Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škodě Octavia Combi povedený nový motor 1.2 TSI stačí

Pod kapotou nejprodávanějšího českého vozu, Škody Octavia, se objevil nový přeplňovaný motor. Nová jedna-dvojka z Mladé Boleslavi si poradí i s těžkým kombíkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

YETI 1,2 TSI

Dnes jsem jel v Yetině s tímhle motorem a byl jsem unešen. Prakticky žádný hluk a při rychlosti 90km/hod. mě palubní počítač ukazoval spotřebu 4,4 l.!! R^

0/0
6.5.2010 22:13

Host

---

Škoda zjevně překonala fyzikální zákony a zážehovému motoru vnutila účinnost vznětového ;-D

0/0
10.5.2010 17:14

Host

Re: YETI 1,2 TSI

;-D;-D;-D a pak jsi se vzbudil a šel roztáhnout toho svého zánovního Favorita....

0/0
11.5.2010 1:15

Host

Re: YETI 1,2 TSI

Ono proč ne, dá se dosáhnout toho, aby při 90 kmh ukazoval PP 0 litrů na sto.;-D

0/0
11.5.2010 7:46

Host

Jaký benzín

Nikde se neobjevilo, jaký benzín je třeba. Tiše se předpokládá, že jde  asi o 98 okt., nebo dokonce jsem viděl 100okt

0/0
26.4.2010 22:27

Host

Re: Jaký benzín

Turbo s čidlem klepání veme i 92. Jestli je to případ škody, to nevim.

0/0
27.4.2010 8:35

Host

Re: Jaký benzín

Jezdí to na Natural 95

0/0
29.4.2010 17:26

Host

Kopec

Rád bych viděl, jak si Octavia s tímto motůrkem poradí s kopcem, asi se jí moc chtít nebude.

0/0
25.4.2010 19:04

Host

Re: Kopec

Vole, kopce ani necítí. Právě ve stoupáních se projevuji výhody motoru.

0/0
25.4.2010 19:16

Host

Re: Kopec

175 N.m není nic extra, ale u škodovek nadprůměr.

0/0
25.4.2010 19:58

Host

Re: Kopec

... a jeho průběh je holt jak u turbomotoru.

0/0
25.4.2010 19:59

Host

Re: Kopec

ja je teda citim i se 110kW asi je nekde problem ;-D

0/0
27.4.2010 8:42

Host

Re: Kopec

Je. Jenoznačně mezi sedačkou a volantem. Ten tvůj šrot má možná 110 kW, ale až asi tak kolem 6000 otáček. Tahle okrávka ti ujede i v kopci.

0/0
27.4.2010 21:05

Host

Re: Kopec

To zas bude mrtvejch, kteří věří těmhle pindům bože...

0/0
27.4.2010 23:58

Host

Re: Kopec

Chlapečku, ona ta 1.2TSI taky nemá vrchol výkonu na volnoběh. 110kW (5600) 280 N.m (1800) ;-D

0/0
11.5.2010 7:47

Host

Re: Kopec

;-D;-D;-D;-(;-(;-(

0/0
30.4.2010 23:29

Host

pfffffffffffffffffffffff

do šrot kaste šrot motor Rv

0/0
25.4.2010 9:06

Host

a Yeti?

Dočtu se jak moc "stačí" 1,2 TSi Yetimu? ;-D

0/0
22.4.2010 23:37

Host

Re: a Yeti?

Lamko, z nabídky motorů si vybírá zákazník, takže pokud mu ten motor stačit bude, tak si ho prostě vybere a na tom jestli se to ty dočteš nebo nedočteš mu bude záležet opravdu nejméně, respektive vůbec.

0/0
22.4.2010 23:41

Host

DOWNSIZING

Proč to BMW umí bez DOWNSIZINGu a ostatní ne? Není to dlouhodobé řešení

0/0
21.4.2010 21:41

Host

Re: DOWNSIZING

To, co se podařilo motoru 1.2 HTP jen částečně, se nyní snaží zopakovat BMW a Mercedes. Oba výrobci totiž pracují na tříválcích, které mají pomoci snížit průměrné emise. Do roku 2014 by se tak měly tříválcové motory dostat do vstupních modelů značek a také je možná dostanou nejlevnější verze BMW řady 3 a Mercedesu třídy C. Dr. Thomas Weber, který je u Mercedesu zodpovědný za výzkum a vývoj, řekl, že tříválec je logickou cestou

ke snižování emisí. „Když jsme přešli z dvanáctiválců na osmiválce, z osmiválců na šestiválce a z šestiválců na čtyřválce, musíme něco udělat i se čtyřválci,“ dodal. Přeplňovaný tříválec 1,3 l již prý testuje, neboť se má dostat pod kapotu nového BMW řady 1.

0/0
21.4.2010 23:12

Host

Re: DOWNSIZING

jsem zklamán, doufal jsem že pod 4 válce nepůjdou

0/0
22.4.2010 23:37

Host

Re: DOWNSIZING

Holt regulace EU. Akorát považuju za silně pošetilé v souvislosti s BMW a Mercedesem mluvit o HTP.;-D

0/0
23.4.2010 8:36

Host

downsizing

článek poukazuje na Mercedesův 3,0 s 82kw a spotřebou 11l a to že to moderní motor dokáže taky při polovičním objemu... ono vyždímat z 1,3litrovýho motoru 900koní umí každej blb, ale motor odjede 500km a je po něm....

a to že tyhle medvědi brázdí silnice dodnes s 1,5miliony kilometrů bez GO a stále jezdí o něčem vypovídá...a když vám v zimě přestane startovat tak ho prodáte nějakýmu arabákovi a ten na nějakej petrolej dojezdí dalí milion kilometrů.....

o spolehlivosti a životnosti přeplňovaných 1,2 a 1,4ek bych ale silně pochyboval... 100 tisíc kilometrů a olej všude kam se podíváš... holt dneska je spotřební doba....

0/0
20.4.2010 20:53

Host

Re: downsizing

jasně 2,5 milionu km a auto je furt jak nový ;-D;-D;-D;-D

0/0
20.4.2010 22:55

Host

Re: downsizing

No to není, ale jezdí. To HTP a TSI nikdy nemaj šanci uďát!

0/0
21.4.2010 6:49

Host

Re: downsizing

Oj, jaký si múdrý 8-o

0/0
21.4.2010 10:39

Host

A co bude dál

Předpokládám, že němeční géniové vytvoří motor 0,6 TDIPDHTP a celý svět se pose......  České "objektivní" novinářské neuplacené testy prohlásí, jak koncern VW zase světu odskočil a malý český člověk bude dál tvrdit, že tahle němcká konzervativní auta jsou nejlepší, nejkrásnějží, nejbezpečnější, jespolehlivější. A o skutečnosti se bude taktně mlčet. :-/

0/0
20.4.2010 13:16

Host

Re: A co bude dál

Bohatě stačí, když tu budeš blábolit ty!

0/0
20.4.2010 13:24

Host

Re: A co bude dál

Máš hlad nebo jsi sjetej?

0/0
20.4.2010 14:19

Host

To bude asi letadlo

0/0
20.4.2010 13:13

Host

Re: To bude asi letadlo

Jezis, tak si to precti jeste jednou a pomalu... Pise jasne, ze to neni zavodnik, ale ze je to na toto auto v pohode. Charakteristiky motoru odpovidaji starsim 1.9tdi, coz je uplne v pohode.

0/0
21.4.2010 10:25

Host

bojím se toho

z hlediska životnosti to nebude žádná sláva, čekám až se vyvalí ta kupa průs..erů s těmahle motůrkama. Mám v autě benzín 1,8i a celoroční průměrnou spotřebu 6,5l a to brzda provozu rozhodně nejsem. Proto mi přijde úsměvné když se dává turbo na takovýho mrzáka, co má ve výsledku stejný výkon i spotřebu ale na úkor životnosti. Až bude mít tenhle 1,2 TSI najeto 250tkm, tak si povíme. Můj motor už tuhle porci kilometrů má a (ťuk, ťuk) je bez nejmenších problémů a stále ve výborné kondici.

0/0
19.4.2010 22:51

Host

Re: bojím se toho

To je přesně stejná politika jako dát do fóbie 1,4 TDI. S tímhle motorem sem minulý týden jel 300km a výsledek? Příšerný zvuk, neklidný chod, velmi bídný zátah - až od cca 2300ot/min se motor probouzí a spotřeba byla na trase stejně víc jak 5litrů dehtu na sto. Tak kde je nějaká výhoda oproti celkem povedené 1,9 TDI co žere stejně, né-li méně? Nikde. Tyhle motůrky jsou jen pro to, aby se učinilo zadost perverzním předpisům EU o neškodném CO2, ale v praxi s nimi nelze jet ani za slušnou spotřebu, ani s odpovídající dynamikou.Tříválce sou jen kvůli cwně, jiný důvod než cena jejich existence nemá. Vždyť i VW dával do koncernových modelů MPI 1,0i a byl to čtyřhrnek, sice jen 38kW ale dalo se s ním jezdit v lehkém Polu v pohodě za 5l/100km a rozhodně nezněl jak HovnoToPojede, který je jen o válec uříznutá koncernová 1,6i 55kW z dvojkovýho golfa s o fous novější čtyřventilovou hlavou. Tomu teda říkám pokrok, fuj!

0/0
19.4.2010 23:01

Host

Re: bojím se toho

Možná Vám uniklo, že nové motory 1,2 TSI i 1,6 TDI CR jsou čtyřválce a ve srovnání s 1,2 HTP a 1,4 TDI PD (fakt hrůza) je to nebe a dudy. Měl jsem možnost si 1,2 TSI velmi důkladně vyzkoušet a proto mluvím z vlastní zkušenosti. Doporučuju totéž...

0/0
20.4.2010 10:28

Host

Re: bojím se toho

U tříválce HTP výhody koncepce Škoda pohřbila, takže proč by tomu nemohlo být stejně u čtyřválce TSI.

0/0
20.4.2010 10:47

Hroznej puberťák

Re: bojím se toho

To ukáže čas. Pokud to nenavrhoval pitomec, jsou pořádně nadimenzována ložiska a není to hypercitlivé na olej, není důvod, aby to nevydrželo. Čas ukáže, jako vždy. Objem sám o sobě vůbec nic nezaručuje, už tu byly jak povedené malé motory, tak i velkoobjemové zoufalé zpraseniny. Za pět let uvidíme, jestli má cenu to kupovat :-P

0/0
20.4.2010 10:52

Host

Re: bojím se toho

Tak to určitě. Ale jestli je to na tom jak psal ten článek o HTP (pokud tedy měl pravdu), tak potěš koště. I když VW snad neudělá dvě chyby za sebou.

Jako osobně se mi TSI papírově líbí, sice bych raděj vyšší výkon/krouťák, ale má to turbo-průběh krouťáku, do auta typu Fabie celkem hezký. Jenom ta městská spotřeba se mi moc nezdá.

0/0
20.4.2010 11:11

Host

Re: bojím se toho

:-):-)

Vy jste měl možnost vyzkoušet, já s ním jezdím denně. Doporučuji všem vyzkoušet. Nedejte na hloupé rádobyodborníky.R^

0/0
20.4.2010 11:47

Host

Re: bojím se toho

MMmf, znám lidi, kteří jezdí denně s 1,2HTP a podle nich má výbornou dynamiku.;-D

0/0
20.4.2010 11:52

Host

Re: bojím se toho

tvýmu kačerovi to určitě "natře"

0/0
20.4.2010 13:30

Host

Re: bojím se toho

Hmm, odborníku, ty máš (nebo dřív toužíš po něčem) co má motor asi něco okolo 2.0 150kW? A myslíš si že to bude mít "výbornou" dynamiku že? Pche, jdi se zahrabat, někdy se svez v mým Aston Martin a pak poznáš co je to dynamika. Zdraví James Bond.

0/0
20.4.2010 13:39

Host

Re: bojím se toho

He, Bondovi to nikdy neříkalo pane, stejně jako tobě neříká pane ta tvá služební haťapka.

0/0
20.4.2010 14:38

Host

Re: bojím se toho

Služební fabka? Popelář???

0/0
20.4.2010 19:18

Host

Re: bojím se toho

ale auto s motorem jsi jeste nevyzkousel vid?

0/0
20.4.2010 20:29

Host

Re: bojím se toho

napsal jsi snůšku radoby ynteligentních postřehů: nejvic se libí tvůj závěr, že tříválec HTP nemá jiný důvod k existenci než je cena. Jsi spadl z Marsu nebo co? Cena je jeden z nejdůležitějších parametrů, je mnohem důležitější, než zvuk motoru či počet válců nebo tvůj pseudoparametr, který nazýváš pokrok, fuj.

FIAT vyvíjí 0,9 litru dvouválec tomu řekneš pokrok, dvakrátfuj?

0/0
20.4.2010 11:08

Host

Re: bojím se toho

Cena je důležitá... jak pro koho. Kdo bazíruje na ceně, jezdí MHD.

0/0
20.4.2010 11:13

Host

Re: bojím se toho

Jasně, není nad V8, 12.0 litrů, 250 kW

0/0
20.4.2010 13:27

Host

Re: bojím se toho

a kdo nebazíruje na ceně lítá vlastním tryskáčem, že?

0/0
20.4.2010 13:28

Host

Re: bojím se toho

Jasně. Pokud na to má.

0/0
20.4.2010 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.