Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda CRX moderního věku se těší do prodeje. V Česku bude stát 570 tisíc

Prodej Hondy CR-Z s typicky skloněným zadním oknem a hybridním pohonem se rozjíždí. Hybridní sporťáček, vzpomínající na bájnou a báječnou Hondu CRX, se v Česku bude prodávat od 1. června.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

doma

Český pepík si pro léčbu své retardace radši koupí ten supersport fóbii RS.

0/0
20.3.2010 9:22

Host

Honda má být honda!

A jakožto sportovní model by měla motor do objemu 2.0L a omezovač někde kolem 8000ot/min... S2000 je pro mě poslední sportovní HONDA....:-(

0/0
19.3.2010 15:16

Host

Re: Honda má být honda!

Tak tak, rozhodnuti Hondy ukoncit jeji vyrobu nechapu... a to i pres ekonomickou situaci ve svete... S2000 Hondu definuje!

0/0
21.3.2010 15:22

Host

Dobrá cena

za slušné auto :) , nestyděl bych se za to :)

0/0
19.3.2010 0:21

Host

Cena?

Cena je v CR hodne ujeta...kdybych chtel sportacek od Hondy a musel by byt novy, tak se kouknu po 201k Civic Type-R, ktery je v cenikovych cenach za 609.000, pripadne verze s LSD za 639.000.

0/0
18.3.2010 16:57

Host

...hezké...

..ale prodejné auto jen pro fanoušky...koupit si obyčejné auto, s výkonem cca 130 koní, standardní výbavu a zaplatit cca 600 tis Kč?  Honda už má zlaté času za sebou..

0/0
18.3.2010 15:46

Host

Re: ...hezké...

Jestli chces obycejny auto tak si kup civic, tohle asi nebude pro kazdyho a u hondy to moc vi. Mimochodem jakej srovnatelnej hybrid je tak vyrazne levnejsi?

0/0
18.3.2010 17:40

Host

hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

spojím se s Honda Motor Co. a objednám si tohle nové CRz, ale s motorem 1.6 VTi. :-/

0/0
18.3.2010 14:15

Host

Re: hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

i tak bych to tomu tvymu sportaku od hondy natrel s kombikovou oktafkou s 1.8TSI

0/0
18.3.2010 17:11

Host

Re: hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

prober se

0/0
18.3.2010 17:33

TJK

Re: hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

Pane vy jste se ožral jako prase

0/0
18.3.2010 19:02

Host

Re: hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

nenatřel, to ti řikám zcela upřimně. možná bys mě dal ve sprintu, kdybych seděl v 1.6 V-Tec, ale v první zatáčce bych ti stejně ujel. se starou CRX zcela určitě :-)

0/0
18.3.2010 19:07

Host

Re: hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

Dal bys ho i s normálním starým CRX: ta jeho slavná kokta má 0-100 za 8,2 a CRX za 7,8, V-Tec za 7,4, ten by ho deklasoval úplně. Stačí se podívat na Youtube na pár sprintů CRX vs Octavia.;-)

0/0
18.3.2010 19:43

Host

Re: hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

Ne ne, ja bych tam dal aspon 2.0 nebo 2.2 V-TEC z accorda nebo rovnou ty vyladeny co byly v S2000.

0/0
18.3.2010 17:38

Host

Re: hm...kdybych byl opravdu movitý zájemce

nj, S2000 :-) ... R^

0/0
18.3.2010 19:09

Host

Co je to

za ošklivé auto? Hybrid? No fuj. Je to hloupá a zbytečná módní věc. Časem to vyhnije samo.

Zlatej Logan.

0/0
18.3.2010 11:12

Host

Re: Co je to

Co je to za ošklivé závistivé plky? No fuj. Časem to bude horší a horší.

0/0
18.3.2010 11:19

Host

Re: Co je to

LOGAN kombajn v dechtu a v plny palbe picowoe !

0/0
18.3.2010 13:34

Host

honda je hujda

Kde jsou ty časy kdy honda dělala kvalitní a spolehlivá auta. Bejvávalo. Dneska aby ses bál vyjet kde tě to zas nechá a budeš pro smích i žabožroutům co jsou v servisech jako doma. Ach jo. To je ta globalicace.

0/0
18.3.2010 11:03

Host

Re: honda je hujda

Az ty auta budou delat zase pekne jednoduchy, tak by mohli zase byt zase byt i spolehlive. Kdyz tak koukam na ty male predimenzovane moturky co se vsude cpou, vsude sama elektronika, do servisu s prasklou zarovkou... a pak se vsichni divi.

0/0
18.3.2010 11:09

Host

Re: honda je hujda

nechci ti brat iluze, ale za ty roky jsem si nejak nevsim ze by u krajnic postavaly vozy nejake konkretni znacky ve vyssi mire nez jine. ani ze by se takovy pocet obecne zvysoval. ty je asi potkavas denne, coz?

0/0
18.3.2010 12:08

Host

hoho!

tady to zas pojede tusim. hafo vylevu pekelnejch jezdcu co nejvetsi delo ridili, kdyz je sef poslal aby privezli palety cimentu z okresniho mesta. ale fabie jim je

skodovka a tohle zase drahy ;-D

0/0
18.3.2010 10:49

Host

Re: hoho!

Uz to nehul!

0/0
18.3.2010 10:52

Host

Re: hoho!

ridic bily dodavky?

0/0
18.3.2010 14:27

Host

sportacek? pseudosportacek!

Ten vykon zas tak velkej neni a urcite bude o dost tezsi nezsi nez stary CRXo (i kdyby tam nebyly ty baterky a el. motor). Tohle akorat zkazi meno tem starsim...  takze spis takovej pseudosportacek.

0/0
18.3.2010 9:48

Host

Re: sportacek? pseudosportacek!

R^ Jen doufam ze stejny blbosti (hybrid) nebudou cpat i do sportovnich verzi Type-R. To bych musel koupit Nissana;-(

0/0
18.3.2010 9:51

jahodove_ticho

Re: sportacek? pseudosportacek!

souhlas s Vámi pánové. škoda že neuvedli váhu, ale to co dělalo CRX CRXem :) byl právě poměr výkon/váha... Proto sem se vloni naštval, vykašlal na nový auto a koupil youngtimera na zábavu. Tyhle nový křápy jsou vážně jen balasty kde řešej pohodlí a ne svezení... Rv

0/0
18.3.2010 9:53

Ahasver

Re: sportacek? pseudosportacek!

Přesně tak!! U téhle věci jsem našel nejnižší udávanou hmotnost 1350kg, to je docela dost, rozhodně už to není motokára :-)

Další příjemnou vlastností opravdového CRXa byla nepřítomnost ABS, EBD a podpobných fičur, které možná někdy někomu přidávají bezpečí, ale radost z jízdy ani trochu.

A opět se na tom autě vrací problém první a druhé generace CRX - kam s přední registrační značkou, aby auto chladilo a policajt neprudil :-)

0/0
18.3.2010 11:23

Host

Re: sportacek? pseudosportacek!

No v mem state predni znacku mit nemusim. A je pravda ze originalni CRX byla lehka protoze to nemelo " nic navic" dokonce ani airbagy apod.

0/0
19.3.2010 20:25

Host

novinářská neschopnost?

to se zase na xicht-dnes předvedli. co nějáké technické údaje? to je zatěžko dát do článku alespoň odkaz na výrobce?

0/0
18.3.2010 9:39

Host

Re: novinářská neschopnost?

Tak jo, tady je: http://www.honda.co.jp/

0/0
18.3.2010 9:55

Host

Re: novinářská neschopnost?

no soráč ale od seriozního plátku jakým se šit-dnes cítí být bych očekával, že když už, tak dá odkaz přímo do článku. a ne odkaz na automobilku aby to tam člověk musel pracně hledat, ale přímo na technické parametry toho modelou, o kterém je článek ;-)

0/0
18.3.2010 10:46

Host

Re: novinářská neschopnost?

To by prce bylo moc namahavy:-/

0/0
18.3.2010 10:54

Host

Re: novinářská neschopnost?

Tak nelením a kliknu na odkaz ne? ... Pro Vás: http://www.honda.co.jp/HOT/ModelData/crx/8cx-ka-709/index.html

0/0
18.3.2010 11:08

Host

14HP?

Moc jsem nepochopil, k čemu tam ten 14-ti koníkovej elektromotor je? Co je to za koncepci?

0/0
18.3.2010 9:30

Andee

Re: 14HP?

Pokud budeš mít dobito, tak bude dodávat při ekonomické jízdě kolem poloviny výkonu. Projeví se to trochu na spotřebě. Ale stejně jako u Lexusů je to spíš taková módní záležitost. Řada lidí si to koupí právě proto, aby byli "in" s hybridem...

0/0
18.3.2010 9:35

Host

Re: 14HP?

Elektromotor tam skutecne neni kvuli vykonu, ale kvuli krouticimu momentu. Musite uznat ze pri 1000ot/min mit 78 Nm navic diky elektromotoru  je luxus.. Nejvyssiho momentu dosahuje pri 1500ot (178Nm)! Majitele naftovych motoru mi tady napisou ze je to porad nizke oproti jejich parametrum, ale nezapomente jaky musi mit diesel prevodovy pomer oproti benzinovemu autu.

0/0
18.3.2010 18:40

Andee

Re: 14HP?

To je pravda, konstantní průběh krouťáku je další plus. Mám diesla, takže mi o tom nemusíš vyprávět. Ale za benzín bych neměnil. 150k/320 N/m - to jsou parametry, které by se mi v benzínu hodně prodražily ;-)

0/0
18.3.2010 19:01

Host

Re: 14HP?

Je to jen o prioritach a penezich...

0/0
18.3.2010 19:14

Host

Re: 14HP?

Po zpřevodování do odpovídá cca 150 k/165 Nm. Mínus několik desít kg litiny navíc. 

Nechápu, co by na tom mělo být v benzínu drahého? Dokonce hodně drahého.

0/0
18.3.2010 22:23

Host

Honda CRX

Za tu cenu se da koupit lepsi auto s modernim uspornym motorem.!!

0/0
18.3.2010 9:26

Andee

Re: Honda CRX

Taky se za to dá koupit menší byt na okresním městě a co jako? Kdo si bude chtít koupit tenhle minisporťáček, tak si ho koupí, chytrolíne.Rv

0/0
18.3.2010 9:31

Host

Re: Honda CRX

spis garsonka

0/0
18.3.2010 9:57

iuosovo nevlastní druhé já

hmm

prdlajs

0/0
18.3.2010 10:45

Host

Re: Honda CRX

Ja vlastnil kdysi CRX HF a bylo to nejuspornejsi auto o kterem jsem slysel, prejezd USA ze zapadu na vychod, ujel jsem prumer 55 mil na galon, kam se hrabe Prius...Je ale pravda ze to melo 0.7 rychlobeh a pri protivetru musel clovek preradit na ctyrku i na rovine, vykon 75 koni...Bez vetru nebo s vetrem v zadech to jelo 180 ale na Porsche to nemelo...

0/0
18.3.2010 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.