Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obrazem z Ženevy: kapesnímu renaultu se střecha skládá saltem

V oficiálním přehledu novinek ženevského autosalonu se malý renault schovává pod kódovým označením E33. To naznačuje, že se o jméně rozhodovalo na poslední chvíli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Krása

JE to krasavec!!R^:-)

0/0
3.3.2010 16:14

Host

i video mluvi za vse

Kazdy auto projizdi OK, ale renaultici NE: http://www.youtube.com/watch?v=wyvBCAbMWbA

0/0
3.3.2010 12:43

Host

každý soudný člověk ví

že renault, stejně jako citroen, selat, pažout, fijat, kia, hnůjdaj a podobně jsou auta tak na koukání teda pokud nechce být čověk víc v servise než na silnici...Rv

0/0
3.3.2010 7:49

Host

Re: každý soudný člověk ví

zapoměls na folcsvágen;-D

0/0
3.3.2010 21:51

Host

To je ale humus

To je hnusnejsi nez rumstr;-D ty vydechy na pristrojovce maj teda rachu. Z boku mne to auto pripomina hrbatyho manika kopnutyho do riti;-D vyhled dozadu musi byt taky super a to radsi nemluvim o vzhledu pristrojovky8-o

0/0
3.3.2010 7:36

Host

zadek

zdá se mi to nebo to má tak nějak nakopnutej zadek?

jinak druhý auto na zábavu a výlety s přítelkyní v létě super :)

0/0
2.3.2010 23:54

Váš příspěvek nebyl uložen.

hahahaha

v 86šestým sem navrhnul  v ročníkový práci rtuťový výbojky včetně měničů do reflektorů aut jako ročníkovou práci. bylo to na bídnuto škodovce a ti se mi vysmáli. tak sem se na to vykašlal. v r 90 se řešily měniče pro tramvaje-o5 sem byl za debila v roce 92 se řešily vexle od HaK, mý připomínky šly vedle a dneska dělám pulzní zdroje a sem vychechtanej jaklečo. a to se mi líbí. dobře vám tak, tupý ovce.škodyšrot s maximální výbavou beru jako auto pro chudý jak duchem , tak prachama.  nikdy bych nejel holotou a nikdy bych si nekoupil škodyšrot.;-D;-D

0/0
2.3.2010 22:07

Host

Ten 1,2 motor je tříválec nebo čtyřválec ???????????????????

Nějak sem to v tom článku nenašel.

0/0
2.3.2010 20:35

Váš příspěvek nebyl uložen.

Re: Ten 1,2 motor je tříválec nebo čtyřválec ???????????????????

trojvál, pastavenej na varťasu

0/0
2.3.2010 22:08

Host

Re: Ten 1,2 motor je tříválec nebo čtyřválec ???????????????????

Je to normální čtyřválec 1,2 s turbíčkem.

0/0
2.3.2010 22:11

Host

pěkný autíčko

Když bude Wind cenově srovnatelnej s Fábia II. tak se snad i v česku pár autíček prodá.

Fábia II. 1,2 začíná na 199 tkč. Tak tohle Twingo pro dva s 1,2 motůrkem by mělo začínat taky někde na 199 tkč. X

0/0
2.3.2010 18:49

Host

Re: pěkný autíčko

Nesmíš zapomínat, že ta 1.2 je naturbovaná a má 100 koní, tudíž očekávám cenu přes 200 tis:-( Tom

0/0
2.3.2010 19:24

Host

Re: pěkný autíčko

200 tis... s turbem a skládací střechou??? To ještě stovku přihoď... ;-D

0/0
3.3.2010 8:13

Host

1.6 16v

Tento kousek se Renaultu povedlR^ A s tou 1.6 16v to bude hooodně živá záležitost, tento motůrek je dost povedenej a co se průběhu a výkonu týče, tak patří k nejlepším 1.6 kám na světěR^  

BRAVO Renault!

Tom

0/0
2.3.2010 18:38

Host

Re: 1.6 16v

Myslím že 1.6 na tak malý auto, je zbytečně moc.

0/0
2.3.2010 20:57

Host

Re: 1.6 16v

právě ;) ;-D

0/0
2.3.2010 23:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.