- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
odkud sem fouká vítr? Nebude západní?
Není to někdy moc okaté?
co to je za cipa co to pise? snad je logicke a zadane ze se vyrobci prizpusobuji..pozadavkum euro NCAPU ne?????? k cemu by to testovani pak bylo?snad chceme stale vice bezpecnejsi vozy ne? autor clanku je bezmozek
Pane, možná paní, autor článku uvedl - a rozvedl - myšlenku o přizpůsobování se výrobců automobilů SOUČASNÝM požadavkům NCAP na úkor některých oblastí bezpečnosti. Jak článku rozumím já, naháněli body například na úkor bezpečnosti chodců, kde i nízké hodnocení v této jedné hodnocené oblasti stačilo na zisk pěti hvězd za vůz jako celek. Článku také rozumím tak, že se obecný vývoj svým způsobem zastavil. Aby ho NCAP opět podnítil, zvýšil nároky na udělení pěti hvězd. Dnešních pět rovná se bývalým čtyřem.
Původně jsem si váš názor vysvětloval aktualizací článku právě na váš popud, ale článek byl vydán šestého ve třináct hodin a dosud aktualizován nebyl. Z toho mi vychází buďto vaše únava, nebo špatný den nebo - to snad ale ne - že jste hulvát.
Jakože vyráběná v Česku? Ne! To určitě nemůže být pravda ...
V redakci máte nějaké staré novinky, tyhle informace a crash testy jsou měsíc staré
Testy Euro NCAP opět ztratily jakýkoliv smysl pro srovnání bezpečnosti vozů. Pokud se každý rok či dva mění kritéria testů a bodování, tak je to totálně k ničemu a ke srovnávání nevhodné.
A sakra, tak to bude mit Octa II uz jen 3 hvezdy. To tady zase bude veselo....