- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..ono jde taky o to, ty silnice poradne udelat! Kdyz nam na Kladne loni na podzim zavreli prijezdovku a zacali frezovat.... oba pruhy do Svermova - taky jsem si NEmyslel, ze to 10 let vydrzi, jak sliboval hejtman -.... no rikal jsem si: "5let bude pokoj ale jak to chtej chlapci do zimy stihnout?" - a ejhle -pospichali. Po prvni zime a celkove pul roku uzivani, jsou propadle kanaly a asfalt se hrne do boulí. TO JSOU TY DIRY V ROZPOCTU....rozdelit prachy, vysetrit pripravu a kvalitu, hlavne ze je "dilo" predano...za dva roky se bude frezovat znova. Odpovednost za dilo = 0
to je o něčem jiným ještě:-)
spravujou se furt dokola silnice a úseky klidně každoročně, víte který? Ty na tkerý je dotace nebo prostě "jsou na ně prachy" kde nneí dotace nebo prachy an orpavu am se záplatuje a flikuje už 20 let furt dokola a stejně je to samá díra:-)
Nedávno jsem viděl na netu nějaký opravování silnic za tepla .Tak jsem koukal zda i u nás už toje a ejhle našel jsem - baltom.cz , opravasilnic.cz , siltek.cz Nevím jak to vychází cenově ale na youtube jsem kouknul na video a je to pěkně opravený.Jo taky pro jednoduší vyhledávání ta metoda se jmenuje Infrared asphalt repair.
Malé výtluky...protože nahřívací čela...dojde k rozrušení a ZAHŘÁTÍ původního asfaltu a spojení s novou pokrývkou....protože jsou čela drahý, plácaj lopatama hrbol, vedle hrbolu každý rok.
To mám spíš občas opačnej problém, vozovka je níž než kanál, protože je ošizená a asfalt, kterej tam položili naši mistři silničáři (sélničáři, jak by řekli na Nově), si za rok, za dva sedne a kanály pak čumí 5 cenťáků ven.
Záplatování silnic v ČR je dobrý byznys, idelaní stav...udělají to tak, aby měli pořád co dělat. A když už není co dělat, tak se udělá něco co není potřeba. Cca před 5 lety kompletně strhli asfalt mezi prvním nájezdem na Rozvadovskou spojkou a jejím slepým koncem (Stodůlky). není to moc (asi 100m, 2 jízdní pruhy), ale nějaký ten milion to asi spolklo...auto tudy nikdy neprojelo, nejezdí a nikdy jezdit nebude. Prostě vyhozený prachy. Kousek od toho jsou silnice, který jsou děravý...Ptal jsem se na úřadě PROČ, chvili si mě přehazovali mezi odděleníma a pak řekli, že mi do toho nic není...!
To se přeci nemusí psát, to každý člověk denně vidí ...
Kde žijete? Tohle má být povinné video pro Správu silnic. Oni tohle neznají, jen ten sračkomet Turbo Elefant, který bych mimochodem postavil mimo zákon!!!
Dnes jsem měnil kola. Všechny byly bouchlé. To je z těch dír a 35 litrů v pytli.
Nemáš jezdit jak hovado, ale přizpůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky
nejlepší je to vyfrézování a zasypání, další zimu tam hezky zase zateče voda (do spár) a je co opravovat znovu, tak to jde rok co rok, až už jeden rok se vyplatí strhnout celou vrchní vrstvu, opravit a počkat rok až dva, až se na ní opět objeví malé trhlinky, do kterých zateče voda....atd. pořád dokola, nedávno jsem viděl v TV převratnou novinku, opravování silnic za tepla, nahřátím, přidáním směsi a rozválcováním, škoda jen, že tohle už se dělalo za hranicemi někdy v 90letech a teď je z toho v ČR revoluční novinka občas by se měli podívat někteří zodpovědní lidé na Discovery nebo podobné, tam jsou pořady o stavění silnic, dálnic...
Nejšílenější je asfaltování typu "jižní spojka", kde se krásně uválcovaný a hladký asfalt poleje tekutým asfaltem a zahází štěrkem. Šíleně to drnčí a pak se stejně v té poslední vrstvě hrozně rychle vyjedou koleje, protože je v ní málo štěrku a hodně tekuté složky. Někdy mi přijde, že asfaltérská mafie má zabraný svoje úseky a ty si pak hejčká neodbornými zásahy, jen aby bylo stále co fakturovat :-(