- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...neměla Toyota, ale imbecilní řidiči, kterým nedojde, že když šlapou na pedál a auto zrychluje, tak to asi bude plyn. Ale pro jistotu pedál sešlápnou na podlahu.. Jestli se budou podniky stále přizpůsobovat blbečkům, dopadneme jako v Idiokracii....
V naších podmínkách - neuklizený sníh je to pěkný nesmysl. Brzda se dá použít jako uzávěrka diferáku -u š1xx stačilo jemně zatáhnout ručku a vyjel jsem všechno. S předním náhonem je to horší, chce to současně mačkat spojku, brzdu a plyn
Taktéž tady čtu že nejde vypnout ESP. Jak mám potom trénovat hodiny na sněhu?
Tak to je smutné, už dnes mazda díky stabilizaci /u některých modelů nevypínatelná/ a protiprokluzu vás v podstatě nepustí k ostřejší jízdě a teď ještě tohle, ......... to budou naprosto sterilní auta pro přepravu z bodu A do bodu B. Na druhé straně chápu, že 90% ridičů tohle neřeší
A co při zaseknutíplynu vyhodit kvalt, nebo vypnout motor a začít brzdit?
http://auto.sme.sk/c/5298344/skusali-sme-zabrzdit-toyotu-s-plynom-na-podlahe.html
Mozna by bylo dobre delat povinne testy IQ a chovani v krizovych situacich jeste pred zahajenim autoskoly.
výkon brzdné sostavy je několikrát vyšší, než výkon motoru. proto provozní brzda ubrzdí vozidlo i při plném plynu na první rychlostní stupeň. a zároveň se jedná o úpravu velmi nebezpečnou pro situace, kdy se zkušený řidič rozhodne přibrzdit levou nohou. jedná se o bezduché marketingové prohlášení, kterému předcházelo nekompetentní rozhodnutí technického oddělení. bohužel již (jak článek zmiňuje) k podobném opatření přistoupila značná část i věhlasnějších automobilek. nebudu jmenovat. nezbývá než zkušeným řidičům, kteří se snaží jezdit plynule a "přesvědčivě", aby si hned v prvních metrech jízdy ověřili, zda je vozidlo podobným opatřením vybaveno. jako vodítko může posloužit přítomnost elektronického plynu, který má pro podobná "zlepšení" mnohem více pochopení, než klasický systém s lankem ovládanou škrtící klapkou. jinak jsem za článek vděčný, sbohem mazdo, moje peníze už neuvidíš.
o úpravu velmi nebezpečnou pro situace, kdy se zkušený řidič rozhodne přibrzdit levou nohou... co je na tom nebezpecneho? Auto normalne pribrzdi, ale jedinej rozdil je ze pri tom omylem nebudes pridavat plyn a jestli si pribrzdujes kdyz drzis auto pod plynem, tak by sis mel zopakovat autoskolu. Tohle spis pomuze tem blbcum co ridit neumi, ale ze by to nekoho ohrozovalo je pekna krav-ina.
Jak to pán myslel? Burnout (zahřátí pneu) se rozhodně nedělá se sešlápnutou brzdou. To jde maximálně u motorek, tam totiž býva i brzda jen na přední kolo. Navíc aby to mělo nějaký význam tak musi mit zavodni pneu, ktere se pri zahrati jakoby roztecou a lepi se pak k povrchu vozovky, s obycejnyma pneu to nema zadnej vyznam.
Když zašlápnu brzdu u automatu, neměla by se automaticky také vyhodit rychlost nehledě na míru sešlápnutí plynu?
Na mé nové toyotě to tak funguje,jinak bych automat brzy odrovnal.
Jako by nestačila elektronická ruční brzda a nevypnutelná stabilizace, teď ještě přijdeme o meziplyny při odřazování a brzdění zároveň. To je fakt tristní, jak se řidič neustále omezuje. Ach jo :(