Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První svezení s vylepšenou fabií. Má nový motor 1,2 TSI

Fabie je nová, na první pohled to téměř nepoznáte. Velkých změn se dočkala nejmenší škodovka pod kapotou. Dostala hlavně moderní turbomotor 1,2 TSI, který vyrábí v Mladé Boleslavi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Sjezd odborníků

S velkým zájmem, jsem si přečetl několik stran této diskuze. Patrně se tu sešlo

ohromné množství odborníků:-). Osobně si ale nemyslím, že motor 63 kW ( 77 kW)je pro lehkou Fábii málo. Taky si nemyslím, že je to auto pro socky - mě se nelíbí a tak jí nemám ale nepomlouvám druhé. Určitě plně poslouží pro pojížďky po městě nebo malou rodinu. Bohužel dneska se hodnotí podle auta a tak se tu prohánějí naleštěný šunky :-):-)

0/0
16.4.2010 17:47

Host

Re: Sjezd odborníků

Já nevim, pro rodinku do města to nejspíš stačí. Já nějak nemusím auto, kde když sedím vzadu, musím mít skloněnou hlavu. Jako majitel bych tedy jezdil spíš vepředu, ale je to zvláštní.

0/0
16.4.2010 18:57

Deleter

Re: Sjezd odborníků

Auta pro socky se prodávají v zadních koutech bazarů, nikoliv v salonech libovolné značky.:-)

0/0
17.4.2010 11:10

Host

Re: Sjezd odborníků

no uvazujem o kupe, ale combi verzie, porovnaval som vykon toho 1,2 tsi s renaultom grantour a chevrolet lacetty sw 1,6 a ten krutiaci moment je u skodovky vyssi, pricom spotreba je rozumna + uvazujem, ze ju dam prerobit na plyn a vtedy v prepocte na benzin budem fungovat so spotrebou cca 2,5l/100, co by bolo super :)

0/0
24.4.2010 16:57

Host

Re: Sjezd odborníků

Mno, on je ten benzín u TSI používanej pro chlazení, takže to bez něj zase tak snadno nejde.

0/0
25.4.2010 20:42

Host

škodovka nebo jiné

Ach ty machři, co mají peugeoty, fordy a vw, všechno jsou to stejný spotřební auta jako škodovky, žádnej rozdíl...[>-]

0/0
8.4.2010 21:22

Host

Pokud motor vydrží víc než 150 000 km

tak je to v pohodě, auto mám max 5 let a najedu do 30 000 km ročně, 1,6 motor je nesmrtelný běžec a přežije auto, toto asi nevydrží tolik, ale je to levné a mohu auto častěji vyměnit. Bude to horší pro druhé a třetí majitele, ale to kupující nové vozy moc nezajímá. Jestli prodám auto za 120 000  nebo za 100 000, to mne nezabije. Kdybych se chtěl předvádět, tak si fábii nekoupím, ale na moje skákání každý den kolem bydliště to stačí. Někdo raději veterána s pořádným motorem.......................já si raději koupím nové menší auto

0/0
3.4.2010 8:07

Host

POKUD,POKUD,POKUD,.........

tolik zbytečných slov na okecání této přitroublé koupě.;-O

0/0
3.4.2010 22:41

JeFFik

Re: POKUD,POKUD,POKUD,.........

tobě to nějak leží v žaludku, že ti stojí za to na toto tak hloupě reagovat, holt provize zase skončí u konkurence a to tě žere, že ;-D

0/0
15.4.2010 20:13

Host

je to dobré auto pro chudé

konečně si nezaměstnaní a lidé s nízkými přijmy mohou dovolit nové auto, samozřejmě kvalita vozu odpovídá ceně a slabý motor a vrzající plasty jsou daní za nízkou pořizovací cenu.

0/0
31.3.2010 11:41

JeFFik

Re: je to dobré auto pro chudé

Ohledně těch vrzajících plastů si nepleť novou Fabku se svým Loganem;-)

0/0
3.4.2010 16:02

Host

Z bláta do louže

tos to vylepšil.

0/0
3.4.2010 22:42

Host

1.2 Tdi

pru tissi .... jakpak by ne, novy diesel je vzdy tissi, nez diesel po 200.000 km ... co k tomu dodat.

0/0
29.3.2010 1:53

Host

Re: 1.2 Tdi

čím nižší objem motoru tím se rychleji vyklepe

0/0
31.3.2010 11:43

Host

dotaz

Je to taky tříválec?

0/0
27.3.2010 9:00

Host

Re: dotaz

4 valec

0/0
27.3.2010 17:21

John_Matey

Zkuste se svést

Mám 1.2TSI v Octavii liftback a spokojenost. Šel jse do toho motoru místo staré 1.6 na doporučení známého a myslím, že jsem udělal dobře. 1,9TDi to samozřejmě není, ale chtěl jsem něco většího kvůli kočáru s nájezdem 15 tisíc ročně. Motor jede na můj vkus dostatečně i v plném obsazení, do kopců na 6. kvalt zkoušeno ve třech lidech, taky není problém. A co se týká vzhledu octavie, taky se mi líbila víc ta verze před faceliftem, ale už jsem přišel na chuť i té nové. Ale pravda, fabie a roomster, to je vzhledová tragédie, za to bych designéra na hodinu vyhodil. Ze životnosti motoru bych strach neměl, zníčí ho jen "závodníci", kteří mu budou dupat furt plnej kotel ale takový lidi zníčí asi každý motor :-)

0/0
21.3.2010 22:19

Host

Re: Zkuste se svést

nemáš ani páru jakou životnost má turbomotor, na auto váhy Octavie to nebude ten nejlepší motor,ale uvidíš sám. Záleží i na tom od koho je to turbo co máš v autě, ale nečekej že Ti to auto vydrží 10 let, pokud najedeš 20-30000km/rok.

0/0
23.3.2010 7:51

Host

Re: Zkuste se svést

nemáš ani páru co je nová technologie, jak turba tak tohoto motoru TSI .... konbinace komprezoru a turba je v tomto případě ideál......

0/0
23.3.2010 12:50

Host

Re: Zkuste se svést

u 1.2 tsi nemáš kompresor, ale jen turbo. KRvombinaci obého je až v 1.8Tsi

0/0
23.3.2010 12:58

Host

prodejte jich hodně

aspon bude dost práce v servisech .životnost toho motoru??? 100000 a ko.RvRv

0/0
21.3.2010 12:30

Host

Re: prodejte jich hodně

O to přece jde,práce ve škodě a práce v servisech ;-DTT

0/0
21.3.2010 22:51

Host

Re: prodejte jich hodně

Tebe to trápit nemusí, tvoje Š105 a hloupost jsou nesmrtelné.

0/0
22.3.2010 20:32

Host

Re: prodejte jich hodně

motor bude o.k, ale turbo bude k.o.;-D navíc ta konstrukce není nejlepší,ale snad to vydrží..:-/

0/0
23.3.2010 7:56

Host

k čemu turbo?

Tak nějak nevím proč do toho motůrku (krom papírových hodnotemisí) cpou turbo, když srovnatelný výkon má motor Hyundai i 20 s atmosfrerickým plněním a tedy dost možná bezproblémovější z hlediska oprav.

0/0
19.3.2010 9:27

Host

Re: k čemu turbo?

Taknějak nevím, proč sem bliješ, proč si neuděláš řidičák a proč si nekoupíš hjůndaj :-)

0/0
19.3.2010 12:26

Host

Re: k čemu turbo?

bliješ tady akorát taj ty, ani napsat název automobilky neumíš, vrať se do zvláštní školy a neopruzuj..:-PRv

0/0
21.3.2010 20:37

Host

Re: k čemu turbo?

Tak sem se mrk na ten hnůjdaj i20:

motor 1248 cm3, výkon 57 kW, max. točák 118 Nm, ale až při 4000 (!) :-P

A 1,2 TSI? 77 kW, točák 175 Nm od nějakých 1800 (!!!!).

A teď mudruj, troubo.

http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/i20/vybava-a-technologie/technicka-data.html

0/0
19.3.2010 12:31

Host

Re: k čemu turbo?

a co tohle- daihatsu obsah motoru 1298, r. v 2003 výkon 95 kw, toč.mom. 170Nm při 2800 ot/min... 0-100km/h 8.4 sec.. a teď mudruj, chytrolíne. takže VW je jednoznačně technologicky pozadu o cca 7 let;-D;-DRv

0/0
21.3.2010 21:19

Host

Re: k čemu turbo?

Tobych chtěl docela vidět křivku točivého momentu tohoto motoru. Na závodní dráhu bude dobrý, ale v běžném provozu, to aby řidič raději ani nesundaval ruku z řadicí páky, jinak hrozí, že ho na rozjezd, či pružné zrychlení "dá" i stará avia (nic proti tomuto rozšířenému nákladnímu vozu).

Mě by spíše zajímalo, jak na tom bude modernizované HTP se spolehlivostí a jestli úprava katalyzátoru přinesla kromě nižších emisí i snížeí tepelného namáhání bloku motoru. Doposud se motor HTP projevoval jako nepříliš spolehlivý pohon (ještě slušně řečeno).

0/0
23.3.2010 13:41

JeFFik

Re: k čemu turbo?

Další otázka odborníka: "K čemu turbo?" Na coooo? Vždyť spalinama odchází jen 60-70% tepelné energie, kterou vůbec nepotřebujeme nějak využít a plnění válců vyšším tlakem ničemu neprospěje......;-D;-D;-D

0/0
19.3.2010 14:06

Host

Re: k čemu turbo?

Využití energie spalin je již desítky let stará technologie jak u dieselů, tak u benzínů. Jenom idiot skočí VW na marketingovou masáž, že je to objev 21. století made by Das Auto.

0/0
31.3.2010 22:36

Host

krouťák

1,2 HTP táhne již "od nízkých otáček"? To jsem nevěděl, že to "od nízkých otáček" je ve 3000. V nižších otáčkách se to skoro dusí.

0/0
19.3.2010 7:32

Host

Re: krouťák

Kdyby sis místo jalového mudrování našel průběhy točivého momentu, nemusel by se tady tak blbě ztrapňovat.

Kromě toho, zde jde o jiný motor,  tvoje HTP není totéž co TSI ;-D;-D;-D;-D

0/0
19.3.2010 12:22

Host

Re: krouťák

To jsi zřejmě s tímhle motorem ještě nejel, jako ostatně všichni, co tady na něj blijou. Odspodu to jede skvěle, ovšem ta silnější verze je na tom trochu hůř. Naopak ve vysokých je to horší, pokud se tenhle motor vytáčí tak je to úplně zbytečné, akorát to zvyšuje spotřebu. Jak říká kolega, je třeba se podívat na graf průběhu točáku a pak jezdit.

0/0
20.3.2010 13:50

Host

Re: krouťák

To snad chápe i dítě v mateřské školce, že když bude plnit do odfuku, že to je akorát ku prdu.

0/0
31.3.2010 22:37

Host

pekna

ta zelena je superR^

0/0
18.3.2010 20:40

Host

nu ano

o kolika modelech aut od koncernu VW s motorem 1.2Tsi se tu ještě letos dočteme?;-D jinak z produkce Škody auto jsou povedené : Superb II verze kombi, Yeti a Octavia II před tím čínským faceliftem.. zbytek nestojí ani za komentář..Rv Moter 1.2 Tsi má neznámou životnost, je to přeci jen novinka v řadách VW, uvidíme až v praxi co to vydrží. Obecně turbomotory mají nižší životnost a větší poruchovost. Nic proti VW ani Škodě, ale vadí mi ten houf pitomců za jejich volantem, asi je to dáno procentem pitomců v populaci ČR,přeci jen aut VW a Škoda tu jezdí nejvíc..

0/0
18.3.2010 17:46

Host

Re: nu ano

Víc zakomplexovanců jezdí v Octavii 1.9 TDI než Škoda Fabia 1.2 (HTP  nebo TSI je jedno). S HTP-čkama dělají prasárny na silnicích zpravidla borci ve služebních Fábiích.

0/0
18.3.2010 18:40

Host

Re: nu ano

1,2 HTP a 1,2 TSI je sakra rozdíl ;-D

0/0
18.3.2010 21:44

Host

Re: nu ano

jenže ani jedno moc nejede xD

0/0
19.3.2010 0:43

Host

Re: nu ano

Myslíš? Ale blbě ;-D

Mám TSI v Polu a na rozdíl od tebe to mohu posoudit.

0/0
19.3.2010 12:23

Host

Re: nu ano

Svez se někdy třeba golfem VR6 a pak zkus zase myslet.;-D

0/0
19.3.2010 19:55

Host

Re: nu ano

Ty jsi opravdu superblbec. Srovnávat 2,8l motor se spotřebou 12/100 s 1,2l může opravdu jen blb.

0/0
19.3.2010 21:28

Host

Re: nu ano

Jenom blb může tvrdit, že auto s výkonem sekačky na seno "jede"

0/0
20.3.2010 22:18

Host

Re: nu ano

Ty to musíš vědět nejlíp, ty toho sena za zimu jistě sežereš hodně.

0/0
22.3.2010 20:34

Host

Re: nu ano

Na rozdíl od tebe blbečku jezdím autem, které má proti tomuhle škodováckýmu šmejdu nějakou tu desítku koní navíc a přitom to rozhodně není něco, co "jede." 

"Jede" pro normální lidi, ne pro blbečky s kšiltovkou Škoda, začíná (!) tak na 250HP.

0/0
31.3.2010 22:39

Host

Re: nu ano

Docela bych te nakopal za ty pitomče!!!!.Myslíš , že kdo má škodovku ,Fabii,Octavie ze je dle tebe pitomec.Kurva, tohle me dokáže nasrat když někdo takhle kecá.Osobně mi je jedno kdo si v čem vozí prdel,každý má holt na něco jiného ale tohle bych z huby ani nepustil.Sakra, bavte se na úrovni než pomlouvat toho kdo ma škodovku apod. Zajímalo by mě v čem si vozíš zadek.Osobně mám najeto dost a dost a zkušenosti s mnoha vozy ,ale ve škodovce se mi jezdí dobře.Určitě mě stojí mín peněz za opravu než Audi 8.Přeji hezký den,

0/0
15.4.2010 20:06

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

zrušte už ty hosty co tu pořád blejou ty svoje nesmysly

0/0
18.3.2010 13:09

JeFFik

Re: hmm

Napiš to šéfadminovi diskusí, já se přidám

0/0
18.3.2010 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.