Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Malé škodovky zlevnily a přibyla další verze scouta

Ceník modernizované fabie začíná pod hranicí 200 tisíc a roomster zlevnil o třicet tisíc. Prodej občerstvených malých škodovek s novými motory startuje zítra. Na nové moderní přeplňované motory TSI dává automobilka desetitisícovou slevu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Tohle!!!!!!

Tak tohle už je naprostá ohavnost, bez diskuze.

0/0
8.3.2010 14:58

Fualmu

To je příšerné auto, a ke všemu obuto do terénu

na nízkoprofilové pneumatiky. Opravdu skvělé nápady mají ve škodovce. Není Vám trapně?

0/0
5.3.2010 23:55

Host

Re: To je příšerné auto, a ke všemu obuto do terénu

Do terénu je niný model škodovky - najdi si který. Toto je jen pro vzhled jako že teréní.

0/0
6.3.2010 19:53

Host

Probe

Hoči, jako ja nevym co tady fort resite, mam starou Probu turbo z roku92, ciptunyngem vhoneny na 300k, stala mne 30 kilo a kaly to 250. a nemusim menit ani tu pycu a dily z 2. ruky kopis za par knafu. kufr velkej jak rava a nanda to kazdymu bmw

0/0
5.3.2010 17:30

Host

to už nedoženou

Nejsem fanda asi žádný značky a škodovku hanit nechci. Ale fabia zaklad 200 000 a ve výbavě okolo 450 000? Jen tak sem si zajel do autosalonu Renault a poptal se po Renaultu Fluence. A ve výbavě privilegue což tomu už chybi jenom kontrola tlaku v pneu stoji 350 000 a divte se je to větší jak octavia i to má větší rozvor. Je to sice auto s pi...ou ale škodovku to bude hodně bolet že s náma Čacháčkama s tim konfortem moc nepočítaj. Kdybych měl volit mezi fabii s radiem, pytlama, kimou, a motorem 1,6 za 400 000 tak to radši Renault Fluence s dvouzonovou klimou, navigaci, elektrochromaticym zracatkem, palubnim pocitacem, abs, esp, 6ti pytlama, tempomatem, ovladanim radia pod volantem atd. atd. a ještě ušetřím. Dělaji si z nas prostě prdel. I v časopisu Svět motorů to maj nějaky podchyceny protože jakejkoli test mezi značakami vždycky spolehlivě vyhraje Škoda.;-)

0/0
5.3.2010 9:00

Kobácpacka

Re: to už nedoženou

Na co takový hovadinky?  Stačí mě posilovač řízení, seřízení sedaček a volantu, el. stahování okýnek a dálkový a víc nepotřebuju..K čemu taky??

0/0
5.3.2010 16:06

Host

Re: to už nedoženou

protože je to v ceně ty pako...

0/0
8.3.2010 11:25

Host

Re: to už nedoženou

Ty jseš pako ňoumo? Ne ty jseš negramotnej imbecil!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
16.3.2010 19:28

Host

když opominu

živtnost turba kterou snad časem vypilují,je to konečně motorizace co by trochu šla ovšemje do krátké fabie.jinak  ta karoserie je opravdu otřes ,nic ošklivějšiho jsem hodně dlouho neviděl

0/0
3.3.2010 21:11

Deleter

---

Životnost turba je za těch pár desítek let vypilovaná, záleží spíš na tom, jaká je konkrétní aplikace. Když turbo nemažu a nechladím, protože šetřím 4 Kčs, tak se pak nedivím, že odchází..

0/0
4.3.2010 8:31

Host

Re: ---

R^

0/0
4.3.2010 10:26

Host

Re: ---

Jak souvisí ušetření 4kč s nemazáním turba? Nijak ...;-D;-D;-D

0/0
4.3.2010 18:36

Host

Re: ---

nastartuju a hned jedu plný knedlík, přijedu stylem brzda plyn a motor vypnu nejlépe když je na otáčkoměru ještě tak 3000ot/min.... to jsou věci co turbo přímo miluje

0/0
4.3.2010 18:47

Host

Re: ---

No... ono se tak u TDi jezdívá... hmno...

0/0
5.3.2010 7:17

Host

Re: ---

a pak to tak taky dopadá...

0/0
5.3.2010 8:33

Host

Re: ---

Já nevím, nikde jsem nečetl o nutnosti šetřit TDi tak, jak se doporučuje u turbobenzínových klasik jako třeba SAAB (za dob své slávy).

0/0
8.3.2010 21:37

Host

Re: ---

Jako na výrobních nákladech, víš, hlavičko?

0/0
5.3.2010 7:16

computer

No nevím,

zda se vyplatí do tak levného auta motor, který konzumje ten nejdražší benzín. To se tedy  to ježdění pěkně prodraží.

0/0
3.3.2010 9:02

Host

Re: No nevím,

můžeš tankovat klidně i ten levnější jen výkon půjde dolů a spotřeba nahoru

0/0
3.3.2010 10:34

Host

No nevím,

zda se vyplatí do tak levného auta motor, který konzumje ten nejdražší benzín. To se tedy  to ježdění pěkně prodraží.

0/0
3.3.2010 8:58

honzasl

Ceny aut pěkně klesly

Mám doma někde v šuplíku letáky na leasing od Škofinu na Felicii z roku 1996 - cena nové felcky je tam cca 210-220 tisíc - po více než deseti letech cena srovnatelného auta klesla, přestože inflace zahoupala s cenami všeho - a také výplaty jsou někde jinde. Nemáme se zas tak špatně, jak se všude píše.....

0/0
3.3.2010 8:22

Host

Re: Ceny aut pěkně klesly

Přesně tak. V roce 2000 jsem koupil feldu kombík za 280k, teď je za stejné prachy nejlevnější oktávka. A to beru dvakrát víc. Když se podívám na dnešní ceny aut, tak ta felda byla opravdu, ale oprovdu drahá.

0/0
3.3.2010 10:24

Host

Re: Ceny aut pěkně klesly

R^  souhlas

0/0
3.3.2010 10:48

Host

20 let evoluce

A vysledkem je fabie za 200 koliku co ma vykon jak 20 let starej favorit. Bravo! Jen tak dal. To si muze koupit jenom blazen! Stejne tak RS za pul mice, za tu cenu lze sehnat nove bmw 116i. Mno skodovka simply never!

0/0
3.3.2010 0:37

Host

Re: 20 let evoluce

Tak o výkonu to není, protože většina aut má výkon jako XX let starý XX.

A 116i nemá výkon jako Fabia RS. O podstatně dražším servisu nemluvě.

0/0
3.3.2010 7:29

Host

Re: 20 let evoluce

Fabie patri do stejne kategorie jako favorit nebo felda. Ja nevim, ale treba takovy opel ma u stejne rady vykon motoru s kazdym novym modelem o chlup vetsi. Napriklad Opel Agila A ( 1.2l 59 kW ) a Opel Agila B ( 1.2l 63 kW ). Bmw 116i ma sice mensi vykon ale JE TO ZADOKOLKA! S fabii RS muzes tak maximalne jezdit do albertu po dalnici :-D pac to je predohrab

0/0
3.3.2010 7:52

Host

Re: 20 let evoluce

116i je předohrab

0/0
3.3.2010 9:05

Host

Re: 20 let evoluce

beru z5, je to zadohrab

0/0
3.3.2010 9:06

Host

Re: 20 let evoluce

Dej si facku, vsechny BMW jsou zadohraby nebo 4x4 ;-€

0/0
3.3.2010 9:09

Host

Re: 20 let evoluce

facku si dej sam, hned jsem se opravil.

0/0
3.3.2010 9:55

Host

Re: 20 let evoluce

Je to zadohrab a ano, de to líp do zatáček, žádnou jinou výhodu to nemá, s tím výkonem na nějaký prasení může každej zapomenout. Jo a v zimě to pochopitelně klouže, nebo nejede vůbec, se zapnutým DTC.

0/0
3.3.2010 10:55

Host

Re: 20 let evoluce

Ovládání zadohrabu je pro někoho rozhodující výhoda ...

0/0
4.3.2010 18:38

Host

Re: 20 let evoluce

Jistě, při sportovní jízdě. Což zase implikuje 130i minimálně.

0/0
5.3.2010 7:18

WIFI

Re: 20 let evoluce

řek bych že starší favorit (136) měl větší výkon než 44 kW. Sice o trochu , ale měl

0/0
4.3.2010 7:03

Kobácpacka

Re: 20 let evoluce

43 kW

0/0
5.3.2010 16:09

Host

Re: 20 let evoluce

46kW

0/0
8.3.2010 21:36

Host

ten kdo

vypali za tu fabii pul melounu (coz bude zaklad, takze nic v ni a cena, aby to alespon nejak vypadalo bude tak o 150 000 jinde), tak je opravdu silenec

0/0
2.3.2010 21:02

Roumen

Re: ten kdo

Mas trochu problemy se zlomkama...zopakuj si co je pulka a co je ctvrtka. ;-D

0/0
2.3.2010 23:05

Host

Re: ten kdo

ty gumo, nauc se cist, jasne tam pisou, ze bude kolem 500 ty zlomku

0/0
3.3.2010 16:36

Host

evoluce

Dřív se platilo za lakované nárazníky a teď se platí za černý ... ;-D A stejně to nejede rychlejc ani to nebere víň benzínu.

0/0
2.3.2010 19:10

Host

Re: evoluce

Vypada ten scout jak kdyby na lince zapomneli sundat ochrany plasty, aby se jim to nekde nepodrelo. Ja nevim to uz mi prijde lepsi reseni fordu, kde ma takova verze auta nastrikany na onech mistech takovy 'gumovy' postrik. Nic to ale nemeni na tom ze ty auta jsou stejne pekelne osklivy

0/0
3.3.2010 7:58

Host

Re: evoluce

Takový " 'gumovy' postrik" vypadá krásně nový ... no počkej pár let až to začne olízat a ušpiní se to.

0/0
4.3.2010 18:39

Muroň

Už to tady nemůžu číst, tak to shrnu

Holá Fabia za 199tis. má přilákat zákazníky původně uvažující o Cliích a Puntech, utekla tak cenově prodejcům Cors, Ibiz a Pol. Různé akční pakety mají dorovnat výbavu se základem/druhou nejnižší výbavou konkurence. Slevněný Roomster reaguje na Kiu Vengu (v základu chudá oproti základnímu Cee'du), Grand Modus nebo Fusion (který boduje výbavou, ale zhoršil se v kvalitě), případně minulé generace Berlinga, Comba Tour a dalších. Octavia Tour Trumf chce přitáhnout šetřivé/chudší zákazníky, kteří přecházeli k cee'du a i30 cw (v základu solidně vybaveným), meganu grandtour a dalším. Zkrátka škodovka se snaží s hůře prodávanými modely bojovat v cenových kategoriích, kam už nezasahovala. To jsou jen fakta. 

0/0
2.3.2010 17:32

Host

Re: Už to tady nemůžu číst, tak to shrnu

Měli jsme doma Kia Carnival, udělal jsem ženě radost, kvůli přepravě 3 dětí je velké auto nutnost. To byla největší chyba života (myslím ta KIA, ne děti). Zbavil jsem se jí po 4 měsících výrazně pod cenou, blbla elektronika, převodovka byla horší než u předchozího auta co jsem měl (ojeté MB Vito), dveře nepasovaly, několikrát se stalo, že zhasly světla za jízdy v noci a samy se zase rozsvítily...prostě auto hrůza. Auto neustále pendlovalo mezi servisem a garáží, prodejce sliboval...ale ve finále byl asi taky nešťastný že neprodává kvalitní zboží. Ještě že mi nakonec pomohl auto prodat - přenechat leasing..

Pořídil jsem ojeté Ford Galaxy z Rakouska a už rok a půl jezdím jen s dotankováváním paliva. Jako obyčejná rodina s malými dětmi nemáme peníze nazbyt a raději si koupíme ojeté kvalitní auto, než nekvalitní šmejd, k čemu je 7 let záruka, když je auto pořád v servisu. :-/

0/0
2.3.2010 18:18

Host

Re: Už to tady nemůžu číst, tak to shrnu

Nejhorší je, že to jsou nekonečné opravy pořát dokola

0/0
2.3.2010 19:18

Host

Re: Už to tady nemůžu číst, tak to shrnu

Carnival byla špatná, poddimenzované nápravy...dokonce i tady o tom byl článek, že nejhůř dopadla v TUV reportu. Ceed je na tom mnohem lépe, i když ta 7mi letá záruka taky není výhra, protože zdaleka ne všechno uznají.

0/0
2.3.2010 22:30

REMET

Re: Už to tady nemůžu číst, tak to shrnu

Ale divim se, ze uz vsichni nemaji Kie Ceed, Hyundaye a Dacie :-D Prani otcem myslenky.

0/0
2.3.2010 19:36

Host

Re: Už to tady nemůžu číst, tak to shrnu

A div se dál Kia Ceed v kombíku je nedostatkové bazarové zboží?? Proč??

0/0
3.3.2010 12:26

Host

Já si koupím superba kombi a k tomu

eště Fábii... tu dám tomu superbu do kufru, dycky ji v garáži vyndám z kufru a budu sní jezdit od Garáže k baráku..pač to mam 200metrů.

0/0
2.3.2010 17:14

Host

malé škodovky prej zlevnili ...................

8-o co zase vočesali ze základní výbavy, že zlevnili ??????????????

klimu, rádio, volant, nebo snad zpětná zrcátka ????????????????8-o

0/0
2.3.2010 17:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.