- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ekomagory, co dlabou zrní, bych do provozu nepustil - chceš být eko - jezdi trolebusem. Tyhle lidi za volantem jsou horší než řidiči v klobouku
magoři, kteří ani za 20 min nedokážou zastavit auto, řada problémů je nasnadě ...
neznaš podrobnost, tak nesuď, holt Češi všechno vědí a dělají nejlíp, jsou mistři světa všeho, ono to tu také podle toho ve všem vypadá se rozhlěďněte kolem sebe ...
připadá mi že tady většina lidí vůbec netuší jak to v autech vážně funguje. Píšete tady strašný nesmysly. Myslíte si ža auto má jednu řídící jednotku která se stará o vše? Automatická převodovka ma svojí, okénka mají svojí teda pokud jsou na el., Motor má svojí, klimatizace taky, brzdy taktéž, atd. Porucha jedné jednotky neznamená že auto je neovladatelný projektyl. Chybu na el. pedálu plynu která by zapříčinila samovolné zrchlení si nedokážu dost dobře představit a to už auta nějakej ten rok dělám. Je mi jasné že člověk který se tím neživí nebo tomu nehoví nemůže vidět do hloubky, ale prosím vás v takovém případě tady vůbec nic nepište.
jakožto někdo, kdo pracuje na vývoji řídících jednotek pro vznětové motory bych chtěl říct, že tak trochu kecáš.. :) Samozřejmě že provoz motoru + činnost automatické převodovky a další věci související s provozem řídí jeden jediný mikrokontrolér řídící jednotky, ačkoliv jsou auta která mají jednotek více, např. BMW 850i, což byly dva řadové šestiválce 2,5i u sebe + 2 jednotky :)
Dále bych chtěl říct, že brzdný výkon je 10-20x vyšší než výkon motoru vozidla -> není problém zastavit ať si motor dělá co chce, klidně ať se do něj leje max. dávka paliva, brzdy ho vždy spolehlivě udusí..
a u ženy mě to moc nepřekvapuje. Být Toyotou tak je zažaluju za pošpinění jména a žádal bych náhradu škody. V tomhle případě to spíš vyhraje paní proto že ve vozidle není na viditelném místě napsáno který s pedálů je brzda a který plyn.
Zpátky do autoškoly... levá - brzda, pravá - plyn... až se to naučíte, tak přijďtě.
u inych autach sa to nestava, resp stava len vynimocne, ale u priusu si zrazu ludia mylia pedale...
jestli to nebude tím že po mediální hysterii kdekoho napadne hodit svou chybu na toyotu - u jiného výrobce by je to nenapadlo
Takovéhle mlžení a svalování viny na jiné se dá od Toyoty čekat. Tím, že udělají ze svých zákazníků pitomce si jméno moc nevylepší
A už si někdy viděl návod k autům prodávaných v USA? Asi ne, jinak bys věděl že to pitomci jsou. Udělat návod velkej jako bibli kde je napsaný co všechno nesmíš dělat je trochu ujetý. Na zrcátkách (a nejen na nich) nápisy, že objekt je blíž než se zdá atd... už sem nevydržel a rozesmál jsem se. Navíc v evropě žádný takový nebyl. (tyotu nemam)
Pedaly v Priusu jsou ciste elektronicke, jak jinak by mohli soucasne ovladat benzinovy a elektro motor. A predpokladam, ze Toyota v ramci efektivity nemontuje k pedalum dva nezavisle elektronicke okruhy s nezavislou elektronikou pro pripad, ze jedna ma chybu. Takze, existuji jen jedny data o tom, v jake poloze jsou pedaly a elektronika, ktera tato data vyhodnocuje, ma chybu a vyhodnoti je jako seslapnuty plynovy pedal i kdyz slapu na brzdu, tak samozreme i v cerne skrince jsou ulozena stejna data, tedy, ze bylo slapano na plyn a ne brzdu, proze jina data neexituji.
Prece tady nejde o to, ze do ridici jednotky prichazeji data "slapu na brzdu" a ridici jednotka zrychluje. To by byla moc trivialni a odhalitenla chyba. Problem je v tom, ze za urcitych okolnosti elektronika v aute vyhodnoti, ze slapu na plyn i kdyz slapu na brzdu. Pak jak do ridici jednotky tak do cerne schranky putuji data "slapu na plyn". Proto auto zrychluje a proto i cerna skrinka obashuje data "slapu na plyn".
jako teorie dobrý, ale jinak
Jenom lemro co ma automat v aute a k obedu hambace z mekace a USA poznavaci znacku muze zamenit brzdovej pedal s plynovym!
no, až někdy budeš v nebezpečný (fakt krizový) situaci (třeba někoho jinýho chybou...)a pak budeš mít "cosi" v gatích... budeš hledat bzdový pedál u "blinkrů nebo stěračů"....
pro řídící počítač pravé emerické windows, tak se nedivím. Brzdí a zastavuje se tak, že se sešlápne pedál START.....
No jasně! BSOD a pak nereaguje nic, brzda ani plyn!!! Pak už jen zbývá klasická trojkombinace Ctrl+Alt+Del
je schizofrenik,to jste ještě nepoznali.
On má realitu zkreslenou.