- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co se týče spotřeby benzíňáku škodovce ani trochu nevěřím, to 6,4l/100km bych chtěl vidět. U nafty spotřeba sedí, ale u benzínu nikdy a to nejsem agresivní řidič. I s lehkou nohou mám obvykle o litr a něco vyšší spotřebu než je udávaná (a nemyslím jen kombinovanou).
ta cervena vyfocena z boku mi pripada jak moskvic...dneska jsem mluvil s kamoskou co dela design aston a ona rikala "skoda they really need help"a pak se zacala smat, tak dobrou
Já nevim, ale i kdyby to bylo RSSVWRC, nebo tam byla v zadu napsaná celá abeceda, pořád je to vzhledově ošklivé auto. Stará verze Fabie mi mimo kombi přišla také celkem nevzhledná, ale už jsem si tak nějak zvykl, ale tu novou fakt nějak neberu ...
a bude se v tom dat aspon sedet? vzdy kdyz jedu ve skodovce treba jen par metru, boli me zada
a bude se v tom dat aspon sedet? vzdy kdyz jedu ve skodovce treba jen par metru, boli me zada
nediv se tomu koncern montuje čalouněný zahradní lavice-v rámci všeobecných úspor,ale kdo chce být škodovkářem ,tak musí být dost velký masochista.
Ale opel nabízí za ceníkovou cenu 550k astru z 1.6 a 180hp ...... (neplést si s opc)
Ani se to nesnaží nazývat rs ..... a aspoň to vypadá jako auto, a když budete škemrat tak vám to prodaj i za 450 :)
Diky za nabidku, zadna provize ale nebude.....
to vypadá na další ostrý Hatch, inspirace Golfem se nedá popřít
koncernové malé vozy mi přidou mnohem atraktivnější a ani to nemusí být RS. To přece neznamená rychlá sra... , že ne?
No jo ale taky budou o neco drazsi, že......
Ten zelený obrázek má k realitě tak daleko jako ze zěmě na měsíc a domu
Neřídil jsem ji, neseděl jsem v ní, nechci tady rozhodně pomlouvat, nebo odsuzovat. Věřím, že tento vůz bude mít plno hrdých majitelů, kteří se za svůj znak na volantě a na kapotě nestydí a tak je to správný. Motor u Fabie bude pravděpodobně to nejlepší, co v ní bude k nalezení. Věřím, že 1.4 2x přeplňovaná jako nový motor bude super záležitost, ale nechtěl bych být druhý, nebo 3. majitel, samozřejmě chápu, že technologie jdou do předu, ale nikdo mi nedokáže vyvrátit můj názor, že např. 2.0 atmosféra odejde dřív, než 1.4 2x přeplňovaný. 1/2
2/2 Design nehodnotím, to je věc vkusu, ovšem dovolím si zde srovnání s
přímým konkurentem a špičkou v této třídě aut - Renault Clio Sport. Na
trhu od r. 2004, 2.0 atmosféra 145 kW (197 koní), 0 -100 Kh/h - 6,9s,
max speed 215 Km/h (od r. 2009 2. fáze, výkon 147 kW, max speed 221
km/h, 0 - 100 Km/h 6,8s), nová koncepce podvozku, ve specifikaci "cup" nejlepší vlastnosti ve své třídě při extrémní jízdě, jako první ve třídě použit funkční difuzor. Kdyžý se podívám na papírové srovnání, tak Fabia není ani tak daleko jako Clio v roce 2004.... bohužel. Tom