Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodě Octavia Combi povedený nový motor 1.2 TSI stačí

Pod kapotou nejprodávanějšího českého vozu, Škody Octavia, se objevil nový přeplňovaný motor. Nová jedna-dvojka z Mladé Boleslavi si poradí i s těžkým kombíkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

6. 5. 2010 22:13
YETI 1,2 TSI

Dnes jsem jel v Yetině s tímhle motorem a byl jsem unešen. Prakticky žádný hluk a při rychlosti 90km/hod. mě palubní počítač ukazoval spotřebu 4,4 l.!! R^

0 0
možnosti

Host

10. 5. 2010 17:14
---

Škoda zjevně překonala fyzikální zákony a zážehovému motoru vnutila účinnost vznětového ;-D

0 0
možnosti

Host

26. 4. 2010 22:27
Jaký benzín

Nikde se neobjevilo, jaký benzín je třeba. Tiše se předpokládá, že jde  asi o 98 okt., nebo dokonce jsem viděl 100okt

0 0
možnosti

Host

27. 4. 2010 8:35
Re: Jaký benzín

Turbo s čidlem klepání veme i 92. Jestli je to případ škody, to nevim.

0 0
možnosti

Host

25. 4. 2010 19:04
Kopec

Rád bych viděl, jak si Octavia s tímto motůrkem poradí s kopcem, asi se jí moc chtít nebude.

0 0
možnosti
D

Host

25. 4. 2010 19:16
Re: Kopec

Vole, kopce ani necítí. Právě ve stoupáních se projevuji výhody motoru.

0 0
možnosti

Host

25. 4. 2010 9:06
pfffffffffffffffffffffff

do šrot kaste šrot motor Rv

0 0
možnosti

Host

22. 4. 2010 23:37
a Yeti?

Dočtu se jak moc "stačí" 1,2 TSi Yetimu? ;-D

0 0
možnosti

Host

22. 4. 2010 23:41
Re: a Yeti?

Lamko, z nabídky motorů si vybírá zákazník, takže pokud mu ten motor stačit bude, tak si ho prostě vybere a na tom jestli se to ty dočteš nebo nedočteš mu bude záležet opravdu nejméně, respektive vůbec.

0 0
možnosti

Host

21. 4. 2010 21:41
DOWNSIZING

Proč to BMW umí bez DOWNSIZINGu a ostatní ne? Není to dlouhodobé řešení

0 0
možnosti
D

Host

21. 4. 2010 23:12
Re: DOWNSIZING

To, co se podařilo motoru 1.2 HTP jen částečně, se nyní snaží zopakovat BMW a Mercedes. Oba výrobci totiž pracují na tříválcích, které mají pomoci snížit průměrné emise. Do roku 2014 by se tak měly tříválcové motory dostat do vstupních modelů značek a také je možná dostanou nejlevnější verze BMW řady 3 a Mercedesu třídy C. Dr. Thomas Weber, který je u Mercedesu zodpovědný za výzkum a vývoj, řekl, že tříválec je logickou cestou

ke snižování emisí. „Když jsme přešli z dvanáctiválců na osmiválce, z osmiválců na šestiválce a z šestiválců na čtyřválce, musíme něco udělat i se čtyřválci,“ dodal. Přeplňovaný tříválec 1,3 l již prý testuje, neboť se má dostat pod kapotu nového BMW řady 1.

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 20:53
downsizing

článek poukazuje na Mercedesův 3,0 s 82kw a spotřebou 11l a to že to moderní motor dokáže taky při polovičním objemu... ono vyždímat z 1,3litrovýho motoru 900koní umí každej blb, ale motor odjede 500km a je po něm....

a to že tyhle medvědi brázdí silnice dodnes s 1,5miliony kilometrů bez GO a stále jezdí o něčem vypovídá...a když vám v zimě přestane startovat tak ho prodáte nějakýmu arabákovi a ten na nějakej petrolej dojezdí dalí milion kilometrů.....

o spolehlivosti a životnosti přeplňovaných 1,2 a 1,4ek bych ale silně pochyboval... 100 tisíc kilometrů a olej všude kam se podíváš... holt dneska je spotřební doba....

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 22:55
Re: downsizing

jasně 2,5 milionu km a auto je furt jak nový ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 13:16
A co bude dál

Předpokládám, že němeční géniové vytvoří motor 0,6 TDIPDHTP a celý svět se pose......  České "objektivní" novinářské neuplacené testy prohlásí, jak koncern VW zase světu odskočil a malý český člověk bude dál tvrdit, že tahle němcká konzervativní auta jsou nejlepší, nejkrásnějží, nejbezpečnější, jespolehlivější. A o skutečnosti se bude taktně mlčet. :-/

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 13:24
Re: A co bude dál

Bohatě stačí, když tu budeš blábolit ty!

0 0
možnosti

Host

20. 4. 2010 13:13
To bude asi letadlo

0 0
možnosti
ŠT

Host

21. 4. 2010 10:25
Re: To bude asi letadlo

Jezis, tak si to precti jeste jednou a pomalu... Pise jasne, ze to neni zavodnik, ale ze je to na toto auto v pohode. Charakteristiky motoru odpovidaji starsim 1.9tdi, coz je uplne v pohode.

0 0
možnosti

Host

19. 4. 2010 22:51
bojím se toho

z hlediska životnosti to nebude žádná sláva, čekám až se vyvalí ta kupa průs..erů s těmahle motůrkama. Mám v autě benzín 1,8i a celoroční průměrnou spotřebu 6,5l a to brzda provozu rozhodně nejsem. Proto mi přijde úsměvné když se dává turbo na takovýho mrzáka, co má ve výsledku stejný výkon i spotřebu ale na úkor životnosti. Až bude mít tenhle 1,2 TSI najeto 250tkm, tak si povíme. Můj motor už tuhle porci kilometrů má a (ťuk, ťuk) je bez nejmenších problémů a stále ve výborné kondici.

0 0
možnosti

Host

19. 4. 2010 23:01
Re: bojím se toho

To je přesně stejná politika jako dát do fóbie 1,4 TDI. S tímhle motorem sem minulý týden jel 300km a výsledek? Příšerný zvuk, neklidný chod, velmi bídný zátah - až od cca 2300ot/min se motor probouzí a spotřeba byla na trase stejně víc jak 5litrů dehtu na sto. Tak kde je nějaká výhoda oproti celkem povedené 1,9 TDI co žere stejně, né-li méně? Nikde. Tyhle motůrky jsou jen pro to, aby se učinilo zadost perverzním předpisům EU o neškodném CO2, ale v praxi s nimi nelze jet ani za slušnou spotřebu, ani s odpovídající dynamikou.Tříválce sou jen kvůli cwně, jiný důvod než cena jejich existence nemá. Vždyť i VW dával do koncernových modelů MPI 1,0i a byl to čtyřhrnek, sice jen 38kW ale dalo se s ním jezdit v lehkém Polu v pohodě za 5l/100km a rozhodně nezněl jak HovnoToPojede, který je jen o válec uříznutá koncernová 1,6i 55kW z dvojkovýho golfa s o fous novější čtyřventilovou hlavou. Tomu teda říkám pokrok, fuj!

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...