- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
skoda ze se pak ty seriovy auta od konceptu tolik lisi, tady hlavne interier.
Pokud by tento vůz chtěl nedejbóže soupeřit s BMW 1, tak by podle toho musel mít taky cenu, takhle může soupeřit s BMW 3 a na to je to zase prcek.
Bohužel stále marně čekám na chvíly, kdy lidem dojde že hybridy jsou paskvil. Prostě s lithiovou baterkou to nebude zelené nikdy.
A co když mi nejde ani tak o ekologii, jako o vlastní kapsu? Teď v zimě jezdím ve městě za 4,8 litru - a ty?
tydle přetechnyzovaný a ve jménu ekoteroru předražený schity nemusim. samá technika, samá elektronika, samej čip a žádnej zavazadlovej prostor. to budu radši jezdit v loganoj
xD, tak si jezdi v prkeným loganovi, a někdo si bude užívat komfort limuzíny v lexusovi ..... ty budeš mít naloženy cihly a ten v lexusovi jen malou příruční tašku a šrajtofli plnou kreditek
Poslušný čech si za podobný peníze musí koupit to embéčko ,protože cokoliv jiného mimo koncernu VW se u nás nepřipouští.
.... je dost nápadně podobná Subaru Impreza WRX. Takže TOYOTA již používá levné díly a navíc kopíruje design konkurence!!!
Tak dramaticky bych to neviděl. Dneska jsou si všechny auta navzájem podobný.