Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hybridní Porsche 918 Spyder: stovka za tři sekundy, sto kilometrů za tři litry

Ani automobilka Porsche se neubránila nástupu hybridních technologií. V Ženevě se představila studie 918 Spyder, která by se mohla stát nástupcem supersportu Carrera GT. Hybridní ústrojí umožňuje neuvěřitelnou spotřebu 3 litry na 100 kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

918

Nádhera

0/0
27.4.2010 22:20

Host

proč je v ostatních rubrikách diskuse jen pro registrované

a zde může plácat soje rozumy každý ňouma?

0/0
8.3.2010 11:47

performer1

Re: proč je v ostatních rubrikách diskuse jen pro registrované

zase je tu větší legrace, když se tu hádá 5 hostů a nikdo už neví, který je který R^

0/0
8.3.2010 11:50

Host

Re: proč je v ostatních rubrikách diskuse jen pro registrované

jj, jen mám občas pocit že se hádá nějáký psycho sám se sebou. ale stejnak by mě zajímalo proč to takto nechali když v jiných rubrikách se na hosty nehraje.

0/0
8.3.2010 11:55

f0rr35t

Re: proč je v ostatních rubrikách diskuse jen pro registrované

:-)R^

0/0
8.3.2010 13:33

performer1

tady je zase veselá diskuse

benzin & nafta :-)

0/0
8.3.2010 11:34

f0rr35t

Re: tady je zase veselá diskuse

jj, je to naprosto zbytečná diskuze, protože každej stejně ví, že nafta patří jen do traktorů ;-D

0/0
8.3.2010 13:38

Host

Re: tady je zase veselá diskuse

Viz. série cestovních vozů v podání SEAT Leon......

0/0
8.3.2010 15:05

Host

Re: tady je zase veselá diskuse

A co ty benzinaky? To bych ani nespocital. Jak se rika: vyjimka potvrzujíci pravidlo.

0/0
8.3.2010 16:04

kebab

Já bych si...

...s dovolením jedno vzal :-P

0/0
8.3.2010 11:28

sluny

Re: Já bych si...

to každej, ale to jde jenom koupit ;)

0/0
8.3.2010 12:51

Host

když srovnáváte spotřebu nafty a benzinu

nezapomínejte u nafty připočítat 10%, o které má nafta vyšší hustotu (o těch 10% má pak vyšší i emise CO2)

0/0
8.3.2010 11:04

performer1

Re: když srovnáváte spotřebu nafty a benzinu

na to se často zapomíná R^

0/0
8.3.2010 11:36

Host

Re: když srovnáváte spotřebu nafty a benzinu

A jak to souvisi se spotrebou?

0/0
8.3.2010 15:49

tažak

Selský rozum

Fanouškové pohádkových aut,použijte selský rozum a odpovězte proč taková zázračná auta/stačilo by 50%toho zázraku/nejsou ještě v prodeji.

Každý rok je v Ženevě plno zázračných aut,která se mají vyrábět do dvou let,roky běží a pro normální provz to koupit nejde.

Pokud chcete nbídnout Prius,tak mi ukažte odborný test spotřeby,nejlépe v porovnání

s moderním dieslem

0/0
8.3.2010 9:49

Host

Re: Selský rozum

moderní diesel si může pořídit jeda tupý ignorant! Víš co je z nafty za jedy???Ty nejvíc karcinogenní látky vědci objevili ve spalinách dieselového motoru! ;-O

0/0
8.3.2010 10:23

Host

Re: Selský rozum

co to meleš ty troubo, jedy jsou všude, ale diesel je alespoň efektivnější než benzín

0/0
8.3.2010 10:33

Host

Re: Selský rozum

jejda, ty seš idiot - prý jedy jsou všude - no to jistě, ale ono není jed jako jed. Diesel má účinnost vyšší o pár procent, ale spaliny škodlivější násobně!

0/0
8.3.2010 10:38

Host

Re: Selský rozum

kdo ti tohle nakukal? globální oteplovači?

0/0
8.3.2010 11:09

Host

Re: Selský rozum

GO vyznávají právě dieselový maniaci, když onanují nad nízkými emisemi neškodného CO2 (škodlivé emise je nezajímají)

0/0
8.3.2010 11:18

Host

Re: Selský rozum

tihleti HTPkáři vlezou všude....

0/0
8.3.2010 11:22

Host

Re: Selský rozum

přesně, zalez do fobie za kozlík, zatáhni vopratě, práskni do koní, rozjeď haťapku a zmiz R^

0/0
8.3.2010 11:31

performer1

Re: Selský rozum

není na haťapku v dýzlu - 1.4 TDI ;-D

0/0
8.3.2010 11:35

Host

Re: Selský rozum

Odborné testy spotřeby mohou být dělané na míru zvolenému pohonu.Možná je lepší srovnání reálných spotřeb mnoha uživatelů.Zde jsou odkazy: http://www.spritmonitor.de/en/overview/49-Toyota/439-Prius.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2000&power_s=70&power_e=100

http://www.spritmonitor.de/en/overview/50-Volkswagen/452-Golf.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2000&power_s=74&power_e=85

Prius zde má ve srovnání s u nás legendárním 1,9TDI menší spotřebu,není to o moc,ale má jistě menší emise NO,pevných částic a je i méně hlučný.Navíc nejnovější generace Priusu tam není určitě většinově zastoupená je lepší než předchozí.Prius není jedinný hybrid.

0/0
8.3.2010 10:32

Host

Re: Selský rozum

Spritmonitor je fajn R^. Srovnávat Priuse a 1.9TDI může leda blázen.

0/0
8.3.2010 10:39

Host

Re: Selský rozum

Tak si Prius srovnej s kterýmkoliv jiným dieslovým motorem,jen zachovej přibližně stejnou velikost aut.Aby jsi Prius nesrovnával třeba se Smartem.Prius není jediný hybrid,jejich už daleko více,jen náš trh je deformová koncernovým marketingem.

Jsou ale možné i jiné kombinace elektromotoru,třeba s LPG,či dieslem (ten zatím,žádá automobilka neprodává,důvodem jsou emise).

0/0
8.3.2010 10:54

Host

Re: Selský rozum

je fakt že reální spotřeba Priusu bude vyšší než udávají, to každopádně....

Prius má výhody akorát ve městě, na dálnici pojedeš stejně za 7litrů protože nevyužiješ rekuperační brždění a dobíjení, tak to prostě jede na benzín..... takže Prius bych větral leda tak po městě na dojíždění...

Octuli má mnoho mých známých a hodněkrát jsem s nimi jel, příklad...

1,9TDi 66kw -cesta do Lipska, průměrná rychlost na dálnici 160kmh.... leckdy jsme jeli i 190 a spotřeba přes celou cestu nás vyšla na 4,5l.... tohle opravdu obdivuju.... Prius ti bude při 130 žrát 7l....

0/0
8.3.2010 11:00

Host

Re: Selský rozum

4,5 l při průměrný rychlosti 160 ;-D;-D;-D

0/0
8.3.2010 11:02

Host

Re: Selský rozum

tak mi nevěř, i já na to čuměl jak péro z gauče, průměrná asi byla nižší, ale 160kmh upaloval na dálnici pořád, méně jsme nejeli..... 160-170 držel pořád.... a zkoušeli jsme i max

0/0
8.3.2010 11:04

Host

Re: Selský rozum

objektivně je to nesmysl. 1. Kdovíkolik jste jeli.... 2. do Lipska je to z ČR z kopce.... 3. kdovíjak mu ten pp ukazoval

0/0
8.3.2010 11:08

Host

Re: Selský rozum

1. tak jednak vidíš kolik jedeš.....

2. do Lipska možná z kopce, zpátky do kopce.... nevím průměrná byla za celou cestu, a po ČR to máme po okreskách kousek do německa a pak už po dálnici....

3. Oktávka má 40l nádrž a viděl jsem kolik mu tam zbylo, takže palubní počítač opravdu nekecal....

Chrochtávky nemám rád, na tohle jsem opravdu čuměl, rozpočítali jsme peníze na cestu, jeli jsme ve 4 a já mu dal 200 a šel jsem..... kdybysme jeli mým jedem za 9l....

0/0
8.3.2010 11:12

Host

Re: Selský rozum

pohádky pro malý děti....... (prej 40l nádrž ;-D)

0/0
8.3.2010 11:14

Host

Re: Selský rozum

octávie má 55l

0/0
8.3.2010 11:20

Host

Re: Selský rozum

když se připočte těch 15 litrů, tak to sedí ;-DR^

0/0
8.3.2010 11:21

Host

Re: Selský rozum

A ted´další pohádku o spotřebě dieslu 1,9TDI při 160km/hod (on měl vskutku poměrně nízkou spotřebu,odpovídala prostě výkonu,nic víc nic míň).Naprostá většina lidí nejezdí jen a pouze po dálnicích,ale i po okreskách a městech,kde neustálými změnami rychosti dochází k zýšeným spotřebám paliva.Toto právě hybrid rekuperací energie snižuje.Takže proto i na spritmonitoru vychází spotřeba pro Prius lépe,než pro diesel.

0/0
8.3.2010 11:11

Host

Re: Selský rozum

Nechci vám do toho hoši kecat ale jste trošku vedle. 1.9 TDI jede mnohem úsporněji po okrskách než na dálnici. Čím jedeš rychlejc, tím víc to žere. Takže na dálnici ve 160 na tempomatu se dostaneš na průměr cca 6 - 7 L, když pojedeš po vokrskách 80 tak pojedeš za 3.5 - 5 (podle toho jak budeš míž lehkou nohu). Takže asi tak.

0/0
8.3.2010 11:36

performer1

Re: Selský rozum

prostě jako každé jiné auto - aerodynamický odpor roste se čtvercem rychlosti bez ohledu na druho pohonu

0/0
8.3.2010 11:37

Host

Re: Selský rozum

to je jasný, při 70kmh auto potřebuje 75%  výkonu na to, aby překonalo odpor vzduchu....

a odpor vzduchu roste podle fyziky kvadraticky..... ne přímou úměrou....

0/0
8.3.2010 11:39

Host

Re: Selský rozum

4.5litru při průměrný rychlosti 160km/h, to nemůžeš myslet vážně ani v pohádce. ;-D

0/0
8.3.2010 13:28

Host

Re: Selský rozum

Tak teď bych si dal nějakou další pohádku;-D4,5l ve 160km/h,to je teda mazec.Mám 1,9TDi 66kw kombi,denně 25km do práce a zase zpět,z HK do jaroměře A to jezdím fakt s lehkou nohou

0/0
8.3.2010 15:18

Host

Re: Selský rozum

a průměr mám cca 5,spíš lehce nad 5

0/0
8.3.2010 15:43

Danny_Kay

Teda...

...jak nemam rad Porsche, tak se mi tento model libi...R^

0/0
8.3.2010 9:13

f0rr35t

Re: Teda...

To já mám Porsche rád a tenhle model se mi taky líbí :-)  Nevadí mi ani obludy Cayenne, aspoň Porsche trhne i na buranech s malým pérem a bude mít prachy na kloudný auta :-)

0/0
8.3.2010 13:36

Jan9002

Myslím si, že hybrydní pohony jsou slepá ulička.

Dle mého názoru se bude jezdit na vodík. Nedávno jsem viděl TOP GEAR (nebo jak se to píše) a ukazovali tam vodíková auta. Cena srovnatelná s benzínem, exhalace žádné, natankováno za dvě minuty.

0/0
8.3.2010 9:05

Host

Re: Myslím si, že hybrydní pohony jsou slepá ulička.

Nene, na vodik se jezdit nebude. Resp. urcite ne, tak jak pises. Vodit se tankovat nebude. Palivove clanky jsou MOZNA budoucnost...

Ale vodik je mrtev, precti si neco o BMW, ty se vodikem velmi velmi intenzivne zabyvali...

0/0
8.3.2010 9:32

Host

Re: Myslím si, že hybrydní pohony jsou slepá ulička.

vodík a cena srovnatelná s benzinem? Chacha!!! A co cena palivových článků? Už jis táhli alespoň pod 10 mega na jedno auto? Chacha ;-D

0/0
8.3.2010 10:25

Host

Auto pro zelené

Hmm to je auto pro Zelený. Bursíku, po tom bys měl skočit!!! Ale specielně pro Tebe ekologický omezovač do 120km/h. Nemožnost přepínat do divokého režimu by také nebyla marná. Však Ty se vyřádíš na Jauvajs.

0/0
8.3.2010 8:36

Host

Re: Auto pro zelené

Řekl bych že na jauvajs se už dávno vyřádil a dneska by se celkem rád vyřádil taky na něčem jiném.  

0/0
8.3.2010 8:40

Host

Re: Auto pro zelené

podle toho jak teď Jauvajs vypadá se na ní muselo vyřádit kde co ;-D

0/0
8.3.2010 9:43

Neregistrovany

Ono...

Ekologičtější něž prius je i škoda 120L, ale když to má nálepku zelené, tak je to in. Ale jako koncept je to nádhera.

0/0
8.3.2010 7:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.