Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unikát na druhou: superlexus bude ještě silnější, pro LFA se chystá speciální edice

Lexus modelem LFA oslavil dvacáté výročí značky. Nekompromisní supersportovní Lexus dostane navíc výkonnější a sportovnější verzi. Ta bude ještě dražší než standardní provedení, které stojí 10 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Hoši, hoši

Zbytečně diskutujete, ta serie kterou vyrobí bude rozprodaná ještě dřív, než vůbec ty auta začnou vyrábět a vězte, že to bude skvělé svezení a investice jakbysmet. Svý jistý kupce to má už dneska. Zdar

0/0
26.3.2010 13:47

Host

Re: Hoši, hoši

To tak bylo u většiny limitovaných edicí podobných aut, takže si nám nic novýho neřekl. Zdar

0/0
26.3.2010 15:15

Host

Re: Hoši, hoši

No já jenom, že tady to v diskuzi vypadalo, jako, že to auto je pod úroveň diskutujících.  Tak by to chtělo říct čím ten dotyčný jezdí. Nic víc.

0/0
29.3.2010 11:41

Host

japonskej hnůj

kdo chce sportovní svezení šáhne po Porsche, Mercedes SLR, Ferrari, Lamborghini

     .......D - : )     ale určo si nekoupí rejži LFA XX

0/0
25.3.2010 14:53

Host

Re: japonskej hnůj

V segmentu supersportů jsou samozřejmě lepší ty co jsi vyjmenoval, ale co levnější sporťáčky? Těm japonci vládnou... třeba Nissan Z, starší Skyline nebo jakékoli SX,  Mazda RX8, Honda NSX, S2000, Integra, Prelude, Lancer EVO, 3000 GT, Impreza STi, Toyota Celica, Supra atd, atd....  To jsou králové menších sportovních aut.:-P

0/0
25.3.2010 15:11

Host

Re: japonskej hnůj

a ty po fabce 1,2 ;-DTT

0/0
25.3.2010 16:00

Host

Re: japonskej hnůj

neblazni, takove luxus by mentalne nezvladnul:D

0/0
25.3.2010 20:37

Host

Re: japonskej hnůj

Je vidět, že autům opravdu nerozumíš. Uvádět SLR jako "sportovní" auto je ukázka tvý nekompetence. Je to GT masírka pro boháče na rivieru, stejně jako 80% produkce Ferrari a Lamb.

LF-A je pila na okruh. A jaká!!!!

0/0
25.3.2010 23:37

Host

Re: japonskej hnůj

No u ferrari bych jako GT zařadil 599 Fiorano a 612 Scaglieti, F430 jsou už ryzí sporťáky (a těch je oproti výše zmiňovaným převaha) a F430 Scuderia je už málem okruhové náčiní. A u Lamba bych jako GT bral jen Murcielago. Gallardo a Superleggera si označení sportovní právem zaslouží. Takže s těma 80% bych tak růžově neviděl.;-)

0/0
26.3.2010 10:35

Host

Re: japonskej hnůj

Navíc je problém v tom, že dnes daji automobilky označení GT kdejakýmu hatchbacku, sedanu nebo kombi a za chvíli dokonce i SUV (např. Mitsubishi Outlander GT, Peugeot 107 GT, VW Golf GT Sport, Renault Laguna GT, VW Golf GT).  No jo když oni ty písmenka jsou tak hezká, že? Co si mam teda představit pod pojmem GT? Aston Martin nebo Golf?;-(

0/0
26.3.2010 10:47

Host

Re: japonskej hnůj

Astony, XKR, 599, M6, SL, GranTurismo (viz. název že...) apod. Obecně velká, těžká a luxusní coupe :-)...

0/0
28.3.2010 22:23

Host

Lexus

No nevim, ale myslim ze timhle Ferrari nebo Lambu zákazníky neodezenou. Tyhle znacky totiz mají věrné zákazníky, navíc jsou ty jejich auta hezčí než lexus (tím neříkám, že se mu nelíbí) a přiznejme si, že lexus přece jen není taková ikona. Jeho konkurent bude spíš R8 nebo GT-R, ale ty jsou přece jen levnější.

0/0
25.3.2010 12:32

Host

Re: Lexus

Ano,ani tento Superlexus nemá na "sériové" FERRARI 599GTB Fiorino-ani výkonově

ani vzhledově.Ferrari je prostě ikona-naprosto bezkonkurenční!R^ 

                                                                                                                       

                                                                                                                                                                                                                                                

0/0
25.3.2010 12:57

Host

Re: Lexus

Bugatti je lepší nez Ferrari.

0/0
25.3.2010 14:55

Host

Re: Lexus

Ano papírově je lepší než cokoli jiného, ale co ve skutečnosti? Na těch českej silnicích bys byl rychlejší i Imreze wrx

0/0
25.3.2010 14:58

Host

Re: Lexus

Kdyztak Fiorano. To je GTčko pro pozéry, v základu s rozháraným podvozkem a motorem vepředu, akorát tak na dálnici nebo na promenádu (nemluvím o speciálních okruhových verzích).

LF-A je čistokrevnej supersport, ideální na okruh, ale použitelný i na slušnou silnici - takže kdyžtak ho srovnávej se Scuderií nebo Italií. Těm může směle konkurovat ve všech směrech, byť jeho cena je absurdní.

LF-A má jasně nejlepší 10tiválec na světě a zvuk kterému se jen tak něco nepřiblíží. ŽILETKA!!! Je to precizní auto. Nebylo vyvinuto pro zisk, ale pro pozvednutí image značky. Proto nesmyslná cena i počet vyrobených kusů. EXKLUSIVITA

0/0
25.3.2010 23:17

Host

Re: Lexus

Když už jsme u toho zvuku, tak nejkrásnější co jsem slyšel já (když nebudu počítat V12 od Lamborghini) byl desetiválec ze staršího Viperu... měl sem pocit že to auto chce sežrat všechno okolo. Žádný ječení jak jsme zvyklí, jen si lehce bublá a když zatůrejte tak se sypou okna a padaj okapy. Hromy,blesky... slabota

0/0
26.3.2010 11:05

Host

Re: Lexus

Amatére- víš ho...o Ferrari. V podstatě Ferrari599GTB Fiorano nemá konkurenci-keci o podvozku atd. jsou nepodložené bláboly!!! NazdarR^

0/0
26.3.2010 13:43

Host

Re: Lexus

Nemá konkurenci? Tak přesně tohle je ten nepodloženej blábol. Amatére ;-D

0/0
26.3.2010 15:13

Host

Re: Lexus

Ze všech současných Ferrari si vybereš pro chvalozpěvy to NEJHORŠÍ. Radši se jdi učit, ať na učňáku prolezeš. Typuju tě na 17letýho machra s IQ 90... 

0/0
28.3.2010 22:17

Host

Re: Lexus

Tezko rict jestli odezenou nebo neodezenou, ale fakt je ze LFA uz je nejakou dobu vyprodnej :) .. takze si svoje zakazniky najde a asi to nebude spatny auto jak tady nekdo krici :)

0/0
26.3.2010 9:53

Host

Re: Lexus

Svoje zákazníky si našel i Fiat Multipla... rozhodně to nechci srovnávat s tímhle Lexusem, jen chci naznačit, že téměř každý auto si najde někoho kdo ho rád koupí, ať je jaký chce.

0/0
26.3.2010 11:08

Host

Převyšuje cenou?

Tak nevím, ale třeba takový Enzo bylo o dost dražší a vyrobylo se jich ještě míň a to ani nemluvím o Enzu FXX (když už jsme u těch speciálních edicí)

0/0
25.3.2010 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.