Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda s novým velorexem, králem smyků

Má to sportovní podvozek skoro jako závodní auto, volant, střechu, autosedačky a autorádio. Na druhou stranu to má jen tři kola, motor, brzdy, budíky a ovladače z motorky. Je to Velorex pro 21. století! Nová generace "hadráku" umí být zábavná od začátku do konce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Velor

Souhlas,povedeny kousek a kus poctivy prace ceskyma rucickama.V

0/0
18.5.2010 13:37

Host

VYKVET NARODA

NIKDO Z TECH CO TU PISE SI NEUMI ANI VYMENIT ZAROVKU NA VLASTNIM AUTE A BUDOU TU HANIT NECO CO NEKDO DOKAZAL SAM RUKAMA STVORIT A ZA SVOJE,PROSTE SEL DO TOHO.KAZDY SI ZAMETTE PRED SVYM VLASTNIM PRAHEM A NECO DOKAZTE POSTAVIT ABY TO JEZDILO ,BRZDILO ATD. DO 6 KUSU DO ROKA RUCNE A ZAKAZKOVE VYROBENYCH JAK UVADEJ NENI PLANOVANO  ANI PRO JEDNOHO Z VAS-NAS CO TADY PLKATE O NESMYSLECH.TAKZE TO UKONCEME  TUTO STUPIDNI DEBATU O NICEM A PLNOU ZAVISTI A ZASTI A VRATTME SE ZPET DO HOKNY ZA 20 TIS HRUBEHO A S TIM SE SMIRME,ZE NA VIC PROSTE NEMAME A NEMUZEME SLUSNE PODOTYKAM SLUSNE JAKO TI CO UMELI SVE PENIZE INVESTOVAT DO TAKOVEHOTO PROJEKTU A NIC LEVNE NENAKUPUJI A DRAZE PRODAVAJI ALE VYRABEJI!! PODNIKAT NENI PRO KAZDEHO BO TO TI CO TADY PLKAJI NEUMI A SVOJE PRACHY DO NICEHO TAKOVEHO NEDAME A BARAK SI TIM NEZASTAVIME.TAKZE  HURA DO SVYCH LEVNYCH AUT: LOGANU,KII,HYUNDAJU,FABII...TO JE TA TRIDA DO KTERE PATRIME.PROSTE NA TAKOVOU HRACKU NEMAME.

0/0
16.5.2010 13:55

Host

Re: VYKVET NARODA

Jo a pokud jsem to na jejich strankach pochopil ,tak ten predstaveny prvni kus je jen demoverze a neprodejna!!! a kazdy dalsi kus si tvori dle vlastniho uvazeni za sve penize zakaznik...jak barvu,motor,brzdy,interier,vybavu,kola atd...takze vyrobeno opravdu jen na prani a zakazku co kdo  a jak chce ,coz zadna automobilka takto rucne a a exkluzivne dle potreb asi delat nikdy a nikde nebude za pul mega resit a navic s tak zajimavymi jizdnimi vlastnostmi a vykonem.

0/0
16.5.2010 14:10

Host

nelibi se mi

Proč? Vypadá od výroby jako vypadají zprasená "vytuněná" auta... už jenom ta síťka mezi světly. Úplně vidim voktávku s touhle síťkou místo sériový mřížky a dělá se mi zle.. ble.

A název a velor-x-trike, je mi z toho trapně jen to čtu..

0/0
19.4.2010 22:41

Host

Re: nelibi se mi

no trochu sem to prehnal, docela bych se projel.

Ale skoda toho nazvu.. Za kolik by asi prodali tu znacku velorex?

0/0
19.4.2010 22:43

Host

o nicem

Clanek uplne o nicem! Radeji udelejte nejaky poradny TEST a tyhle reklamni kampane nechte do banneru na prave strane obrazovkyRv

0/0
19.4.2010 16:59

Host

Re: o nicem

Tak jsem se dival na stranky Velor-x-trike .com a maji tam jiz i po testech ted zacatkem kvetna v Brne na okruhu...ale jak jinak nez pro zvane,pro normalni smrtelniky to neni tak co by tam  asi testovali a pravdepodobne proc?No ale je videt ,z fotek ze kdyz to stoji v padocku ten novej Velor ,tak tam asi vzbudili nejvetsi ohlas ...v pozadi  ,vedle stoji porsche a GT-R od Nissanu a toho si  teda vubec nikdo nevsima a nefoti..!!

0/0
16.5.2010 13:30

Host

Re: o nicem

pry ten motor toci nekde kolem 11 tis otacek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak to musi byt zazitek sedet uvnitr a slyset vytoceny motor co neumi zadne normalni auto do takovych otacek...myslim ,ze to bude adrenalin se vsim vsudy.To jsou fakta .na youtube maj dane kratke video z jizdnich zkousek:velorxtrike ...a myslim ,ze driftem se fakt da rizenym!!!!! projet kazda zatacka a vooo toom to jeR^

0/0
16.5.2010 13:35

Host

Re: o nicem

test uz je davno na youtube.velorxtrike......jizdni zkousky,myslim ,ze to ani zadny novinar testovat nebude nebot to neni dulezite seznamovat sirokou verejnost s drenalinovym zazitkem z jizdy asi to neni pro bezne lidi a normalni jezdeni to uz je videt z tech jizdnich zkousek co za blbosti a jen pod plynem se s tim da delat...:-)R^

0/0
18.5.2010 13:47

Host

Nesmyslnosti nového Velerexu

Tudle zhovadilost bych si nikdy nekoupil. Je to jen rádoby nástuce legendy, se kterou nemá téměř nic společného. Jenom rádoby luxusní vozídko, které si koupí jenom idiot a které se nikdy nestane takovým fenoménem jako velorex. Pokuď někdo chce otevřené sportovní auto tak ať si za ten samej peníz koupí vehikl od Caterhamu, Westfieldu a dalších ''Britských stodolových značek''

0/0
13.4.2010 19:47

Host

Re: Nesmyslnosti nového Velerexu

A proč by si nemohl koupit českou stodolovou značku, když k britským nemá takovej vztah?

0/0
15.4.2010 8:22

Host

Re: Nesmyslnosti nového Velerexu

Protože není stodola jako stodola ... .

0/0
17.4.2010 22:02

Host

parazitování

R^ souhlasím, konečně názor na úrovni !

0/0
13.4.2010 14:34

Host

nový Velorex

Taky nikdo netvrdil,že to bude lidové vozítko.Když někteří lidé celý život pláčou ,jakou dřou bídu,tak ať si dovezou nějakou starší rikšu odněkud z Indie.

0/0
13.4.2010 9:13

Host

Re: nový Velorex

Predpokladám, že ako podnikateľom im ide hlavne o zisk. Podľa toho aj nasadili cenu. Samozrejme nik do ich kalkulácií nevidí, takže môžeme len hádať, že hlavný výrobný program pre firmu toto rozhodne nebude (odpovedá tomu aj dodacia doba 12-24 mesiacov znamená, že na týchto serepetičkách budú robiť len popri iných "ziskových" projektoch.). Ročne vyrobia pár kusov a po nejakej dobe to aj tak zabalia. Dostanú sa však do povedomia.

0/0
14.4.2010 10:56

Host

Re: nový Velorex

no jen si dovolim cenovou kalkulaci odhadem:individualni homologace  vozidla v UVMV -PRAHAcca:100-150 tis kc ...vyroba ramu a karoserie tak 30 tis ram a karbon s laminartama tak vidim na 35 tis  +lak tak 40 tis...kola  jedno tak 10 tis minimalne a zadni tak 25 tis..svetla xenony a dozadu led diody tak dohromady 15 tis ,okna-skla-10-15 tis ,interier a anatomicke sedacky tak 50 tis...motor jako pohonna jednotka od Hondy tak 75 tis kc vc. elektriky prislusenstvi,sani,vyfuku a elektro instalace..A MNOHO PLNO KOKOTIN CO UMORILO VOLA ....NO A ZAPOMNEL JSEM NA PRACI: PRUMERNA MZDA MESICNI PRO SIKOVNEHO CLOVEKA TAK 20 TIS KC NO A STAVELI TO 6 MESICU A NE JEDEN CLOVEK....takze secteno a podtrzeno.. a samozrejme zaplatit statu dph +20%...Ja bych to tedy asi urcite nedelal,to musi byt clovek fanda a blazen,ale v zadnem pripade ne zlatokop.Rv

0/0
16.5.2010 13:42

Host

Re: nový Velorex

Tak jsem to nakladove bez prace lidi za jejivch mzdu a ta podle mne nebude nevyznamnou polozkou v nasi evropske unii!!!! spocetl zhruba na 455 tis kc bez dane a prace lidi a hodin stravenych na vyrobe a montazich ..myslim ,ze ty ceny jsou realne a odpovidaji slusne a kvalitni materialove vybave a ne nejakym supermarketovym cenam at mi je tedy nekdo zkuseny napadne,ze to udela lepe a levneji?Na kseft to v dnesni dobe takto rucne delany zakazkove a na zbohatnuti asi urcite neni.Tot muj nazor podepreny nejakymi cisly aspon nejakymi konkretnimi ,proti kecum a hovnum o nicem konstruktivnim z rad tady socialni tridy plne zavisti.

0/0
16.5.2010 14:06

Host

To snad není možný...

To snad ani není možný co jsem hodně lidí píše. Nesrovnávejte to proboha s původním velorexem, nemá to s tím nic společnýho. A hledat smysl? Co třeba to, že je to auto pro radost? Uvedu tady pár aut společnýho zaměření: Ariel Atom, Caterham nebo třeba o dost levnější (a taky českej) Kaipan. Tyhle auta nejsou k ničemu praktickýmu, ale jsou pro radost. To je na nich nejlepší. Takže vy všichni co sníte o octavii combi 1,9 tdi, nekupujte si to. Asi nic nevíte o tom, co to je auto pro radost. 600 tisíc považuju za adekvátní cenu, třeba ten Ariel je mnohem dražší. Ale zážitkama za volantem se mu ten novej velorex aspoň malinko přibližuje.

0/0
9.4.2010 13:51

Host

Re: To snad není možný...

bla bla bla

0/0
9.4.2010 20:46

Host

Re: To snad není možný...

tak si tu hrůzu kup a neplkejRv

0/0
10.4.2010 7:32

Host

Re: To snad není možný...

tak si tu hruzu nekupujte a neplkejte !?.........

0/0
20.4.2010 9:15

Host

Re: To snad není možný...

Mňa len zaujalo, že do prototypu montovali motor zo starej Hondy CB 1300 ročník 2000. To akože budú rozoberať staré importované japonské mašiny a z nich skladať tento zázrak? No to si snoby veľmi kupovať nebudú chcieť :-D A jedna vec je jasná, kto chce motorku neuspokojí sa s niečím takýmto a naopak Velor sa nehrabe ani na poriadny športiak.

0/0
14.4.2010 12:09

Host

Re: To snad není možný...

A jakej sporťák s poměrem výkon/váha se přibližuje velorexu? A kolik takovej sporťák stojí? Ano miliony

0/0
22.4.2010 13:14

DAVID_M

Co to má společnýho

s Velorexem?

Ani název, ani účel, tím méně cenu a cílovou skupinu lidí.

Ani tu plátěnou střechu.

Co tedy?

0/0
9.4.2010 9:06

Host

Normální dělnik zase utře.

Další hračka pro "nezaměstnaný" Rv

0/0
7.4.2010 12:09

Host

Re: Normální dělnik zase utře.

asi jsi se měl lépe učit:-P

0/0
9.4.2010 20:47

Englishman

Design překvapil

Je to ošklivá, nevyvážená slepenina.

0/0
6.4.2010 15:17

jirkas13

Doplnit vzdělání!

Pokud se autor chce živit psaním, měl by se zajímat o to, jak se co píše. "Ližiny" nejsou od "lízání", jak si patrně myslí, ale od "lyže". Holt na co kdo myslí.

0/0
6.4.2010 8:13

Host

Re: Doplnit vzdělání!

Ližina je „podklad pod břemeno“. Toto slovo není odvozeno od slova „lyže“, ale od slova „líha“, a proto píšeme s měkkým i. Zdroj: Pravidla českého pravopisu.

Takže milý Jirkas13 - Dřív než začneš někoho poučovat,  podívej se raději do pravidel, chytráku jeden. Čím se živíš ty?

0/0
6.4.2010 13:52

Host

Re: Doplnit vzdělání!

A přitom se stačilo podívat se hlouběji do diskuze a objevil byste, že se to už jednou řešilo..... Takhle je ta blamáž rovnou dvojitá :-/

0/0
6.4.2010 17:22

chesterfield

Re: Doplnit vzdělání!

další pták, co neumí česky ;-D a bude tady školit redaktora

0/0
15.4.2010 2:18

velky bratr

hadrak bez hadru aneb lzidnes zase perli...

Podobne smutny pribeh pak ma i newbeatle - puvodni beatle od VW byl levnym autickem pro chudsi vrstvy, ostatne proto byl tak oblibeny a rozsireny. Tady se opetovne jedna o luxusni vuz pro bohate, nikoliv levne vozitko pro normalni lidi - tem by to za ty penize muselo prinest vic, kdyz je to drazsi nez bezne male auto.

Nicmene vyrobce na vine az tolik neni - problem je v regulacich. Nezavisle na tom jaky mate kapital a jak dobre vozitko hodlate prodavat, nedostanete od centralni planovaci komise povoleni na vic jak par set kusu do roka - velke koncerny mohou byt klidne, vylobovaly si jistotu, kterou vsichni platime...

0/0
5.4.2010 23:24

Host

Re: hadrak bez hadru aneb lzidnes zase perli...

A ty nevíš, že čeština má hÁČky a ČÁrky ... vrať se k sms, puberťáku.

0/0
10.4.2010 21:54

Host

cesta do hrobu

Problém tohoto "velorexu" je, že to vůbec nedává smysl. Problém je, že "velorex" je název něčeho co je laciné pro invalidy. Tak to mají lidé zafixované. Pak se objevily zprávy o novém velorexu a lidé čekali zázrak. Výsledek je bohužel vozítko s laciným názvem, extrmně draným provedením co vypadá jak hračka z číny. Každé zboží má svho kupce, ale situace se dala zvládnout mnohem lépe.

0/0
5.4.2010 14:22

Host

Re: cesta do hrobu

Jméno Velorex znamená v překladu král rychlosti a zájem  o něj měla řada automobilek, je cool a pro sporťák se hodí. Nepište o ničem, čemu nerozumíte.

0/0
6.4.2010 18:46

Host

Re: cesta do hrobu

Nevím jestli je to "cool" a nevím z jakého jazyka to překládáte? Můžete nám to prozradit?8-o

0/0
8.4.2010 19:38

Host

Bojuj proti kapitalismu!

Je to tvá občanská povinnost!

0/0
3.4.2010 23:31

Host

Re: Bojuj proti kapitalismu!

Kapitalismus je postaven na vykořisťování práce člověka.......tak nepracuji a jsem bojovník!   VRAŤ  SE  DO  HROBU  !!

0/0
5.4.2010 6:11

Host

čekání na smrt

čekací doby až 24 měsíců jsou poměrně přehnané ...

0/0
3.4.2010 23:23

Host

Můj vlastní názor - Nelíbí se mi to.

Mám rád poheld na starý hadrový velorex, ale můj ideál krásy je Citroen XM.

Proč jsou všechny dnešní auta jezdící KNEDLÍKY? PŘIDAT HRANY !!!!!!! :-)

0/0
3.4.2010 13:35

ov_puskin

Re: Můj vlastní názor - Nelíbí se mi to.

Ale? Ze bych nebyl sam, pro koho je XMko nejkrasnejsi auto??? R^

0/0
22.4.2010 22:43

Host

600000

600.000 za základ? 8-o tak pardoon, ale třeba základní Chevrolet Camaro stojí i s dovozem a všema serepetičkama okolo cca 700.000..... myslim si, že člověk, kterej na to najde takový prachy, nebude mít problém připlatit 100.000 navíc a dostane mnohem větší, luxusnější a celkově mnohem lepší dělo.....:-/ ......a neberu ohled na to, že jich bude pár za rok.... i MV Agusta F4 stojí polovinu a je to legenda...... ;-(

0/0
3.4.2010 11:09

Host

Re: 600000

srovnavat Camaro a tohle? vzdyt to ma uplne jinou cilovou skupinu zakazniku :-D

0/0
4.4.2010 1:00

Host

Re: 600000

S tím samozřejmě počítám..... Ale pouze tady spekuluju o tom, co se za ty prachy dá pořídit a jak je nový velorex nevýhodná koupě....

0/0
4.4.2010 18:28

Host

Re: 600000

Je to jiná cílová skupina, ale ukazuje to předraženost a nesmyslnost ceny

0/0
5.4.2010 14:15

jirkas13

Re: 600000

No jo, ale jakou? (cílovou skupinu)

0/0
6.4.2010 8:14

Host

Re: 600000

To Camaro je pro BĚŽNÉ LIDI co mají peníze a chtějí si koupit sportovní auto za kterým se každý otočí.

Nový Velorex je pro TOTÁLNÍ EXTROVERTY co mají peníze a chtějí auto za kterým se každý otočí.

0/0
8.4.2010 19:41

Host

Hmno, hnus...

To rovné čelní sklo mi trochu připomíná multikáru, ohavný stěrač a zlatavý tahokov v masce zaso trochu škodu 120GLS, nesourodé tvary karoserie s ostrými křivkami a k tomu oblá zrdcátka ajaj. Ale abych jen nenadával- když se použitá technika osvědčí a vychytá se a zkompaktní ten vzhled, proč ne ale zatím za třičtvrtě mega ani náhodou, to si radši koupím Kaipana, s tím se sranda užije taky.

0/0
2.4.2010 22:17

Tygřík Vaska

Měl to být elektromobil

Takhle je to jen další smraďoch pro zazobance.

0/0
2.4.2010 17:30

Host

Re: Měl to být elektromobil

To by ubralo zákazníky. Jen asi 4procenta zazobanců by měli zájem.

0/0
5.4.2010 14:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.