Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ženevská premiéra do městského terénu: Mitsubishi ASX

Mitsubishi ASX bude chtít zatopit třeba Škodě Yeti. Japonský crossover se na to vyzbrojil stopadesátikoňovým turbodieselem DI-D MIVEC 1,8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jan9002

Máme ve firmě 4 Mitsubishi.

U všech je problém s převodovkou. Jednou jsme čekali na převodové kolečko 5 týdnů, kdy to auto nebylo možno používat. Co se týče prodeje použitého Mitsubishi, tak to nikdo nechce. Když jsem jedno Mitsubishi prodával, tak mi bylo řečeno, že už mu 2 roky stojí Galant na place a nic. Japonská auta mám rád, ale domů mi Mitsubishi nesmí.

0/0
8.3.2010 12:00

Host

Trochu odbočím

Už druhý nebo třetí týden tu všude běží reklama na nové Sorento. Neříkám, že to bude přímo propadák, ale s ohledem na nasazené ceny se asi u nás moc kupovat nebude.  Mně se docela líbí, avšak pokud nebude cena 2,2 tdi kolem 600 tis., šáhnu raději po 7 místném dvoulitrovém osvědčeném Chevy Captiva či Oplu Antara.

0/0
7.3.2010 11:44

Host

pasovy podvozek

a maji i variantu s pasovym podvozkem? tu bych zaradil do vyberu.

0/0
6.3.2010 13:40

Host

info

Pro rádoby odborníky,dle vás hnus jako je Yeti,je naprosto super vůz.Jen pro info s naprosto syrovým motorem ten neustále poplivávaný 1,2 TSI, průměr město-7,6l. mimo město 5,7-6.5l, Motor má najeto 950km, tak co melete furt za nesmysy.A v lehčím terénu jako jsou běžné polní cesty , travnaté  nebo štěrkové cesty taky stačí bez problemu, a vím o čem píši!!!

0/0
5.3.2010 9:54

Host

Re: info

jasně všichni ti budeme věřit ,skutečnost je úplně jiná 1,2 tsi žerou průměr okolo 9 litrů a to s hodně lehkou nohou.Ale já tyhle bláboly chápu,škodovkář přece nemůže napsat jsem blbej naběhnul jsem si na reklamu.

0/0
5.3.2010 10:01

Host

Re: info

na motory TSI chodí stovky reklamací na spotřebu,která absolutně neodpovídá papírové deklaraci,ale koncern tyto reklamace striktně zamíta s tím , že vyšší spotřeba je daná stylem jízdy.A to neberu značné množství prasklých hlav,bloků,ojnic a podobných fatálních závad,které jsou u těchto motorů na denním pořádku.

0/0
5.3.2010 10:10

Host

Re: info

Zdá se že něco podobného se řešilo se spotřebou oleje u motorů tdi-pd kde spotřeba se pohybovala klidně 3 l na 1000 km,ale u koncernu je to úplně normální.

0/0
5.3.2010 10:38

Futaba

Re: info

Mám 1,9 TDI PD už 9 let. Najeto 209 tis. km.

Jako každý koncernový (ale i spousta nekoncernových motorů) žral olej prvních cca 30 tisíc. Nikoliv ale takové množství, co tady píšeš.

V servisním intervalu 15 tis. km jsem doplňoval zhruba v polovině vždy něco okolo 1 litru.

Od těch 30 tisíc už doplňovat nemusím. To znamená, že během těch 15 tis, km je spotřeba pod 1 litr oleje.

A to je myslím standard.

0/0
5.3.2010 11:08

Host

Re: info

to máš teda hooodně velký štěstí,ale ještě nemáš vyhráno ,to tě všechno čeká po vyběhnutí dílů v hlavě ,kolega má spotřebu u transportéru 1.9 TDI-PD zhruba 2 litry na 1000 km a to má najeto cca 120000 km

0/0
5.3.2010 11:28

Host

Re: info

Sakra a ja chci nechat pretesnovat vanu protoze mi netesnosti utece 0.5l oleje na vymenu. A tady nekomu prijde ze je v poradku pokles oleje v ramci merky???

Podotykam ze mam Galant 92. Jeste minuly rok jsem vylival z motoru tolik kolik jsem nalil. A ted to zaclo tect kolem olejove vany.

Nechapu jak je mozne ze se u motoru dneska povazuje za normalni ze konzumuji olej.

0/0
5.3.2010 13:37

Host

Re: info

to bude především chybou v konstrukci tdi-pd nic jinýho,proč si myslíš,že vw od koncepce odešel?? protože byly tyhle motory samá reklamace.

0/0
5.3.2010 14:56

Jan9002

Re: info

GDI od Mitsubishi žraly olej všechny. Na dotaz v opravně mi bylo řečeno, že je to vlastnost. GDI už nedělají.

0/0
8.3.2010 11:45

charlie.sk

Re: info

to bylo asi tím,že to byl motor od folcvágenu

0/0
9.3.2010 19:49

Host

Re: info

magore.

0/0
5.3.2010 14:59

Host

Re: info

Dolozte prosim tyto informace, protoze jinak to co pisete je vase zmatena predstava nebo zamerna lez.

0/0
5.3.2010 16:49

Host

Re: info

doufám,že nepočítáš,že ti dám přístupová hesla do servisní databáze škodovky.Odtud totiž všechny informace pocházejí.

0/0
6.3.2010 12:18

Jabella

Re: info

Já mám taky přístup do databáze,je to moje práce v servisu a je to tady jeden výmysl za druhým..,jste všichni chytrolíni,tak jenom návod...mrkněte na viskozitu olejů a co to je...nemá to nic společného PD jako i s konstrukční chybou....

0/0
6.3.2010 19:07

Host

Re: info

co sem pleteš viskozitu olejů,která s tím nemá nic společnýho,oleje pro VW pd jsou speciální oleje s nižším obsahem spalných zbytků,protože u VW počítali s vysokou spotřebou oleje a je to proto,aby spalné zbytky neucpaly okamžitě FAP,který by pak nešel regenerovat.

0/0
7.3.2010 9:09

Jan9002

Re: info

Já tam mám normální olej, který se dostane běžně koupit u pumpy. A dávají mi ho tam v autorizovaném servisu Škoda. Tak nemel o speciálech pro VW.

0/0
8.3.2010 11:46

Host

Re: info

pro žebráka co doteď žral jen suchej chleba, je určitě dobrej turistickej salám,ale kdyby ochutnal šunku,mluví jinak...takže asi tak...;-D

0/0
6.3.2010 10:01

Host

embéčka.

Nechápu úchylku redaktora srovnávat skutečný dospělý auta se spodinou automobilového průmyslu značky škoda.Embéčka lze srovnávat jen s odpovídajícími vozidly,v našem případě s výrobky Dacia.

0/0
4.3.2010 18:41

Host

Re: embéčka.

naprosto souhlasím... v každém článku jakékoliv auto srovnává se škodovkami a když je článek o škodovce tak je to vždycky největší senzace, brutální nové RS apod....  a nepouštím se do toho že to jsou komerční reklamní články....

0/0
4.3.2010 18:51

Host

Re: embéčka.

redaktor by měl ještě srovnat třeba evo se schade fobia RS :-):-):-)

0/0
4.3.2010 19:52

Host

Re: embéčka.

a jel si nekdy yettim? asi ne, vid. Videl si ho mozna tak leda na obrazku. Yetti je naprosto skvely vuz a nema zatim konkurenci. Tohle sice vypada pekne, ale cenove to bude tak o 50 procent drazsi. Proc platit vic ...

0/0
5.3.2010 7:17

Host

Re: embéčka.

v yeti jsem jel loni a nikdy víc to zkoušet nebudu,bylo to dost hrozný.Těm co celý život jezdili jen škodovkami,nebo koncernovými střepy se můžou zdát jízdní vlastnosti yeti vcelku vyhovující,nám co jezdíme ve skutečném autě připadají jízdní vlastnosti jako jízda na splašené koze.Navíc tam někdo z autosalonu zapoměl vynulovat počitadlo průměrné spotřeby a já jsem se k ní dostal,byla tam spotřeba za posledních 1560 km 11,2 litru.No prostě embéčko pro ty nejhloupější trotly.Ale yet ise absolutně neprodává a i to o něčem svědčí.

0/0
5.3.2010 7:34

Host

Re: embéčka.

Absolutne neprodava? ;-D Cca 4 tisice aut za unor je nic?

0/0
5.3.2010 8:02

Host

Re: embéčka.

4000 od začátku výroby

0/0
5.3.2010 9:58

Host

Re: embéčka.

To je samozrejme nesmysl. 4000 kazdy mesic. Nesmite koukat jen na prodeje v CR...

0/0
5.3.2010 16:47

Jabella

Re: embéčka.

;-D  si ho viděl jenom na obrázku...jinak by si tohle nenapsal...já ho vyměnil z RAVky,protože tak drahý servis je šílený...mám Experience 1.8TSI...spotřeba průměr 8.5   najeto 35tisíc...

0/0
6.3.2010 19:14

Host

Re: embéčka.

nevěřím ti ani slovo ,neznám nikoho,kdo by se vrátil z opravdového auta do škodovky,to je absolutně absurdní a příště si vycucejz prstu  něco pravděpodobnějšího.

0/0
7.3.2010 9:12

Host

Re: embéčka.

Podle úrovně debaty to vypadá, že diskutujicím není více než 15 let. Až budete zase jezdit těmi "opravdovými auty", pozor na policejní kontrolu, kluci. ;-D

0/0
8.3.2010 21:39

Host

Re: embéčka.

meleš blbiny,předpokládám ,že mitsubishi bude při srovnatelné výbavě levnější,jak yeti.O kvalitě,designu a technice nemá smysl diskutovat .V tom všem jsou němci o mnoho let za japonci.

0/0
5.3.2010 7:36

Host

Re: embéčka.

jasně,japonci jsou nej,ale občas musí svolávat tisíce aut do servisu kvůli nějaké "blbosti",která je nebezpečná.Ale jsou nej.

0/0
5.3.2010 22:12

Host

Re: embéčka.

no furt lepší než koncern, mají vadný přovodovky, váhy vzduchu a desítky dalších "drobností" ale nesvolavají nic... a teď mudruj,chytrolíne..Rv

0/0
6.3.2010 10:03

Jan9002

Re: embéčka.

Starám se ve firmě o auta. Prodáváme to tak kolem 200000,- Na žádné škodovce nebyl problém s převodovkou. Na Mitsubishi na každém.

0/0
8.3.2010 11:49

Jan9002

Re: embéčka.

Ps. těch škodovek máme 15 a pravidleně je obměňujeme, ty Mitsubishi máme 4. Ovšem škodovky jsou Fábie a Mitsubishi lepší, například Galanta.

0/0
8.3.2010 11:53

Host

proti Yetimu

tohle vypadá jako pěkný pořádný auto... v tom dieslu bych ho bral hned.... R^

0/0
4.3.2010 18:16

Host

Re: proti Yetimu

tak to ber blbe pokud na to máš,o čemž pochybuji

0/0
5.3.2010 22:09

Host

Re: proti Yetimu

ne, zatím na to nemám, jezdím jiným Mitsubishi.... měl jsem i Škodu a už do toho nejdu.... Mitsubishi je úplně jinde...... takže ještě chvíli pošetřím a koupím tohle!!!

0/0
6.3.2010 1:51

Host

Re: proti Yetimu

a nevím proč mě nazýváte blbem

0/0
6.3.2010 1:52

Jan9002

Re: proti Yetimu

To je tady takový sport. Někdo Vás urazí a když se ozvete, tak jste někdy i něco horšího.

0/0
8.3.2010 11:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.