Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stačí pár tisíc a auto je jako nové

Podvodníci kšeftující s ojetinami jsou stále vynalézavější. Aby zahladili stopy po podvodu, nespokojí se pouze se stočením tachometru, ale mění také nejvíce opotřebované díly vnitřku auta. Šikovná investice za pět tisíc jim tak může vynést v řádu desetitisíců korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

půl mega není problém

Půl mega není problém viděl jsem octavii co měla najeto 600tisíc: http://skodaoctavia.cz/clanek/rekordmanka-637731-km

a to by najela ještě více, kdyby majitel nezanedbal údržbu.

Lidé ani netuší kolik má jejich auto najeto. Stáčí se jak o život. Rv

0/0
7.6.2010 10:08

Host

Myslíte si,

že je tohle rozumná nabídka?

http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C10343257

0/0
14.3.2010 17:30

ladaxxt

Re: Myslíte si,

je to rozumná loterie..

0/0
14.3.2010 18:08

pavel.n

dobrá rada

pokud chcete poznat dobrý bazar -

1- při zkušební jízdě vás nechají řídit .

2- napíchnou vám v autě PC a předvedou stav diagnostiky a počet km ( na řídící jednotce se špatně stáčí km)

3-certifikát o původu je nutností

Kolik znáte takových bazarů - já v Čechách asi 4

0/0
14.3.2010 6:06

Ahasuerus

Re: dobrá rada

a které to jsou, ty čtyři?

0/0
14.3.2010 13:25

Host

Re: dobrá rada

Stáčet kilometry v EŘJ se dá. stačí přehrát celý software a kilometry vam zmizi...

0/0
14.3.2010 15:30

Host

Pomáhat a chránit..

..,ale mafii.Viděl jsem,jak Policajti v Olomouci v Hejčíně v autobazaru poplácávají majitele autobazaru,který prodává "slátaniny" na první pohleded.Je to tu všechno prolezlé.;-O;-O

0/0
14.3.2010 1:54

Host

Dopadne

to tak, jako s tituly ze s Plzně. Prostě nekoukat na titul a na tachometr, když je to podvod. U auta by mělo rozhodovat stáří a jestli není prohnilé, to se fixluje hůř i když to také jde. Konkrétně u maskování koroze, ale to už je nákladné.:-P

0/0
13.3.2010 9:19

pavel.n

Re: Dopadne

jednoduchý výpočet - předpokládejte , že auto najezdí ročně přes 20tis/km a více.

10 let staré auto musí mít 0,25mil/km !! - průměrný německý řidič jezdí 37tis/km/rok !!!

Pohádky o dědovi co takřka nejezdil jsem už mnohokrát slyšel.

0/0
14.3.2010 6:09

Host

rozvody

Problém stočených tachometrů (mimo klamání kupujícího) vidim v tom, že člověk nemá reálný přehled o stavu rozvodů, člověk koupí auto s 80tis. a řiká si, ještě mam čas a za pár týdnů se mu potkaj válce s ventilama a je vymalováno. Postavit to mimo zákon by bylo řešení celkem jednoduché, stačila by sankce, co stočený kilometr to koruna pokuty. Prodejce si pak rychle rozmyslí jestli se mu vyplatí ztráta 50-100tis. na každym autě.

Koupil jsem 18 let starý auto se 117tis. km, taky tomu nevěřim (ještě, že mam rozvody žetězem).

0/0
12.3.2010 13:42

Host

Re: rozvody

A von je problém ty rozvody vyměnit preventivně?

0/0
12.3.2010 14:10

Host

Re: rozvody

preventivne menit rozvody za cca za 40000,-? kdyz koupim ojetinu za 150000,-? to se vyplati!

0/0
12.3.2010 22:23

Host

Re: rozvody

ROZVODY NA VĚTŠINU AUT STOJÍ I S PRACÍ CCA KOLEM 8MI TISÍC

0/0
13.3.2010 10:53

ladaxxt

Re: rozvody

spíše tak deseti.. (s pumpou).. pokud nemluvíme o felicii..

0/0
14.3.2010 18:06

Host

Re: rozvody

Snad každej trochu soudnej člověk na koupený ojetině hned spotřebák a oleje vymění.

0/0
12.3.2010 14:42

Host

Re: rozvody

Přesně a ten ozubený řemen o který jde předeším, snad zas tak drahý není. Zlaté řetězy i když trochu hlučí, ale jdou do šrotu s autem.:-P

0/0
13.3.2010 9:22

Host

Re: rozvody

Rozvody na starší auta nestojí tak velký balík namátkou třeba z těch dražších Volvo 850 přímo ve Volvu 8600,- u levnějších značek to bude podstatně méně. Jinak potkat se můžou ventily s písty z válcem je to nesmysl.

0/0
13.3.2010 9:50

Oerteplur

Tak to řekněte také našim zákonodárcům

i když, taková auta asi nikoho neohrožují. Nebo ano ? ;-D

0/0
12.3.2010 9:20

Host

Re: Tak to řekněte také našim zákonodárcům

Bendovi ze s Plzně? No.

0/0
13.3.2010 9:23

Host

ojeté je ojeté

A proto ideální nákup je: 10 leté auto za 1/10 ceny nového :-) tam se servisem musí každý počítatR^

0/0
12.3.2010 9:12

Host

Komu není rady,tomu není pomoci

za málo peněz,hodně Hogo-fogo.Toť původ risika

0/0
11.3.2010 18:19

doccars

AAA jsou machři

veškeré tyhle praktiky jak je popsal pán z AAAAAÁček jsou hodně využívány právě tam. jakáž pomoc. lidé jsou naivní a nedají si říct,že auto z dovozu nemůže být levnější v česku než tam odkud bylo dovezeno. co na podvodníky?? jednoduše zákon. a je to.

0/0
11.3.2010 17:06

Host

Dobrý článek, ale ještě lepší je D-Fens, tam je podobným

grázlům věnován celý seriál... tuším jsou nazýváni bazarovými zXm-rXd-y, což je zvláštní odrůda zXm-rXd-a obecného

0/0
11.3.2010 8:50

sid_cz

no

a pak si kupte auto v autobazaru

0/0
11.3.2010 8:18

Host

Re: no

autobazarníci jsou v podstatě koňští handlíři nové doby.

0/0
12.3.2010 15:41

rundlik

Přetáčení tachometrů je podvod-trestat.

0/0
10.3.2010 11:46

fafi 2

Re: Přetáčení tachometrů je podvod-trestat.

kdyby se vybiralo auto jak ma a ne podle toho kolik ma najeto tak by se to v te mire nedelo:)))))

0/0
11.3.2010 15:05

Host

Autorizovany servis v Nemecku zaruka

Koupil jsem 4 roky staryho Focuse, je jak novej, po starym panovi a jeste mam rok zaruku. V plny palbe TIVCT a cena svete div se cca 7800 EUR. Vykaslete se na cesky bazary jsou to podvodnici. Najdete si malyho prodejce nekde na vesnici v Nemecku. Jednani slusnejsi a servis levnejsi nez u nas. 

0/0
10.3.2010 9:44

Host

Re: Autorizovany servis v Nemecku zaruka

Zrovna ta o starém pánovi je jednou z nejrozšířenějších urban legend. Což ovšem neznamená, že starý pán nemůže prodávat auto přes bazar. To Vám řekl prodejce?

0/0
12.3.2010 15:36

Host

Re: Autorizovany servis v Nemecku zaruka

Jo urban legend , ale i staří lide mají auta a občas je prodávají a pokud nekoupíte auto u nás dovezene na čistopise tak můžete vždy původního majitele vyhledat, a u nás máte ve velkem techničáku rodné číslo takže věk předchozího majitele je jasný pokud kára nebyla na firmu pak je tam ič.

0/0
13.3.2010 9:56

kiwi007

Proto jsem si koupil Jaguara

a stál mě jen 65,000,- GBP. Volant na pravé straně, automat, V8 4litry, žádná "socka s klackem v hadrech" Jen mě štve, když jedu do ČR, tak si musím na lodi kupovat korekci světel na druhou stranu.:-/

0/0
9.3.2010 21:24

Host

Re: Proto jsem si koupil Jaguara

Já si přivez Ferrari 360 z USA, takže žádný světla řešit nemusím. Akorát mám špatný výjezd z garáže a než opraví sklon, tak musím jezdit jen v Audi Q7. Prostě vopruz!

0/0
10.3.2010 12:58

Host

Re: Proto jsem si koupil Jaguara

Jo, parkování v ČR, to je kapitola sama pro sebe. Jaga parkuji raději na zahradě. Mám malou garáž a je v ní Octavka. Tak přemýšlím, že stočím tachťák, střelím jí a pořídím ještě Mini na nákupy.:-)

0/0
10.3.2010 20:52

Host

Re: Proto jsem si koupil Jaguara

já jsem si dovez z Ruska Mig 29, ale mám malou zahrádku zakže zatím nemůžu startovat. proto používám vrtulník Bell

0/0
12.3.2010 13:24

Host

Re: Proto jsem si koupil Jaguara

;-D;-D

0/0
12.3.2010 14:39

Host

Re: Proto jsem si koupil Jaguara

R^R^R^

0/0
17.3.2010 11:53

Host

v bazaru nekupovat...

uz jenom z principu v bazaru NIKDY!!! nekoupite auto vyhodne...

0/0
9.3.2010 16:06

Host

Zlomit jim hnaty

Vsem co takhle omladi auto, byt "jen" stocenym tachometrem zprerazet vsechny hnat! Nejvic me ale stve, ze jsou lidi (i tady na diskuzi), kteri sito dokazou omluvit tim, ze by jinak jejich auto nikdo nechtel! To jsou uplne ty nejvetsi pokrytci a prohnily existence. Lidi jsou hloupi, nechtej auto ktery ma najeto vic jak 200tis. ale proc to tak je? Protoze takovych aut je hrozne malo (vetsina je omlazenych) a tak obecny povedomi nahrava tomu, ze auto s 200tis. je uz k odpisu. Lidi co pretacej kilometry jsou obycejny zlodeji a paraziti.

0/0
9.3.2010 13:25

Pšenda

Re: Zlomit jim hnaty

problem je ze kdyz ma auto na tachaku 200tis tak je zase stoceny,,,, a auto s 300tis a vic si fakt koupi malokdo.

0/0
11.3.2010 7:14

intago

proto jsem koupil

auto nové (Clio)a mám klid:-) Cenu jsem usmlouval o 15 000

0/0
9.3.2010 13:22

Host

Re: proto jsem koupil

Z kolika? Takže kolik to stálo a v jaké výbavě a motorem?

0/0
9.3.2010 13:25

intago

Re: proto jsem koupil

u Freiberga jsem před 14 dny koupil ICE s metalízou se zákl.motorem1,15l za 229 000

0/0
9.3.2010 13:31

Host

Re: proto jsem koupil

AUTO??? Rv

0/0
9.3.2010 15:20

Host

Re: proto jsem koupil

A co jinýho troubo? Copak je Clio špatný auto? Já jezdím ve Favoritu dvacet let a jediný co mě ty roky štve je, že to nemá posilovač řízení. To by asi pro tebe ale byla velká potupa že? V čem si vozíš ty zadek namachrovanče?

0/0
9.3.2010 20:59

Host

Re: proto jsem koupil

Favorita jsem pár let také měl a spokojenost. Na ježdění po městě a okolí naprosto ideální, levné na údržbu a téměř bez poruch. Jen ta koroze.. :-(

0/0
10.3.2010 10:53

intago

Re: proto jsem koupil

měl jsem ho 20 let a krom vystřeleného těsnění pod hlavou žádná velká porucha. Ujel jsem sice jen 110 000, ale kdo má platit ten drahý benzín?

A koroze bez problémů, jedinou malou dirku ve dveřích jsem zalepil epoxydem

0/0
10.3.2010 11:54

Host

Re: proto jsem koupil

U Freibrga rikas, tak to se podivej na www.renault.nazory.cz Rv!!

0/0
11.3.2010 7:22

Host

švindlují

Liberecký bazar Auto EU mi prodal auto se 140tis km na tachometru. Po kontrole v autorizovaném servisu mi sdělili, že skutečný stav je 243tis. Rv Žádný překvápko.

Proto všichni bazaristi píší "Stav tachometru" a ne "ujeté km".

Jsou to podvodníci, ale musí se s tím při koupi počítat a pak se člověk nediví. 

0/0
9.3.2010 7:31

Host

Koupil jsem

v lednu 9 let starou oktávku se 100tkm a německou serviskou (autorizovaný servis se zárukou mobility), rocni najezdy byly podle zaznamu 8-12 tkm. Poslední servis prosinec 2008 při 90tkm. Nevěřil jsem a napsal majiteli salonu dotaz s uvedenim VIN, po  tydnu mi potvrdil presne stav pri posledni kontrole a co se menilo. Nezmapovany je tedy rok provozu. Myslim, ze je to ok, ze s tim skutecne jezdila nejaka baba na nakupy, pac opraskany je to dost...

0/0
8.3.2010 23:00

honzasl

Jak na to

a) Povinný zápis ujetých km do velkého techničáku při STK. Pokud by auto v bazaru mělo čisté doklady (původnímu najiteli je sežral pes...), potom je to varování.

b) Povinný zápis ujetých km do veřejného registru při STK. Při zadání VIN to vyplivne přehled STK, ujetých km a zjištěných závad, popř. nehody řešené policií. Klidně za 100 Kč poplatek. 

Oba způsoby bohužel neřeší problematiku dovozů, ale určitě by pomohly..

0/0
8.3.2010 22:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.