- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proc karbonove superodlehcene faro vazi vic, nez muj poctivy ocelovy kombik vcetne polni lopatky a tabornicke sekyrky v kufru? Co je na tech autech tak tezke?
Je to fuk...jde o pilota - v autě je řízení na hraně snadnější...na mašině je to víc o tom "mít koule". Jinak pro hovoří především poměr váha/výkon/cena... A nevím no - nazývat motor, točící přes 15 000 RPM s necelýma 100kW při objemu 600ccm a váze stroje i s jezdcem pod 250kg kozím dechem...to je fakt mindrák toho co byl párkrát "pojet" na akceleraci případně dálnici, ale podařilo se mu předjet krajinkáře na okresce. P.S. Za kolik máš Brno?
motorky jsou pro skrčence. Pro normálního chlapa nad 190 cm a 100 kg je nějaká šestistovka jak minibike...
kromě akcelerace je tohle auto ve všem úplně jiná liga než ty vaše kozí dechy. (myslím hlavně zatáčky a brzdy)
ogari, tos nevite kolik to chlemce ? pac estli to zere moc, tak to nescu, to by me stara nedovolila
Si nehaj traboša, do teho bazmeku sa ti nevlezů hrábě...
kde se to da koupit ? bych si to mozna k vanocum na lizacku poridil, jen co doplatim spotrebitelsky uver na pracku, placatou TV a zehlicku.
Já vám nevim....kufr žádnej, motor se zbytečně velkym objemem, žrát to bude jak ruskej tank, na chatu v tom sekačku neodvezu.... Taková Fabia kombi 1,2 HTP, to je jiný kafe. Kam se na ní se.e nějakej Mclaren
tady flame nevyprovokujes..tady je kazdemu fabka u prdeeeeleee
Stovka 3,5,dvoustovka za 10,fakt dobré.Řekněme na úrovni slušné motorky.Ale na té si to vychutnávám za čtvrt milionu zatímco tento krám stojí milionů 5.Takže měnit zatím nebudu.A kdybych měnit náhodou chtěl,stejně nemůžu protože volných 5 melounů stejně nemám.
presne tak, moje rec, masiny jsou pro chlapy, tohle pro srace. sundal bych to se svoji pilou, ze by se tomu pseudoridici jen protahl ksicht. Jednou takhle chtel se mnou zavodit tipek v F-ku na rozjezd