Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová česká motorka. Terénní VM 610F ve světové premiéře

Ruční výroba, precizní práce, přijatelná cena. Na 14. ročníku pražské výstavy Motocykl se firma VM Motor snaží přilákat zákazníky k nové české motorce i zajímavým způsobem prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek101

Tak hodně štěstí

Pokud se vám podaří prosadit na jakémkoli trhu, gratuluji. Jen aby to nedopadlo, jako všechny tyhle české "projekty".

0/0
17.3.2010 7:16

Host

Re: Tak hodně štěstí

To blbě dopadalo za komoušů, teď jim nikdo klacky pod nohy házet nebude, je to jen a nich, jestli se prosadí nebo ne.

0/0
1.5.2010 14:43

Host

reklama-otrava

nemohla by zmizet ta debilni reklama TOPkontakt ? nelze pres ni nic cist. uz vidim, jak si nejaky motorkrosar nechava prezovat pneu v Pneuservisu  Pesicek

0/0
14.3.2010 18:10

Host

design ?

tak dnes jsem tu VM videl na zivo. Mohu pouze resit vizualni stranku motorky a muj nazor je takovy, za predtim, nez staveli ten ram a motor, tak tam meli k tomu taky pustit nejakeho designera. Ram a umisteni motoru v ramu to je tak 10 let stary koncept. Navic mi motor pripada dlouhy a celkove i moto je dost dlouha. Samozrejme tim nekritizuji, pouze konstatuji. Mozna, ze jizdni vlast. budou OK. Ale postavit to vedle noveho husara, tak to vypada jao motorka z jineho stoleti. Ale samozrejme husar je taky plus  100tis nahoru. Takze jeste jednou a znovu a lepe, hlavne pokud chcete na ameicky trh. Hlinikovy ram, minimalne zklopit valec, sani zepredu, strikacka. Jinak na USA trh zapomente hosi, zvalst s kubaturou 610 v MX ! Mozna tak motard, ale to by to muselo mit par koni navic a sexy vzhled.

0/0
14.3.2010 17:59

Host

Re: design ?

co máš proti klasickýmu rámu? třeba KTM se k němu vrací právě od hliníkového protože není tak tuhý jako klasika...  a pokud má firma v plánu prodat v americe třeba 1 000 ks tak žádný upravy dělat nemusí tam se to prodá tak i tak

0/0
15.3.2010 15:51

Host

Re: design ?

proti klasickemu ramu vubec nic nemam, sam mam na moto klasicky ram z CrMo trubek a pohoda, ale ja mam Enduro a u MX uz to moc neleti.. No a vice mam neco jenom proti tomuto ramu, protoze celkove vypada jak ram z 80 let.

0/0
15.3.2010 18:19

Host

Re: design ?

to je fakt že to u MX neletí...a proto třeba takovej Ryan Villopoto (tovární jezdec Kawasaki v jůesej) na svý Kawě 250,která má v sériový verzi ten rám sice hlinikovej,jede rám železnej..stačí se podíva po INTERNETUR^

0/0
16.3.2010 8:35

Fualmu

Pěkná motorka, jen proč si proboha

nenecháte udělat pořádnou firemní značku? Na té motorce jsem napočítal 3 různé varianty zobrazení VM. To je teda dost úlet. Pomůžeme Vám rádi s řešením, kontakt na www.u3.cz Je to škoda, zanedbat tak důležitou věc pro další propagaci tohoto stroje! Jinak paráda. :-)

0/0
14.3.2010 13:47

copy_BA

Re: Pěkná motorka, jen proč si proboha

Nielen logo, ale zmenit znacku!

VM motori je talianska firma, s dlhorocnou tradiciou http://www.vmmotori.it - a su minimalne po celej Europe znami ako dodavatelia dieselovch motorov napr. pre dodavky IVECO.

To sa vas budu vsade pytat, ze ci je to motorka na naftu.

0/0
8.4.2010 16:25

Host

Terénní jednovál...

tak to je opravdu to pravé ořechové,co zákazníci žádají....Zřejmě tu někdo nemá rozum.Nic proti motorce ale kolik se jich prodá?A to je údaj naprosto zásadní pro úspěch celého projektu.

0/0
13.3.2010 15:49

Host

Re: Terénní jednovál...

naprosto zasadni udaj je navratnost. A by ses divil, tenhle trh roste jak houba, staci se podivat jen jak do toho slape BMW. Bohuzel oranzovy teror je oranzovy teror a po tom co koupili Husaberg maji skoro motopol. Tenhle pocin je dost odvaha, BMW ma tak rekl bych 1000x vetsi moznosti a uz 3 rok se jim nedari postavit konkurencneschopnou motorku. Naprosto zasadni na celem projektu je vyvazeny a spolehlivy agregat, tuhy a pevny ram, vsechno ostatni jsou pouze nakupovane komponenty. Pokud se jim podari odladit ten 450 a nebude se sypat, tak prostor na uspech tam je.

0/0
14.3.2010 18:07

Radek101

Re: Terénní jednovál...

Cílem podnikání je tvorba zisku. Pravda, objem prodejů je jeden z ovlivňujících faktorů, ale ne vždy velký objem prodeje znamená dostatečný zisk.

0/0
23.3.2010 8:46

Thingie

Proboha!

Na Slovensku se auta nevyrabeji, ale MONTUJI a to je sakra rozdil. Je pravda, ze se tam VYRABI vojensky special, Aligator tusim, ale zadna dalsi znacka mne nenapada. Je to jako s KIA , jake ceske auto??? 

0/0
12.3.2010 15:45

Host

Re: Proboha!

proboha,ale veľa skupín a súčiastok sa na Slovensku aj tak vyrába,takže sa jedná ovýrobu a nie o montáž.Montuje sa táto motorka.;-)

0/0
12.3.2010 15:51

Host

ase

řekl bych hoši že tady v tý diskuzi pletete hrušky s jabkama tedy dvoutakty s ctyrtaktama i kdyz nikde v clanku sem tu informaci nevidel ale jestli to je obsah 600 tak ctyrtakt.ja jen ze tady nekdo mluvi o terenich motorkach bez starteru.... ano ale to jsou dvoutakty..

0/0
12.3.2010 15:09

Host

Re: ase

a ty jses teren kozel:-) co to je terenni motorka ? bud je to enduro nebo motokros, motokros se casto dela bez starteru a enduro s. Je to tak nejak dano povahou urceni motorky. A to jestli je 2T nebo 4T v tom moc nehraje roli jsou 2t se starterem i bez a naopak.

0/0
12.3.2010 15:16

Host

Re: ase

a ty si asi blbecek.borci tady tvrdi že vetsina terenich moterek má jenom nakopavacku,ja tvrdim že ji ma jenom vetsina dvoutaktu ale ctyrtakty maji startery.joudo z vesnice

0/0
12.3.2010 15:44

Host

Re: ase

tvrdis blbiny o terenich motorkach a nakopavackach, jses uplne mimo, ja jsem uz par motorek odjezdil jak v MX tak v enduru..napr ted mam v garazi jak dvoutaktni KTm se starterem(enduro) tak 4t Yamahu bez(MX) ty joudo z virtualniho sveta..si aspon neco o tom precti na netu, kdyz uz chces o tom psat.-)

0/0
12.3.2010 15:54

Host

Re: ase

ty si asi blazen. co tady resis, co sem rekl nepravdivyho? ze nakopnout ctyrtak je narocnejsi nez nakopnout dvoutakt proto ma vetsina dvoutaktu jen nakopavacku protoze starter neni potreba a protoze je to lechci - to neni pravda ty jelito? ty jsi trochu vedle,nejedes na necem? mam ostry enduro 600 a uz sem predtim taky par moterek mel takže tvoji Ktemkou neoslnis.ty jsi proste tady potreboval rozdat naky rozum tak se chystas vsecho ,pako

0/0
12.3.2010 20:58

Host

Re: ase

hehe, starter v motokrosu je celkem na prd, tam kdyz spadnes, tak si co se tyce predniho umisteni dojel a ani starter te uz nezachrani. Starter v Enduru je dost dulezity, tam kdyz si zaslapnes motorku v drazce, tak bez startera jses v Pr..., no a navic padas neustale, takze kdo by to furt nakopaval

0/0
14.3.2010 18:24

Host

Re: ase

ted už mají nový KTM endur spjku která se sama vypne v momentě kdy je zařazeno a kolo se přestane točit takže ti ta motorka nikdy nemůže chcípnout což je hodí hlavně v stoupáku takže možná že startéry budou z endur zase mizet hlavně u závodníků

0/0
17.3.2010 9:28

Host

Re: ase

Sorry, to patrilo sem.

600 a ostre enduro ?? to snad nejaka babicka, ne ? XR, TT a tam bych byl s pojmem ostre enduro trosku opatrny:-) co vim, tak se zadne ostre enduro v tehle kubature nedela, nebo se pletu ??????? jedine snad FE, ale to je 15 let stara babicka

0/0
14.3.2010 18:26

Host

Re: ase

projdi si tereni motockyly jako KX-F , CRF . YZF . SXF , mrkni na startovku MS v motokrosu kdo na cem jede a ukaz mi tu vetsinou co ma starter , ty joudo .

0/0
13.3.2010 9:31

vnd

Re: ase

projdi si všechny ostry endura ,husaberg,huska,Ktm,bmw o obsahu od 450 do 600 a rekni mi ktera z nich nema starter joudo

0/0
13.3.2010 22:09

Host

Re: ase

cele tohle vlakno, to je zase uroven:-)) cituji puvodni"ja jen ze tady nekdo mluvi o terenich motorkach bez starteru.... ano ale to jsou dvoutakty.." takkze vyraz "tereni motorky" je uplna blbost a z toho to cele vzniklo. Bud jsou motorky MX(motokros) nebo Enduro a pak jeste samozrejme, sajky, free style atd. ale ty sem nepletme. No a dalo by se zobecnit, ze MX vetsinou starter nemaji bez ohledu na to, zda je to 2T nebo 4T(krom KTM) no a endura starter vetsinou maji. I kdyz tam zase u 2t ma starter snad jenom KTM. No proste amatersky vyrok, ktery tady odstartoval zcela nesmyslne vlakno.  Tzn. zavislost stateru na typu motoru je nizsi nez zavislost starteru na tom, zda je to enduro nebo MX, asi tak. Rict, ze vetsinou vsechny tereni 4T maji starter je pekna pitomost. To bychom asi museli vedet, zda se vyrobilo vic MX 4T nebo Enduro 4T. No a taky ne vsechna endura dycky mela starter. Navic jsou i dnesni 4T endura, ktera el. starter nemaji. takze tak

0/0
14.3.2010 17:48

Host

Re: ase

no ty si to aspon pekne popsal finta je v tom že se tady řeší česká motorka evidentne ostre enduro - tezko bude nekdo jezdit se sestikilem motokros - a i presto že se tady řeší ostrý enduro někdo píše že to normální že nemá startér (zatím)  řešte enduro 4T a ne MX a podobně, tenhle článek není o MX ale 4T endur

0/0
15.3.2010 15:41

Host

Re: ase

no, precti si to jeste jednou a zjistis, ze to je motokros. Zda nekdo bude s 6 kilem jezdit MX, to fakt nevim, ale hmotnostne je to jak 450 a vykonove to taky neni nijak prekonovane, tak mozna by to slo. Zaradis 3 a 3-4 objedes celou trat..

0/0
15.3.2010 21:22

Host

Re: ase

600 a ostre enduro ?? to snad nejaka babicka, ne ? XR, TT a tam bych byl s pojmem ostre enduro trosku opatrny:-) co vim, tak se zadne ostre enduro v tehle kubature nedela, nebo se pletu ??????? jedine snad FE, ale to je 15 let stara babicka

0/0
14.3.2010 18:18

Host

Re: ase

a co je Husaberg 570 kterej  na Romaniacs 2009 obsadil 4,5,6 místo v konkurenci 200 motorek? to taky nebude moc ostrý enduro stroj ,co? vis ono ostry neznamena že má co nejmenší motor ale že při obsahu 600 váží 115 kg a ne 140 kg jako japonsky motorky který jsi popsal

0/0
15.3.2010 15:44

Host

Re: ase

ty jses fakt uplne mimon, ty mas husara leda tak na obrazku. Fakt si o tom alespon neco precti, kdyz chces mudrovat. Husaberk 570 neni husar 600, fakt neni...a uz vubec nema obsah 600, mozna tak nekde kolem 565ccm, husar 600 se sice kdysi delal, ale je to tak 10let.  Tvoje hlaska o hmotnostech je jeste komickejsi, bud jses recesista nebo uplnej matej. Jeste jednou se te ptam, jake to mas ostre enduro o obsahu 600ccm, odpovez mi prosim.. Pokud mas berga z r 2000, tak ty 570 z r. 2009 nemaji s tim tvym husarem nic, ale nic spolecneho, leda tak jmeno. Pac bys vedel, ze model  2009 je uplna revoluce z dilny KTM. Podivej, uz s tebou o tom nebudu diskutovat, pac o tom vis leda tak kulovy a tvaris se jak mistr sveta. Ze ja jsem se do tehle diskuze nechal zatahnout, clovek ktery napise "tereni motorka" je pro me amater i v diskuzi, nejen na trati...koncim 

0/0
15.3.2010 21:50

Host

Re: ase

ty si delas srandu že řeší jestli to je 570 nebo 600? to asi ví každý že 570 není 600 a le maximálně 570 - šlo o princip

0/0
16.3.2010 12:55

Host

Re: ase

jeste jednou, jses mimon, mimon, tak jsem se podival na ten tvuj RedBull Romaniacs 2009, pac me to zajimalo, protoze bergy 2009 nastupuji tak nejak vlazne na to co to je za revoluci a tyhle komercni exibice moc nesleduji a zase jsem zjistil, ze jses hnup, ktery si jen vymysli. Pac to neni 5-6-7 misto, ale 8, 9, 10.

Coz neni spatne a normalne bych to povazoval za drobnou chybicku, ale u tebe to potvrzuje, ze jsis nekde nekdy neco precetl a ted to zkreslene papouskujes. Jo a o tom bergu mimochodem uvazuji, takze az na tom nekdo zajede poradny cas na WEC 2010, krome junioru, tak si ho mozna poridim na sezonu 2011, cago.. Jo a nekdy si precti o cem ta soutez je. 10 pozvanych profiku a 180 zbohatliku, takze to ze nekdo zajede dobry cas z 200 motorek znamena velke kulove, pac takovy Despres by to zajel i na vratech vod stodoly.

0/0
15.3.2010 22:13

Host

Re: ase

sorry, 4-5-6  jsi napsal, coz je jeste horsi. No a to, ze je BMW prvni, taky svedci jen o tom, ze to je soutez uplne na h**no, pac BMW ve WEC jezdi leda tak kulovy i Knight od nich utekl a ten zajede cas na cemkoliv.

0/0
15.3.2010 22:21

Host

Re: ase

jo, kdybys mel husara, tak vis, ze kdyz jsem napsal FE, tak tim myslim zrovna jeho, takze mas kulovy a ne berga, ale to je jedno, mozna moto chces a treba ji jednou budes mit, jen prosim nemudruj o vecech o kterych nic nevis...

0/0
15.3.2010 21:54

Host

Re: ase

pobavil jsem se z tvojich posledních třech příspěvků.nesji ten samej co psal i před tím? protože oba dva máte neuvěřitelnou vlastnost něco podsouvat.prosím te okopíruj kde sem psal že mám husaberg a dej to sem ješte jednou... když to tolik toužíš vědět tak mám Husqwarnu  takže   vlastně   to co ted na sobě má plasty s napisem BMW.  ale jinak si se nechal vytocit dobře závodníku

0/0
16.3.2010 13:02

Host

brzdové kotúčiky

motorka je celkom k svetu,ale tie malé a podľa mňa príliš odľahčené brzdové kotúčiky nebudú mať dostatok sily na spomalenie cca 200 kg rozbehnutej hmoty,vratane náplní a jazdca.Tu ide asi len o skrášľovací prvok.Pri bežnom predajnom kuse to bude pravdepodobne iná technika:-)

0/0
12.3.2010 13:17

Host

Re: brzdové kotúčiky

108 kg !!

0/0
12.3.2010 13:20

Host

Re: brzdové kotúčiky

A ty na tom se jako do toho nepočítáš? Nebo při brždění slezeš?

0/0
12.3.2010 13:28

Host

Re: brzdové kotúčiky

Tady je někdo řepa.

0/0
12.3.2010 13:29

weizenkleie1

Re: brzdové kotúčiky

;-D;-D;-D

0/0
14.3.2010 17:48

Host

Re: brzdové kotúčiky

zadni kotouc mi taky pripada podezrele maly, ale mozna je to fotoklam, nevim co tam maji

0/0
12.3.2010 14:11

Host

Re: brzdové kotúčiky

A kolik motorek jste vyrobili na Slovensku? ;-D

0/0
12.3.2010 14:36

Host

Re: brzdové kotúčiky

na Slovensku vyrábame autá,ktoré sú konkurencieschopné,nebudeme sa rovnať gigantom ako Yamaha,Honda,Suzuki,Kawasaki,BMW.A keď si taký múdry,napíš,koľko motoriek sa vyrobilo v Čechách?To sa tu potom nasmejeme nad tými kusmi .Časy,keď sa vyrábali státisíce motoriek značiek Jawa,ČZ, v ČSSR sú už dávno preč,tak sa zobuď, súčasná výroba v Čechách je zúfalo slabá.;-D

0/0
12.3.2010 15:13

Host

Re: brzdové kotúčiky

a kolik si jich vyrobil ty ?

0/0
12.3.2010 15:35

Host

Re: brzdové kotúčiky

ja sa týmto zúfalstvom nechválim a aj Ty si určite nevyrobil ani jednu.;-D;-D

0/0
12.3.2010 15:42

Host

Re: brzdové kotúčiky

ja to taky nepsal na tebe..:-) a propos, ja jsem si jednu castecne vyrobil, kdyz mi bylo 13, motor jsem sice zdedil z pincka, ale ram jsem si vlastnorucne pozvaroval z trubek na zpusob krosky podle nejakeho casopisu udelej si sam- nebo co to tenkrat bylo:-) a jezdila min..3 roky:-):-):-)

0/0
12.3.2010 15:49

Host

Re: brzdové kotúčiky

tak prepáč,ale reagoval som na príspevok tak,ako bol v strome,ešte raz sa ospravedlňujem;-(

0/0
12.3.2010 15:53

Host

Re: brzdové kotúčiky

no priateľu,nejako sa neozývaš s tými počtami vyrob.motoriek v Čechách.Pomôžem Ti.V roku 2008 Jawa vyrobila 1550 ks ,za prvý polrok 2009 372 ks-tendencia trvalý pokles.Takže ak chceš do niekoho rýpať,aspoň trošku sa priprav,lebo ináč si tu len na smiech;-D;-D;-D;-D!!

0/0
12.3.2010 15:38

Host

Re: brzdové kotúčiky

ty jo, docela dost..kdo to kupuje ???

0/0
12.3.2010 15:42

Host

Re: brzdové kotúčiky

gro produkcie ide súdruhom na Kubu,aj to čosi vypovedá o konkurencieschopnosti výrobku;-D

0/0
12.3.2010 15:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.