Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Španělsko-švýcarský luxus se vrací. Hispano Suiza vozila už Masaryka

Značku Hispano Suiza znali boháči před válkou velmi dobře. Dnes se snaží vrátit se skvěle oblečeným supersportem. K vidění je na autosalonu v Ženevě. Jako základ použili supersport Audi R8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Chybička

(vyráběl se i v českoslovgensku) ;-)

0/0
13.3.2010 9:37

Host

700 tisic euro?

Proboha za co? Design pekny, ale nikdo normalni neda za sportovni vuz! 700 tisic euro. To koupim jedno auto a budu tou cenou zivit celou rodinu pana reditele ne :-D

0/0
8.3.2010 10:55

mk.charlie

Mě se to líbí.

Jen musím počkat až euro klesne díky Řekům na 1:1 ke koruně a hned ho kupuju!

0/0
5.3.2010 17:28

Host

to je ale osklivy auto...

Rv

0/0
5.3.2010 16:33

Host

Re: to je ale osklivy auto...

Tvoje stará je ošklivá...Rv

0/0
5.3.2010 21:12

Host

Eeee

Na Fabii RS to nema ani vzhledem ani uzitnou hodnotou. Rv

0/0
5.3.2010 16:25

Host

Re: Eeee

Fabie RS nema ani vzhled ani zitnou hodnotu. To ma akorat pridano hodnotu pro podnik skoda, protoze pul mega za hebl se silnejsim motorem a predohrabem si muze koupit snad jenom blazen co nevi co s penezma a miluje ceskou vyrobu :-DR^R^

0/0
8.3.2010 10:57

chník

Tomu říkám raketa, desetiválec a ty koníci, mmmm

R^

0/0
5.3.2010 15:57

Host

Hispano a Masaryk

Jestli si dobře pamatuju, tak Masaryk nebyl tím autem zrovna nadšen.

0/0
5.3.2010 15:45

Host

Re: Hispano a Masaryk

Se divim, ze si jeste vubec neco pamatujes :-)

0/0
5.3.2010 16:22

Host

Re: Hispano a Masaryk

Jo, teď jsem v nějakém televizním pořadu viděl citaci z Masarykova dopisu synovi, v němž psal o tom, že se mu v H-S jezdí o mnoho hůř, než v předchozí Pragovce.

0/0
6.3.2010 15:42

Danny_Kay

Neco mi na tom nesedi...

...ten design je pomerne originalni a nevypada to vylozene spatne,ale nejak tomu chybi elegance ala Aston Martin...

0/0
5.3.2010 14:39

Host

nice

hézký, moc se mi líbí , tady se designér vyřádil R^

0/0
5.3.2010 14:38

Host

Masaryk s ní prý nebyl moc spokojen

jak vyplynulo z jeho korespondence. Ale to je detail :)

0/0
5.3.2010 14:08

bazmeg

Idem kupit Hispana

Pekne auto. Asi si nekupim Veyrona, ale totok R^

0/0
5.3.2010 13:43

Host

Re: Idem kupit Hispana

kup si radši kupon na MHD ať nejezdíš pořád načerno ;-)

0/0
5.3.2010 13:49

Host

Re: Idem kupit Hispana

Veyron je rychlej a obratnej akorat kdyz jede rovne :-D. Pagani Zonda ho na prvnim zatackovem okruhu strci do kapsy a to ma mensi vykon.R^

0/0
8.3.2010 11:00

Host

To je auto pro dva

a bez kufru.

0/0
5.3.2010 13:40

Host

Re: To je auto pro dva

no vsak....prome a moji starou, nakup mi dovezes osobne ve fabii RS combi a pak mi prelestis boty a pomazes zpatky domu...

0/0
8.3.2010 11:09

Host

českoslovgensku

co to je "českoslovgensku"?

0/0
5.3.2010 12:17

Host

Re: českoslovgensku

To je překlep, hlupáčku.

0/0
5.3.2010 12:31

Host

Re: českoslovgensku

Českoslovgensko s malym č je překlep,hlupáčku?

0/0
5.3.2010 12:41

Host

Re: českoslovgensku

ďalším "preklepom" bude asi aj zmienka o prvom českom prezidentovi...myslím že to bol prvý Československý prezident. Prvý český prezident bol Havel.

0/0
5.3.2010 12:58

Host

Re: českoslovgensku

čo bolo to bolo

0/0
5.3.2010 13:17

Host

Re: českoslovgensku

nevíte někdo, jestli "čabogaj nebogaj" něco znamená :-)

0/0
5.3.2010 16:26

Host

Re: českoslovgensku

a čo ešte len bude! ;-D

0/0
11.3.2010 9:30

Host

Re: českoslovgensku

A mňa učili, že bolo Československo a potom vznikli Česká republika a Slovenská republika...

0/0
5.3.2010 14:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.