Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nehody na přejezdech: mrtvých je letos skoro dvakrát tolik

Za první čtvrtletí napočítali na přejezdech třináct usmrcených lidí, což je skoro dvojnásobek v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Za první tři měsíce roku 2009 zahynulo na přejezdech sedm řidičů. "Nárůst nehod je alarmující," konstatoval Pavel Halla, mluvčí Správy železniční dopravní cesty.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

6. 4. 2010 22:12
nehoukaj

Kdyby houkali důsledně před každým přejezdem, byla by statistika lepší. Druhá věc je, že řidič nemá mít zašpuntovaný uši, nebo se izolovat od okolí basovou pumpou.

0 0
možnosti
L

lks0079

7. 4. 2010 13:27
Re: nehoukaj

Jo jasně, to je vrchol alibistický logiky. Super pro lidi v okolí trati

0 0
možnosti

Host

2. 4. 2010 19:43
Začíná to v autoškolách

Nás v autoškole učili, že i kdyby stál u přejezdu svatý Petr a říkal mi, že mám projet, tak se musím vždy sám přesvědčit, zda je to bezpečné a je úplně jedno, co tam svítí nebo nesvítí. Samozřejmě nevěřím, že vždy zabezpečovací zařízení funguje, ale na to se vlak neptá. Na přejezdu se vždy rozhlédnu než tam vjedu a pokud tam není vidět, tak si před ním zastavím a rozhlédnu se před ním a může tam svítit třeba 10 bílých světel. Vidím to každou chvíli u nás ve městě. Rozsvítí se červená světla a suverénně projedou ještě 3 auta. Na silnici věřím prostě jen sobě a na ohleduplnost nebo schopnosti ostatních prostě nespoléhám (párkrát se to již vyplatilo).

0 0
možnosti

Host

2. 4. 2010 10:25
humus

kdyby to aspoň pořádně uklízely ale u některých přejezdů to už začíná bejt docela slušnej humáč. kusy trosek z aut, kusy hnijících tkání, zuby, kosti a do toho použitý zdravotnický materiál Rv

0 0
možnosti

Host

2. 4. 2010 10:27
Re: humus

Ach ta tvá fantazie...

0 0
možnosti
VF

Xladi

2. 4. 2010 7:41
Přírodní elekce

Jinak to nelze nazvat, kdo má takový nízký práh pudu sebezáchovy si nezaslouží být na tomto světě, je to jen jejich blbost, já se raději rozhlížím i když přejezd nebliká, na většině přejezdů je dobrý rozhled. Všichni si pak stěžují na zpoždění vlaků ale za to mohou do určité míry i nehody na přejezdech. Byl jsem v únoru v Liberci a musel jsem se kodrcat autobusem, protže si nějaký i...t potřeboval splnit bobříka odvahy, jak jinak nevyhrál, ono se předahovat tunový auto s 50tunovým vlakem to asi nejde vyhrát;-€

0 0
možnosti
GMI

Glock Mark III

2. 4. 2010 9:28
Re: Přírodní elekce

*selekce

0 0
možnosti

martin_simek

1. 4. 2010 22:54
Myslim si,

ze za to muzou rychle jedouci vlaky, ktere nezprizpusobily rychlost stavu koleji 8-o

0 0
možnosti
VF

Xladi

2. 4. 2010 7:42
Re: Myslim si,

Kdyby byly blbý koleje tak vlak vykolejí a lidi jsou hrozní lezou přes koleje i na koridorech a tam sviští vlaky až 160km rychlostí i když se rozhlédnete nemusí to stačit vlak jede velmi rychle.

0 0
možnosti
L

lks0079

1. 4. 2010 21:38
a kdyby to zachránilo jeden jediný lidský život.....

Kde jsou ti chytrolíni kteří vždycky plácaj po extrémnim řešení se slovy ...a kdyby to zachránilo jeden jediný život...   Proč se na lokomotivy nemontujou deformační zóny ve výšce osobního auta ?? Ta lokomotiva většinou tak rychle nejede, ale když vám ten kulatej nárazník proskočí oknem do kabiny, tak toho moc nezmůžete.... Jo ale ono je pohodlnější měřit rychlost řidičů před přejezdem, chápu, rozumim, co víc řešit...

0 0
možnosti
FH

Host

1. 4. 2010 22:43
Re: a kdyby to zachránilo jeden jediný lidský život.....

Nebo - proc je na spouste vystraznych zarizenich u prejezdu demontovano bile prerusovane svetlo? V podstate tak je vzdy vina na ridici vozidla, i kdyz by nebylo vystrazne zarizeni s cervenymi svetelnymi signaly v cinnosti.

0 0
možnosti

Host

1. 4. 2010 21:08
co

Co na to řekne Lou Fanánek Hágen?

0 0
možnosti

Host

1. 4. 2010 19:15
Imbecilové

Většina těch, jež srazil vlak, tam prostě vjeli, protože si mysleli, že to stihnou. Nestihli. Ale to je stále dokola. I kdyby takový blbeček byl přímo svědkem nehody, stejně to projede.

U lidí je to stejné - oni prostě lezou přes přejezd, když jsou spuštěné závory. Pak se strašně diví, že se něco stane. Jakmile ale odklidí mrtvolu, už tam lezou zase. Lidé se na jednu stranu bojí o život a na druhou stranu s ním úplně nesmyslně hazardují...

0 0
možnosti

Host

2. 4. 2010 0:00
Re: Imbecilové

R^R^R^[>-]EU

0 0
možnosti

Host

1. 4. 2010 18:30
Jsem účastníkem nehody s vlakem

Je opravdu ani ne tak zarážející jako spíš k podivu co tady někteří píšou. Na začátku března jsem byl ve vozidle, které smetl vlak. Protože mě tam nahoře asi mají rádi, tak jsem přežil a dokonce skoro nezraněn. Nicméně mluvčí Správy drážních cest a dokonce i mluvčí drážní inspekce mluví nepravdu v tom že prakticky všechny nehody způsobují řidiči.

V našem případě jsem přesvědčen o tom, že zabezpečovací zařízení nefungovalo tak jak mělo a sepnulo se v podstatě pár vteřin před příjezdem vlaku. Nicméně přehlédnout zabezpečovací zařízení, která mimochodem neodpovídají dnešnímu provozu je velice jednoduché.

Dalo by se o tomto sepsat článek, ale stačí si přečíst některé zprávy drážní inspekce o nehodách, kdo za co může a jak Správa drážních cest dodržuje například rozhledové poměry na přejezdech ....

Hlavně nikdy nevěřte zabezpečovacím zařízením a opravdu dávejte pozor !!!

0 0
možnosti

Host

1. 4. 2010 18:54
Re: Jsem účastníkem nehody s vlakem

tak buď rád a nerouhej se, synu. naštěstí je na přejezdech spravedlnost. když přehlídeneš červenou na semaforu, tak můžeš někoho zabít. naštěstí na přejezdu je vlak silnějšíR^:-)R^

0 0
možnosti
PN

vver440

1. 4. 2010 17:56
každej, mimo již mrtvých ignorantů ví

že přednost má vždycky ten, kdo má větší chladič. to samý platí na přechodech pro chodce-ani desettisíc  poslaneckých zákonů nemá nad jedinej fyzikální zákon:-):-):-):-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.