- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale prostě mi tak nějak není jasné, k čemu je krom prestiže dobrá limuzína. Poslední jsem měl ještě za bolšánů žigulíka, nyní jen tří či pětidveřáky. Poslední je kombík Corolla a zvyknul jsem si ihned, myslím že si už jinou značku kupovat nebudu. S předchozími auty se to prostě srovnávat nedá a převážet vzduch nic nestojí - spotřeba je stejná jako u o třídu menšího krátkého pětidveřáka.
ptali se buranů. Nechtějí pohodlí? Nechtějí komfort? To už i traktoristé s STS Chvojkovice Brod mají nároky vyšší. A pitomům zaměňující buranství za skromnost předat utopenou "Máňu".
tak to je třeba SuperB kombi nebo Logan Duster 4x4. Má to být v kůži, halogeny a klima, tak na nové si připravte skoro 600 tisíc. Ten Logan je ostatně hodně podobný na Nissan X-Trail s francouzským motůrkem 1,5 CDI, už miliónkrát prodaným. Karoserii a podvozek také dodává Nissan. Nevidím, co by na něm bylo horšího, než na konkurenci. Kdo však chce, může ho mít o hodně levněji, když nepotřebuje klima nebo 4x4. Mně se líbí oba, ale zatím mám ještě právě zaběhnutého E270CDI kombi, tak dojezdím.
Čím větší auto máte, tím víc krámů vám do něj žena naloží, ať jedete kamkoliv.
před barákem mám velké černé benzínové kombi z výkonem 80kwatt :)
a normální auta jako je BMW7 a Mercedes S používají pouze mimo česko
K této dementní teorii jsi došel postupnou degenerací, nebo jsi se už tak narodil?
ktery stejne jako ja nedaji dopustit na skodovku s turbodieselem. Jezdim v Octavce II 4x4, a i kdyz jsem predtim jezdil vyhradne v autech s benzinem, nemohu si ji vynachvalit. Sice ji nevytocim na stovku na dvojku jako predtim Hondu 1,5 VTEC, ale protoze vozim zenu a malinkateho chlapecka, na rychle rozjezdy uz jsem rezignoval a i s tim chrochtakem, jak tomu rikate, jsem schopen naprosto v klidu a bezpeci v pripade potreby predjizdet.
stovku na dvojku ? muj benzin jel 130 na 2, 190 na 3, 220 4, 240 5. Ale tak nejak s tim souhlasim. Taky jsem presedal do chrochtaku, hlavne se za tim lepe tahne vozik s motorkama. Vzhledem k tomu, ze ma muj socko chrochtak 240koni, tak nejak s predjizdenim nemam problem, hlavne kopecky jsou jeho domena. Piskne si turbo a leti jak raketa. jEn se tam obcas pletou snobi s benzinama..