Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes si vysnil hybrid s 3,5litrovým benziňákem nebo na palivové články

Zní to báječně. Přes noc zastrčíte svého "medvěda" do zásuvky a ráno do práce dojedete jen na elektriku. A až o víkendu budete chtít kamarádům předvést pravou medvědí sílu, zašlápnete plyn k podlaze a váš hybrid vystřelí na stovku za 4,8 sekundy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Hezké, kde ale vezmou dostatek vodíku?

Ten vodík vypadá naprosto skvěle - myslím ten dojezd, nejčistší voda jako odpad, jednoduchost a rychlost doplnění paliva. Autoři těchto oslavných článků ale cudně zamlčují jeden zásadní problém a to je výroba vlastního paliva - vodíku. Dnes jediným použitelným zdrojem je ropa (což je směs uhlovodíku).

0/0
3.3.2010 10:38

Host

Vypadá to jako kříženec vetřelce a BATmobilu

To nemůžou dělat auta s moderními technologiemi bez futuristické vizáže ?!?!?!

0/0
3.3.2010 10:37

Pepajet

Pre-safe 360

Jedu si takhle v horských serpentinách a nezvládnu úplně zatáčku, zabrzdím těsně před srázem. Za mnou jede auto a systém vyhodnotí, že hrozí srážka a uvolní mi brzdy...

0/0
3.3.2010 10:06

lks0079

Re: Pre-safe 360

Tohle taky nechápu. Kdybych ve zpětnym zrcátku viděl, jak se mi někdo řítí do kufru, tak určitě to poslední co bych chtěl udělat by bylo pustit brzdy. Tomu v zádu by to pomohlo, ale já bych od opěradla koupil mnohem větší perdu než se zabržděnym autem.

0/0
3.3.2010 17:09

Host

Škoda

Takovéhle vozy už dávno mohly jezdit. Bohužel výrobci na to nemají koule něco tak revolučního a hezkého uvést do života. Jsme v roce 2010 a auta vypadají 40 let pořád stejně. A to je, nezlobte se na mě, hnus fialovej.

0/0
3.3.2010 10:04

Host

Re: Škoda

podivej se na novej Passat CC

0/0
3.3.2010 10:28

Host

Re: Škoda

Je to hnus . VW Thuj .. blijící smajlík.

0/0
3.3.2010 13:24

Holubstrainz

Krásné auto

ale ty zadní dveře a ten interiér.... PROČ?? Proč tam nedali normální zadní dveře, ale tyhle šoupací a takovýhle divný volant??

0/0
3.3.2010 9:54

lenin_piják

Ten design

je prostě něco neskutečně nádhernéhoR^R^R^R^R^

0/0
3.3.2010 9:23

Host

KONCEPTY

Tak vidím že je na autosalonu překoncepováno. Takže se zde až tak nemyslí na normálního zákazníka, ale jde o to se před konkurencí předvést, načechrat peří, poplácat se po zádech. Že už se to potom nebude nikdy vyrábět je jiná věc. Humáč...;-O

0/0
3.3.2010 8:52

Host

Re: KONCEPTY

překonceptováno...

0/0
3.3.2010 8:53

Host

krása

nicméně tý elektronice by věřila už jenom Karkulka a ten volant vypadá jak když na tý palubce roste houba..,. ;-D

0/0
3.3.2010 7:11

Host

volant

Nechápu proč je skoro ve všech konceptech použit atypický volant, když vždy ve výsledku dají do sériové výroby klasické kolo.

0/0
3.3.2010 1:11

Host

i kdyz jde o znacnou inspiraci nejnovejsim Passatem,

tak musim uznat, ze je to povedeny kousek umeni!

(vlastne stejne, jako je kousek umeni ten novy pasik) ;-)

0/0
3.3.2010 0:39

Host

Re: i kdyz jde o znacnou inspiraci nejnovejsim Passatem,

Myslíte CC ?

0/0
3.3.2010 9:35

Host

Re: i kdyz jde o znacnou inspiraci nejnovejsim Passatem,

Co furt máce stou srač..u CC ? Právě že VW okopíroval již zaběhlej model MB CLS . Tfuj , plivu na VW.

0/0
3.3.2010 13:23

Host

WOW

Amazing,

nechci byt naivni, ale ten concept naprosto uzasny. Pokud toto nekdy uvidim na silnici budu mit problem udrzet smer :)

0/0
3.3.2010 0:25

Host

Re: WOW

ano, je moc pekny. I kdyz ... u tech linek hodne zalezi na dvou atributech: barve a osvetleni. Videl jsem novyho Passata ve stribrne metalize a byla to nadhera. Pak jsem ten samy model videl v bile a nechapal jsem, jak si nekdo muze dat tak fadni barvu na takovy bourak.

0/0
3.3.2010 0:41

Host

Re: WOW

....a moč ;-D

0/0
3.3.2010 10:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.