Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S tím starým Fordem nezávoďte, předjede i ferrari

Pod pečlivě zrenovovanou karoserií starého Fordu Granada se skrývá závodní podvozek a především motor od společnosti Koenigsegg. Neuvěřitelný výkon 1 750 koní lehce poráží třeba i Bugatti Veyron.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Oprava 2

Co za inteligenta psalo ten článek? Tady je to krapet jinak

http://www.tuning.cz/a1723:ford-granada-ccx/

0/0
8.5.2010 22:35

Host

oprava

jen takovy detail, mate v clanku uvedeno ze nejsilnejsi seriove auto je veyron, to uz ale dlouho neplati, posledni kdo byl vykonejsi nez veyron pamatuju Koenigsegg CCXR (1018 koni), je ale mozny ze uz se objevil jeste nekdo silnejsi (seriove samozrejme ne limitovane edice a solo kusy). Cekal bych ze web o autech to bude vedet :)

0/0
7.5.2010 23:31

Host

Re: oprava

Jestli se nemýlím tak Koenigsegg nevyráví sériově, ale na zakázku

0/0
11.5.2010 9:49

IvanCZ

Dobrá práce

Vypadá to na poctivou prácičku. Pokud mají čtenáři pocit, že se jedná o auto, se kterým budou jako se svojí Fabií jezdit o víkendu nakupovat do Lidlu, tak to se asi mýlí. Z některých příspěvků je patrné, že jejich autor by si nevyměnil ani žárovku v blinkru.

V zahraničí je takovýchto skvostů celá řada (švédský Opel Monza s motorem ze Saaba a 800 koňmi, Opel Corsa bimoto z Velké Británie atp.). V ČR je nejrychlejším autem na sprinterské dráze Honda Civic 1,6 turbo AWD, která má 621 koní (www.maratmotorsport.cz), staví se Mitsubishi GT3000 s výkonem kolem 1000 koní a vznikají další zajímavé projekty, před kterými se sluší smeknout klobouk. Cena těchto aut mnohdy převyšuje cenu moderních supersportů, ale jsou to většinou buď pouze garážové skvosty, nebo závodní stroje.

0/0
6.5.2010 22:34

Host

Re: Dobrá práce

R^

0/0
7.5.2010 9:33

Host

Vyfuk to ma jako ...

nejaka sestnactistovka Rv

0/0
6.5.2010 22:27

Host

Re: Vyfuk to ma jako ...

8-o ty máš okapovou rouru na 1.6?

0/0
7.5.2010 9:14

Host

1750 koní ?

A jak dlouho vydržej ty pneumatičky? Minutu?

0/0
6.5.2010 21:23

Host

Re: 1750 koní ?

dýl než palivo v nádrži

0/0
12.5.2010 14:25

maxibota

to je toho

Chudinka malej ten se asi nadřel s Ford plechovkou než to dak do kupy a pak mu tady vyjde takovej bezvýznamnej článek a zítra si už na něj nikdo nevzpomene ;-D;-D;-D

0/0
6.5.2010 21:15

Host

opravdový výkon fafie 96kw

nazdárek profíci když hodíte fábku na šlušnou brzdu kde mají solidní ventilátor,tak když je RSka v kondici tam každá má kolem 113KW !!!:-)

0/0
6.5.2010 18:04

Host

fabia má max. cca 75kw

a to ještě v nejvýkonnější verzi nafta 1.9tdi s turbem, motor vyhoněný do výkonu elektronikou, který odchází cca po 150-180 tis. km do háje. Přední poloosy jsou u ropáka přetížené a nadměrně se sjíždějí přední pneu (konstrukční chyba).

0/0
6.5.2010 17:16

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

cca 96kw experte ;-D

0/0
6.5.2010 17:44

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

mam 147kw v 1.8 turbo benzin. nalítáno 260 000km a turbo je stále v dobré kondici.

0/0
6.5.2010 20:08

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

vždyť ani neví,o čem vůbec mluví...

0/0
6.5.2010 20:12

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

8-o;-D  Ale to asi nebud Fabia a nebo nás taháš za nos. A po 260 tkm NEMŮŽE být žádne turbo v dobré kondici (leda bys ho těch 260 tkm vozil v kufru).

0/0
7.5.2010 9:19

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

Na webu je popsanych spousta oktavek a turbem ktere maji vic jak 400 tisic tak nezvan Rv

0/0
7.5.2010 9:24

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

;-D Jasně a všechny maji turba jako nový ;-D mam dost ;-D;-D

0/0
7.5.2010 9:32

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

ne neni to škodovka, je to Volvo. Motor i turbo po 260tis km ok. Už jsem viděl i starší volvo co mělo 400 000 tisic a turbo původní a v pořádku. Tak nevim proč by tech 260tis bylo nerealný aby bylo ok. Jediny co se může mírně lišit od nového motoru jsou tlaky ve valcich, ale to je tak asi všechno když se stim dobře zachází a měni se pravidělně olej.

0/0
7.5.2010 12:51

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

;-D To myslíš vážně? Zkus si změřit kolik to turbo tlačí. Ono tam sice může bejt původní a funkční, ale to neznamená že je v dobrym stavu. Já sem automechanik a turba konkrétně u tdi od VW při špatném používání odchází už po 80 tkm. Už sem jich nechával repasovat hodně na autech ktere měly pod 200tkm. ;-)

0/0
7.5.2010 14:46

Host

Re: fabia má max. cca 75kw

na tlak turba tam mam budík, vždycky když zabere rafička se ustalí na 1

0/0
7.5.2010 17:28

lombar

ujela by mu i leckterá fabia?

Kolik lidí má fabii s výkonem blížící se 160 kobyl? Jestli se vůbec takový vyrábí.

0/0
6.5.2010 16:49

Host

Re: ujela by mu i leckterá fabia?

Fabia je šrot na kolech, té ujedou i cyklisti na výletě.. 

0/0
6.5.2010 17:02

Host

Re: ujela by mu i leckterá fabia?

130PS má RS Fóbia :-):-) a celkem to stačí na svižnější ježdění,ale to mi určitě zde mnoho Coulthardů a Schumacherů vyvrátí ;-D

0/0
6.5.2010 17:49

Homer _ 7

Re: ujela by mu i leckterá fabia?

Nic ti vyvracet nebudu, ale 130ps je dnes poměrně standart, takže jakákoli onanie nad nějakým "ereskem" je komická...:-P

0/0
6.5.2010 18:37

Host

Re: ujela by mu i leckterá fabia?

nic vyvracet nemusíš bavim se pouze nad rychlejší jízdou a ne standardem ve třídě,mimoto ve třídě,kde se nachází Fabie to standard neni....

0/0
6.5.2010 20:06

Host

Takle to vznikalo

Docela sichta

http://www.corsasport.co.uk/board/viewthread.php?tid=420761&page=1

0/0
6.5.2010 16:45

johny55555

húúúúústýýýýýýý

0/0
6.5.2010 16:40

Host

Krásná práce

Každopádně mít toto auto a takhle se s ním "nadřít", tak ho budu mít v garáži na "výstavu" pro známé a jednou týdně v neděli (pokud bude hezké počasí) vyjedu z garáže, projedu se po okolí, vrátím se domů, umeju a naleštím opatrně karoserii, vyluxuju vnitřek a zase ho uložím zpět ;-D

0/0
6.5.2010 16:21

Yes Minister

Poráží i Veyron...?

Nic proti samo-domo.. ale výkon o nějakých 700 koní vyšší je asi jediné co může nabídnout. Na Veyron bych si proti tomuhle go-kartu kdykoliv vsadil.

0/0
6.5.2010 16:20

Host

Re: Poráží i Veyron...?

Oni tam taky píšou že výkonem snadno poráží i veryon. O nějakym závoodění nebyla řeč. A víš co já bych klidně vsadil na upravený Mitsu EVO proti Veryonu. One nejde jen o to kdo má jak silnej motor.

0/0
7.5.2010 9:23

Host

jak vas vidim

vzdicki klepam na drevo

0/0
6.5.2010 14:56

Host

:-)

me scorpio cosworth 3l 24v jelo taky pres 250 km/h ;-) a zrychleni vas pritlacilo do sedacky... a v nemecku se dosud vy-prodavaji za 1000 euro :-))))

0/0
6.5.2010 14:24

Host

Ganada

kde vzal autor informaci o obsahu motorů, které se seriově montovaly do Granady?

1.7 V4, 2.0 V6, 2.3 V6, 2.8 V6, 2.8i V6, 2.1D, 2.5D

obsah 2.2 a 2.7 se nikdy do tohoto vozu nemontoval

Pište to, co je pravda.!

0/0
6.5.2010 13:51

Ahasver

Re: Ganada

Ještě pro pořádek 2.0 V4, 2.6 V6 do Mk. I a standartní Pinto 2.0 do všech generací :-)

Zrovna Granady mne vždy tak nějak míjely, ale "leckterá výkonnější fabia" rozhodně neujede ani nepatrně lehčí Cortině s V6 Cologne 2.3 V

0/0
6.5.2010 14:28

Host

Re: Ganada

!! Litr, cm³ jsou jednotkami OBJEMU. Proto OBJEM motoru (Objem je veličina, která vyjadřuje velikost prostoru, kterou zabírá těleso; OBSAH je fyzikální veličina vyjadřující velikost plochy.)!!

0/0
6.5.2010 16:03

Host

Re: Ganada

Máte pravdu, přesto se v automobilové hantýrce mluví o obsahu motoru ;-)

0/0
6.5.2010 16:18

Host

Re: Ganada

to možná vidloni, mluví se samozřejmě o objemu motoru ...

0/0
6.5.2010 16:24

Host

Re: Ganada

Ty jazykovedce zavri se do kanclu a vypisuj traktaty jak se ma mluvit. Ale my si budem povidat jak chceme ;-DRv

0/0
7.5.2010 9:26

Host

Re: Ganada

Tak si tady pak nehrajte na machry, že dělají chyby, když vy sami je děláte taky;-D Není to o jazykovědě, je to jen o běžných vědomostech:)

0/0
7.5.2010 12:18

Host

Re: Ganada

a jéje teoretik...:)..oni se ti jen snazi vysvetlit ze spravne je objem ale hovorove se rika i ,,obsah motoru,,..je to tak tezke pochopit??..

0/0
7.5.2010 14:52

Host

proc?

proc je tady kazdej tak chytrej, kazdej vi jak se tomu budou trhat pneumatiky a kroutit prevodovka, ale nikdo v cr nic takovyho nepostavi... nebo spis nikdo kdo to umi nemarni cas pomlouvanim cizi dobre prace na diskusich [>-]

0/0
6.5.2010 12:41

Host

Re: proc?

Protoze je to sice usmevna hricka pro nudici se nadsence, ale jinak je to naprosto k nicemu? ;o)

0/0
6.5.2010 13:28

Host

Re: proc?

a proc je to k nicemu?

0/0
6.5.2010 13:47

Host

Re: proc?

a valeni se pred bednou s lahvacem je k cemu?

0/0
6.5.2010 13:54

Host

Re: proc?

No to je úroveň... To opravdu neznáš jinou možnost, nežli tyhle dvě?

0/0
6.5.2010 14:31

Host

Re: proc?

Taky třeba tyhle zbytečný internetový diskuse co? K čemu asi jsou? Spousta věcí je zbytečnejch a k ničemu. No a co. Vadí Vám to nějak? Jaké máte koníčky Vy? A k čemu to je? K tomu aby jsme se pobavili, přece. Někoho baví stavět silný auta a někoho sbírat motýly. Žádnej účel ani smysl v tom nehledej, prostě ho to baví.

0/0
7.5.2010 9:31

Host

Re: proc?

To poslední čeho bych se bál je převodovka. Ta bude dobře nadimenzovaná. Ale přenést takový výkon jen na dvě zadní gumičky prostě nepůjde. Na to nemusí to auto postavit. Pokud s tím nechtějí jezdit šolích:-P

0/0
6.5.2010 13:37

Host

Re: proc?

to auto na te fotce neni to auto s motorem ccx koenigsegg ale nejaka predchozi verze - kdyz se podivas na ty jejich stranky, tak poznas, ze to auto jeste neni dostavene

0/0
6.5.2010 13:49

Host

nádhera

Zkouknul jsem ty fotky a ta práce a ten výsledek... Nemám slov. Prostě nádhera. Nádherná precizní práce a výsledek fantastický. Žádné hnusné spojlery nebo okna a pod. Téměř jako originál

R^R^R^

0/0
6.5.2010 12:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.