- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A to toiž Spartaka po dědovi. Renovace končí, už se těším na jízdu. Faktem je, že přes všechno nepohodlí z dnešního hlediska uživatelů "plasťáků" "to byla" ještě poctivá železná práce, která se dá, na rozdíl od plasťáků, dobře renovovat. Chtěl bych vidět dnešní vozíky této třídy za 60 let provozu......A co se týká ekologie? Spartak "bere" 8 lt. benzínu jakékoliv kvality, byl vyroben před více jak 50ti léty. Tedy jedna tavba. Plastů minimum /bakelit a celuloid/, izolace drátů-toť vše. Za těch 50 let bylo vyrobeno nejměně 5x tolik "stále ekologičtějších" vozů, co v "benzínu" dnes berou 6 lt (pravda, mají 100 koní). Kolik energie? plastů /a ropy?/? Je to "fakt" ekologické?
Babička měla také Spartaka. Beruška byla miláček rodiny. Se smíchem vždy vzpomíná, jak potkávala novější škodovky s motorem vzadu, které se uvařily v každém větším stoupánítenkrát se ještě ve Škodě stavěla auta. Dneska už se vyrábí ve Škodě jen předražené plečky VW. Zůstanu u Hondy, protože má něco, co měly dřív Škody taky - duši
a to totiž Spartaka po dědovi. Už se těším na výjížďku.
Klobouk dolů před každým co to dokáže takto zrenovovat. Fakt paráda!
Mám velmi rád starší auta, kde bylo poctivé železo, sklo, elektronika téměř žádná. Na denní ježdění bych to ale nechtěl, nicméně jako veterána v garáži ano.