Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Euro NCAP zpřísňuje a dává méně hvězd z crashtestů. Česká kia má čtyři

V nejnovějších nárazových testech Euro NCAP byly vozy testovány podle opět zpřísněných pravidel. Proto padlo méně hvězdiček, než je obvyklé. Výrobci automobilů si na to budou muset na čas zvyknout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

iDnes

odkud sem fouká vítr? Nebude západní?

Není to někdy moc okaté?

0/0
7.4.2010 12:54

ROSES LIVE

Kia Venga pro český benga !!!

R^

0/0
7.4.2010 11:09

Host

staci par vet a clovek se nestaci divit:/

co to je za cipa co to pise? snad je logicke a zadane ze se vyrobci prizpusobuji..pozadavkum euro NCAPU ne?????? k cemu by to testovani pak bylo?snad chceme stale vice bezpecnejsi vozy ne? autor clanku je bezmozekRv

0/0
7.4.2010 0:02

Host

Přesně tak. Pár vět o vás řeklo více než dost.

Pane, možná paní, autor článku uvedl - a rozvedl - myšlenku o přizpůsobování se výrobců automobilů SOUČASNÝM požadavkům NCAP na úkor některých oblastí bezpečnosti. Jak článku rozumím já, naháněli body například na úkor bezpečnosti chodců, kde i nízké hodnocení v této jedné hodnocené oblasti stačilo na zisk pěti hvězd za vůz jako celek. Článku také rozumím tak, že se obecný vývoj svým způsobem zastavil. Aby ho NCAP opět podnítil, zvýšil nároky na udělení pěti hvězd. Dnešních pět rovná se bývalým čtyřem.

Původně jsem si váš názor vysvětloval aktualizací článku právě na váš popud, ale článek byl vydán šestého ve třináct hodin a dosud aktualizován nebyl. Z toho mi vychází buďto vaše únava, nebo špatný den nebo - to snad ale ne - že jste hulvát.

0/0
7.4.2010 8:52

Host

Přesně tak, jen uplně naopak.

Dnešních 5 rovná se bývalým 4, aneb dnešních 4 rovná se bývalým 5 ?

0/0
7.4.2010 9:52

Host

Re: Přesně tak, jen uplně naopak.

pardon :-)

0/0
7.4.2010 10:29

Host

Ceska KIA???

Inteligentni redaktor iDnes???

0/0
6.4.2010 22:59

Host

Re: Ceska KIA???

Jakože vyráběná v Česku? Ne! To určitě nemůže být pravda ...

0/0
7.4.2010 8:36

Host

Re: Ceska KIA???

Takze cinsky Adidas, cinska Puma, cinsky Panasonic, cinsky....

tohle je naprosto zcestne....

0/0
7.4.2010 8:48

Host

Re: Ceska KIA???

Nebo pravdivé ... ?

0/0
7.4.2010 8:53

Host

Re: Ceska KIA???

Bohužel dost záleží na tom kde bylo zboží vyrobeno. V automobilovém průmyslu lze celkem dobře vysledovat, že to samé auto má jinou poruchovost a kvalitu montáže v závslosti na zemi, kde k montáži dochází. Např. jeden čas měli fordi problémy pouze s motory vyrobenými v Turecku. ten samý motor z Německa byl naprosto OK atd atd... takže na zemi montáže záleží, takže ano ... česká Kia.

0/0
8.4.2010 12:43

Host

Ceska???

ceska??? 8-o8-o8-o8-o

0/0
6.4.2010 19:52

Host

staré novinky

V redakci máte nějaké staré novinky, tyhle informace a crash testy jsou měsíc staré !! RvRvRv

0/0
6.4.2010 16:17

wrah

Jinými slovy

Testy Euro NCAP opět ztratily jakýkoliv smysl pro srovnání bezpečnosti vozů. Pokud se každý rok či dva mění kritéria testů a bodování, tak je to totálně k ničemu a ke srovnávání nevhodné.

0/0
6.4.2010 15:45

Mikesus

Re: Jinými slovy

Srovnatelná ta auta stále jsou ( samozřejmě v dané hmotnostní kategorii ), protože Euro NCAP jen zvýšil procenta potřebná k udělení daného počtu hvězd. Takže když nebudete porovnávat jen líně počet hvězd, ale podívate se na procenta získaných bodů z daných testů, tak tam se měří každému stejným metrem. Tedy je to stále porovnatelné.

0/0
7.4.2010 12:25

Host

octa

A sakra, tak to bude mit Octa II uz jen 3 hvezdy. To tady zase bude veselo....:-)

0/0
6.4.2010 14:11

Host

Re: octa

Může mít Octa II 3 hvězdy když má jen 2 airbagy v social verzi?? Možná by měla být v testech zohledněna i cena vozu v závislosti na výbavě. Protože co z toho že má auto 5 hvězd, když u základní verze není ASR, airbagy a další prvky bezpečnosti, to ted nemluvím jen o Śkodovkách.

0/0
6.4.2010 22:45

Host

Re: octa

Tohle je naštěstí zohledněno tím, že NCAP testuje vozy v základní výbavě. Ttj. nenižší výbavě, která se prodává jako základ na západ od našich hranic. Bohužel základní výbava v něměcku a u nás se může dost lišit... Pokud je tedy v testu prezentováno auto se bočními a hlavovými airbagy, nemělo by být např v Německu možné auto koupit bez tohoto vybavení. V rámci lepší prodejnosti a a tedy snížení ceny to ale neplatí např. u nás, nebo na Slovensku, Maďarksu atd. . kde hlavové a boční airbagy vyšoupnou, nasadí tomu hezkou cenovku a pak si je nechají pěkně připlatit. Bohužel jsme rovnými členy EU, ale někteří jsou si holt rovnější a tak se smí na východ od německých hranic dělat ze zákazníka d.ebil.

0/0
8.4.2010 12:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.