Diskuze
Na autosalonu v Ženevě frčí zelená
Děkujeme za pochopení.
Host
Hybridy - Cesta do pekel
Já nechápu co mají všechny automobilky s hybridními auty... Sice to snižuje spotřebu a emise, ale furt to spaluje bbenzín nebo naftu. Je to jako katalyzátory. Vyřeší jeden problém, ale dají vzniknout dalšímu. A protože se hybridy prodávají, tak si automobilky nelámou hlavu co dál. Ale jednou ropa dojde a hybridy budou k ničemu. Ať začnou vymýšlet motory na jiné palivo (třeba líh, ten se vyrábí ovocným kvašením a tudíž nedojde). A za to globální oteplování, nebo jak se tomu řiká mohou částečně katalyzátory. Ty sice rozloží oxidy dusíku a oxidy síry a další sajrajty, ale vzniká také mnohem více o. uhličitého. A to jenom, proto, že to bylo snadné a rychlé řešení. Automobilky si řekli, že už to mají vykoumané na dvě století dopředu a neměli...
Host
Tohle mě fakt rozštípalo:
"Na jedno dobití Porsche ujede asi 25 kilometrů."
Takže ten elektrickej balast v tom vozej zbytečně, protože ho nepotřebujou ani při rozjezdu - pochybuju, že by 500k osmiválec potřeboval pomoct, protože to nezvládá...
Akorát zvýšili váhu vozu, a to jim fyzikální zákony neprominou...
Host
ja si koupím vždy benzín nebo naftu
nevím proč doplácet na to co je předražené a s minimálním učinkem.zelená auta jsou blbost jako zdravé cigarety
keyz
Re: ja si koupím vždy benzín nebo naftu
doufám že se tzv.zelené Ferrari nebude prodávat v roce 2013 a ani v žádném dalším. ještě by muselo vymyslet soustavu venkovních reproduktorů, které by překřičely to elektrobzučení
Host
Re: Není nad pořádný třílitr s 300 koníky
dej si radši tři litry piva a nemel kraviny
prof. PhDr. Jarmil Falus, DrSc.
Všechno je jen neviditelná ruka trhu, i ekologové jsou
zakázka neviditelné ruky trhu, škoda že pan Klaus tohoto nedohlédne a snaží se rozvoj a výzkum zakonzervovat, pravděpodobně stárne. Jezdí po kongresech a řídí trh svýma euroskeptickýma a ekologicko skeptickýma řečma. Ovšem ona tolikrát zmíněná neviditelná ruka trhu žádá něco jiného, i když se vám to pane Klausi nelíbí, je to tak správně.
Host
Re: Všechno je jen neviditelná ruka trhu, i ekologové jsou
proč se vždycky najde idiot, který do každé diskuse nablije něco o politice, táhni si diskutovat pod toho komunistu Paroubka
Host
to se jim to ferari podělalo přímo tam?
ee, od taliánů leda tak pastu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...