Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženevské překvapení od Škodovky: Fabia RS i v provedení kombi

Škodovka přichystala na ženevský autosalon nečekané překvapení. V programu se kromě očekávaných faceliftů fabie a roomsteru objevilo také odhalení modelu Škoda Fabia RS s výkonem 180 koní. Podrobnosti zatím automobilka tají, "zuřivou" fabii i ve variantě combi pouze zařadila do seznamu světových premiér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

vidim dobre?

Co proti skodovkam mate? Ty auta jsou kvalitne udelany, novej superb je nadhernej, motory maj perfektni a spolehlivy a srovnavat to s francouzema, omg. Nova fabie je designove nechutna, ale auto je to dobry. To plati i o oktavce face lift. Ovsem oktavka tour s kolama dotz mugelo, to je krasny auto. Dela se 14 let a porad to neni starej kram. Co delalo pred 14 lety treba BMW? E36, nebo medak. Stary ecko se kterym jezdej taxikari. Proste skodovky jsou dobry a zavedeny auta a ze vy potrebujete mit petilitr motor a neuvedomujete si, ze pro sviznou jizdu fabii ta jedna ctyrka staci krasne. A myslim lepsi udelat hnusnej roomster a hnusnou oktavku (kapota od milotecu to vyresi), nez tri stejny auta (seat pred par lety - altea, leon toledo) a pak udelat revolucni ibizu ze ktery se mame posrat. Skodovka sice prodava trochu draz, ale da se za petikilo koupit oktavka s 1.9 v kombiku, klima, airbagy a metaliza. A treba Fabia RS natrela coopera S jako nic.

0/0
4.3.2010 20:59

Vedoucí kolotočář

Re: vidim dobre?

Tak to bylo slusne PR. Ted neco z reality. Tlumice u skodovek odchazi po 20k, silentbloky u kombiku se vytrepavaji uz po 10k, prahy a vnitrni plasty vrzou, pri castejsi jizde po nekvalitnich silnicich se rozhazuje geometrie karoserie, samonosna skorepina u skodovek je kapitola sama pro sebe (i kdyz stejne mizerne je na tom i Opel) a co se tyce pomeru cena/vykon, je skodovka jednim z nejdrazsich vozu ve sve tride za komfort, ktery se prodava u jinych znacek o 20% mene. Skodovka uz davno, davno neni lacinou lidovou a domaci znackou (pokud vubec nekdy ji byla).

0/0
5.3.2010 2:04

Host

Re: vidim dobre?

Jen moje zkušenost....mám tři roky starou Fabii. Používám ji pro práci.Najezdím cca 200km denně, cca 45000 km ročně. Na tachometru mám přes sto tisíc a (musím zaklepat) , neměl jsem jediný,byť malinkatý problém. Nepočítám-li výměnu žárovek a běžnou údržbu.Tlumiče stále v pohodě.Až se sám divím,protože musím říct,že ji vůbec nešetřím. Jezdím spíš tzv. sportovním stylem. Nedám na ni dopustit.

0/0
5.3.2010 6:51

Host

Re: vidim dobre?

3 roky, cca 50.000 TKM, to je dnes nejakych 150.000 TKM, pri dodrzeni servisnich navstev a intervalu a slusne jizdy bych cekal prvni problemy po 200.000 (+/-). V pripade lepsi motorizace pozdeji. A ani bych to nenazyval problemy, spise nutna udrzba, o ktere si auto samo rekne, jen je dobre vcas poslouchat. Pokud nemate dodnes problemy, tak gratuluji, jiste jednim z mala lidi, budte rad.

0/0
23.3.2010 0:33

Thingie

...

ja byt nimi, tak snad ten hadr ani nesundavam...;-D

0/0
4.3.2010 17:35

Host

fabia

je asi nejhnusnejsi auto, co se ted prodava

0/0
4.3.2010 11:57

Host

::RS::

Ciste prestizni zalezitost. Cele auto bude normalni Fabie - 2 jen s tim rozdilem, ze to vyladeji natolik, aby z toho vytahli co nejvic. Drahe na zacatku, problemove kolem 100k a skoro neprodejne pobliz 200k (pokud v te dobe bude jeste pojizdne). DSG neni spatna vec, ale v kombinaci s Fobii tzn jen jedno. Nemohli dat manualni prevodovku jako opci, uzivatel by totiz mohl vlastnim razenim (tedy primym vlivem) nejak poskodit vybalancovany vykon auta. Automat to tak nejak bude drzet vse pohromade.....ale napad je to nahodou moc dobry! Jak z jednoho auta vymlatit jeste vic s minimem nakladu.....

Ja osobne bych to teda nechtel ani omylem. Pro me to je a zustava sebevrazedna krabicka (uz jsem mel cest se povozit a ridit).

0/0
4.3.2010 0:29

Host

proc tam

nedali motor 0,8 aby to bylo poradny rs

0/0
2.3.2010 20:42

medved_cz

Re: proc tam

Neco jako Skoda Roomster Sport 1.2 HTP? To opravdu existovalo.

0/0
4.3.2010 12:15

Host

autosalon.

Předpokládám,že všichni soudní účásníci autosalonu upadnou před fobii RS na pr..del,ale smíchy .Nacpat do takový herky s tak mizerným podvozkem stavěným tak max do 130 km motor sice s papírovými 180 hp může opravdu jen zhovadilý koncernový pseudokonstruktér.

0/0
2.3.2010 7:43

Host

Re: autosalon.

R^R^R^

0/0
2.3.2010 7:44

přišla poslechnout Paderewskiho

¨Všem Anežkám všechno nejlepčí

:-)))!!

0/0
2.3.2010 0:01

Host

Re: ¨Všem Anežkám všechno nejlepčí

dekujuuu

0/0
2.3.2010 20:41

Host

ble

hoši neblázněte Fabie přece není auto, to je tak pro dědky a ženský do tesca.

0/0
1.3.2010 22:28

Host

Re: ble

to je snad jasný, to se nemusí psát8-o;-O

0/0
1.3.2010 22:40

Host

Uz je venku

Uz pry vydali tiskovou spravu: http://news.autoroad.cz/predstavujeme/32960-skoda-fabia-rs-oficialne-1-4-tsi-180k-a-bude-i-kombi/ Spotreba pry 6,4 litru R^

0/0
1.3.2010 20:56

Krychlič

Re: Uz je venku

S cihlou na plynu?

0/0
1.3.2010 21:02

Host

Re: Uz je venku

s kombinovanou cihlou proč ne

0/0
1.3.2010 21:13

Host

Re: Uz je venku

Opět sis nerozmyslel co píšeš....

0/0
1.3.2010 21:24

Host

Re: Uz je venku

tak už stichni8-o

0/0
1.3.2010 21:27

Host

Re: Uz je venku

Spotřeba 6,4....s cihlou na plynu, ty brdo to je logika, tobě je fakt asi 10..

0/0
1.3.2010 23:43

přišla poslechnout Paderewskiho

Re: Uz je venku

;-DR^

0/0
1.3.2010 23:54

Host

mám Renault Clio SPORT edition 2006

a o dalším sporťáčku neuvažuju.[>-]

0/0
1.3.2010 20:41

Host

Re: mám Renault Clio SPORT edition 2006

R^ Na Clio Sport (byť předchozí generace) tahle Fábka stejně nemá. Nejlepší může být jen jeden a momentálně je to v této třídě aktuální Clio RS - 200 koní, fantastický podvozek a žádné šidítko typu turbo.

0/0
3.3.2010 15:30

Host

a bude mít RS rádio v základu ?

Já když kupoval Fábii 1.4 v roce 2004 tak tam rádio nebylo a koupil jsem si ho až dodatečně v Tescu.

0/0
1.3.2010 20:37

Host

Re: a bude mít RS rádio v základu ?

bez přípůatku k němu nebudou ani dráty, za přípatek dostaneš klubko a repráky jako přípravu

0/0
1.3.2010 21:29

Krychlič

Vidím, že se na to ještě nikdo nezeptal

Jakou to bude mít vlastně spotřebu? :-)

0/0
1.3.2010 19:47

TekileR23

Re: Vidím, že se na to ještě nikdo nezeptal

5x turbo a jeden krát hlava válců + komplet celá náprava - vše jednou za rok, už vidím ty šumachry na cestách ..... to zas bude děs !!!!!!!!!

0/0
1.3.2010 19:48

Krychlič

Re: Vidím, že se na to ještě nikdo nezeptal

;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
1.3.2010 19:52

TekileR23

prej zuřivá

si koupí jenom pomatenec, v zuřivé fábii zuřivý pitomec, když budu chtít auto co jede, sáhnu po mazde mps, protože fabii má každej, a ten podvozek bude uplně bída oproti sportovní konkurenci mimo vw group ............. xD

0/0
1.3.2010 19:43

TekileR23

fabii rs

0/0
1.3.2010 19:42

Host

...

1,4 RS......to zni i vypada opravdu na urovni a s respektem ;-D;-D;-D ach ta skodovka ;-D

0/0
1.3.2010 18:40

Host

Re: ...

Mužeš mi jmenovat jeden příklad kdy auto segmentu B má v ostrém hatchbacku nějaký silnější motor?

0/0
1.3.2010 18:46

TekileR23

Re: ...

mazda 3 mps????? skoro 300 koní, astra opc ???? focus rs????? clio rs??? a mohu pokračovat, jen dodaám že zmíněné káry mají mnohem lepší motorizaci ......

0/0
1.3.2010 19:44

Host

Re: ...

ptal se na segment B, tak mu sem neházej Focuse a spol...

0/0
1.3.2010 20:16

Host

Re: ...

Z toho co jsi vyjmenoval akorát Clio, jinak je to segment C

0/0
1.3.2010 21:15

Host

Re: ...

Možná lepší "C" za cenu B soudruhuEU

0/0
1.3.2010 21:30

Little Boy

Re: ...

pochybuju ze za tu fabku budou chtit mego :/ jinak korza opc mela myslim preplnovanou 1,6 to by mohlo ject lip? ale byla za nesmyslny penize...

0/0
1.3.2010 21:51

Host

Re: ...

Ndaleka né všechny stojí mego ... ruku z kalhot a podivej se do ceníku, najivní dívenkoR^

0/0
1.3.2010 22:35

Host

Re: ...

Astra OPC (min. generace) - 850 000

Focus RS - 990 000

Clio RS (jediný z třídy B) - 550 000

Fabia RS - 500 000

tak kde je ta výhodnost?

0/0
1.3.2010 22:39

TekileR23

Re: ...

teď sem se díval do ceníku a dělají 180ti koňovou astru za 550 z 1.6tkou, nemusí to natývat rs aby to auto jelo .....Rv

0/0
2.3.2010 8:13

Host

to je pokrok...

asi tak před 20 lety se prodával Citroen BX 1,9 s turbem a 140kW. Takže máme za 20 let pokrok - 0,1 litru navíc se stejným výkonem gigantickým množstvím elektroniky atd a navíc v autě který váží jeden a čtvrt tuny, výhled je z něj jak z tanku a úzký je jak dětská rakev :( jeden krok dopředu a dva zpět ... 8-o

0/0
1.3.2010 18:32

Host

Re: to je pokrok...

lidi jako ty to nemusí zajímat, protože na ní stejně nemaj...;-D

0/0
1.3.2010 18:35

Host

Re: to je pokrok...

ale je taky možné,že ty nechutný peníze má ,ale nehodlá je za ní utratit:-)

0/0
1.3.2010 18:39

Host

Re: to je pokrok...

jaký, že to plnilo emisni normy? a nějaký odkaz na ten motor?

0/0
1.3.2010 18:50

Host

Re: to je pokrok...

najdi si to sám a nebo ticho8-o

0/0
1.3.2010 22:37

Host

Re: to je pokrok...

pošleš mi sím ten odkaz, já to zkoušel najít, ale nejvíc jsem uspěl s BX GTi se 160bhp, těch 200 nějak němůžu najít. Díky

0/0
1.3.2010 22:47

přišla poslechnout Paderewskiho

Re: to je pokrok...

:-)R^díky za zajímavý postřeh

0/0
1.3.2010 23:50

Host

Re: to je pokrok...

Jenže nesmíš zapomenout,že Francouzi jsou techníkou již po mnoho let na míle před koncernem VW,kde se jen oprašují stáré křápy ,eventuelně se na ně šroubují turba.

0/0
2.3.2010 7:48

Host

to jsou trubci

to je Superb :-)

0/0
1.3.2010 18:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.