- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jaký je na to potřeba řidičák. Já mám starý A1 s omezením na 50ccm. Tady žádný obsah není tak jak je to?
Je to lídr mezi elektrickými skůtry. Maximální rychlost 100 km/h (omezovač), žádný smrad, nabití baterie na 80% za 2 hod. Bohužel, cena vysoká, škoda.
blbec, který "pracuje" na tom pracovišti, kterému děláte reklamu podle polepů na té elektrické mrše..
No kdyz se zapocte mnohem vyssi cena elektroskutru oproti benzinovemu tak uz to tak zajimave nevychazi. Za rozdil v cene by se dalo jezdit na benzin par let.
No ono je to hodně ošemetné udávat životnost baterie v závislosti na ujetých kilometrech, protože baterie hlavně stárne s věkem a né používáním. A hlavně i starý motor ujede na jednu nádrž stejně kilometrů jako nový motor, což se u baterie říci nedá :-(
protože "Lidé sice šetří za benzín, ale elektrické skútry nekupují".
Tyhle hračky jsou na houno.
Hmm, reklamní článek. Radši kdybyste udělali skutečně objektivní test tohoto "zeleného" zázraku. Fakt by mě to zajímalo. 5-10 Kč na 100 kilometrů? Životnost 70 000 km? Dejte důkazy a valím si to koupit... ale mám pocit, že v tom bude háček, že?
na to se koukni http://www.inmagazin.cz/clanek/551_kdo-zabil-elektromobil.aspx
cinske srajdy s finalni montazi v cechach - to tam jen daji nabitou baterku. Stejny fotky, co maji na svych strankach, jsem kdysi videl jako noname vyrobek nekde v cine...
15 lety. Spolehlivé, rychlé, příliš dokonalé: http://www.inmagazin.cz/clanek/551_kdo-zabil-elektromobil.aspx
Po dlouhé době video u kterého sem ponocoval