory, u Favoritu rozdělovač, u Feldy regler dobíjení a rezavá kastle, u fabije potíže se servem, u oktávky motory žeroucí olej, u superba přední náprava vyděšená z českých silnic atakdále, atakdále, atakdále...

0/0
1.3.2010 9:55

pam2006

Re: oi oi oi

Najel jsem se škodou fabia 1.2 a octavia 2.0 tdi za tři roky 210tis km bez závady. Tolik moje zkušenosti.

0/0
1.3.2010 22:00

Host

Re: oi oi oi

Náhoda... :-P

0/0
2.3.2010 10:29

Host

SAAB

se mi líbil pouze v 80.letech - 9000 TURBO 16, tehdy to bylo ve srovnání o ostatními auity na trhu něco, trhák.  Ale během desetiletí se vývoj ubíral přeci jen jiným směrem, a tak saab, byť kvalitní, už tak za srdce nechytal, ale byl spíš divnej. A marná sláva, design rozhoduje. Tyhle nové fotky vypadají dobře - ale jestli už není pozdě.   

0/0
27.2.2010 21:59

Host

lol._) Saab je mrtvá značka

Koupit si auto vod výrobce kterej je v krachu je hloupost.

Ale třeba se pár hovad bez mozku najde i u nás v česku.

Saab RvRv

 

0/0
27.2.2010 18:58

Host

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

je vidět, že jsi hloupý... velmi hloupý, protože vůbec nevíš o čem mluvíš!Rv

0/0
28.2.2010 3:47

pam2006

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

Normální je napsat ne že je hloupý, ale proč je hloupý. Takhle vypadáte hloupě jen vy. I pr omne je koupě vozu od krachující automobilky loterií. P.S. Na SAABA mám

0/0
28.2.2010 14:10

Host

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

hloupí jste oba!! a proč? protože Ti chytří ví..;-D jen blbec netuší ,že je blbec a proč..Rv

0/0
28.2.2010 17:57

Host

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

nezáviď ,že na to nemáš,aby sis koupil Saab, nemůžeme za to,že jsi chudý jak finančně, tak duchem..Rv

0/0
28.2.2010 9:41

Host

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

!!!! ani švédi s vysokou životní úrovní nechtěj domácí Saab. Radši si koupí kvalitní cenově dostupnej VW, Opel, nebo škodovky ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
28.2.2010 14:43

pam2006

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

Tak to shrnu. Jsem hloupý proto že mám vlastní názor a nechci auto od krachujíící automobilky. A proto jse mchudý finančně i duchem ;-D;-D Gratuluji.

0/0
28.2.2010 15:35

Host

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

urážkama se diskuze nevede, souhlas. bohužel ale kulturní úroveň velké části přispívajícich je taková, a je taková, protože odráží úroveň společnosti.

co se týká prezentace názorů, aniž bych někomu v tomto bránil, nevidím nic přinosného na názorech typu "saab je mrtev, krachující automobilka, zastaralá auta, saab=předražený opel" apod. to sou výkřiky z lokálu. názor bývá podložen, opírá se o znalost, zkušenost, zasvěcenost. je-li to diskuze o autech, předpokládá se, že přispívající mají rádi auta a automobilismus, čili by nějakou tu znalost mohli ukázat. napište, co víte o technice saabu a srovnejte s konkurencí, napište, proč říkáte, že saab zkrachoval, proč by měl prodávat pět milionů aut ročně, proč by měl stát ty samé peníze jako opel, když je to totéž, v čem zastaral a na co by se měl zaměřit. pak to má smysl.

0/0
28.2.2010 17:20

pam2006

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

To že je (byl chcete li ) SAAB krachujíí automobilka není žádný výkřik ale fakt.

0/0
28.2.2010 18:07

Host

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

nevím jestli jsi hloupý, ale sledovat vlákno zřejmě nedovedeš..ale te co jsi napsal zrovna 2 x chytré není.. takže? závěr si udělej sám..Rv

0/0
28.2.2010 17:50

smycka

Re: lol._) Saab je mrtvá značka

Jo divím se,že dementi mohou psát o něčem,co nikdy neviděli,natož aby v tom jeli.

0/0
28.2.2010 18:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.