Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodloužená premiéra Fordu: nový Focus Combi přijel do Ženevy

V lednu se nový Ford Focus představil na autosalonu v Detroitu, teď už je i v Evropě. Nová generace úspěšného modelu, který bude trápit třeba Volkswagen Golf, se představuje v Ženevě. A dorazila i kombíková varianta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

design

Ten predok este ujde, ale ta zadna cast a svetla sa mi nepacia.

Dufam , ze aspon funkcnost  ostane ...

0/0
3.3.2010 20:14

Host

Design

Přední části Focusů jsou pořád hezké, ale nemůžu si pomoct, ale "zadek" hatchbacku 1. generace byl nejhezčí... co se týče kombíků, tak tento je zase nejhezčí ze všech generací... hatchback docela těmi konvenčně umístěnými lampami zabili, protože pro mě byl Focus vždycky auto se světly v zadním sloupku...

0/0
2.3.2010 22:51

Host

dotaz

zdravim, chlapi, nemate prakticke zkusenosti s 2.0 TDCi? myslim z praktickeho pohledu - dlouhodoba vydrz, spotreba, vykon, caste poruchy atd. diky za odpoved

0/0
2.3.2010 19:01

Host

Re: dotaz

super motor-pozor na kvalitu nafty,jinak OK

0/0
2.3.2010 21:41

Host

Re: dotaz

Moje auto zde:

moje.auto.cz/elsin/focus.html

55 tis km bez poruch, spotřeba mezi 6 a 7, jak zmiňoval kolega, je dobré kupovat kvalitní naftu (já beru jen u OMV + přidávám vlastní aditivum), jinak motor klepe a můžou se zanést vstřiky. Velmi dobrá pružnost, po zahřátí kultivovaný a s 6ti stupňovou převodovkou ideální kombinace

0/0
2.3.2010 22:03

Host

Re: dotaz

6-7 litrů mám u 114kW 2.2TDCI v Mondeu. To je to opravdu takový žrout? Není lepší 1.6TDCI 80kW nebo 1.8TDCI 92kW?

0/0
3.3.2010 14:29

Host

Re: dotaz

Když jsem jezdil s Mondeem (stejný motor), tak jsem měl spotřebu okolo 8. Jezdím skoro jen dálnice a město (přesuny HK-Praha, ve špičce -> zácpy) a navíc mám často těžší nohu.

Teď jsem absolvoval cestu HK-Predazzo a zpět a jel jsem za 6,1, což vzhledem k naložení a rychlosti bylo vynikající.

Mimo město se dostanu v klidu pod 5, ale tam jezdím málokdy

0/0
5.3.2010 11:41

Host

Re: dotaz

Jsou dva naprosto odlisny 2.0 TDCi, do 04 a od 05. Stary maj klasicky problemy se vstrikama (po 100-150 tkm vetsina musi na repasi vstriku za cca 20-25 tisic), novej uz je ok. Proste pri koupi jetyho auta tyhle naklady radej pripocitavej, jinak je ten motor spolehlivej.

0/0
3.3.2010 11:01

Host

Re: dotaz

Martin:

Mondeo 2.0Tdci combi, naj. 153.000,- r.v. 2005.

Naprosto v pohodě, spotřeba 6,2-6,7l.Každodení ježdění, zimní starty v minus 20

bez problémů, Chorvatsko za 6litrů spotřeby, bezproblémové auto.Při 130kmh na dálnici nevíte, že jdete v dieslu-není slyšet......Tankuju jen na benzině a omv-do každé druhé nádrže dávám aditivum.Při 130kmh na dálnici nevíte, že jdete v dieslu-není slyšet......

0/0
3.3.2010 18:30

Host

Re: dotaz

2,0 TDCi, 280tis km, jedinná porucha - výměna turba v záruce. Rád ukážu v praxi, v C-maxu r.v.2005. Uvažujeme o S-maxu. Kdykoliv napiš na superbsuperb@seznam.cz.

0/0
25.5.2010 23:14

Host

150 a 180k???

tu jednašestku tipuju tak na 100-125k.Autorem udávaný výkon bude určitě motor 1.6 EcoBoost

0/0
2.3.2010 18:40

Host

Všechno na jedno brdo,

dnes většina aut vypadá stejně, když už nějaké na první pohled zaujme, brzy zevšední. Působí stejně sterilně jako dnešní moderní kuchyně. Zřejmě designéři počátku 90-tých let vymřeli.

0/0
2.3.2010 18:26

Host

Je to hnus velebnosti...

Fokusy byly do ted krásný a funkční auta. Doufam, že zůstanou aspon funkční...

čus, Migel

0/0
2.3.2010 17:19

Host

Re: Je to hnus velebnosti...

Souhlas. Do teď se mi všechny generace docela líbyly. Tahle bude ale příšerná...

0/0
2.3.2010 19:56

Host

Re: Je to hnus velebnosti...

pardon, líbily samozřejmě

0/0
2.3.2010 19:57

Host

Re: Je to hnus velebnosti...

To jsme na tom stejně. Tenhle focus mi přijde, že se snaží až moc upoutat pozornost, ale už se to trochu přehnalo

0/0
2.3.2010 20:06

xprim01

Ford?

A proč to teda vypadá jak folxvágen?

0/0
2.3.2010 16:59

Host

Re: Ford?

Možná proto, že si spadl z jahody na znak...

0/0
2.3.2010 17:18

Host

Hnus fialovej,

do teď se mi Focusy velmi moc líbily, ale tohle je teda katastrofa. Škoda..;-(

0/0
2.3.2010 16:56

Rubik1

Re: Hnus fialovej,

A není možné, že se třeba budou vyrábět i v jiné barvě? ;-D

0/0
2.3.2010 17:22

Host

vypadá to, že KIA pustila další model

Jel jsem v Ceedu kombi i Focusu II a jízdní výkon, projev i naladění podvozku byly dost podobný. A zdá se, že Ford od Kia opisuje, protože čí modely jsou na trhu dřív? Já osobně bych sáhl po i30 SW.

0/0
2.3.2010 16:54

Host

Re: vypadá to, že KIA pustila další model

Kamarád, co dělá v Nošovicích od těch SW odrazuje...krátké nemusí být špatné, ale ty SW se ji docela dost vracejí. Často do nich prý zatéká přes kufr...

0/0
2.3.2010 17:10

Vilém Hynek Jarmila

Re: vypadá to, že KIA pustila další model

Naše pošťačka říkala, že se jí do SW nevejde RVHápka a tak radši chodí pěšky. Taky Maruna z konzumu si stěžovala, prej tomu chyběj kličky u vokýnek.

0/0
2.3.2010 17:56

citrusek

Re: vypadá to, že KIA pustila další model

Jak jen to bylo posledně v tý křížovce?.....Jo už vím...problém na tři.;-D

0/0
2.3.2010 18:14

Host

Re: vypadá to, že KIA pustila další model

Tak ford opisuje od kie.Hahaha, ten byl fakt dobrej, znáš ještě další takový vtipy?

0/0
2.3.2010 19:45

gangréna

pro mladý rádobypodnikatele - hezký

poslední pěkný ford byl sierra, od tý doby už je to jenom opl

0/0
2.3.2010 16:50

Host

Re: pro mladý rádobypodnikatele - hezký

..no přesně v tom jezdí indiáni (romové)

0/0
2.3.2010 21:59

Host

Výkon

To myslí vážně, ten nafťák o výkonu 65 koní?

0/0
2.3.2010 16:42

Rubik1

Re: Výkon

To je opravdu snad překlep.

0/0
2.3.2010 17:24

Host

Re: Výkon

To bude asi 65 kW, ne 65 koni. Jinak design noveho Focuse Combi je pekny, hodne se to vzadu podoba nynejsimu Mondeu.!

0/0
2.3.2010 18:03

Host

libi

Ford se mi vzdy libily a libi, mam fusion, ale ted ty posledni modely me pripadaji hodne podobny, nova fiesta, ford, kombik... Pochopil bych ten vzhled u fiesty, ktera ma byt pro mlade, ale u kombiku bych cekal prece jen vic durazu na prakticnost atd.

0/0
2.3.2010 16:35

Host

Re: libi

Proste je to takova mensi fiesta smrncla kugou, jen doufam, ze to neni na ukor prostororu. Chtelo by to nejakeho praktickeho nastupce Fusionu

0/0
2.3.2010 16:37

Host

Re: libi

Pochopim ledacos, nekomu se libi Mazdy, nekomu Mercedesy, jinym Alfy, me treba zrovna ty Fordy... ale konkretne Fusion vypada jak krabice od bot, chapu ze si to nekdo koupi protoze to je levny a prakticky, ale ze se to nekomu libi 8-o

0/0
2.3.2010 16:41

Host

Re: libi

No vidíš, a mě se právě ten krabicoidní tvar Fusiona moc líbí, a navíc neuvěříš jak je to praktický. Trh je oblinama a serepetičkama přaplácaný až hrůza, ale jednoduchý ostře střižený a praktický tvar, to je problém najít. Víš v jednoduchost je síla. Ono třeba Volvo dělalo dřívě hodně hranatá krabicoidní auta a mělo díky tomu mnoho příznivců.

0/0
2.3.2010 17:28

Host

Re: libi

souhlas, kdyby holilo volvo na trh opet neco jako V70 prvni generace, to by byla parada R^

0/0
2.3.2010 18:09

Host

Re: libi

Dyt ja souhlasim ze Fusion je prakticky a levny, ale hezky auto to proste neni ;)

0/0
3.3.2010 10:56

Host

Re: libi

No a ja ti rikam, ze hezke je jak pro koho, pro tebe treba ne, pro me a spoustu jinych treba jo. Me se proste Fusion libi i designem a to tak ze hodne, proste se mi ty krabicoidny tvary fakt libi, tobe to nenutim, ale zkus pochopit, ze jsou fakt lide, kterym se to libi. Je pravda, ze jsou auta, ktera se vetsine lidem tak nejak libi, ale v podstate nezaujmou, a pak josu auta, ktera se jednem hodne libi a druhym hodne nelibi neni nic mezi tim a do te druhe kategorie spada i Fusion. Nepru se o kvalite designu, je to proste subjektivni, chapes? Tvoje tvrzeni, ze se to nemuze nikomu libit je blbost.

0/0
4.3.2010 12:18

Host

Re: libi

nikomu se to nelíbí,hlavně ty přední světla,ale výkon-cena=jasná volba.Mohli by už vytasit nového Fusiona.

0/0
2.3.2010 22:02

Host

Re: libi

Jo Fusion je dobre auto, mnohem lepsi nez nejaka posrana Fobie, ktera je hnusna, neprakticka, draha a holobyt  :-/

V segmentu malych aut je Fusin asi nejlepsi. Proto je nejprodavanejsi (az po te ceske sracce,ktera vede kvuli tomu,ze ji berou vsichni do firem)...

A s tim nastupcem to je pravda-nwm proc furt vymysleji nove Focusy a nwm co,kdyz Fusik uz je nekolik let stejny a ty sou par roku :-(

Hold by asi nemel takovy uspech (cena by byla automaticky vyssi).

Jinak ten novy Focus jakobych Mondeo videl :-)

0/0
2.3.2010 22:20

Host

Re: libi

Tak ber to tak že investice do vývoje nového vozu a výrobní zařízení na něj stojí hromadu peněz. Pokud vím tak Fusion nepatřil mezi nejprodávanější dost dlouhou dobu a to jak u nás tak i jinde, a to hlavně díky cenové politice, kdy Ford dlouho dělal z Fusiona něco co není. Slušně vybavený fusion stál svého času to samé jako Focus, to by si pak koupil leda blázen. V každém případě jako obchodník nebudeš chodit na trh předčasně s novým zbožím, když se to staré stále skvěle prodává. Do nového musíš investovat. Staré už si na investice vydělalo.

0/0
3.3.2010 7:49

Host

Re: libi

jj, mas pravdu ;-)

I s tim, ze Fusion nema tu hodnotu kolik stal predtim... dat pul mega za takove auto je blbost... joo kdyby to byla ctyrkolka,to by bylo o necem jinem :-D

A vida..stacilo dat cenu na 300 000 Kč a uz byl nejprodavanejsi :-)

0/0
3.3.2010 12:28

ičmeka už jednou smazali

musím říct

že pěkný. jak krátkej, tak dlouhej. nicméně furt ford... R^

0/0
2.3.2010 16:32

Host

Focus je božské auto a toto - náááádhera!

R^ V

0/0
2.3.2010 16:28

Host

Re: Focus je božské auto a toto - náááádhera!

Každej si božské auto představuje jinak, já si myslím, že je to Jaguar E-type, Jaguar  XJS, Citroen DS, Corvette, Cadillacy atd., ale říkat o Focusu, že je božský? Vždyť je to normální spotřební plechovka, jejíž význam v histroii designu a automobilismu bude vždycky nula. Sejde z očí, sejde z mysli. Ty auta od Forda nemají duši.

0/0
2.3.2010 16:59

cepij

Re: Focus je božské auto a toto - náááádhera!

To máš těžký... Zkus se někoho na ulici zeptat jak vypadal Jaguar E-type nebo Citroen DS. Moc lidí to taky vědět nebude.

0/0
2.3.2010 17:31

Host

Re: Focus je božské auto a toto - náááádhera!

Tak to je vidět, že se o aut moc nezjímáš. Možná ne tato třetí generace. Ale přínos Focusu jako takového pro automobilový průmysl byl značný. ve své době byl Focus I zcela revoluční model s naprosto ohromujícím a odvážným designem. Přístup ke konstrukci tohot auta byl také zcela odlišný od do té doby běžně používaných postupů - To auto se v podstě stavělo zevnitř, aby vše bylo podřízeno pohodlí a místu pro posádku. Ve své době mělo v dané třídě aut zcela revoluční pojetí uspořádání vnitřního prostoru, díky čemuž bylo třeba na zadních sedadlech mnohem více místa. A to nemluvím o naprosto skvělé multilink zadní nápravě s control blade. Do té doby byla konstrukce zadní nápravy poměrně opomíjena, ale Focus zcela jasně všem ukázal, že Ford je o krok napřed a že zadní náprava má na jízdní vlastnosti značný dopad. Takže tolik k přínosu Focusu Automobilismu jako takovému ty chytráku. když o tom nic nevíš, tak alespoň mlč.

 

0/0
2.3.2010 17:34

Host

Re: Focus je božské auto a toto - náááádhera!

Jinak ještě pro doplnění, samozřejmě souhlasím, že E type, nebo Citroen Ds jsou automobilové skvosty, ale to jsou auta na nedělní vyjížďku a kochat se. bavme se o autě snů pro ormální ježdění.

0/0
2.3.2010 17:37

Vilém Hynek Jarmila

Re: Focus je božské auto a toto - náááádhera!

Já si prostě jen myslím, že Ford je naleštěná bída. Je gto auto pro lidi, co nechtěj vybočovat, mají rádi svý jistý a hlavně aby nebyli nápadný. Měl jsem tu smůlu v tom jezdit a spolehlivost žádná, ochota a pružnost servisu nula, ceny strašný a ergonomie - katastrofa. Byly to služební Mondea a Focusy. Celkem šest augt, všechno střepy. Za svý bych do Forda nešel. 

0/0
2.3.2010 18:01

Host

Re: Focus je božské auto a toto - náááádhera!

To samé lze konstatovat o většině služebních vozů bez ohledu na značku. Služební auta se rasují, dělá se jen naprosto nezbytná údržba, najet maximum do konce leasingu, jezdí s nimi kdo má ruce a nohy, dělají se s nimi naprosto nenormální věci, které by se u osobního vozu nikdy nedělaly. Prostě olítat a zbavit se toho. Z praxe znám několik případů firemních řidičů tzv dispečerských vozidel, kteří jsou schopni do diesela natankovat benzín a naopak a na trojku jet na dálnici vytrvale 130.

0/0
2.3.2010 19:29

Host

Re: Focus je božské auto a toto - náááádhera!

"ochota a pružnost servisu nula"-to je snad jediný,do čeho si se trefil.Ceny jsou jedny z nejnižších,spolehlivost dobrá,vynikající prostor,a ten podvozek....mmm

0/0
2.3.2010 22:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.