Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velorex se vrací, bude mít dveře jako lamborghini

Opavský podnikatel Pavel Brída odhalil podobu nového modelu legendárního velorexu. Na dvou počítačových vizualizacích je vidět nový vzhled dřívějšího hadráku. Retro model nebude levným lidovým vozítkem jako v minulosti, ale supermoderním strojem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

tak jsem si sednul na prdel...

Nedalo mi to a byl jsem tedy na vystave. Tak hluboce smekam ,neco takoveho dokazat postavit za 6 mesicu .Opravdu i ohledanim detailu a to jsem pod tim skoro i lezel. Drzim tedy hubu a smekam pred takovymi lidmi co jeste v tomto state umi neco postavit . I na panu Stranskem je videt a bylo videt ,ze je spokojeny. Souhlasim s nastupcem takto exkluzivnim. Na nasich cestach jezdi dost beznych a levnych vozitek  ,ktere vlastne chrlime jako Ceska republika a toto si zaslouzi byt  a jen exkluzivni ,takze hluboky sklon. Krasny stanek ,na urovni hostesky,proste vse dotazeno do detailu jak ma byt.R^

0/0
14.3.2010 21:41

Host

Re: tak jsem si sednul na prdel...

Kusova serie cca 6 kusu rocne je v poradku a kazdy bude original a rucne delany na kolene. A ne nejaka prumerna masovkaRv

0/0
14.3.2010 21:43

Ewerell64

Naprosto zavádějící titulek

Velorex se VRÁTÍ až ho uvidím alespoň jednou měsíčně !!! někde na ulici. Jinak by to mělo být spíše "Velorex se chce vrátit,...". Jedna věc je smeknout před tvůrci tohoto vozítka (o tom žádná) a druhá věc pak rozjet výrobu a prod(ÁV)at to... 8-o

0/0
7.3.2010 18:16

Fungy

Hm

Tak do Brna nejedu, ale do Lipska jo ale tam zas nebude... sakra :-/

0/0
7.3.2010 18:01

Host

Hezká hračka na blbnutí

ale doufám, že většina půjde na vývoz. Na našich silnicích se motá už tak dost nebezpečnejch pošuků.

0/0
7.3.2010 9:07

Host

Re: Hezká hračka na blbnutí

Muj kámoš se zná dobře s Brídou s tím co toho  velorexe vymyslel a on říkal ,že prý si ho chtěl udělat jen v jednom kuse a sám pro sebe jako takovou tu: HI TECH HRAČKU,má na to mechaniky a zázemí a nebot má prý i  toho starýho tak at muze se svým klukem jezdit v nějakém lepším,že starý je sice dobrý  relaxační a nostalgický ale špatně se s tím předjíždí a špatné brzdy i podvozek a tak...:-) .Až prý potom ho někdo přemluvil ,že to má zkusit i vystavit ,když normálně jinak taky vystavujou na výstavach a třeba i dělat na zakázku individualně i podle zájmu ,pokud nějaký bude. Takže si nemyslím ,že by měl chut a až takovej zájem to prodávat a když tak prý na export. Takže ten co bude vystavenej  na výstavě ani udajně nebude vubec na prodej. Je fakt ,že se živí i podle webovek  motoscootu výhradně motorkama a stavěj si ruzné stavby motorek pro radost  a asi to umí ,třeba ten black death pionyr nebo ta stavba vmaxe,to je šupa.Tak proč ne stavba  novej velorex?Uvidím na výstavě a poptám se.

0/0
7.3.2010 9:53

Host

Re: Hezká hračka na blbnutí

No smekám ,pokud malá česká firmička a bez dotací zvládne takovýto vlastní  projekt  s dotažením až na výstavu za 6 měsícu. O něčem to svědčí,že když se chce a se zapálením pro věc všecko jdeR^.

0/0
7.3.2010 10:30

Qíteček

Xem si to přečet celý...

Mě se to líbí. Soudruzi, co máte proti tomu, že někdo dovede svůj sen až do výroby?

Jinak obzvlášť mě pobavilo vlákno o zpátečce... Takže asi tak: dvoutaktní motor se umí točit tam i zpět, pokud má v zapalování kladívka i na reverzní chod (jak to měl starej Velorex, stejnej počet kvaltů dopředu, nebo dozadu), nebo jiné zapalování, co pošle jiskru na svíčku PŘED horní úvratí, ve smyslu zrovna se točícího motoru. Čtyřtaktní motor takhle jednoduše prostě ukecat nejde, bylo by k tomu nutné "ozrcadlit" časování ventilů.. Ne posunout, ale zrcadlit, nevím zatím o systému, c by to umožňoval.

NIJAK to nesouvisí s počtem válců!!! Prostě pokud chci couvat a neumím reverzovat motor, musím to udělat v převodovce. To asi ale lidi, pro které je auto jen dopravní prostředek, těžko pochopí. Proto nechápu, proč se vůbec do diskuse zapojují. Já osobně si tohle vozítko určitě v dohledné době nekoupím, ale nevidím důvod, proč ho hanit? Jde jen o jinej segment trhu, a až trh ukáže, esi to byl dobrej nápad

0/0
7.3.2010 4:00

Qíteček

Eště tečka

. Přesně 1000 znaků. Už se mi tam nevlezla.

0/0
7.3.2010 4:01

Host

Re: Xem si to přečet celý...

SOUHLAS ,KONEČNĚ SE ZASE!!!!!! ZAPOJIL NĚKDO SE ZNALOSTMI A SE ZDRAVÝM ROZUMEM.JAKO TADY NĚKDO BEZ ZNALOSTÍ LAKOVÁNÍ A TYPU LAKU POPISOVAL LAK -CHAMELEONSKÝ...ŽE TO UMÍ V GARÁŽI ZA PÁR TISÍCOVEK A PAK SE TU VYJÁDŘIL ODBORNÍK CO SE V TOM VYZNÁ A VŠECHNY JE SEJMUL. NEBOT TADY V TĚCHTO DISKUSÍCH FAKT PÍŠOU LIDI CO NEUMĚJ ANI VYMĚNIT VLASTNÍ OLEJ V AUTĚ A KECAJÍ DO CELÉHO A NOVÉHO VÝVOJE  VOZIDLA.(JINAK CAPS LOCK NEMÁM SCHVÁLNĚ VYPNUTÝ ,ABYCH SE ODLIŠOVAL OD STUPIDNÍCH PŘÍSPĚVKU NEZNALÝCH LIDÍ)

0/0
7.3.2010 8:47

Qíteček

A jak jde mladej a starej šnek přes cestu...

...Znáte?

0/0
7.3.2010 3:05

Host

Re: A jak jde mladej a starej šnek přes cestu...

Znám. Patří k mým nejoblíbenějším.

0/0
8.3.2010 13:00

Qíteček

Jak mám tuhle větu chápat?

"Každý kousek bude číslovaný extra a exkluzívní věc......"

Jako soudruzi redaktoři, sorry, esi su pomalejší, ale zkuste psát i pro blbý. Fakt nevím, na co u práce myslíte, ale tohle je pro mě nestravitelný.

0/0
7.3.2010 3:02

Host

Re: Jak mám tuhle větu chápat?

Asi myšleno,bude kusová výroba s výrobním číslem  asi od 1.....-tedy číslovaný a tím pádem i vlastně asi exkluzivní  a pravděpodobně na štítku jméno pro koho to bylo vyrobeno,ne ty retardo?

0/0
7.3.2010 8:50

Host

Re: Jak mám tuhle větu chápat?

Ehm, a normální auta číslovaná nejsou?

Já vím, jde o tu exkluzivitu nápisu "0048". No nic, budiž to všem přáno.

0/0
7.3.2010 13:05

Qíteček

Re: Jak mám tuhle větu chápat?

No já věřím, že mám taky unikátní VIN, i když sedmnáctimístnej...

0/0
7.3.2010 16:14

Host

u

Dvořák je komunistickej cenzor

0/0
6.3.2010 23:47

Host

kgj

ghhjjugzutdestresae

0/0
6.3.2010 23:47

hurkajan

drsný

Polák si zaregistroval naši ochranou značku a naši úředníci?...drsný...jak nás nechají okrádat:-(

0/0
6.3.2010 17:33

Host

Re: drsný

Dřív se tento problém neřešil. Existujespousta značek které vlastní "spekulanti" a nechtějí je pustit ... vzpomínáte Pedro? Ale chyba je na straně těch co si nechali značku vyfouknout, ne na straně těch co jí registrovali.

0/0
6.3.2010 19:52

Host

Re: drsný

A co ty? Kradeš  autorádia, jsi kapsář anebo dokonce "podnikatel", přicuclý na státním rozpočtu a okrádající nás všechny?

Protože logiku "příležitost dělá zloděje" považuje za OK a omluvitelnou jenom ten, kdo sám krade.Rv

Co kdybch si nechal zaregistrovat slovo "host",  a potom všechny, co pod tím nickem píší zažaloval, samosebou že s redakcí, co tohle slovo povolila jako náhradu anonymního nickname? A moc se neraduj, slovo "anonym" si nechám také patentovat. A třeba ještě "neznámého", "neurčeného"... vlastně, já si nechám patentovat všechna slova a celá republika včetně vlády a prezidenta mi bude solit a solit...;-D

0/0
6.3.2010 22:58

Host

Re: drsný

Ale pindíku, slovo "host" by určitě registrovat nešlo ... jsou tu určitá pravidla.V

0/0
7.3.2010 10:22

Host

pavel

R^

0/0
6.3.2010 16:10

GibonS

Re: pavel

Rv

0/0
6.3.2010 21:02

Host

Ceskoslovenska trojkolka?

to zase neco vymyslel Cech? Pokud vim tak tyhle nadupany trojkolky vyrabelo po valce a vyrabi nekolik firem v Anglii Kanade a USA. Uplnej zviditelnovaci domorodej original je zde pouze kuponovka a ty tunely. R^[>-]

0/0
6.3.2010 15:33

Host

Re: Ceskoslovenska trojkolka?

Myslím,myšleno tak ,že dnes jej ve velkém vyráběj Amíci jak tady někdo psal ten odkaz na www. campagnamotors.com......jinak jsem se díval na ty webovky a je to tedy hnus a za to chějí skoro 60 tis dolaru krat 19 kc  a proclit to u nas a dph a dovoz k tomu,to je šílené? A jestli toho prodali jak tu někdo uváděl 60 kusu ,tak náš novej Velorex oproti tomu bude větší bomba  i zakládající se na nějakém předchudci než jen plácnutí do vody bez tradice tím  jejím americko-kanadským T-rexem za neskutečné prachy a bez vlastně karoserie,jen nějakého laminátoveho krytu s obyčejnými kufry z motorky.RvRvRv

0/0
7.3.2010 8:57

Host

novej Velor

Dobrej tah R^Hlavně že zase něco vymyslel Čech vč. představení prvního v Česku,v zahrančí nás to zviditelní a oživí R^ již zapomenutou legendu a že jsme uměli dělat tříkolky už hned po válce.Proč ne,pak ,že se tady nic neumí vytvořit rukama.JÁ bych mu dal i dotace kdyby si řekl ,oproti jiným paskvilum na co se čerpaj.Rv

0/0
6.3.2010 13:53

Host

Re: novej Velor

V zahraničí se 3kolky vyrábí ... EU

0/0
6.3.2010 19:55

Host

Víte co je nejzajímavější?

Nový Velorex vyšel snad ve všech médiich a serverech  a  světe div se  největší diskuse je tady.

 Otázka zní proč asi?

Jednoduše tady je to: NO NAME!!!!!!!!!!!! Tak si tu každý vylívá své malinkaté ego.Já tomu fandím a nemám s tím vubec problém.R^ 

0/0
5.3.2010 17:04

Host

Re: Víte co je nejzajímavější?

To je fakt ,že pod přezdívkou či jako host jsou tu snad uplně všichni. To říkám já Petr Nikodým z Českých Budějovic. Jinak projekt ,nápad a myšlenka je dobrý a taky fandím a uvidíme na výstavě zda to zvládne vyrobit každý v garáži.Pak se i vyjádřím . A jž už ted asi jenom kvuli tomu chameleonskému laku říkám ,že to bude asi hodně dobrý.Zatím ocenuji,že se do toho vubec někdo pustil a že má odvahu a chut to vubec v Česku jako první zemi prezentovat.R^

0/0
5.3.2010 17:45

keděd

Re: Víte co je nejzajímavější?

:-)R^

0/0
6.3.2010 17:01

Host

Re: Víte co je nejzajímavější?

"chameleonskému laku říkám" .... tak jestli to je měřítko pro posouzení stroje ... tak to musí být opravdu DOBRÝ;-D;-D;-D

0/0
6.3.2010 19:57

Host

Re: Víte co je nejzajímavější?

Já si myslím ,že lak je tou poslední tečkou .Něco jako třešnička na dortu a pokud je škaredá a nechutná tak je na houby celý dort. Takže lak i projekt OK.JINAK AUTO DĚLAJ KOLA!!!!!!!!!!!!!!!!UVIDÍME NA VÝSTAVĚ.Těším se.

0/0
7.3.2010 8:41

Host

Re: Víte co je nejzajímavější?

NAPROSTÝ souhlas

0/0
5.3.2010 18:44

Host

Re: Víte co je nejzajímavější?

Taky si přidám s trochou do mlýna. Fandím  a souhlasím s výše psaným příspěvkem

0/0
5.3.2010 18:59

Host

Re: Víte co je nejzajímavější?

[>-]R^

0/0
6.3.2010 10:39

Host

Re: Víte co je nejzajímavější?

Lak jako finále a dobře zvolenej je poslední  a ta nejduležitější věc. Tim to bud celé podtrhneš  a zviditelníš  a nebo posmolíš. mmoocccc dobře věděj proč to dělaj takto.R^

0/0
7.3.2010 9:05

barby

http://en.wikipedia.org/wiki/T-Rex_(automobile)

[]

0/0
5.3.2010 16:59

Host

Re: http://en.wikipedia.org/wiki/T-Rex_(automobile)

Jsem slyšel že těch tříkolek  T-REX. WWW.CAMPAGNAMOTORS.COM prodali jen v Americe loni kolem 60 kusu a za 50-55 tis dolaru...Jak je vidět je dost lidí co si něco podobného jsou schopni koupit jako hračku ,protože jen tak z prdele a mají  prostě na to  a neřešej to. Myslím ,že plánovaných 6 kusu ročně jak píše p. Brída je zbytečně málo...bude jich určitě více ale ne v Česku.Tak proč ho prezentuje nejdříve tady... to nechápu a v nějakém Brně? Vyhozené peníze za výstavu.Rv

0/0
5.3.2010 17:10

Host

Re: http://en.wikipedia.org/wiki/T-Rex_(automobile)

Proc ne v Cesku? Jakej je v tom rozdil oproti Smartu. Proste neco mezi motorkou a autem. Umim si predstavit nejakou chudsi verzy misto Fabie, kam se stejne take nic jineho nez nakup nevejde. A jako druhe priblizovadlo do rodiny, proc ne? Ale to pak bude muset byt trosku jine komponenty, slabsi motor (mozna i ta 1,2 v Fobie) a nepatrene delsi pro mini kufrik an jeden nakup a cena nekde nize. Ale treba si tyto skoro sberatelske podiri Mestska policie Praha, aby nemusela byt v ulicich a mla se kde v teple flakat.

0/0
5.3.2010 22:56

Host

Re: http://en.wikipedia.org/wiki/T-Rex_(automobile)

Proč chudší verzi,já jsem pro právě pro tu exkluzivitu a zajímavost.Už tak je to něco absolutně odlišného od všeho tak tím tuplem to musí být takové.Nikdy to nemuže být masovka a proč taky? Chudou verzi musíš osekat na základ a to není cílem.Ten lak je bomba,kdo dá za lak u masovky až těch 100 tis. nikdo a ten podtrhuje tu originalitu a vyjímečnost a široké kola taky u masovky nejdou ,kdo je zaplatí? to bude tlak na cenu a to u tohoto exota přece vubec nejde!!!! Právě jen ty exkluzivní a na zakázku a jen pár kusu do roka ,to je správná cesta. Myslím ,že přesně ví co dělajR^

0/0
6.3.2010 10:46

Qíteček

Re: http://en.wikipedia.org/wiki/T-Rex_(automobile)

Přesně tak.

0/0
7.3.2010 3:07

Host

Re: http://en.wikipedia.org/wiki/T-Rex_(automobile)

Jednoznačně správná cesta jít  touto exkluzivitou a kusovou výrobou. Sériovek je tu nasr.nych více než dost.Takže jednoznačně ano a čím dražší a exkluzivnější tím zajímavější a lepší a tím jen logicky pro vybranou klientelu a ne tuctovou masovku z pracákuR^

0/0
7.3.2010 9:02

Host

a pak že u nás nic nejde

autorovi každopádně fandím,tohle je pěkný nápad, pokud se mu podaří zrealizovat tak, jak je to navrženo, tak klobouk dolů a navíc medaili za statečnost, když vidím příspěvky těch rozumbradů tady. A že to není pro každého? Tím líp . Takže u měR^R^!!

0/0
5.3.2010 16:12

Host

Re: a pak že u nás nic nejde

R^souhlas.

0/0
5.3.2010 16:33

Host

patent je blbost

Na znacky se nedava patent, ale ochrana znamka.

Ochranou znamku na vyrovek vseobecne znamy a ktery tady byl pred vami zaregistrovat nelze. Pokud to tomu polakovi proslo, tak ho lze v klidu ignorovat, a pripadny soudni spor mu tu znacku zrusi.

Neco jineho je, pokud ten polak tu znacku (prava na ni) zakoupil od puvodniho vyrobce.

Duvod pro zmenu nazvu ale je, protoze ten novy nazev bude mit zase chraneny soucasny vyrobce.

0/0
5.3.2010 15:22

Host

Re: patent je blbost

K zaveru, ze jde o znacku obcne znamou nemuzete dojit vy, ale UPV.

0/0
6.3.2010 4:56

Host

jo

kvalitka diskuze jako vzdy ;-D byl uz tady ten lemoun s loganem a velkym rozvorem?

0/0
5.3.2010 15:11

Host

...

Vyzera to pekne, len cielova skupina zakaznikov bude zjavne uplne ina ako u povodneho velorexu

0/0
5.3.2010 14:24

Host

Re: ...

Tak ,tak a prečo nie....proti gustu žádný dišputát.R^

0/0
5.3.2010 15:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.